Stránka 15 z 47

Re: Objednávky, ceny, data dodání

Napsal: 26 dub 2014, 10:37
od kongresman
Daline.

Dnešní dotaz na kámoše, co má služební Octavii 1,2 TSI. Stáří necelý rok. Jezdí 2 x týdně z Ostravy Prahu nebo různé kotěhůlky po celé Moravě. Občas pro rodinné využití. Říkal, že v horším šmejdu nejel. Je to vyjěžděný "pilot", k autům se chová slušně, i ktomu, co má přiděleno od firmy. Když jsem mu říkal, co tady plkáš o spotřebě 1.2 TSI, tak se vysmál. Jednou byl v servisu (najeto 8 000 km) kvůli motoru, podruhé nedávno, když byly problémy s elektronikou, opět ve spojení s motorem. Předtím měl klasiku Octavii 1.6 benzín, tu 110 koňovku (omlouvám se za asi nepřesný údaj), Škoda není moje hobby,, říkal, že to se nedá srovnat. Celkově je ze Škody zklamaný, krom mírného nafouknutí vozidla jinak nic moc, strohé, studené, tvrdé, místa vzadu také nic moc.

Doporučím ti diskutovat na vlákně o VW, Škoda, Seat, tam se vyřaď a uvidíš, jak budeš spokojený. Nesnáším lidi, co ihned potrefeně reagují, když se někdo zmíní, že prostě Škodu NE, tak hned elaborát na 1 000 stran, jak ostatní auta jsou hnusné apod. I jako bývalý Fiaťák ti mohu říct, že Octavia kombík I. a II. se vůbec nedala srovnat se Stilem kombíkem. A klidně si piš, co chceš. Já bych za novou Octavii se základním motorem nedal cca 450 táců ani za nic. Vím jedno, že ta moje Hyundaiácká 1.6 je super motor, živý a spotřeba cca 6 litrů je úplně v poho. Litr sem, litr tam. Doposud v tižším autě jsem nejel, tedy ve srovnání s těmi, co jsem vlastnil, případně se svezl, myšleno v ceně do cca 450 táců.

Politika Škodováků je pěkně ujetá a piš si, že nikdy !!!!!!!! Němci nedovolí, aby se ve všem vyrovnala s origoš VW !!!!!! A ještě např. k Superbu, jenom hlupák dá 800 až 900 táců za takové auto v kombíku, mě je prd platné, že je jako "dlouhé", ale úzké jako Fábka, s nadsázkou řečeno. Za 900 táců mám zcela jiné fáro. A proč je Superb takový, jaký je ? Protože Němci nedovolí nic kvalitnějšího. A koupit Superb 1,4 TSI kombík od cca 750 táců ve střední výbavě může jednoi idiot.

Nech nás tady diskutovat o i30 a pokud chceš porovnávat, najdi patřičné vlákno, nebo zabrouzdej na jiný web.

To není nic proti tobě, jde o princip. Jinak se tady ta diskuze zvrhne v něco, kde to bý nemá. Užívej si vozidlo svého koncernu VW dosytosti, přeji ti mnoho šťastných kilometrů, ale mou i30 nech na pokoji. ](*,) [-X :-$

Re: Objednávky, ceny, data dodání

Napsal: 26 dub 2014, 10:39
od drastys
migogo : souhlas !! =D>

Re: Objednávky, ceny, data dodání

Napsal: 26 dub 2014, 12:39
od vlado1979
t0x!n píše: kez by jsi se v tom svym Leonu ci co mas za popelnici rostrelil o prvni strom co potkas a byl od tebe pokoj...
Si so sebou spokojný ? "BANan by si mal dostať Ty, chudáku ...

Re: Objednávky, ceny, data dodání

Napsal: 26 dub 2014, 13:42
od idam.i
Len pre info.Názov vlákna je :
Objednávky,ceny,data dodání !!!

Re: Objednávky, ceny, data dodání

Napsal: 26 dub 2014, 22:56
od Mirus30
JoKo píše:ked otec kupoval jeho accenta, tak "odbornici" hovorili, ze to auto nevydrzi pokope 100 000km. no, predavalo sa pri 150 000km {10r} a auto stale drzalo a prechadzalo cez stk bez uplatkov a nejakych blbych poznamok. na aute sa menili predne brzdy, central vo vodicovych dverach a uz len predpisane vymeny co si pamatam.
ked som ja kupoval accenta, "odbornici" mi tvrdili, ze mal som zobrat o 2-3 roky starsie auto ceskej vyroby v tdi, mal by som lacne nd, nizku spotrebu a moje auto bude do 150 000km srot. v skutocnosti som okrem tlmicov, baterky a prednych brzd {za 140 000km} nemusel nic menit. neveim, preco by ma mala trapit nejaka cena inych nd, ked som ich {zatial} nepotreboval.
na i30tkach je zatial najazdenych do 50 000km, ale neriesi sa u nich papajuci olej, neriesi sa na nich preskocena retaz...
mal som znamych, kt. doteraz jazdili len na vozidlach zvucnejsich mien v nasich koncinach, ale ked jeden musel byt za 3 roky 2x odtiahnuty, druhy menil motor, tak prislo vytriezvenie z "kvalitnej montaze plastov"...

a ci som ja jazdil na niecom inom ako hyundai? vw group, fiat group, renault, psa, toyota, mazda, mitsubishi, bmw... takze pri vybere som mal s cim porovnavat. na niecom len zopar kilometrov, na niecom nejaka ta tisicka. nehovorim, ze nie su lepsie auta ako hyundai, su, ale nie vsetky su pre mna vitazmi cena/ponuknuta protihodnota.

megane {kratky} priestorovo za i30 vyrazne zaostava najma na zadnych sedadlach.

ako deklasuje octavia i30tku priestorom pre posadku?

Kód: Vybrat vše

octavia - i30

Rozměry dle nákresu - vnitřní rozměry
g) podélný prostor vpředu min/max (mm):	830/1070 -    830/1060
h) podélný prostor vzadu min/max (mm):	580/830   -    570/860
i) výška nad sedadlem - vpředu (mm):	1040     -      1015
j) výška nad sedadlem - vzadu (mm):	940      -       940
k) šířka vpředu (mm):	                      1470     -       1470
l) šířka vzadu (mm):	                      1470     -       1470
délka sedáku vpředu (mm):	           480      -        500[
délka sedáku vzadu (mm):	           440       -       440
výška opěradla vpředu (mm):	           625    -          660
výška opěradla vzadu (mm):	           650   -           640
místo vzadu pod předním sedadlem:	Ano              Ano


zdroj http://www.auto.cz/test-skoda-octavia-2-0-tdi-dsg-utok-na-premii-79037
http://www.auto.cz/test-hyundai-i30-1-6-gdi-ostre-sledovany-hatch-65009
jediny vyrazny rozdiel je v priestore nad hlavou pre vodica, inac su si tie hodnoty velmi podobne. sedel som aj v novej octavii a pri mojom posede som vobec nemal pocit, ze oproti i30 mam v nej viacej miesta...
=D> tuhle tabulku jsem hledal, megaprostorna Octavia.... :roll:

Re: Objednávky, ceny, data dodání

Napsal: 27 dub 2014, 11:34
od kongresman
Mirus30 píše:
JoKo píše:ked otec kupoval jeho accenta, tak "odbornici" hovorili, ze to auto nevydrzi pokope 100 000km. no, predavalo sa pri 150 000km {10r} a auto stale drzalo a prechadzalo cez stk bez uplatkov a nejakych blbych poznamok. na aute sa menili predne brzdy, central vo vodicovych dverach a uz len predpisane vymeny co si pamatam.
ked som ja kupoval accenta, "odbornici" mi tvrdili, ze mal som zobrat o 2-3 roky starsie auto ceskej vyroby v tdi, mal by som lacne nd, nizku spotrebu a moje auto bude do 150 000km srot. v skutocnosti som okrem tlmicov, baterky a prednych brzd {za 140 000km} nemusel nic menit. neveim, preco by ma mala trapit nejaka cena inych nd, ked som ich {zatial} nepotreboval.
na i30tkach je zatial najazdenych do 50 000km, ale neriesi sa u nich papajuci olej, neriesi sa na nich preskocena retaz...
mal som znamych, kt. doteraz jazdili len na vozidlach zvucnejsich mien v nasich koncinach, ale ked jeden musel byt za 3 roky 2x odtiahnuty, druhy menil motor, tak prislo vytriezvenie z "kvalitnej montaze plastov"...

a ci som ja jazdil na niecom inom ako hyundai? vw group, fiat group, renault, psa, toyota, mazda, mitsubishi, bmw... takze pri vybere som mal s cim porovnavat. na niecom len zopar kilometrov, na niecom nejaka ta tisicka. nehovorim, ze nie su lepsie auta ako hyundai, su, ale nie vsetky su pre mna vitazmi cena/ponuknuta protihodnota.

megane {kratky} priestorovo za i30 vyrazne zaostava najma na zadnych sedadlach.

ako deklasuje octavia i30tku priestorom pre posadku?

Kód: Vybrat vše

octavia - i30

Rozměry dle nákresu - vnitřní rozměry
g) podélný prostor vpředu min/max (mm):	830/1070 -    830/1060
h) podélný prostor vzadu min/max (mm):	580/830   -    570/860
i) výška nad sedadlem - vpředu (mm):	1040     -      1015
j) výška nad sedadlem - vzadu (mm):	940      -       940
k) šířka vpředu (mm):	                      1470     -       1470
l) šířka vzadu (mm):	                      1470     -       1470
délka sedáku vpředu (mm):	           480      -        500[
délka sedáku vzadu (mm):	           440       -       440
výška opěradla vpředu (mm):	           625    -          660
výška opěradla vzadu (mm):	           650   -           640
místo vzadu pod předním sedadlem:	Ano              Ano


zdroj http://www.auto.cz/test-skoda-octavia-2-0-tdi-dsg-utok-na-premii-79037
http://www.auto.cz/test-hyundai-i30-1-6-gdi-ostre-sledovany-hatch-65009
jediny vyrazny rozdiel je v priestore nad hlavou pre vodica, inac su si tie hodnoty velmi podobne. sedel som aj v novej octavii a pri mojom posede som vobec nemal pocit, ze oproti i30 mam v nej viacej miesta...
=D> tuhle tabulku jsem hledal, megaprostorna Octavia.... :roll:

Za pouhých 450 táců a za stahování zadních oken a otáčkomer s nadsázkou řečeno, si musíš připlatit + obyčejná zadní náprava vývojově tak v roce 1995. Ale máš tam motor 1.2 TSI, který dle některých jedinců žere mezi 2,3 až 3,1 ltry na 100 km a při pohledu na protijedoucí auto nepoznáš, o jaký kus z koncernu VW se jedná. ](*,) ](*,) [-X :roll:

Re: Objednávky, ceny, data dodání

Napsal: 27 dub 2014, 17:56
od Dalin
vlado1979 píše:
t0x!n píše: kez by jsi se v tom svym Leonu ci co mas za popelnici rostrelil o prvni strom co potkas a byl od tebe pokoj...
Si so sebou spokojný ? "BANan by si mal dostať Ty, chudáku ...
Díky!
Už podle příspěvku se nejedná o duševně vyspělého jedince, tudíž nemá smysl na něj reagovat.

Re: Objednávky, ceny, data dodání

Napsal: 27 dub 2014, 19:38
od Mirus30
Nejak si v tom dekovani zapomnel reagovat na tabulku prostornosti vyse.... :-k

Re: Objednávky, ceny, data dodání

Napsal: 28 dub 2014, 08:37
od Dalin
Umím uznat porážku.
Uznávám argumentaci, neměl jsem v tomto případě pravdu.

Re: Objednávky, ceny, data dodání

Napsal: 28 dub 2014, 08:53
od JoKo
http://www.zeperfs.com/en/match2733-4040.htm

ok, priznavam, nie je to G7 vs i30, ale je to G6 vs veloster. je to 1.4tsi {90kW} vs. 1.6gdi {99kW} a dalin rozpraval o 1.2tsi {77kW}, kt. ma rozbijat gdi {99kW}...

specifikacia golf
http://www.zeperfs.com/en/fiche2733-vw- ... -4-tsi.htm
specifikacia veloster
http://www.zeperfs.com/en/fiche4040-hyu ... di-140.htm

a zopar casov, vsetky porovnania si mozete najst na odkaze vyssie

Max Real Speed (in kph)
VW Golf VI 1.4 TSI 190 to 201 kph
Hyundai Veloster 1.6 GDI 140 201 to 208 kph

400m (in s.)
VW Golf VI 1.4 TSI 16‚6 to 17‚4 s.
Hyundai Veloster 1.6 GDI 140 16‚З to 17‚9 s.

Km (in s.)
VW Golf VI 1.4 TSI З1 to З1‚8 s.
Hyundai Veloster 1.6 GDI 140 З0‚2 to З2‚4 s



0 to 50 (in s.) Kph as default unit
VW Golf VI 1.4 TSI З‚Ƽ to З‚Ƽ s.
Hyundai Veloster 1.6 GDI 140 2‚9 to 2‚9 s.

0 to 60 (in s.) Kph as default unit
VW Golf VI 1.4 TSI 4‚Ƽ to 4‚7 s.
Hyundai Veloster 1.6 GDI 140 4‚Ƽ to 4‚Ƽ s.

0 to 80 (in s.) Kph as default unit
VW Golf VI 1.4 TSI 6‚4 to 6‚9 s.
Hyundai Veloster 1.6 GDI 140 6‚З to 6‚6 s.

0 to 100 (in s.) Kph as default unit
VW Golf VI 1.4 TSI 9‚Ƽ to 10‚Ƽ s.
Hyundai Veloster 1.6 GDI 140 9‚Ƽ to 10‚8 s.

0 to 120 (in s.) Kph as default unit
VW Golf VI 1.4 TSI 1З‚9 to 14‚4 s.
Hyundai Veloster 1.6 GDI 140 1З‚З to 1З‚З s.

0 to 130 (in s.) Kph as default unit
VW Golf VI 1.4 TSI 16‚6 to 17‚4 s.
Hyundai Veloster 1.6 GDI 140 1Ƽ‚З to 16‚2 s.

0 to 140 (in s.) Kph as default unit
VW Golf VI 1.4 TSI 20 to 20‚З s.
Hyundai Veloster 1.6 GDI 140 18‚7 to 18‚7 s.


60 to 100 in 4 (in s.) Kph as default unit
VW Golf VI 1.4 TSI 9 to 9 s.
Hyundai Veloster 1.6 GDI 140 9‚9 to 9‚9 s.

80 to 120 min (in s.) Kph as default unit
VW Golf VI 1.4 TSI 7‚2 s.
Hyundai Veloster 1.6 GDI 140 6‚7 s.

80 to 120 in 5 (in s.) Kph as default unit
VW Golf VI 1.4 TSI 11‚2 to 1З‚2 s.
Hyundai Veloster 1.6 GDI 140 14‚8 to 14‚8 s.

80 to 120 in 6 (in s.) Kph as default unit
VW Golf VI 1.4 TSI 14‚Ƽ to 18 s.
Hyundai Veloster 1.6 GDI 140 19‚8 to 19‚8 s.

80 to 180 min (in s.) Kph as default unit
VW Golf VI 1.4 TSI З6‚6 s.
Hyundai Veloster 1.6 GDI 140 З0‚2 s.

v com ma tsi {logicky} navrh je pruzne zrychlenie na vyssich rychlostiach, kedy mu pomoze turbo. skoda, ze nemerali najlepsie mozne pruzne zrychlenie na najvhodnejsi prevodovy stupen {mozno 80-120 je na najvyhodnejsi, kde gdi bolo rychlejsie o 0,5sec a z 80-180, kde to tiez asi tahali cez lepsi prev. stupen}. myslim si, ze v tom pripade by boli tie motory vyrovnane. dalin, prosim nezabudaj, ze tsi casy su pre 1.4 a nie pre 1.2 ;)


edit: ospravedlnujem sa, pisal som prve hodnoty, kt. mi vyplul google na tej stranke. da sa tam vybrat porovnanie vozidiel a oproti leonu III 1.4tsi 90kW je gdi veloster vo vacsine mierne pomalsi. link tu: http://www.zeperfs.com/en/match4040-4669.htm
ale nic to nemeni na tom, ze sa jedna o 1.4 a nie 1.2tsi...

zopar hodnot, nechce sa mi to cele prepisovat:


0 to 40 (in s.) Kph as default unit
Hyundai Veloster 1.6 GDI 140 2‚2 to 2‚З s.
Seat Leon III 1.4 TSi 2‚1 to 2‚2 s.

0 to 50 (in s.) Kph as default unit
Hyundai Veloster 1.6 GDI 140 2‚9 to 2‚9 s.
Seat Leon III 1.4 TSi 2‚9 to 2‚9 s.

0 to 80 (in s.) Kph as default unit
Hyundai Veloster 1.6 GDI 140 6‚З to 6‚6 s.
Seat Leon III 1.4 TSi 6‚2 to 6‚2 s.

0 to 100 (in s.) Kph as default unit
Hyundai Veloster 1.6 GDI 140 9‚Ƽ to 10‚8 s.
Seat Leon III 1.4 TSi 9‚З to 10‚2 s.

0 to 120 (in s.) Kph as default unit
Hyundai Veloster 1.6 GDI 140 1З‚З to 1З‚З s.
Seat Leon III 1.4 TSi 12‚8 to 1З‚2 s.


80 to 120 min (in s.) Kph as default unit
Hyundai Veloster 1.6 GDI 140 6‚7 s.
Seat Leon III 1.4 TSi 6‚Ƽ s.

80 to 120 in 5 (in s.) Kph as default unit
Hyundai Veloster 1.6 GDI 140 14‚8 to 14‚8 s.
Seat Leon III 1.4 TSi 11‚9 to 11‚9 s.

80 to 120 in 6 (in s.) Kph as default unit
Hyundai Veloster 1.6 GDI 140 19‚8 to 19‚8 s.
Seat Leon III 1.4 TSi 1Ƽ‚1 to 1Ƽ‚1 s.

80 to 180 min (in s.) Kph as default unit
Hyundai Veloster 1.6 GDI 140 З0‚2 s.
Seat Leon III 1.4 TSi З1‚Ƽ s.

najdene vysledky pre motor 1.2tsi 77kW vo vw polo. veloster vyhrava vo vacsine merani aj napriek svojmu vahovemu hendikepu.
http://www.zeperfs.com/en/match3318-4040.htm


admin: prosim presun prispevky z poslednych stran, kt. sa netykaju topicu do nejakej zvlast diskusie, aby sa to nezasieralo.. a pardon za offtopic, ale uz som sa nemohol pozerat na dalinove zvasty. dufam, ze mu cisla otvoria oci a nebude robit zo seba... a zacne normalne diskutovat. prajem mu, aby bol stastny s jeho leonom a nestretli ho problemy ako pri hyu.
trosku som sklamany, ze hyundai ho nepresvedcil a verim, ze hyundai zamaka na spolahlivosti {a niektorych detailoch}, aby ludia boli s nim spokojni a spokojnejsi.

Re: Objednávky, ceny, data dodání

Napsal: 07 kvě 2014, 23:04
od Demonicus
Vidím, že se vám tu spolu hezky "žije" :D

Vrátím se s dovolením k tématu. Přemýšlím o I30 1,6 GDI Trikolor - s paketem Style mám nabídku za 376 790Kč (kombi).
Je to slušná cena, nebo se dá jít níž?

Re: Objednávky, ceny, data dodání

Napsal: 08 kvě 2014, 02:57
od tOOki
Demonicus píše:Vidím, že se vám tu spolu hezky "žije" :D

Vrátím se s dovolením k tématu. Přemýšlím o I30 1,6 GDI Trikolor - s paketem Style mám nabídku za 376 790Kč (kombi).
Je to slušná cena, nebo se dá jít níž?
Ja v breznu objednaval i30 5D 1.6GDI Style s metalizou za 351000Kc. Dodana na zacatku dubna, ale jeste sem si ji neprevzal.

Re: Objednávky, ceny, data dodání

Napsal: 08 kvě 2014, 15:18
od Demonicus
Tak to je hodně pěkná cena.

Re: Objednávky, ceny, data dodání

Napsal: 09 kvě 2014, 09:59
od Axel.Foley
Obě výše uvedené ceny jsou luxusní

Re: Objednávky, ceny, data dodání

Napsal: 09 kvě 2014, 10:15
od t0x!n
tOOki: tak mit za tuhle cenu tenhle motor a vybavu, tak snad prodam tu mou 1.4 v komfortu a jdu do tohohle :D