Stránka 15 z 33
Re: 2. Garanční prohlídka
Napsal: 02 srp 2015, 08:10
od Alf6
Takhle je to super ....." Jsem hrdy na nasi praci a kazdy ma moznost si nas vyzkoušet"
Případně třeba napsat...děláme to a to a klidně se u nás kdykoliv zastavte, ukažeme, předvedeme..atd......
Takhle to uplne stačí. Kdo chce , tak se určite ozve.
Re: 2. Garanční prohlídka
Napsal: 03 srp 2015, 22:17
od Pralina
Ehmmm... Tak teda dovolte pánové, aby se taky vyjádřila dáma
... Musim (a to opravdu!!!) zaslouženě pochválit kluky z Automimy !!! Ziju v Německu a dlooouuuuhoooo jsem sháněla servis, v kterém bych se cítila být v dobrých rukou,aniž by mi někdo v celkovém závěru pripočetl paaar stoveček navíc jen z důsledku me zahraniční Spz !!! Ne jenom, ze se cítím v tomhle servisu jako v bavlnce ja, ale i me Auto!!! Přestřikane brzdové kotouče mam i ja a ne jednou jsem byla oslovena ( chlapmi)- kde jsem si to nechala dělat - jelikož to chtějí taky a ne jen z hledove stránky !!!
Vřele DOPORUČUJI tenhle servis, i kdyz me to stojí 750 km
.... Me auto bylo v různých servisech jak v De, tak v CZ , ale po tom všem co mi předvedli a vysvětlili kluci z Automimy jsem byla opravdu zklamaná kolik peněz jsem "vyhodila" za servisy, v kterých nebylo udelano to, co mělo- ale naučtováno bylo VŠE!!! .... Jsem rada a vděčná, ze ještě takovy servis v CZ existuje !!! Diky hoši a nenechte se uvést z míry k vůli pár lidem, kteří možna závidí , nebo jsou v zivote jen nespokojeni
....
Re: 2. Garanční prohlídka
Napsal: 03 srp 2015, 22:31
od Alf6
To je naprosto neuveritelne...nove zalozeny nick, první a zrejme taky poslední prizpevek ve foru a je to dáma ze SRN co jezdi do servisu 750 km
tak to klobouk dolů ..jste šikulka
Re: 2. Garanční prohlídka
Napsal: 03 srp 2015, 23:39
od mmv
vidíš alfe, a ty se bojíš, že budeš muset jezdit někam ku praze
do bukurešti budeme jezdit, to by mohl být adekvátní nájezd Km do servisu
Re: 2. Garanční prohlídka
Napsal: 04 srp 2015, 07:51
od Pralina
Ano neuvěřitelne- jelikož toto forum sleduju, ale nebyla jsem registrovaná - a musela jsem odpovědět - takže jsem se k vuli odpovědi musela zaregistrovat
- logicke !!! Ale at si v tom každy hleda to sve - mit to energii nevezme!!! Katka
Re: 2. Garanční prohlídka
Napsal: 04 srp 2015, 08:20
od Alf6
Tak si milá Katko pridej do podpisu auto a motorizaci kterou mas a podel se snama i o dalších zkušenostech s vozem, které jiste mas. Prece jenom uz asi budes mit hodne najeto, tak tu lide oceni tvoje bohate zkusenosti. :)At to nevypada, ze si někdo zalozil jen nick pro něčí obhajobu
Re: 2. Garanční prohlídka
Napsal: 04 srp 2015, 08:25
od autotiptop
Re: 2. Garanční prohlídka
Napsal: 04 srp 2015, 08:28
od autotiptop
Alf6 píše:Tak si milá Katko pridej do podpisu auto a motorizaci kterou mas a podel se snama i o dalších zkušenostech s vozem, které jiste mas. Prece jenom uz asi budes mit hodne najeto, tak tu lide oceni tvoje bohate zkusenosti. :)At to nevypada, ze si někdo zalozil jen nick pro něčí obhajobu
Katko, šup k nám a uděláme tady pro vlákno společné foto, na důkaz Vaší existence, protože i mě by to asi opravdu bylo podezřelé
Re: 2. Garanční prohlídka
Napsal: 04 srp 2015, 08:40
od t0x!n
Vstoupím do diskuze, dneska je možné vše, ale nevím jestli při cestě do servisu bych se v servisu vybavoval kde mám rodiče, popř. jak kam jezdím (za kým, proč). Chápu, že jsou jedinci co na sebe povědí totálně vše, protože si pak přijdou zajímaví, ale tohle mi už přijde dost ujetý... Zachvílu tady budou psát spolumajitelé servisů jak znají i velikosti podprsenek svých zákaznic (beru už jako humor)
Osobně bych chtěl mít taky tak kamarádskej přístup se servisem, ale nevěřím tomu v dnešní době, že pokud člověk má servis a chce a musí vydělat (pro sluníčkový pohled to dělat nebude), tak bude vše dávat za co nejlevněji svým zákazníkům a místo "práce" se s nima bude vybavovat a zjišťovat jejich osobní informace... Toť si myslím já.
Re: 2. Garanční prohlídka
Napsal: 04 srp 2015, 09:11
od autotiptop
t0x!n píše:Vstoupím do diskuze, dneska je možné vše, ale nevím jestli při cestě do servisu bych se v servisu vybavoval kde mám rodiče, popř. jak kam jezdím (za kým, proč). Chápu, že jsou jedinci co na sebe povědí totálně vše, protože si pak přijdou zajímaví, ale tohle mi už přijde dost ujetý... Zachvílu tady budou psát spolumajitelé servisů jak znají i velikosti podprsenek svých zákaznic (beru už jako humor)
Osobně bych chtěl mít taky tak kamarádskej přístup se servisem, ale nevěřím tomu v dnešní době, že pokud člověk má servis a chce a musí vydělat (pro sluníčkový pohled to dělat nebude), tak bude vše dávat za co nejlevněji svým zákazníkům a místo "práce" se s nima bude vybavovat a zjišťovat jejich osobní informace... Toť si myslím já.
Máte pravdu.....existují lidi, kteří k nám přijedou, hodí po nás klíče se slovy udělejte to co nejlevněji, tohle nedělejte, protože na foru psali, že se to nemusí, tohle taky né, to si udělám doma sám...atd, atd... My teda podle přáni uděláme, zákazník zaplatí a slušně se rozloučíme.
A potom existují lidé, kteří k nám přijedou, stráví u nás 2-3 hodiny, pokecáme, probereme auto, ukážeme a vysvětlíme (a opravdu takový servis existuje a myslím, že už to tady na foru napsal nejeden přispěvatel). A když nám takový člověk po půl roce zavolá, tak si jeho auto pamatujeme a to je ten základní rozdíl. Pokud se u nás objeví auto s Mnichovskou RZ, tak se samozřejmě zeptáme, jak se k nám dostalo. Omlouvám se, že když někdo řekne "mám tady rodiče a soused z vesnice k vám jezdí" tak je to tak naprosto intimní informace, která se asi v servise vůbec nemá sdělovat a je opravdu srovnatelné se sdělením čísla podprsenky (pane, zamyslete se nad tím, co píšete).
Ano, každou zakázku děláme se ziskem, ano vyděláváme a to je princip podnikání. Platíme nájem, zaměstnance, energie atd, ale to přece není nikde řečeno, že si nemůžeme se zákazníkem pěstovat přátelský vztah, že ho nemůžeme vyslechnout a musím říct, že na základě mého pocitu se na nás nikdo jako na zloděje nedívá. Pokud jste zvyklí na jiné chování, tak prosím, ale my to prostě chceme dělat jinak a uděláme pro to vše... Nechceme mít nablýskané showroomy, nábytek za 20 000€ a recepční. Chceme mít spokojené zákazníky, doma zaplacený nájem a chleba ve spíži. Nechceme si prohlížet úžasné diapozitivy z naší báječné exotické dovolené a podle hesla "Kdo nevěří, ať tam běží" Vás všechny pochybovače zvu "Přijďte si to vyzkoušet"
Mrzí mě, že když se představím jako "spolumajitel" (ať víte za koho "kopu"), tak je slovo spolumajitel hned středem posměchu... Je to normální slovo, ale pravda...v ČR je slovo "vlastnit" svým způsobem sprosté slovo a díváte se na mě, jako na zloděje.
Re: 2. Garanční prohlídka
Napsal: 04 srp 2015, 09:32
od Alf6
Autotiptop: vidim, ze se specializujete krome Hyundaie také na Kiu.
Co se tyce Hyundaie tak jiste vite, kde jsou od výrobce mouchy a na co má majitel vozu davat zvýšenou pozornost. Zajimalo by me jaka je z Vaseho pohledu antikorozni ochrana vozidla Hyundai jiz z vyroby. Ja sam si po cca dvou letech nechal udelat antikorozni nastrik podvozku + dutiny. Elantra je v tomto smeru osizena. Muzete prosim srovnat třeba s vozy Kia nebo Chevrolet? Diky
Je podle vasich zkusenosti tato oblast zanedbana u všech vozu Hyundai? Nebo jsou na tom nektere lepe?
Zkusil jste se domluvit s
http://www.hccz.cz/wp/ na Vasich službách? Jiste by to mohl byt prinos pro obe strany
Re: 2. Garanční prohlídka
Napsal: 04 srp 2015, 09:51
od autotiptop
S HCCZ spolupracujeme v různých formách již více než 5 let (David Pleva může potvrdit)
Anikorozní ochrany není nikdy dost !!!!!! Bohužel musím konstatovat, že se začíná všude (ale opravdu všude a u všech výrobců) šetřit s výrobními náklady a tudíž se to odráží i na antikorozní ochraně. Nemůžu jednoznačně určit, kdo je lepší, jestli Hyundai nebo Kia. Co je ale pravdou, tak to je to, že se setkáváme s reklamacemi 5-tých dveří na i30 (v oblasti 3.brzdového světla), které jsme zatím u Ceedu neřešili.....
A třeba Elantra (která mimochodem původně nebyla určena pro Evropský trh), je co do ošetření podvozku a dutin na tom hodně špatně (a to jste ještě neviděli nové Chevrolet Camaro - to má holé plechy). Hold Amerika je Amerika.....
Každopádně "hnijou" časem všechny auta. Největší problém nastává při mechanickém porušení laku od odlétajících kamenů.. Pokud se to nepodchití včas, tak se to rozlézá...
Ochranný nástřik podvozku a dutin doporučujeme všem, všem, všem. Těm autům to prostě prospěje. My si za tento nástřik účtujeme cca 2500 Kč a je to vč.vystříkání míst pod plasovýma podběhama (ty se sundávají).
Na závěr: Žádný výrobce automobilů nemá v dnešní době zájem o to, ať auto vydrží 10 let.
Re: 2. Garanční prohlídka
Napsal: 04 srp 2015, 09:57
od Pralina
Takže pro ty co se zajímají - vlastním auto Mitsubishi Colt 2008 - najeto mam 108 tis. A opravdu uz něco za sebou mam !!! V tomhle aute vozim i díte, takže chci aby bylo v nej stavu .... Je ubohé jake předsudky tady vznikají - a věřte, ze cislo podprsenky neznal ani muj ex po 10 letech !!!
Re: 2. Garanční prohlídka
Napsal: 04 srp 2015, 10:00
od Pralina
A auto budu opět dávat tento mesis na servis- takže se nechám extra vyfotit a fotí dodám, ze existuji!!!
Re: 2. Garanční prohlídka
Napsal: 04 srp 2015, 10:19
od Hardcam
Taky mam Colta 2008
nicmene, ten zrovna ma antikotorzni ochranu podvozku asi tak 100x lepsi nez Hyundai. S tema podprsenkama je to uz trochu ujety, ne? Je naprosto v poradku mit se zakazniky kontakt a je celkem nasnade, ze se zeptaji, co tam dela auto s nemeckou RZ, ja bych se zakaznika zeptal taky.
Zase bych z toho nedelal takovou kovbojku