Stránka 15 z 26
Re: Hyundai nikdy viac v zivote!
Napsal: 26 pro 2014, 12:13
od JoKo
axel, este raz a pomalicky si precitaj moju odpoved, co tam pisem? obmedzovac, alebo tempomat? obmedzovac...
a maju chlapci obmedzovac? maju...
vid cennik:
http://www.vw.sk/media/Kwc_Basic_Downlo ... _9_2014.pd
Tempomat s obmedzovačom rýchlosti
http://www.volkswagen.cz/media/Kwc_Basi ... 5/golf.pdf
Tempomat včetně omezovače
a kedze su zan v euroncap body, tak ho golf musi mat {hoci nie od zakladnej verzie, tak ako napr. aj i30}
http://www.euroncap.com/results/vw/golf/500.aspx
A speed limitation device is available but was not assessed as it is offered as an option.
ale napr. octavia ho nema
http://www.euroncap.com/results/skoda/octavia/512.aspx
A speed limitation device is not available.
Re: Hyundai nikdy viac v zivote!
Napsal: 26 pro 2014, 12:40
od Axel.Foley
JoKo: Omlouvám se, beru zpět. Zarazilo mě, že píšeš "adaptivní" a ten je, pokud vím, tempomat. Omezovač je, alespoň u mně, adaptivní nohou.
Re: Hyundai nikdy viac v zivote!
Napsal: 26 pro 2014, 12:43
od JoKo
jj,sorry aj z mojej strany, teraz som si vsimol, ze v druhej vete pri adaptivnom mi vypadlo slovo tempomat. malo to demonstrovat, ze v tomto pripade pridavaju dalsiu funkcionalitu navyse oproti hyu. ale v prvej vete je to uvedene spravne, ze obmedzovac maju.
Re: Hyundai nikdy viac v zivote!
Napsal: 27 pro 2014, 18:32
od airwaves
Měl jsem dnes unikátní příležitost porovnat naši i30 kombi 1,6 CVVT LPG s VW Golf6 1,2 TSI 77kW. Řídil jsem směrem na Štrbské pleso asi 45 km po silničkách tam naši i30 v závěsu za Golfem a potom zpět Golfa 6 v závěsu za naší i30. Ty auta jsou naprosto stejný!
Byl jsem překvapen, že i30 není horší v řazení, v utlumení nerovností, v dílenským zpracování a dokonce ani v motoru. Podle mě má navrch jednoznačně v ergonomičtějším, hezčím interiéru, ve výhledu z pozice řidiče, v citlivějších a lepších brzdách. Auta stála zhruba stejně, naše i30 má navíc couvací čidla, ovládání na volantu, tempomat .. a další. Snad může mít Golf navrch v akcxeleraci z nízkých otáček díky turbu, ale jeho interiér působí velmi zastarale. jeho podvozek je stejný, řízení stejné....nechápu za co vyhrává testy????? Naopak už chápu zde publikované ojedinělé výkřiky v tomto tématu proti kvalitě
, protože to je snad asi jediná disciplína kde se vw
domnívá že má navrch. Měl, dokud nevypustil TSi. Maj asi kluci od VW s tím šprtem
těžkou hlavu! Případné dotazy k porovnání rád zodpovím...a porovnání se mohu pokusit podle přání doplnit.
Re: Hyundai nikdy viac v zivote!
Napsal: 27 pro 2014, 18:55
od Mirus30
No vzhledem k tomu ze pises do sekce nove i30, tak si srovnaval G6 s novou i30, jenze to ti VW fanatics hned napisou, ze G7 je o galaxii jinde, takze nova i30 stale nic moc...
Re: Hyundai nikdy viac v zivote!
Napsal: 27 pro 2014, 20:21
od airwaves
Tak Ti moc děkuji
, že jsi jednou větou shodil celé moje snažení podat pravdivou informaci. Právě že ti tzv fanatics fans jsou největší překážka objektivnímu porovnání aut a to ze všech značek.
Re: Hyundai nikdy viac v zivote!
Napsal: 27 pro 2014, 20:57
od Skyline
Tak se podivejte na foto interiéru G6 a G7 rozdil je tam značný.
Osobne se mi interiér G5 a 6 nikdy moc nelíbil, ani exteriér G5 me nenadchl. G4 se mi líbil vždy nejvíc a G7 má interiér už pro me dobrej stejně jako nový Ceed, nova i 30 už je uvnitř moc lacine nacancana.
Re: Hyundai nikdy viac v zivote!
Napsal: 27 pro 2014, 21:08
od Axel.Foley
airwaves: Díky za porovnání. Rád si přečtu jakékoliv další poznámky, na které si vzpomeneš.
Re: Hyundai nikdy viac v zivote!
Napsal: 27 pro 2014, 22:22
od airwaves
No než na plechovou palubovku jako ze starýho volva nebo pažouta jsem se podíval do konfigurátorů
a pak VW a rozesmál jsem se. Rozdíl skoro 100 tisíc...
Re: Hyundai nikdy viac v zivote!
Napsal: 27 pro 2014, 22:29
od Mirus30
A zase nahravas tem VW fanatics.... Ale to si preci priplacis tu "kvalitu" ktera za tech 100tis navic STOJI!!!
Re: Hyundai nikdy viac v zivote!
Napsal: 28 pro 2014, 10:28
od miloš1
airwaves píše:Měl jsem dnes unikátní příležitost porovnat naši i30 kombi 1,6 CVVT LPG s VW Golf6 1,2 TSI 77kW. Řídil jsem směrem na Štrbské pleso asi 45 km po silničkách tam naši i30 v závěsu za Golfem a potom zpět Golfa 6 v závěsu za naší i30. Ty auta jsou naprosto stejný!
Byl jsem překvapen, že i30 není horší v řazení, v utlumení nerovností, v dílenským zpracování a dokonce ani v motoru. Podle mě má navrch jednoznačně v ergonomičtějším, hezčím interiéru, ve výhledu z pozice řidiče, v citlivějších a lepších brzdách. Auta stála zhruba stejně, naše i30 má navíc couvací čidla, ovládání na volantu, tempomat .. a další. Snad může mít Golf navrch v akcxeleraci z nízkých otáček díky turbu, ale jeho interiér působí velmi zastarale. jeho podvozek je stejný, řízení stejné....nechápu za co vyhrává testy????? Naopak už chápu zde publikované ojedinělé výkřiky v tomto tématu proti kvalitě
, protože to je snad asi jediná disciplína kde se vw
domnívá že má navrch. Měl, dokud nevypustil TSi. Maj asi kluci od VW s tím šprtem
těžkou hlavu! Případné dotazy k porovnání rád zodpovím...a porovnání se mohu pokusit podle přání doplnit.
Ty si mal možnosť jazdiť G6 chvíľu, ja som ho pred
vlastnil. Nie TSI, ale ešte poctivú atmosféru, ktorá bola vo VW veľmi veľmi úsporná - spotreba na úrovní "dízla". Nevýhodou bol nedostatočný výkon.
Ale k veci. To, že som G6 vymenil za i30 doteraz neľutujem. No objektívne treba uznať, že v niektorých veciach i30 za G6 nedostižne zaostavá (riadenie, odhlučnenie, čiastočne radenie...). To však neznamená, že nemá aj niektoré prednosti (už spomenutý interiér je krajší, sedačky pohodlnejšie, aj z vonku sa mi zdá krajšia ...). Nehovoriac už o pomere cena / výbava, ktorý jednoznačne hovorí v prospech
. Ako som spomínal, svoju voľbu neľutujem, ale objektívne viem uznať aj silné stránky jej najväčšieho konkurenta.
Re: Hyundai nikdy viac v zivote!
Napsal: 28 pro 2014, 11:02
od dm29
Tiez som chvilu jazdil na G6 1,2 tsi ale nekupil som ho kvoli problemom s retazou.
Navacsie rozdiely,1 Odhlucnenie u golfa bolo na uplne inej urovni hlavne za mokra a v zime s posypom na ceste. V
je pocut kazdykamienok aj spliechajucu vodu par krat som sa aj zlakol
2.motor 1,2tsi/ 77 ide lepsie ako moja 1,6/88
ho ma hlucnejsi
3.podvzok golfa bral priecne nerovnosti tak ze som o nich nevedel. Zistil som ze tam su az ked som presadol do
akoby mal tvrdsie tlmice
4.Interier:v Golfe nic neklepalo,nerezonovalo , dizajn nebudem hodnotit pretoze to premna neni podstatne. V golfe menej miesta v predu a asi horsie sedadla ale tam je moznost vyberu a o dost vysia cena
Re: Hyundai nikdy viac v zivote!
Napsal: 28 pro 2014, 12:21
od airwaves
No bohužel, asi jsem jezdil v jiných autech. Na sněhu s kamínkama a naprosto žádnej rozdíl v odhlučnění. Naprosto stejnej rachot od plastových podběhů. Řazení absolutně bez rozdílu, řízení bez rozdílu.....tlumení nerovností na vozovce absolutně stejný. Teplota -8. Po zavření kufru u Golfa větší rachot ze zařinčení plastů. Bavíme se jako normální běžní uživatelé. Nejsem specializovaná zkušebna, která najde desetinkové rozdíly. Golf obutý v momentálně asi nejlepších zimních gumách Conti TS850,
v Nikian W+. Nemám co dodat. Měl jsem všelijaké pocity když jsem si tuto možnost dohodl. Říkal jsem si teď se možná chytnu za nos. Naopak! Kdo vyzkouší a má doma
tak už se jen usmívá. Německo ovládá český motoristický novinářský rank. Tak nás čeká ještě spousta podpásovek. Všechno to má za cíl, odradit co nejvíc lidí od možnosti procitnout
. Třeba nadpis FIII už má elektrický posilovač.... no usmívejte se kdo víte
.
Re: Hyundai nikdy viac v zivote!
Napsal: 28 pro 2014, 13:17
od Bofors
Už ti to tu psali, i G6 je lepší a to už se nějaký ten rok nevyrábí
Re: Hyundai nikdy viac v zivote!
Napsal: 28 pro 2014, 16:20
od dm29
airwaves píše:No bohužel, asi jsem jezdil v jiných autech. Na sněhu s kamínkama a naprosto žádnej rozdíl v odhlučnění.
.
Tak asi je neco len s mojim
pretoze aj teraz ho mozem porovnat s dalsimi 3 autami sluzobne
O2,punto,fox su to sice ine triedy ale ten rachot od podbehov a hucanie pneu na drsnom asfalte suverenne najviac pocujem v mojom
Vsimol som si ze O2 tam ma take koberceky takze tam ani tuk.
A mozno je rozdiel v tom ze ja som G6/
porovnaval pri 100-120kmh na nekvalitno useku cesty a
pri nizsich rychlostiach sa tie rozdiely az tak neprejavuju.