Tak jsem projel ix35 :-)
Moderátor: Moderátoři
Re: Tak jsem projel ix35 :-)
Kdyby někoho zajímalo jak vypadá ix35 ve výbavě Comfort s benzínovým dvoulitrem, přikládám fotografie interiéru.
Exteriér se kromě menších kol a blinkrů v zrcátkách nijak neliší.
Exteriér se kromě menších kol a blinkrů v zrcátkách nijak neliší.
- Přílohy
-
- DSC987.jpg (66.39 KiB) Zobrazeno 2661 x
-
- DSC988.jpg (95.39 KiB) Zobrazeno 2661 x
-
- DSC984.jpg (63.68 KiB) Zobrazeno 2661 x
- Reklama
Re: Tak jsem projel ix35 :-)
Mě by zajímalo jak vypada interiér s navigaci clarion. Nemáte někdo foto interiéru ?
Škoda PickUp rv.: 1996
Škoda Octavia rv.: 2007
Škoda Fábia rv.: 2008
Hyundai Ix35 rv.: 2010
Škoda Octavia rv.: 2007
Škoda Fábia rv.: 2008
Hyundai Ix35 rv.: 2010
Re: Tak jsem projel ix35 :-)
Toto je muj dalsi vuz
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
- Borek
- ******
- Příspěvky: 4506
- Registrován: 25 črc 2005, 01:25
- Bydliště: Orlické hory
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tak jsem projel ix35 :-)
Můj ne,mě si škrtněte .
Co má střechu výš než 135cm,mě do baráku nesmí A to i když budu v důchodu a vylézat s hůlkou.
Co má střechu výš než 135cm,mě do baráku nesmí A to i když budu v důchodu a vylézat s hůlkou.
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Re: Tak jsem projel ix35 :-)
Borku, to je tak kyž škudlíš na cihlách. Postavil sis garáž kam se vyšší auto nevejde
- Borek
- ******
- Příspěvky: 4506
- Registrován: 25 črc 2005, 01:25
- Bydliště: Orlické hory
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tak jsem projel ix35 :-)
Josefe,to víš,někde se šetřit musí-chtěl jsem začít u manželky ,ale byla proti.
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Re: Tak jsem projel ix35 :-)
jako že by sis pořídil menší ženu, která nesní tolik šniclů?
Audi A8 4.2Q
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Re: Tak jsem projel ix35 :-)
Tak jsem se taky projel v ix35 ve verzi Premium, 130kw, automat. Srovnávám s Passat B5, 96kw PD TDI manual a zkušební jízda s Yeti 100kw.
Sedí se v tom jako v normálním autě, v Yeti mi to moc příjemné nebylo (spíš jako na židli, byť jsou sedačky pohodlné). Po nastartování byl motor zjevně tišší než u Passatu (Yeti mi připadal ještě hlušnější než Passat). Jízda příjemná, hluk od motoru docela příjemný, nikde nic nevrzalo ani nebouchalo, jen přes nerovnosti je podvozek opravdu tvrdší.
Výhled dopředu i do stran je dobrý, dozadu horší přes malé zadní okno, navíc přes vnitřní zrcátko i docela tmavý. Zato vnější zpětná zrcátka jsou krásně velká.
Ovládací prvky jsou sice jinak než u VW/Škoda, nijak mi to nevadilo až na tlačítko přepínání údajů palubního počítače, které není nikde na volantu, ale nesmyslně na palubní desce za volantem.
Na to, že vnějšími rozměry to není obr, je uvnitř spousta místa jak ve předu tak vzadu (mám 187cm). Nevadilo mi ani střešní okno, pořád jsem měl spoustu místa. Kufr je krásně velký a u i rezervy pod podlážkou je spousta místa, kdo rád furt vozí menší nářadí, tak se to vejde k rezervě a nezaclání v kufru.
Zatímco zkušební jízda s Yeti mě odradila (na můj vkus víc teréňák), tak tohle je autíčko podle mého gusta, byť bych uvítal měkčí pérování.
Sedí se v tom jako v normálním autě, v Yeti mi to moc příjemné nebylo (spíš jako na židli, byť jsou sedačky pohodlné). Po nastartování byl motor zjevně tišší než u Passatu (Yeti mi připadal ještě hlušnější než Passat). Jízda příjemná, hluk od motoru docela příjemný, nikde nic nevrzalo ani nebouchalo, jen přes nerovnosti je podvozek opravdu tvrdší.
Výhled dopředu i do stran je dobrý, dozadu horší přes malé zadní okno, navíc přes vnitřní zrcátko i docela tmavý. Zato vnější zpětná zrcátka jsou krásně velká.
Ovládací prvky jsou sice jinak než u VW/Škoda, nijak mi to nevadilo až na tlačítko přepínání údajů palubního počítače, které není nikde na volantu, ale nesmyslně na palubní desce za volantem.
Na to, že vnějšími rozměry to není obr, je uvnitř spousta místa jak ve předu tak vzadu (mám 187cm). Nevadilo mi ani střešní okno, pořád jsem měl spoustu místa. Kufr je krásně velký a u i rezervy pod podlážkou je spousta místa, kdo rád furt vozí menší nářadí, tak se to vejde k rezervě a nezaclání v kufru.
Zatímco zkušební jízda s Yeti mě odradila (na můj vkus víc teréňák), tak tohle je autíčko podle mého gusta, byť bych uvítal měkčí pérování.
- vlado1979
- ****
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 19 črc 2008, 10:19
- Bydliště: Malinovo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tak jsem projel ix35 :-)
Práve som sa vrátil z prezentácie ix35, ktorá sa konala na Vajnorskej ulici v Bratislave. V rámci testovacej jazdy som vyskúšal benzín 120 kW aj diesel 135 kW (obe v automate). Moje subjektívne dojmy:
Naživo vyzerá ešte lepšie ako v skutočnosti, je to kus auta. Interiér vyzerá na fotkách veľmi dobre, ale v skutočnosti to nie je žiadna sláva. Všade tvrdé plasty, hoci kvalitne spracované a všetko lícuje ako má. Kufor obrovský, priestrannosť v interiéri trochu stiesnená (porovnávam s i30). Vadila mi opierka hlavy, ktorá je vysunutá veľmi dopredu. Volant aj v tej najvyššej polohe je pre mňa nízko, chce to posunúť sedačku dole, ale to mi nevyhovuje, rád sedím vyššie. Sedačky nie sú také dobré ako v i30 (bočné vedenie), ale nie je to žiadna tragédia. Podvozok trochu tvrdší (ako i30), cítiť každú nerovnosť a navyše búchala roletka kufra. Trochu sklamanie, u takého auta by som čakal, že bude podvozok komfortnejší. Horší výhľad vzad, malé zadné okno, veľmi široký C-sĺpik.
Jazda? Benzín bol príjemne tichý, ale automatická prevodovka dosť trhala pri preraďovaní. Kickdown robí divy, ale je cítiť trošku neskoršiu reakciu na plyn. Diesel to je iná pesnička. Ide jedna báseň, je tichý (niekto tu spomínal, že je hlučný, ale mne nepripadal), počuť ho hlavne pri naštartovaní, ale potom je to ok. Automat sa mi zdal pri tomto motore (135 kW) geniálny. Vôbec som neregistroval kedy preradil, žiadne trhanie ako pri benzíne. Išiel som 50 km/h a stlačil plyn na podlahu a to sa diali veci. Príjemne ma zatlačilo do sedačiek a ani som sa nenazdal a na tachometri bolo 120 km/h. Pre mňa ideálna kombinácia motora a prevodovky.
Manuál som neskúšal, pretože už nechcem auto s manuálom. Chcem hlavne komfort ... Na semafóre so zaradeným D-čkom a nohou na brzde pohodička, naskočí zelená, noha z brzdy dole a auto ide samé. Už to nie je dilema či dať v kolóne jednotku, ktorá koľkokrát nejde zaradiť alebo dvojku, ktorá sa evidentne dusí a treba jej pomôcť podržaním spojky. Ďalšie auto jedine s automatom.
Apropo automat. Nemá žiadne radenie páčkami pod volantom ako prezentovali v teste na prime. Pýtal som sa aj na zrýchlenie 4x4 100 kW a 135 kW (v technický údajoch totožné), ale ani predajca nevedel povedať rozdiel a moja otázka ho prekvapila, vraj si to nevšimol.
Konečný subjektívny verdikt? Ix35 je parádne auto, ktoré ma čo ponuknúť, ale i30 má kvalitnejšie materiály, zrovnateľné jazdné vlastnosti, je priestrannejšie, má však menší kufor. Jasné, že triedy sú úplne odlišné, ale pomer cena/výkon, kvalita (úžitková hodonta) je u i30 väčšia. Keď som odchádzal z prezentácie ix35 na mojom i30, tak som si užil jazdu a usmieval som sa. Je to super auto, ktoré stojí v porovnaní s novinkou ix35 takmer polovicu.
Popravde, čakal som od ix35 viac. Nie som sklamaný, ale cena je veľmi sebavedomá. V dieselovej verzii, v ktorej som sa viezol stála 29 000 €. Myslel som, že ix35 bude mojim ďalším autom, ale teraz som na pochybách ...
foto:
Naživo vyzerá ešte lepšie ako v skutočnosti, je to kus auta. Interiér vyzerá na fotkách veľmi dobre, ale v skutočnosti to nie je žiadna sláva. Všade tvrdé plasty, hoci kvalitne spracované a všetko lícuje ako má. Kufor obrovský, priestrannosť v interiéri trochu stiesnená (porovnávam s i30). Vadila mi opierka hlavy, ktorá je vysunutá veľmi dopredu. Volant aj v tej najvyššej polohe je pre mňa nízko, chce to posunúť sedačku dole, ale to mi nevyhovuje, rád sedím vyššie. Sedačky nie sú také dobré ako v i30 (bočné vedenie), ale nie je to žiadna tragédia. Podvozok trochu tvrdší (ako i30), cítiť každú nerovnosť a navyše búchala roletka kufra. Trochu sklamanie, u takého auta by som čakal, že bude podvozok komfortnejší. Horší výhľad vzad, malé zadné okno, veľmi široký C-sĺpik.
Jazda? Benzín bol príjemne tichý, ale automatická prevodovka dosť trhala pri preraďovaní. Kickdown robí divy, ale je cítiť trošku neskoršiu reakciu na plyn. Diesel to je iná pesnička. Ide jedna báseň, je tichý (niekto tu spomínal, že je hlučný, ale mne nepripadal), počuť ho hlavne pri naštartovaní, ale potom je to ok. Automat sa mi zdal pri tomto motore (135 kW) geniálny. Vôbec som neregistroval kedy preradil, žiadne trhanie ako pri benzíne. Išiel som 50 km/h a stlačil plyn na podlahu a to sa diali veci. Príjemne ma zatlačilo do sedačiek a ani som sa nenazdal a na tachometri bolo 120 km/h. Pre mňa ideálna kombinácia motora a prevodovky.
Manuál som neskúšal, pretože už nechcem auto s manuálom. Chcem hlavne komfort ... Na semafóre so zaradeným D-čkom a nohou na brzde pohodička, naskočí zelená, noha z brzdy dole a auto ide samé. Už to nie je dilema či dať v kolóne jednotku, ktorá koľkokrát nejde zaradiť alebo dvojku, ktorá sa evidentne dusí a treba jej pomôcť podržaním spojky. Ďalšie auto jedine s automatom.
Apropo automat. Nemá žiadne radenie páčkami pod volantom ako prezentovali v teste na prime. Pýtal som sa aj na zrýchlenie 4x4 100 kW a 135 kW (v technický údajoch totožné), ale ani predajca nevedel povedať rozdiel a moja otázka ho prekvapila, vraj si to nevšimol.
Konečný subjektívny verdikt? Ix35 je parádne auto, ktoré ma čo ponuknúť, ale i30 má kvalitnejšie materiály, zrovnateľné jazdné vlastnosti, je priestrannejšie, má však menší kufor. Jasné, že triedy sú úplne odlišné, ale pomer cena/výkon, kvalita (úžitková hodonta) je u i30 väčšia. Keď som odchádzal z prezentácie ix35 na mojom i30, tak som si užil jazdu a usmieval som sa. Je to super auto, ktoré stojí v porovnaní s novinkou ix35 takmer polovicu.
Popravde, čakal som od ix35 viac. Nie som sklamaný, ale cena je veľmi sebavedomá. V dieselovej verzii, v ktorej som sa viezol stála 29 000 €. Myslel som, že ix35 bude mojim ďalším autom, ale teraz som na pochybách ...
foto:
- Přílohy
-
- DSC08732.jpg (106.84 KiB) Zobrazeno 2519 x
-
- DSC08731.jpg (128.07 KiB) Zobrazeno 2519 x
-
- DSC08730.jpg (145.63 KiB) Zobrazeno 2519 x
Naposledy upravil(a) vlado1979 dne 27 bře 2010, 18:30, celkem upraveno 5 x.
Mazda CX-5, 2.0 Skyactiv-G AWD AT, 118 kW (2015-
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
- vlado1979
- ****
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 19 črc 2008, 10:19
- Bydliště: Malinovo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tak jsem projel ix35 :-)
foto
- Přílohy
-
- DSC08739.jpg (126.77 KiB) Zobrazeno 2518 x
-
- DSC08704.jpg (106.45 KiB) Zobrazeno 2518 x
-
- DSC08701.jpg (117.38 KiB) Zobrazeno 2518 x
Mazda CX-5, 2.0 Skyactiv-G AWD AT, 118 kW (2015-
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
- vlado1979
- ****
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 19 črc 2008, 10:19
- Bydliště: Malinovo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tak jsem projel ix35 :-)
foto
- Přílohy
-
- DSC08706.jpg (102.54 KiB) Zobrazeno 2514 x
-
- DSC08703.jpg (109.77 KiB) Zobrazeno 2514 x
-
- DSC08702.jpg (88.49 KiB) Zobrazeno 2514 x
Mazda CX-5, 2.0 Skyactiv-G AWD AT, 118 kW (2015-
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
- vlado1979
- ****
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 19 črc 2008, 10:19
- Bydliště: Malinovo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tak jsem projel ix35 :-)
foto
- Přílohy
-
- DSC08716.jpg (128.81 KiB) Zobrazeno 2514 x
-
- DSC08715.jpg (122.26 KiB) Zobrazeno 2514 x
-
- DSC08714.jpg (123.88 KiB) Zobrazeno 2514 x
Mazda CX-5, 2.0 Skyactiv-G AWD AT, 118 kW (2015-
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
- vlado1979
- ****
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 19 črc 2008, 10:19
- Bydliště: Malinovo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tak jsem projel ix35 :-)
foto
- Přílohy
-
- DSC08725.jpg (135.61 KiB) Zobrazeno 2513 x
-
- DSC08718.jpg (140.44 KiB) Zobrazeno 2513 x
-
- DSC08717.jpg (129.57 KiB) Zobrazeno 2513 x
Mazda CX-5, 2.0 Skyactiv-G AWD AT, 118 kW (2015-
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
- vlado1979
- ****
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 19 črc 2008, 10:19
- Bydliště: Malinovo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tak jsem projel ix35 :-)
foto
- Přílohy
-
- DSC08741.jpg (99.43 KiB) Zobrazeno 2513 x
Mazda CX-5, 2.0 Skyactiv-G AWD AT, 118 kW (2015-
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)