Stránka 15 z 24

Re: GDI vs. CVVT

Napsal: 22 črc 2016, 08:04
od only_one
já bych to viděl po každých 80-100tisíc pravidelné dekarbonování Gdi a bude dobře.

Re: GDI vs. CVVT

Napsal: 22 črc 2016, 08:14
od vorlajz
ono to tak horký nebude... :) já navíc teď jezdím výhradně mimo město... takže pohoda... a jestli to dopadne, tak budu mít i garáž... 8)

Re: GDI vs. CVVT

Napsal: 22 črc 2016, 08:55
od JirkaN
vorlajz píše:ono to tak horký nebude... :) já navíc teď jezdím výhradně mimo město... takže pohoda... a jestli to dopadne, tak budu mít i garáž... 8)
... jestli budeš mít garáž, tak s usazováním karbonu nebudeš mít určitě problém. I ten VIF nebudeš muset přidávat ... Jakmile je auto pouze v garáži, usazuje se na něm jenom prach ... :D a ten lehce odstráníš vodou. A jestli jsi fajnšmekr kapneš do vody ONR.

Re: GDI vs. CVVT

Napsal: 22 črc 2016, 09:13
od jjenda
Jirko ty jsi to rozštípnul dávám Ti 100 bodů :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Já mám garáž, ale neparkuju v ní a mám 1,6 cvvt, tak raději dávám VIF. Do vody dávám samolešticí šampon. Dělám to tak dobře? :mrgreen:

Re: GDI vs. CVVT

Napsal: 22 črc 2016, 09:48
od JirkaN
jjenda píše:Jirko ty jsi to rozštípnul dávám Ti 100 bodů :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Já mám garáž, ale neparkuju v ní a mám 1,6 cvvt, tak raději dávám VIF. Do vody dávám samolešticí šampon. Dělám to tak dobře? :mrgreen:
Jsem na tom stejně ... garáž mám,
auto do ní nedávám (už v ní není místo).
VIF do benzínu přidávám.
Do vody už samoleštící šampon nepřilévám,
protože na mytí už jen ONR používám. :mrgreen:

Jinak pro upřesnění, nemáš náhodou D-CVVT ? nebo je to opravdu jen CVVT. Já jenom, aby jsme neodskočili tolik od téma tohoto vlákna ...

Re: GDI vs. CVVT

Napsal: 22 črc 2016, 14:03
od jjenda
Musím se podívat do techničáku, ale v podpise to je asi správně 1,6 CVVT 88kW , tedy jen jeden přesuvník. Ty s tím D před CVVT byly myslím v Elantrách a měly vyšší výkon.

Re: GDI vs. CVVT

Napsal: 22 črc 2016, 14:49
od JirkaN
jjenda píše:Musím se podívat do techničáku, ale v podpise to je asi správně 1,6 CVVT 88kW , tedy jen jeden přesuvník. Ty s tím D před CVVT byly myslím v Elantrách a měly vyšší výkon.
Dual CVVT je proměnné časování jak u sacích tak i výfukových ventilu. Jde vlastně jen o to, aby ekologii bylo učiněno zadosti a v určité situaci se nedovřou výfuk. ventily a motor si zpátky hltne spaliny z výfuku. Nahrazuje se tím EGR ventil, který srágory z výfukového potrubí posílá do sání.

Re: GDI vs. CVVT

Napsal: 23 črc 2016, 07:13
od vorlajz
JirkaN píše:
vorlajz píše:ono to tak horký nebude... :) já navíc teď jezdím výhradně mimo město... takže pohoda... a jestli to dopadne, tak budu mít i garáž... 8)
... jestli budeš mít garáž, tak s usazováním karbonu nebudeš mít určitě problém. I ten VIF nebudeš muset přidávat ... Jakmile je auto pouze v garáži, usazuje se na něm jenom prach ... :D a ten lehce odstráníš vodou. A jestli jsi fajnšmekr kapneš do vody ONR.
Jiřino... :D vsak vis jak jsem to myslel ;) hh... Ale dobry... :mrgreen:

Re: GDI vs. CVVT

Napsal: 23 črc 2016, 07:53
od JirkaN
...tož vím, jak jsi to myslel ... ale nedalo mi to, abych to neokomentoval ... :D :D

Jinak ta RZ v tvém profilu je tvůj sen nebo si měl zbytečných 10tis. :-k

Re: GDI vs. CVVT

Napsal: 26 črc 2016, 14:04
od Axel.Foley
Pouze sen, už jsem se ho na to ptal jinde. A celé by se to na značku nevešlo, povoleno je max. 8 znaků.

Re: GDI vs. CVVT

Napsal: 26 črc 2016, 15:24
od Alf6
jjenda píše:Musím se podívat do techničáku, ale v podpise to je asi správně 1,6 CVVT 88kW , tedy jen jeden přesuvník. Ty s tím D před CVVT byly myslím v Elantrách a měly vyšší výkon.
V Elantrách je motor Gamma s oznacenim G4FG. Je jiny, nez který se dával do I30. Vyroba Korea.

Re: GDI vs. CVVT

Napsal: 26 črc 2016, 15:31
od Alf6
JirkaN píše:
jjenda píše:Musím se podívat do techničáku, ale v podpise to je asi správně 1,6 CVVT 88kW , tedy jen jeden přesuvník. Ty s tím D před CVVT byly myslím v Elantrách a měly vyšší výkon.
Dual CVVT je proměnné časování jak u sacích tak i výfukových ventilu. Jde vlastně jen o to, aby ekologii bylo učiněno zadosti a v určité situaci se nedovřou výfuk. ventily a motor si zpátky hltne spaliny z výfuku. Nahrazuje se tím EGR ventil, který srágory z výfukového potrubí posílá do sání.
Jen doplnim:

Kdezto při D-CVVT je prave sani zachovano cisté. :D CVVT je casování pouze na strane sacich ventilu

http://www.vif.cz/novinky/test-v-casopi ... cisti.html

a ze clanku vyplívá( alespoň mně),že casování ventilu pouze na strane sání přivádí spaliny opet do sání jako EGR. Jestli se pletu, opravte mě :)

Re: GDI vs. CVVT

Napsal: 26 črc 2016, 16:07
od ulthar
Alf6 píše:
jjenda píše:Musím se podívat do techničáku, ale v podpise to je asi správně 1,6 CVVT 88kW , tedy jen jeden přesuvník. Ty s tím D před CVVT byly myslím v Elantrách a měly vyšší výkon.
V Elantrách je motor Gamma s oznacenim G4FG. Je jiny, nez který se dával do I30. Vyroba Korea.
hm, zajimave ja mam 1.6GDI a mam v technicaku oznaceni typu motoru jako G4FD.

Re: GDI vs. CVVT

Napsal: 26 črc 2016, 16:41
od Johny-D
Jak se pozná jestli mám cvvt nebo D-cvvt? ;-)

Re: GDI vs. CVVT

Napsal: 26 črc 2016, 16:58
od Alf6
ulthar píše:
Alf6 píše:
jjenda píše:Musím se podívat do techničáku, ale v podpise to je asi správně 1,6 CVVT 88kW , tedy jen jeden přesuvník. Ty s tím D před CVVT byly myslím v Elantrách a měly vyšší výkon.
V Elantrách je motor Gamma s oznacenim G4FG. Je jiny, nez který se dával do I30. Vyroba Korea.
hm, zajimave ja mam 1.6GDI a mam v technicaku oznaceni typu motoru jako G4FD.
https://en.wikipedia.org/wiki/Hyundai_Gamma_engine
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Hyundai_engines

1.6 Gamma GDi G4FD 1,591 cc (97.1 cu in) (77.0 mm × 85.4 mm (3.03 in × 3.36 in)) 140 PS (103 kW; 138 hp)@6300, 17.0 kg·m (167 N·m; 123 lbf·ft)@4850 11.0
1.6 Gamma II MPi G4FC 1,591 cc (97.1 cu in) (77.0 mm × 85.4 mm (3.03 in × 3.36 in)) 130 PS (96 kW; 128 hp)@6000, 16.0 kg·m (157 N·m; 116 lbf·ft)@4850 10.5
1.6 Gamma II MPi G4FG 1,591 cc (97.1 cu in) (77.0 mm × 85.4 mm (3.03 in × 3.36 in)) 132 PS (97 kW; 130 hp)@6300, 16.0 kg·m (157 N·m; 116 lbf·ft)@4850 10.5
1.6 Gamma T-GDI G4FJ 1,591 cc (97.1 cu in) (77.0 mm × 85.4 mm (3.03 in × 3.36 in)) 186 PS (137 kW; 183 hp)@5500, 27.0 kg·m (265 N·m; 195 lbf·ft)@1500-4500 9.5
1.6 Gamma T-GDI G4FJ 1,591 cc (97.1 cu in) (77.0 mm × 85.4 mm (3.03 in × 3.36 in)) 204 PS (150 kW; 201 hp)@6000, 27.0 kg·m (265 N·m; 195 lbf·ft)@1750-4500 9.5