Stránka 15 z 34

Re: Problém EPS - posilovač řízení

Napsal: 18 říj 2012, 14:10
od Zuotka
Ano, tisic..
Pojedu to reklamovat (snad dojedu :D), tak snad mi to klapne, pac 20 tacu na vyhozeni zrovna nemam ;)

Re: Problém EPS - posilovač řízení

Napsal: 18 říj 2012, 14:50
od Mexican
69pavel píše:vildo nevim jak to ma byt nastavene ale mi osobne neprijde ze by posilovac vypinal pri 120 ci 130,kdyz jsem onehdy pelasil 170 tak volantikem slo tocit lehce,porad tam byl posilovac,v te rychlosti moc sice volantem nenatacis to ani moc nejde ale mirne natoceni do zatacek slo lehonce jednou ruckou,druha volne v objeti volantu volne klouzala po nem.
170 s Accentom do zakruty? no tak to potes koste.. ak teda zakrutou nazyvas dialnicny oval tak ano. IMHO v 170 uz posilovac fungovat davno nebude. Ale nie som fachman

Re: Problém EPS - posilovač řízení

Napsal: 18 říj 2012, 16:40
od Vilda
69pavel : Řešili jsme to tady hned v začátcích, co jsme si Accenty koupili .... ve 120ti byl posilovač úplně vypnutý( což je zase moc brzo ) a neustále jsme volantem korigovali směr vozu :idea: a ve 170km/h ti mohlo pracovat leda starý hydraulický servo, u Primery bylo funkční i ve 200kilometrový rychlosti a taky to bylo pěkně o hubu :shock: ..... ale EPS pracuje úplně jinak, můj nový posilovač je cítit tak do 140ti a to jen trochu, ale jakmile tuhle rychlost překročim, tak už je mimo provoz nebo jen opravdu s nepatrným účinkem, který se jen těžko dá poznat .... a tak by to mělo správně vypadat ....

Možná, že v naftových verzích máte posilovač jiný :-k ale v benzínu je to takhle ...

Re: Problém EPS - posilovač řízení

Napsal: 18 říj 2012, 17:01
od jarous020
vildo : určitě to dává rozum,těžko budeš potřebovat eps ve 160,to je pravda , ale jak říká 69pavel nepocítil jsem žádnej rozdíl. nebo jen jsem si toho nevšimnul.
Zítra jedu zase směr Praha na dálnici tak to vyzkoušim :) teda jestli mi esp vůbec pujde :)

Re: Problém EPS - posilovač řízení

Napsal: 18 říj 2012, 17:02
od jarous020
Zuotka píše:Ano, tisic..
Pojedu to reklamovat (snad dojedu :D), tak snad mi to klapne, pac 20 tacu na vyhozeni zrovna nemam ;)

Tak to budu držet palce, dej pak vědět jak to dopadlo, jsem zvědavej

Re: Problém EPS - posilovač řízení

Napsal: 18 říj 2012, 18:17
od 69pavel
pro Vildu,jestli jsou rozdilne posilovace pro diesel a pro benzin jine ,je mozne ze kazdy posilovac ma jine nastaveni,kdo vi

pro mexicana samozrejme tou 170 jsem mel na mysli dalnici ale i tam jsou zatacky ostrejsi nez by na dalnici mely byt,co si budeme povidat,nase D1 nesplnuje podminky dalnice dle svetovych norem.

pro Zoutku, pokud ti reknou ze je vadna RJ tak mozna lepsi by se bylo poohlidnout po druhe z nejake bouracky anebo dobreho fachmana do elektroniky a vymenit vadne kondiky neb co je spatne,zalezi co by vyslo levnejc.

Re: Problém EPS - posilovač řízení

Napsal: 18 říj 2012, 21:14
od Borek
Zuotka-jsem zvědavý,co ti k tomu v AAA řeknou a zda to vyreklamuješ.Když jsem se tam byl nedávno podívat,tak prodejce říkal,že auto můžeš do měsíce "vyměnit"(ne vrátit :wink: ).
Zajímá mě také,co co by s autem po případné úspěšné reklamaci udělali?Opravili za 20 000,-Kč?Těžko :-k .Šoupnou ho znovu do prodeje a třeba najdou "měkotu",co si tu opravu zaplatí :? .

Zuotko,jakou to máš barvu,rok výr. a kolik má najeto?I když třeba Vilda má málo najeto a EPS už také vyměněný.Tak nějakou únavou materiálu to asi nebude.Spíš výrobní chyba ](*,) .

Re: Problém EPS - posilovač řízení

Napsal: 18 říj 2012, 23:02
od Zuotka
To ja taky, dneska jsem s nekym z aaa vedla asi 20 min rozhovor... Budu se to pokouset uplatnovat jako skrytou vadu, kdyz to neklapne, tak mam od nich to pojisteni, tak snad to pujde kdyztak tak ;) a auto snad muzes vymenit, ale ve lhute 7 dni..
Ja mam v planu jeste zkontaktovat predchoziho majitele, zda treba neprizna barvu a nerekne mi, ze to s tim uz prodal.. ale pochybuju no :D
Mam r.v 2007, sedou metalizu a najeto ma necelejch 110 000 km.

Re: Problém EPS - posilovač řízení

Napsal: 19 říj 2012, 07:32
od Vilda
Hlavně pozor při nákupu další ojetiny .... co jsem trochu rozhodil sítě u nás v práci, tak na stejnou závadu trpí Fábie, Opel a Peugeot s Citroenem .... a těch značek nejspíš bude ještě mnohem víc :roll: při koupi ojetého vozu si okamžitě vyhradit právo na návštěvu servisu a na diagnostice si nechat zkontrolovat co se dá. A když se majitel bude cukat, tak je jasný, že se tam nějakou závadičku snaží schovat ....

Taky bacha na bazary jako jsou AAA a ESO ..... ségra v Aáčkách kupovala Corollu, která zaručeně nikdy nebyla bouraná a tak jsem si ji nechal vyvézt na rampu a pořádně si ji prohlídnul .... komplet pravý předek vyměněný ... nový mc pherson, nové rameno, starší blatník, který měl zespodu jinou barvu ( špatně ho stříkli ) a bylo okamžitě jasný, že to auto dostalo šlehu na pravou stranu .... jenže tohle jsou věci, které automechanik dokáže zjistit na místě, ale občasné výpadky různých elektronických systémů, už neodhalím .... Tyhle bazary jsou hodně nevstřícný reklamacím všeho druhu a budou určitě argumentovat tím, že když oni auto brali do bazaru, tak žádnou poruchu nemělo .... proto nekompromisně trvat na diagnostice a když nebudou chtít, pryč od toho .....

Re: Problém EPS - posilovač řízení

Napsal: 19 říj 2012, 07:50
od Zuotka
Tak ja uz mam treti ojetinu (vsechno accent :)) a problem mam az ted, ale taky je pravda, ze ty dve predchozi nemely palubni PC...
Priste budu rozhodne chytrejsi... a u AAA uz nikdy nic :-/

Re: Problém EPS - posilovač řízení

Napsal: 19 říj 2012, 07:55
od MICHAL77
Zuotka píše:Tak ja uz mam treti ojetinu (vsechno accent :)) a problem mam az ted, ale taky je pravda, ze ty dve predchozi nemely palubni PC...
Priste budu rozhodne chytrejsi... a u AAA uz nikdy nic :-/
Palubní PC s tím nemá nic společnýho.

Jinak u AAA uspěje jen fakt tvrďák kterej si nebere ohledy, ostatní utáhnou na vařený nudli :mrgreen: .

Re: Problém EPS - posilovač řízení

Napsal: 19 říj 2012, 08:06
od Zuotka
aha, tak aaa jsou proste zmetci :(
Budu doufat, ze mezi ne patrim i ja :)

Re: Problém EPS - posilovač řízení

Napsal: 20 říj 2012, 02:04
od Borek
110000km-to jsem předpokládal,že máš najeto méně a projevilo se vadné EPS. :-k U některých odešlo v záruce po pár km(ti šťastnější)a jiným po pořádné porci km ....a po záruce #-o .
Zajímavé je,že jsem prošel různé KIA kluby a o vadném posilovači u Ria ani ň.Asi koupím RIO :idea: :D .

Jak u Accenta funguje kontrolka EPS?Rozsvítí se až při zjištění chyby nebo se rozsvítí vždy po otočení klíčku a poté zhasne(třeba jako airbag nebo check engine..) :?: :?: :?:
Dnes jsem prohlížel jednu Kiu Rio a na palubce vlevo je kontrolka EPS,ale ta se při otočení klíčku nebo nastartování......nerozsvítila.

Re: Problém EPS - posilovač řízení

Napsal: 20 říj 2012, 09:07
od Martun
Borek
Porozsvěcí se jako ostatní kontrolky a pak to postupně zhasíná. Pořadí nevím.. :wink:

Re: Problém EPS - posilovač řízení

Napsal: 20 říj 2012, 10:19
od Vilda
Borku, jestli je tam EPS, tak by se rozsvítit měla a pak zhasnout ..... aby kvůli poruše nebyla z kontrolky vyndaná žárovička nebo ledka ( nevim co tam teďka dávaji ) ... nebo je tam ještě hydraulické servo a to samozřejmě kontrolku mít nebude ....