Re: GDI vs. CVVT
Napsal: 22 črc 2016, 08:04
já bych to viděl po každých 80-100tisíc pravidelné dekarbonování Gdi a bude dobře.
... jestli budeš mít garáž, tak s usazováním karbonu nebudeš mít určitě problém. I ten VIF nebudeš muset přidávat ... Jakmile je auto pouze v garáži, usazuje se na něm jenom prach ... a ten lehce odstráníš vodou. A jestli jsi fajnšmekr kapneš do vody ONR.vorlajz píše:ono to tak horký nebude... já navíc teď jezdím výhradně mimo město... takže pohoda... a jestli to dopadne, tak budu mít i garáž...
Jsem na tom stejně ... garáž mám,jjenda píše:Jirko ty jsi to rozštípnul dávám Ti 100 bodů Já mám garáž, ale neparkuju v ní a mám 1,6 cvvt, tak raději dávám VIF. Do vody dávám samolešticí šampon. Dělám to tak dobře?
Dual CVVT je proměnné časování jak u sacích tak i výfukových ventilu. Jde vlastně jen o to, aby ekologii bylo učiněno zadosti a v určité situaci se nedovřou výfuk. ventily a motor si zpátky hltne spaliny z výfuku. Nahrazuje se tím EGR ventil, který srágory z výfukového potrubí posílá do sání.jjenda píše:Musím se podívat do techničáku, ale v podpise to je asi správně 1,6 CVVT 88kW , tedy jen jeden přesuvník. Ty s tím D před CVVT byly myslím v Elantrách a měly vyšší výkon.
Jiřino... vsak vis jak jsem to myslel hh... Ale dobry...JirkaN píše:... jestli budeš mít garáž, tak s usazováním karbonu nebudeš mít určitě problém. I ten VIF nebudeš muset přidávat ... Jakmile je auto pouze v garáži, usazuje se na něm jenom prach ... a ten lehce odstráníš vodou. A jestli jsi fajnšmekr kapneš do vody ONR.vorlajz píše:ono to tak horký nebude... já navíc teď jezdím výhradně mimo město... takže pohoda... a jestli to dopadne, tak budu mít i garáž...
V Elantrách je motor Gamma s oznacenim G4FG. Je jiny, nez který se dával do I30. Vyroba Korea.jjenda píše:Musím se podívat do techničáku, ale v podpise to je asi správně 1,6 CVVT 88kW , tedy jen jeden přesuvník. Ty s tím D před CVVT byly myslím v Elantrách a měly vyšší výkon.
Jen doplnim:JirkaN píše:Dual CVVT je proměnné časování jak u sacích tak i výfukových ventilu. Jde vlastně jen o to, aby ekologii bylo učiněno zadosti a v určité situaci se nedovřou výfuk. ventily a motor si zpátky hltne spaliny z výfuku. Nahrazuje se tím EGR ventil, který srágory z výfukového potrubí posílá do sání.jjenda píše:Musím se podívat do techničáku, ale v podpise to je asi správně 1,6 CVVT 88kW , tedy jen jeden přesuvník. Ty s tím D před CVVT byly myslím v Elantrách a měly vyšší výkon.
hm, zajimave ja mam 1.6GDI a mam v technicaku oznaceni typu motoru jako G4FD.Alf6 píše:V Elantrách je motor Gamma s oznacenim G4FG. Je jiny, nez který se dával do I30. Vyroba Korea.jjenda píše:Musím se podívat do techničáku, ale v podpise to je asi správně 1,6 CVVT 88kW , tedy jen jeden přesuvník. Ty s tím D před CVVT byly myslím v Elantrách a měly vyšší výkon.
https://en.wikipedia.org/wiki/Hyundai_Gamma_engineulthar píše:hm, zajimave ja mam 1.6GDI a mam v technicaku oznaceni typu motoru jako G4FD.Alf6 píše:V Elantrách je motor Gamma s oznacenim G4FG. Je jiny, nez který se dával do I30. Vyroba Korea.jjenda píše:Musím se podívat do techničáku, ale v podpise to je asi správně 1,6 CVVT 88kW , tedy jen jeden přesuvník. Ty s tím D před CVVT byly myslím v Elantrách a měly vyšší výkon.