robertbulko píše:Pre tých čo stále tvrdia, aký je
i40 perfektný. Je to krásne
auto, ktoré ale tak, ako takmer každé iné,
má svoje
muchy.
INTERIER:
-
vŕzganie lesklých čiernych plastov v lete vo vyhriatom aute
( rieši v záruke aplikovaním textilnej pásky na kontaktné miesta)
-
ošúpaný volant po krátkom čase užívania, vadí mu horúce slnko
( rieši v záruke prečalunením volantu)
-
pískanie zámkov opierok zadných sedadiel
(pomôže páska) https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... 15#p418604
-
nepríjemné ťukanie zámkov obalu sieťky za zadnými opierkami
(pomôže páska a malá podložka) https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... 15#p418604
-
vŕzganie/ťukanie v palubovke
( rieši v záruke, prelepením vŕzgajúcich častí textilnou páskou )
-
vŕzganie tesniacich gúm na dverách
(proste menej kvalitná guma, rieši v záruke aplikovaním prostriedku na obnovu/údržbu gumových tesnení)
- sedadlo vodiča sa hýbe do strán
( rieši v záruke, ak nie je možné inak, výmenou sedadla)
EXTERIER:
-
predné stierače pri ostrekovaní nedokončia cyklus a ostanú stáť cca 5cm vyššie
(ďalšie zotretie bez ostrekovania zastaví stierače v správnej polohe)
- problémové predné aj zadné snímače prekážky
( rieši v záruke výmenou snímačov)
- korózia
( rieši v záruke prelakovaním) https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... 1&start=15
-
dialkové svetlá svietia nevhodne vysoko
(dá sa doladiť na reflektore) https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... 4&start=15
-
prehnuté strešné lišty
( opraví, prípadne vymení v záruke)
-
cúvacia kamera pravdepodobne navlhne a potom je obraz značne znehodnotený
( vymení v záruke) http://youtu.be/XYObrXsG-ng
RIADENIE:
-
problém s prednými kotúčmi / trasením volantu pri brzdení
( rieši v záruke výmenou kotúčov)
- problém so zaradením 1. a 2. rýchlostného stupňa za studena
(len manuálna prevodovka, rieši v záruke výmenou spojkovej sady)
- výmena motora kvôli unikajúcej kvapaline/pórozný materiál
( rieši v záruke výmenou motora)
NAVI:
- problém s dotykom na displeji NAVI
(nepoznám riešenie)
- náhodné zamŕzanie NAVI
(ak nie je možné inak, rieši v záruke výmenou)
-
problém s volaním cez NAVI, po najdení kontaktu v NAVI a následnom kliknutí na kontakt, sa zmení podsvietenie kontaktu, ale NAVI nevytočí
(nepoznám riešenie, možno problém spôsobujem môj mobil - iný som neskúšal)
OSTATNÉ:
-
špiniace sa prahy všetkých dverí za nepriaznivého počasia. Následne zašpinené nohavice.
(poznám veľmi dobre a dávam si pozor )
-
pri otvorení piatych dverí keď je napršané, chvíľu padá na hlavu špinavá voda
(poznám veľmi dobre a zatiaľ si dávam pozor )
-
po otvorení vodičových dverí, ak je auto naštartované a je nastavené automatické zamykanie, zostanú ostatné dvere zamknuté
(na automate sa v menu dá nastaviť automatické odomykanie po zaradení P, neviem ako je to na manuále)
-
nepríjemne pískavá signalizácia pri opustení auta s kľúčom, keď je naštartované
(nepoznám riešenie)
- vybitie batérie v niektorých prípadoch už po 14 dňoch nepoužívania
(nepoznám riešenie)
= s tým som sa stretol aj ja. Teraz (február 2014) mám nabehaných kúsok pred 20000km.
= opakovane sa vyskytujúce po oprave
= u mňa už opravené / vyriešené
SERVIS:
Jedna vec je kvalita i40 a druhá ako sa
stavia k riešeniu problémov:
Keď to zhrniem, na základe vašich aj mojich doterajších skúseností, väčšinu nedostatkov
rieši zdarma v rámci záruky, aj keď treba niekedy cestovať ďalej k slušnému servisu.
Veľa z vás sa presvedčilo, že vedia byť aj veľmi ochotní.
Nie vždy sa im podarí problém odstrániť na prvý krát, ale mám pocit že sa snažia.
Ak sa importér dobre postará o svojich zákazníkov, nemusí byť všetko stratené. Bohužiaľ, niekedy to stojí veľa času a nervov, kým sa nájde naozaj slušný servis. A keď sa už nájde, znova to stojí voľný čas strávený v servise. Aj keď sa nakoniec podarí auto priniesť do požadovaného stavu, často to zanechá na majiteľovi jazvu, ktorú si so sebou ponesie hodne dlho. Preto je dobré si vymieňať informácie a takto si navzájom pomôcť.
Uvedené nedostatky sú zozbierané, nie su všetky moje.