Úpravy i30 - tuning
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
- 89majlo96
- Moderátor
- Příspěvky: 3545
- Registrován: 05 úno 2009, 07:58
- Bydliště: Topoľčany
- Kontaktovat uživatele:
Re: upravy i30
no a keby som tu sisku volako napchal do toho airboxu, tak by to nebolo lepsie? lebo siska ma predsa len vasiu plochu a nasaje viac vzduchu... Uz som sa tu raz na to pysal ale povedali ze to je blbost. Ale vysvetlite mi preco?
1,4i CVVT občas nezaškodí pozdraviť obmedzovač...
- Reklama
- Limitz
- ******
- Příspěvky: 2719
- Registrován: 16 dub 2008, 20:27
- Bydliště: Kašava,Zlínský kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: upravy i30
nevím jak vypadá airbox u I30 ale do lantry by šiška do aiboxu dát nešla89majlo96 píše:no a keby som tu sisku volako napchal do toho airboxu, tak by to nebolo lepsie? lebo siska ma predsa len vasiu plochu a nasaje viac vzduchu... Uz som sa tu raz na to pysal ale povedali ze to je blbost. Ale vysvetlite mi preco?
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Hyundai :hyu:](./images/smilies/eusa_boohoo.gif)
![Hyundai :hyu:](./images/smilies/eusa_boohoo.gif)
momentálně služební Audi A6 Avant 2,5tdi quattro 360 000km
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Limitz89@seznam.cz
- pepan
- *******
- Příspěvky: 8540
- Registrován: 07 úno 2009, 19:13
- Bydliště: LIHOF
- Kontaktovat uživatele:
Re: upravy i30
mazec89majlo96 píše:dufam ze vas to nenudi...
![Applause =D>](./images/smilies/eusa_clap.gif)
UMĚLECKÉ KOVÁŘSTVÍ
http://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?f=53&t=16258
777669782
PRÁCE NENÍ PINĎOUR, POSTOJÍ V POHODĚ I DVA DNY
uplně bez hju
http://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?f=53&t=16258
777669782
PRÁCE NENÍ PINĎOUR, POSTOJÍ V POHODĚ I DVA DNY
uplně bez hju
- 89majlo96
- Moderátor
- Příspěvky: 3545
- Registrován: 05 úno 2009, 07:58
- Bydliště: Topoľčany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Úpravy i30 - tuning
zeby to patrilo sem?
![Think :-k](./images/smilies/eusa_think.gif)
zase nieco noveho pod slnkom na i30![Dancing :D/](./images/smilies/eusa_dance.gif)
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
![Think :-k](./images/smilies/eusa_think.gif)
zase nieco noveho pod slnkom na i30
![Dancing :D/](./images/smilies/eusa_dance.gif)
- Přílohy
-
- _11.jpg (20.23 KiB) Zobrazeno 946 x
-
- _10.jpg (23.68 KiB) Zobrazeno 946 x
-
- _9.jpg (25.36 KiB) Zobrazeno 947 x
1,4i CVVT občas nezaškodí pozdraviť obmedzovač...
- 89majlo96
- Moderátor
- Příspěvky: 3545
- Registrován: 05 úno 2009, 07:58
- Bydliště: Topoľčany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Úpravy i30 - tuning
a dalsie
- Přílohy
-
- Keyring_large.jpg (11.95 KiB) Zobrazeno 942 x
-
- i30NEFDbodykit1.jpg (40.42 KiB) Zobrazeno 945 x
-
- i30NEFDbodykit5.jpg (24.74 KiB) Zobrazeno 946 x
1,4i CVVT občas nezaškodí pozdraviť obmedzovač...
- ZdeněkSvoboda
- *****
- Příspěvky: 1879
- Registrován: 29 pro 2007, 13:51
- Bydliště: Jihlava (Stará Říše)
Re: Úpravy i30 - tuning
Současnost: Škoda Octavia combi 1.6 TDI 77kW (chip na 96kW), Elegance (2012)
Minulost: Hyundai Accent 1.5 CRDi 81kW, Elegance (5/2008 - 8/2015)
Otcovo: Hyundai i20 1.2i 57kW, Inclusive Plus Comfort (9/2011)
Minulost: Hyundai Accent 1.5 CRDi 81kW, Elegance (5/2008 - 8/2015)
Otcovo: Hyundai i20 1.2i 57kW, Inclusive Plus Comfort (9/2011)
Re: Úpravy i30 - tuning
toto je nej!!!ZdeněkSvoboda píše:Tohle bych se nechal líbit![]()
http://farm3.static.flickr.com/2459/368 ... 46f4_o.jpg
ty svetla uz tu byly,ne? a ten privesek je moc fajnovej
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
i30 1.4 + kn, 12/2007
- 89majlo96
- Moderátor
- Příspěvky: 3545
- Registrován: 05 úno 2009, 07:58
- Bydliště: Topoľčany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Úpravy i30 - tuning
hej tie svetla uz boli ale bez tych postrannych pasikov
1,4i CVVT občas nezaškodí pozdraviť obmedzovač...
-
- *
- Příspěvky: 74
- Registrován: 11 dub 2009, 14:09
- Bydliště: Čadca
Re: upravy i30
To su tie z korea-suv......???Jakub píše:Zdravím všechny
Ty zrcatka vypadají na ičku takto
i30 1,4 "made in CZ Indigo Blue
Re: Úpravy i30 - tuning
Dneska jsem viděl z okna tady v Ústí dvě i30, stály chvíli na parkovišti a pak spolu frčely směrem do města, byly celé černé + hodně tmavé folie na skle, jak dvojčata, není to někdo tady od nás? Přiznejte se ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Tucson Euro 2016, 1.7 CRDi, 85kW, Sněhulák
i30, 1.6 CRDi, 94kW, Sněhulák
i30, 1.6 CRDi, 94kW, Sněhulák
- 89majlo96
- Moderátor
- Příspěvky: 3545
- Registrován: 05 úno 2009, 07:58
- Bydliště: Topoľčany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Úpravy i30 - tuning
musim ta sklamat ale v Usti som nikdy nebol ![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
1,4i CVVT občas nezaškodí pozdraviť obmedzovač...
Re: Úpravy i30 - tuning
Tak je to jasný, už mám z toho čekání asi halucinace
.V prodejně
byl připraven k odebrání další kompletně černej íčák, měl na sobě hromadu stylingu, cena se prý vyšplhala na 577t
....
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
![Hyundai :hyu:](./images/smilies/eusa_boohoo.gif)
![Shhh :-$](./images/smilies/eusa_shhh.gif)
Tucson Euro 2016, 1.7 CRDi, 85kW, Sněhulák
i30, 1.6 CRDi, 94kW, Sněhulák
i30, 1.6 CRDi, 94kW, Sněhulák
Re: Úpravy i30 - tuning
89majlo96
Nasávacie potrubie aj výfukové potrubie je ladené výrobcom.
Aj napriek tomu, že by si dokázal zväčšením potrubia priviesť viac vzduchu, v skutočnosti by si si uškodil.
Vzorce pre lambda/2 si už nepamätám, ale pointa je v tom ,že na plnenie a vyprázdňovanie sa využíva AJ za zotrvačnosť systému.
Otvorí sa ti prvý ventil.Cez nasávacie potrubie z dĺžkou "l" sa do vnútra valí vzduch nejakej hmotnosti a nejakou rýchlosťou.Keď ventil zavrie a vzduch nemá kde ísť, vzniká tlaková vlna, ktorá sa šíri von zo sacieho potrubia.Ale vtedy otvorí druhý ventil, a ten miesto toho, aby nasával vzduch musí najprv zabrzdiť vzduch idúci von,zmeniť jeho smer na smer do vnútra a to sú straty.Na opačnom konci sa ale deje to isté.Ak sa vzduch dostane pri spätnom pohybe k ústiu nasávania a vyrazí von, zákonite vznikne v potrubí podtlak, vzduch sa začne hrnúť dnu a pomáha saniu.
Vhodnou DĹŽKOU a PRIEMEROM potrubia sa dajú (a výrobcovia to robia) minimalizovať straty.
Nasávacie potrubie aj výfukové potrubie je ladené výrobcom.
Aj napriek tomu, že by si dokázal zväčšením potrubia priviesť viac vzduchu, v skutočnosti by si si uškodil.
Vzorce pre lambda/2 si už nepamätám, ale pointa je v tom ,že na plnenie a vyprázdňovanie sa využíva AJ za zotrvačnosť systému.
Otvorí sa ti prvý ventil.Cez nasávacie potrubie z dĺžkou "l" sa do vnútra valí vzduch nejakej hmotnosti a nejakou rýchlosťou.Keď ventil zavrie a vzduch nemá kde ísť, vzniká tlaková vlna, ktorá sa šíri von zo sacieho potrubia.Ale vtedy otvorí druhý ventil, a ten miesto toho, aby nasával vzduch musí najprv zabrzdiť vzduch idúci von,zmeniť jeho smer na smer do vnútra a to sú straty.Na opačnom konci sa ale deje to isté.Ak sa vzduch dostane pri spätnom pohybe k ústiu nasávania a vyrazí von, zákonite vznikne v potrubí podtlak, vzduch sa začne hrnúť dnu a pomáha saniu.
Vhodnou DĹŽKOU a PRIEMEROM potrubia sa dajú (a výrobcovia to robia) minimalizovať straty.
Accent 94 .... 1998-2003
Favorit 135 ,Favorit 136
Škoda 100, Škoda 100
i 30 COMFORT 1,4 continental silver 2007 (predaný)
Accent LC 2004
Suzuki Vitara 2WD
alarm.ba@gmail.com
Favorit 135 ,Favorit 136
Škoda 100, Škoda 100
i 30 COMFORT 1,4 continental silver 2007 (predaný)
Accent LC 2004
Suzuki Vitara 2WD
alarm.ba@gmail.com