Stránka 15 z 26

Re: Hyundai nikdy viac v zivote!

Napsal: 26 pro 2014, 12:13
od JoKo
axel, este raz a pomalicky si precitaj moju odpoved, co tam pisem? obmedzovac, alebo tempomat? obmedzovac...
a maju chlapci obmedzovac? maju...

vid cennik:
http://www.vw.sk/media/Kwc_Basic_Downlo ... _9_2014.pd
Tempomat s obmedzovačom rýchlosti
http://www.volkswagen.cz/media/Kwc_Basi ... 5/golf.pdf
Tempomat včetně omezovače
a kedze su zan v euroncap body, tak ho golf musi mat {hoci nie od zakladnej verzie, tak ako napr. aj i30}
http://www.euroncap.com/results/vw/golf/500.aspx
A speed limitation device is available but was not assessed as it is offered as an option.
ale napr. octavia ho nema http://www.euroncap.com/results/skoda/octavia/512.aspx
A speed limitation device is not available.

Re: Hyundai nikdy viac v zivote!

Napsal: 26 pro 2014, 12:40
od Axel.Foley
JoKo: Omlouvám se, beru zpět. Zarazilo mě, že píšeš "adaptivní" a ten je, pokud vím, tempomat. Omezovač je, alespoň u mně, adaptivní nohou.

Re: Hyundai nikdy viac v zivote!

Napsal: 26 pro 2014, 12:43
od JoKo
jj,sorry aj z mojej strany, teraz som si vsimol, ze v druhej vete pri adaptivnom mi vypadlo slovo tempomat. malo to demonstrovat, ze v tomto pripade pridavaju dalsiu funkcionalitu navyse oproti hyu. ale v prvej vete je to uvedene spravne, ze obmedzovac maju.

Re: Hyundai nikdy viac v zivote!

Napsal: 27 pro 2014, 18:32
od airwaves
Měl jsem dnes unikátní příležitost porovnat naši i30 kombi 1,6 CVVT LPG s VW Golf6 1,2 TSI 77kW. Řídil jsem směrem na Štrbské pleso asi 45 km po silničkách tam naši i30 v závěsu za Golfem a potom zpět Golfa 6 v závěsu za naší i30. Ty auta jsou naprosto stejný! :D :D :D Byl jsem překvapen, že i30 není horší v řazení, v utlumení nerovností, v dílenským zpracování a dokonce ani v motoru. Podle mě má navrch jednoznačně v ergonomičtějším, hezčím interiéru, ve výhledu z pozice řidiče, v citlivějších a lepších brzdách. Auta stála zhruba stejně, naše i30 má navíc couvací čidla, ovládání na volantu, tempomat .. a další. Snad může mít Golf navrch v akcxeleraci z nízkých otáček díky turbu, ale jeho interiér působí velmi zastarale. jeho podvozek je stejný, řízení stejné....nechápu za co vyhrává testy????? Naopak už chápu zde publikované ojedinělé výkřiky v tomto tématu proti kvalitě :hyu: , protože to je snad asi jediná disciplína kde se vw domnívá že má navrch. Měl, dokud nevypustil TSi. Maj asi kluci od VW s tím šprtem :hyu: těžkou hlavu! Případné dotazy k porovnání rád zodpovím...a porovnání se mohu pokusit podle přání doplnit.

Re: Hyundai nikdy viac v zivote!

Napsal: 27 pro 2014, 18:55
od Mirus30
No vzhledem k tomu ze pises do sekce nove i30, tak si srovnaval G6 s novou i30, jenze to ti VW fanatics hned napisou, ze G7 je o galaxii jinde, takze nova i30 stale nic moc... #-o

Re: Hyundai nikdy viac v zivote!

Napsal: 27 pro 2014, 20:21
od airwaves
Tak Ti moc děkuji :D :D :D , že jsi jednou větou shodil celé moje snažení podat pravdivou informaci. Právě že ti tzv fanatics fans jsou největší překážka objektivnímu porovnání aut a to ze všech značek.

Re: Hyundai nikdy viac v zivote!

Napsal: 27 pro 2014, 20:57
od Skyline
Tak se podivejte na foto interiéru G6 a G7 rozdil je tam značný.
Osobne se mi interiér G5 a 6 nikdy moc nelíbil, ani exteriér G5 me nenadchl. G4 se mi líbil vždy nejvíc a G7 má interiér už pro me dobrej stejně jako nový Ceed, nova i 30 už je uvnitř moc lacine nacancana.

Re: Hyundai nikdy viac v zivote!

Napsal: 27 pro 2014, 21:08
od Axel.Foley
airwaves: Díky za porovnání. Rád si přečtu jakékoliv další poznámky, na které si vzpomeneš.

Re: Hyundai nikdy viac v zivote!

Napsal: 27 pro 2014, 22:22
od airwaves
No než na plechovou palubovku jako ze starýho volva nebo pažouta jsem se podíval do konfigurátorů :hyu: a pak VW a rozesmál jsem se. Rozdíl skoro 100 tisíc...

Re: Hyundai nikdy viac v zivote!

Napsal: 27 pro 2014, 22:29
od Mirus30
A zase nahravas tem VW fanatics.... Ale to si preci priplacis tu "kvalitu" ktera za tech 100tis navic STOJI!!! :mrgreen: ](*,)

Re: Hyundai nikdy viac v zivote!

Napsal: 28 pro 2014, 10:28
od miloš1
airwaves píše:Měl jsem dnes unikátní příležitost porovnat naši i30 kombi 1,6 CVVT LPG s VW Golf6 1,2 TSI 77kW. Řídil jsem směrem na Štrbské pleso asi 45 km po silničkách tam naši i30 v závěsu za Golfem a potom zpět Golfa 6 v závěsu za naší i30. Ty auta jsou naprosto stejný! :D :D :D Byl jsem překvapen, že i30 není horší v řazení, v utlumení nerovností, v dílenským zpracování a dokonce ani v motoru. Podle mě má navrch jednoznačně v ergonomičtějším, hezčím interiéru, ve výhledu z pozice řidiče, v citlivějších a lepších brzdách. Auta stála zhruba stejně, naše i30 má navíc couvací čidla, ovládání na volantu, tempomat .. a další. Snad může mít Golf navrch v akcxeleraci z nízkých otáček díky turbu, ale jeho interiér působí velmi zastarale. jeho podvozek je stejný, řízení stejné....nechápu za co vyhrává testy????? Naopak už chápu zde publikované ojedinělé výkřiky v tomto tématu proti kvalitě :hyu: , protože to je snad asi jediná disciplína kde se vw domnívá že má navrch. Měl, dokud nevypustil TSi. Maj asi kluci od VW s tím šprtem :hyu: těžkou hlavu! Případné dotazy k porovnání rád zodpovím...a porovnání se mohu pokusit podle přání doplnit.
Ty si mal možnosť jazdiť G6 chvíľu, ja som ho pred :hyu: vlastnil. Nie TSI, ale ešte poctivú atmosféru, ktorá bola vo VW veľmi veľmi úsporná - spotreba na úrovní "dízla". Nevýhodou bol nedostatočný výkon.
Ale k veci. To, že som G6 vymenil za i30 doteraz neľutujem. No objektívne treba uznať, že v niektorých veciach i30 za G6 nedostižne zaostavá (riadenie, odhlučnenie, čiastočne radenie...). To však neznamená, že nemá aj niektoré prednosti (už spomenutý interiér je krajší, sedačky pohodlnejšie, aj z vonku sa mi zdá krajšia ...). Nehovoriac už o pomere cena / výbava, ktorý jednoznačne hovorí v prospech :hyu: . Ako som spomínal, svoju voľbu neľutujem, ale objektívne viem uznať aj silné stránky jej najväčšieho konkurenta. :)

Re: Hyundai nikdy viac v zivote!

Napsal: 28 pro 2014, 11:02
od dm29
Tiez som chvilu jazdil na G6 1,2 tsi ale nekupil som ho kvoli problemom s retazou.
Navacsie rozdiely,1 Odhlucnenie u golfa bolo na uplne inej urovni hlavne za mokra a v zime s posypom na ceste. V :hyu: je pocut kazdykamienok aj spliechajucu vodu par krat som sa aj zlakol :lol:
2.motor 1,2tsi/ 77 ide lepsie ako moja 1,6/88 :hyu: ho ma hlucnejsi
3.podvzok golfa bral priecne nerovnosti tak ze som o nich nevedel. Zistil som ze tam su az ked som presadol do :hyu: akoby mal tvrdsie tlmice :-k
4.Interier:v Golfe nic neklepalo,nerezonovalo , dizajn nebudem hodnotit pretoze to premna neni podstatne. V golfe menej miesta v predu a asi horsie sedadla ale tam je moznost vyberu a o dost vysia cena

Re: Hyundai nikdy viac v zivote!

Napsal: 28 pro 2014, 12:21
od airwaves
No bohužel, asi jsem jezdil v jiných autech. Na sněhu s kamínkama a naprosto žádnej rozdíl v odhlučnění. Naprosto stejnej rachot od plastových podběhů. Řazení absolutně bez rozdílu, řízení bez rozdílu.....tlumení nerovností na vozovce absolutně stejný. Teplota -8. Po zavření kufru u Golfa větší rachot ze zařinčení plastů. Bavíme se jako normální běžní uživatelé. Nejsem specializovaná zkušebna, která najde desetinkové rozdíly. Golf obutý v momentálně asi nejlepších zimních gumách Conti TS850, :hyu: v Nikian W+. Nemám co dodat. Měl jsem všelijaké pocity když jsem si tuto možnost dohodl. Říkal jsem si teď se možná chytnu za nos. Naopak! Kdo vyzkouší a má doma :hyu: tak už se jen usmívá. Německo ovládá český motoristický novinářský rank. Tak nás čeká ještě spousta podpásovek. Všechno to má za cíl, odradit co nejvíc lidí od možnosti procitnout :D . Třeba nadpis FIII už má elektrický posilovač.... no usmívejte se kdo víte :D .

Re: Hyundai nikdy viac v zivote!

Napsal: 28 pro 2014, 13:17
od Bofors
Už ti to tu psali, i G6 je lepší a to už se nějaký ten rok nevyrábí :D

Re: Hyundai nikdy viac v zivote!

Napsal: 28 pro 2014, 16:20
od dm29
airwaves píše:No bohužel, asi jsem jezdil v jiných autech. Na sněhu s kamínkama a naprosto žádnej rozdíl v odhlučnění. :D .
Tak asi je neco len s mojim :hyu: :-k pretoze aj teraz ho mozem porovnat s dalsimi 3 autami sluzobne
O2,punto,fox su to sice ine triedy ale ten rachot od podbehov a hucanie pneu na drsnom asfalte suverenne najviac pocujem v mojom :hyu: Vsimol som si ze O2 tam ma take koberceky takze tam ani tuk.
A mozno je rozdiel v tom ze ja som G6/ :hyu: porovnaval pri 100-120kmh na nekvalitno useku cesty a
pri nizsich rychlostiach sa tie rozdiely az tak neprejavuju.