Stránka 15 z 25
Re: LPG
Napsal: 19 srp 2013, 12:58
od mnkk
Tak vidíš.

1,4 má pri 150km/h "5000 ot."
Na dialnicu velký motor, do mesta malý.

Re: LPG
Napsal: 19 srp 2013, 13:01
od pivis
proto mám 2 auta zatím

Re: LPG
Napsal: 19 srp 2013, 13:36
od mnkk
Ved aj ja.

Re: LPG
Napsal: 18 zář 2013, 15:03
od nicolas.tesla
Potřeboval bych poradit. Zkoušel jsem tady hledat, ale nenašel (možná jsem jen slepý).
Moje ix20 na LPG za rok nakroutila přes 25tis km, byl jsem i na nějaké servisce s autem i plynem.
Teď před měsícem se stalo to, že jsem do totálně prázdné plynové nádrže načepoval jen 32l. Zkusil jsem ji teda vyjet zase do dna, až mi to přeplo na benál a když jsem šel zase čepovat, tak se vlezlo jen 31,5l. Ale před pár měsíci se tam vlezlo určitě skoro 40l. Nevíte kde je problém?
Taky dřív jsem najel 530km na LPG nádrž. Teď jen 423km. Což odpovídá, že tam čepuju o kus míň

.
Co s tím? Servis mám trochu z ruky, tak je pro mě rychlejší se tady zeptat.
Díky.
Re: LPG
Napsal: 18 zář 2013, 15:05
od FISHkaa
a používáš stále stejnou LPG čerpačku? Každá má jiný plnící tlak...
Re: LPG
Napsal: 18 zář 2013, 15:09
od nicolas.tesla
Střídám 3-4 čerpačky. A právě všechny poslední měsíc natlačí jen 32l max.
Díval jsem se teď na staré účtenky a u té stejné čerpačky jsem v červnu bral 38,6l.
Tak se dívám do papíru a vzpomínám, že před dvěma měsíci mi na reklamaci měnili kůži na volantu a řadičce. Po tom když jsem sedl do auta bylo všechno vyresetované, takže asi odpojili baterku.
To by mohlo být tím, ale vůbec nechápu jak je to možné, že by tím resetovali jednotku co hlídá nádrž plynu?
Re: LPG
Napsal: 18 zář 2013, 21:33
od airwaves
Příčin může být více. Třeba jsi dříve přetlačoval multivetil s plovákem nahoře? A nebo se ti zvedla sací - vypouštěcí hadička. Dříve totiž bývala vypouštěcí trubka multiventilu měděná a pěkně držela saci košík těsně u dna na stejném místě. No a pak pan Zlepšovatel navrhl, že místo drahé mědi použijí plastovou hadičku. A ta se trochu pohybuje a pokaždé můžeš vyjet jinak nádrž. Doporučuji provést dvě operace současně. Demontovat multiventil, odstranit plovák a nahradit plastovou hadičku měděnou trubkou.

. Mohu potvrdit s tímto řešením nejlepší zkušenosti.
Re: LPG
Napsal: 19 zář 2013, 09:05
od nicolas.tesla
Takže pro mě to znamená, dát auto do servisu

- hádám, že to projde vše na záruku, když je 14 měsíců auto staré a 28tis nalítáno.
Moc díky, aspoň tuším co je asi špatně.
Re: LPG
Napsal: 19 zář 2013, 13:35
od mmv
máš na to záruku 5 let,
mimo jiné těch 80% je max, ve tvém případě to bude cca 70% , obávám se, že ti řeknou, že to je normální (u tohoto vozu), jinak airwaves je praktik a ta jeho varianta je v celku nejpravděpodobnější řešení problému (já bych teda pouze měnil tu sací hadičku, plovák bych nechal kde je) , jde ale o to, jestli se ti bude chtít vyndavat multi na autě (v záruce) doma v garáži s rizikem, že poničíš těsnění ... a garáž jestli ti těch 6 litrů v nádrži zbývá
mimo jiné já do pickupa (60litrů válec) nenatankuji víc jak 43 litrů už 13 let i s výměnou zásobníku, když sem to reklamoval, bylo mi řečeno že 70% je v pořádku že 80% je maximálních
(
http://www.lkauto.cz/poradna/technicke- ... g/516.html ale tady bych jinou odpověď od servisu nečekal)
Re: LPG
Napsal: 22 lis 2013, 14:32
od airwaves
Ahoj kolegové plynaři. Narazil jsem na toto čtení na škoda foru někde v sekci LPG. Konkrétně šlo o podpálené ventily na motoru 1,6 v Octávce. Já rád čtu i názory řekl bych druhé strany a tento je hodně dobře napsanej. Třeba Vás pobaví. Tak přikládám kopii. Příjemnou zábavu

.
Vyjádřil jsem se k tomu jako odpůrce jakékoli přestavby na cokoliv jiného než na to čím je auto poháněné(myšleno tím palivo),divím se že si nenaložíte pod prdel vodíkové nádrže,nebo třeba nenarvete auto heliem až po strop...
Po letité praxi v oboru mám jen jedinou zkušenost a to: viz fotodokumentace výše,rozstříhané svazky elektro na několika místech + další zdroje problémů, zadřená palivová čerpadl, a zbytky gumových těsnění použitých v nádrži dlouhodobým se koupáním v prastarém benzínu, zalepených vstřiků, nekonečný únik chladící kapaliny způsobený rozstříháním původních hadic k topení a doplněním nespolehlivých výhybek z plastu k chlazení směšovače, rozpraskaná sací potrubí od zpětných zápalů do sání, nemožnost cokoliv standardně opravit na takto zdegradovaném relativně moderním autě, protože už v tak malém prostoru motoru je nabastlené lovato nebo jiná zrůdnost a od toho vedoucí houf hadic, nemůžu opomenout fakt že jste se sami připravili o nemalou část zavazadlového prostoru tím, že se tam válí rezerva bo má své funkční místo okupované černým UFO které v nejbližší době stejně musí být vyměněno za nové bo mu skončilo desetileté funkční období a to nehovořím jak vlastně pujde ven když je ze všech světových stran zabaleno v peřince montážní pěny, která se mimo jiné cpe otvorem nutným ho vykrojit zřejmě otvírákem na konzervy, aby bylo možno do té nádoby dovést ten strašnej smrad směrem od opět podobně dílensky zmrzačenou dírou v nárazníku a opatřenou jakýmsi hliníkovým nesmyslem oxidujicím působením povětrnostních vlivů, jo je to ta díra jak se tam někdy strašně blbě cpe pistole a vůbec kolem toho nic nesyčí a nepálí to na ruce, v neposlední řadě připomenu nemožnost parkovat s ostatními mazlíky v podzemní garáži nebo jinak strategicky výhodných místech ke stání svého miláčka, bez toho aby jste neporušili přinejmenším požární řád, atd. atd. atd.
Prostě ten hnus do aut nepatří!!! To si můžete koupit fiata s origo vestavbou CNG
Tak a teď čekám na ránu dlažebkou,sekvenci nadávek a hloupých výmluv jak je to bezva a šetrné!!!
Ahoj, myslím si, že tento článek co jsi napsal patří na jiné fórum. třeba IDNES nebo tak nějak - tam je blbostí dostatek, doporučuji. Nevím jak ty, ale já řeším závadu a né osobní hádky - toto je technické fórum. Moje závada možná nebude od plynu, ale právě od špatného benzínu a zničené lambda sondě. Tvůj názor neberu. Sorry :0( Ničemu jsi tímto neprospěl=ztráta tvého času.
Nechci se hádat,nemám to nikterak v úmyslu, ale jestliže na ''technickém foru'' tě přizpěvovatel odkáže opět do jiné části fora, viz, výše, tak to je opravdu konstruktivní rada, ale u Octavie s tímto motorem klasickém rozvodu 8mi ventilu kdy auta jezdí std. na BA se spálený ventily zas tak často nevyskytují, když tedy opomenu již zmiňovaný FORD kde ventily nevydržely ani to co maji, ale po zkušenostech a to ne nabytých sezením u PC a čtením nějakého ''technického fóra'' ale opravami aut všech značek výrazněji zaměren na VW koncern, prostě v případě LPG jsou tyto záležitosti na můj vkus až příliš časté.
Dobře možná to je způsobeno chudou směsí ale sám víš jak jezdíš a na co a kolik toho najedeš na benzín, tak v tomhle případě tedy hledej závadu v nastavení toho LPG, protože i když bude chyba na sondě tak řj jede v náhradním režimu a směs je v tomhle případě bohatší a v tvém případě, když už to máš takhle rozházený si vyměň i pístní kroužky bo když sem viděl ty ventily tak to žere olej a dost aby si to za 20tis nemusel znova rozebírat!!!
A pokud mě chceš poučovat kam mám posílat příspěvky tak se tu porozhlídni co tu kdo a jak píše,za další,poslední příspěvek se necituje,a hlavně si myslím že to co jsem popsal není jen můj názor ale i spousty jiných mechaniků kteří se se zástavbou LPG již setkali a museli to nějakým stylem dát dohromady tak aby byl majitel spokojenej.
Tady končím a nehodlám to dál řešit,jezděte si třeba na uran nebo plutonium...
Jo a opravdu to vidím jako ztrátu času!!!!! Hodně zdaru.
Publikováno 14. leden 2012 - 10:10
Re: LPG
Napsal: 22 lis 2013, 19:02
od Farrael
No jo, když to je těžký. To je kovanej odpůrce plynu, co si pořád myslí, že to patří tak do sporáku. S tim se nemá cenu bavit

Re: LPG
Napsal: 25 lis 2013, 09:51
od FISHkaa
někdo vyloženě s názorem, který pomůže

Re: LPG
Napsal: 25 lis 2013, 12:33
od Richard555
Abych řkl pravdu, na plynu mi serou ty neustále kapající "T" u přívodu k topení..... chápu že se to nějak rozdělit musí, ale co nechápu, je to že to tam furt teče....... mám podezření že když dotáhneš ten pásek tak při ohřátí trochu povoůí ten plast a zas to teče....

až budu mít náladu koupím měděný T malinko upravím a doufám že po utažení pásek to už nepoteče....
Re: LPG
Napsal: 25 lis 2013, 15:38
od airwaves

- kroužek1.jpg (76.46 KiB) Zobrazeno 1687 x
Ahoj, řešil jsem stejný problém. Téčka vlhla. Přemýšlel jsem, proč jsou hadice celého chladícího systému po zahřátí tak natlakované. No ale stejně jsem téčka vyměnil, včetně pásek. Nepomohlo. Ony ty pásky dotáhneš, ale pruží. Pruží páska a pruží guma pod ní a tahá. Páska se časem zase povolí do své optimální polohy. Ale v této poloze by nemělo nic týct, pokud v systému není přetlak. Pak mi ještě tlak vody protrhl membránu a reduktor začal kapat. Musel jsem měnit sadu membrán. Tak jsem začal studovat tu zátku na chladiči, proč neodpustí tlak do nádobky. Proč jsou hadice tvrdé co to má za význam, aby voda později vařila? To snad ne?
Nojo, v zátce přesná pružina made in PRC. Ta sedí na jakési záklopce veprostřed zátka a asi pos... celej dobrej úmysl konstruktéra. Co s tím, malou dírku do té záklopky? Raději ne, třeba záruka atd, nevratná změna. Tak jsem si vyrobil plastový kroužek s odfuky, který jsem vložil pod zátku. Odfuky jsou 5 desetin a tudy v klidu při zahřívání vody odcestuje tlak pod zátkou do expanzní nádobky a pak naopak. Jednoduché. Odzkoušeno v létě v Itálii bez sebemenšího problému nebo zapnutí větráku ve městě na křižovatce a podobně. Doporučuji vyzkoušet. Teda pokud se ti tlakují hadice natvrdo

.
Re: LPG
Napsal: 25 lis 2013, 15:45
od mmv
a já myslel, že to víčko na chladiči tam je jenom na odtlakování třeba při vypouštění, ten přetlakový ventil je ve víčku expanzky ... ?? takže když tam uděláš dirku tak system nebude přetlakový, ale třeba je to u

jinak