Stránka 15 z 16

Re: Hyundai se srovnání nebojí

Napsal: 18 lis 2013, 14:22
od mmv
:cry: :cry: :cry: #-o #-o #-o

Re: Hyundai se srovnání nebojí

Napsal: 18 lis 2013, 18:32
od Borek
Espero píše:Autopalace Butovice pro H1 - 1150,- Kč/hod.
Velké auto=velká cena :D .Holt i :hyu: se začal držet rčení z ťamanských tržnic-"čím víc pruhů,tím víc Adidas"===čím víc :hyu: auta,tím víc servis penízků.
To máš lepší než opravovat,koupit při každé poruše vždy nové :hyu: . 8-[ :idea: [-o<
Kvalita jde posledních 5-6 roků rapidně do (.),tak při těch cenách servisu,bude mít :hyu: nahrabáno víc,než z prodeje aut. :mrgreen:

Re: Hyundai se srovnání nebojí

Napsal: 19 lis 2013, 08:08
od Espero
Je to jedna z věcí, které se budu snažit s :hyu: za H club řešit. Zatím jsem při jednom z jednání s jejich korejským nejvyšším zmiňoval nedostatečnost sítě servisů, jsou místa, odkud to mají lidi do značkového servisu třeba i 50 km, týká se to Tachovska, konkrétně jsem ale mluvil i o Orlických horách - oblast Kralicka třeba.

Re: Hyundai se srovnání nebojí

Napsal: 20 lis 2013, 03:15
od Borek
Mě ceny ani hustota servisů nevadí----za celé ty roky Tiburon servis nepotřeboval :!: Vše stále funguje bez chybičky,nic nevrže,neskřípe,vždy dojel domů bez sebemenší závady a je stále v top kondici =D> ........jen jezdím a užívám si. 8)
Dnes automobilky jedou na kvantitu za pár šupů a kvalita šla do (.) . :? Servisy si mnou ruce.Na druhou stranu----alespoň mají práci.Kdyby všichni jen spokojeně jezdili kolem :!: servisů,tak pomřou hlady :D .
S hustotou serv.sítě máš pravdu.Tady je vlastně také teď jen jeden :hyu: servis v okruhu 70km(co zavřeli v HK i Pardubicích,tak zůstala jen Česká Třebová).

Re: Hyundai se srovnání nebojí

Napsal: 20 lis 2013, 06:27
od severtom
Nestačí mít servisy a podle některých nekvalitní auta, aby do nich musela jezdit.
Musíš mít také ořezanou administrativu a balast. Co vídám, tak místní servis H má práci, ale jezdí tam jen lidi, kteří si na autě ani nevymění žárovku, nebo lidi, kteří mají havarijko a rozbité auto.
Normální uživatel auta tam nevkročí, protože se musí potupně objednávat a nebývá to ani na ten samý TÝDEN, jak jsem se osobně přesvědčil v případě nošodrátu nebo teď v tématu I30 - Elektronika - Náhradní klíč.

Re: Hyundai se srovnání nebojí

Napsal: 20 lis 2013, 09:06
od FISHkaa
to si opravdu myslíte, že kvalita aut šla dolu pouze u :hyu: ? V dnešní době kdy se z aut stala spotřebka za půlku ceny než před deseti lety? Teď jde jenom o to jak moc šla kvalita dolu... Ad servisy: porovnejte si ceny hodinové práce u konkurecnce - ona taky potichoučku leze nahoru. Je to logické, dealerství žije ze servisu, ne z prodeje... 8)

Re: Hyundai se srovnání nebojí

Napsal: 20 lis 2013, 10:34
od Mr. HYUNDAI
Co si myslí ostatní samozřejmě nevím. Ale jako profesionál, který se auty živí 20 let, si samozřejmě nedělám iluze. Kvalita šla dolů všude, prémii nevyjímajíc. Klesá-li, a to raketově, konečná cena, musí se někde ušetřit. A šetří se všude a do bezvědomí. A v tom mám já megaproblém. :hyu: uměl dělat auta levně a přitom bytelně. Levnost zůstala, i když se nás VeVerka s Adouškem snaží zmasírovat nejkvalitnější kvalitou ](*,) , ale bytelnost a spolehlivost jde do ha..lu :!: Nezlob se na mě, ale já prostě vím, že se dá šetřit podstatně smysluplněji než to co :hyu: momentálně praktikuje. A nárůst závad (i když ne fatálních - na štěstí) v řádu stovek procent, je prostě katastrofa. A kdyby to tak ani náznakem nebylo, tak neskládají v Koreji manažeři funkce kvůli problémům s kvalitou. A když k tomu přidám ne zrovna nejlepší servisní síť, tak to prostě povede k tomu, že zatímco před 8-10 lety byli zákazníci :hyu: jedni z nejvěrnějších, tak se dojde do fáze "nikdy více". To podle mě není správný přístup.
Z nových aut nežijí nejen dealeři, ale ani sami výrobci. Nejlepší zákazník je ten, který dá dvakrát až třikrát za dva roky ránu těsně pod totálku a po dvou letech to završí totálkou a nákupem dalšího auta :wink: . Já osobně žádný problém se servisem nemám, na mě čas vždycky mají, vždy se hned věnují identifikaci závady, řeší to jak nejrychleji to jde, náhradní auto vždy mám, pokud ho chci. Ale stejně tak vím, že to není obvyklý standard služeb a že vlastně "zneužívám" jednak osobní vazby, jednak počet aut, který k nim celkově vozím. A tomu odpovídají i ceny, které se těm ceníkovým moc nepodobají, ale to je jiný příběh.
Ale nepřijde mi normální čekat na kliku na ix20 tři týdny :!: Vždyť se tady to auto pořád ještě vyrábí, sakra. A na mechanismus zámku zadních dveří na mojí i30cw jsem čekal 27 dnů. To je prostě za čárou, na tohle se déle jak týden čekat prostě nemá. Je mi jasné, že stav, kdy za MOTOKOVu byly skladem všechny díly na všechny modely se už nikdy nevrátí. Jednak od té doby vzrostl objem dílů mnohonásobně, jednak do toho nikdo peníze nevloží, ale musí být možné díly dodávat v rozumném časovém horizontu, a to se neděje. V tuto chvíli se jede metodou "prodávat, prodávat, prodávat" a poprodejní služby (náhradní díly, školení servisního personálu, celková podpora servisu) jsou ne na druhé, ale na desáté koleji. A jsme zase u toho, že se zákazníci po takové zkušenosti vracet nebudou.

Re: Hyundai se srovnání nebojí

Napsal: 20 lis 2013, 20:41
od Axel.Foley
Stejná zkušenost se servisy v Olomouci, jak píše Mr. Hyundai: v jednom mě již neuvidí a v druhém jestli se na mě jeden z přijímacích techniků ještě jednou ošklivě podívá (Olomoučáci budou vědět, ten starší, na jméno si nespomenu), jdu za majitelkou. Na to, aby mi při přebírání auta v 17:45 (mají otevřeno do 18:00) neodpověděl na pozdrav a tvářil se "kurva, co tady ten teď tady dělá, nemohl přijít zítra ráno?", tak to fakt ne! Jak kdysi řekl otec o servisu Opel: auto skvělé, ale servis na hovno.

Re: Hyundai se srovnání nebojí

Napsal: 20 lis 2013, 20:56
od Otakar84
Mr. HYUNDAI píše: :hyu: uměl dělat auta levně a přitom bytelně. Levnost zůstala,
No, to aby si majitelé starších :hyu: konečně začali platit pojištění proti krádeži :mrgreen:
Aspoň já ho teda neplatil. Spoléhal jsem na to, že ta image zkrátka není taková.

Re: Hyundai se srovnání nebojí

Napsal: 09 pro 2013, 20:37
od mmv
nějak to tu usíná (na vavřínech) :-)
že by nějaké tajné přání s. Vošického ?? Rumuny neintegroval a tak to zkouší tady ??
kukuku.jpg
kukuku.jpg (75.19 KiB) Zobrazeno 2408 x
"Welcome to the land of Hyundai," čtou čerství návštěvníci Prahy, kteří odjíždějí z Letiště Václava Havla po Aviatické ulici do centra metropole. Billboard, na kterém je vyobrazen model Santa Fe, který se v Česku nevyrábí a krajina za ním také nepochází z Čech, je sebevědomý.

Zdroj: http://ekonomika.idnes.cz/provokativni- ... nomika_spi
vypadá to jako by Vošický Babišovi něco udělal :-)

http://www.kukuku.cz

Re: Hyundai se srovnání nebojí

Napsal: 09 pro 2013, 20:56
od Mexican
je fakt, ze PR oddeleniu Hyundai by asi mal niekto nafackovat. Dat tam Santu a nejaku pust a napisat vitajte v krajine Hyundai je amaterizmus najhrubsieho zrna

BTW je to slaboduche okopirovanie sesterskej KIE, ktora celkom vtipne pouzila svoj nazov v nazve krajiny (Welcome to SlovaKIA)

Re: Hyundai se srovnání nebojí

Napsal: 09 pro 2013, 21:36
od Hardcam
je to trapny, co k tomu dodat...

Re: Hyundai se srovnání nebojí

Napsal: 10 pro 2013, 07:31
od milan74kb
no mozno to je ich postoj k zakaznikovi. Ako USA k Mexikancom :mrgreen:.
Minimalna na 95% servisov by to na SK sadlo

Re: Hyundai se srovnání nebojí

Napsal: 10 pro 2013, 09:20
od Miloš Navrátil
Taky se mi to moc nelíbí. Ovšem proč se do škodofky netrefovat. Co oni tady vlastně dělají? Zastaralé motory TSi do rapidů a fabií, pak plechy na kastle, sedadla a pár plastů. Ostatní je z NDR. Takže on ten soupeř vlastně ani neexsituje. Pro škodofku je to lichotka že ji hyu bere za soupeře!

Re: Hyundai se srovnání nebojí

Napsal: 10 pro 2013, 13:33
od Mr. HYUNDAI
Mě zaujal ten článek na idnesu jako takový. Přečetli jste si ho opravdu pozorně? Obsahuje totiž mimořádně velké množství chyb, nepřesností a nesmyslů. Ač to normálně nedělám, poslal jsem autorce email v němž jsem si dovolil ji na její chyby a nesmysly upozornit. A co by jste řekli - žádná reakce :lol: .