Hyundai Kona - recenze
Moderátoři: frawd, Moderátoři
Re: Hyundai Kona - recenze
Dobře ty nápis postřehy
Hyundai Tucson 4x4 - 1.6 TGDI MHEV, N-LINE Šéďa ve Stajlu... ;) - NA CESTĚ
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
- Reklama
Re: Hyundai Kona - recenze
Když bude chvilka,něco rychle sesmolím
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Re: Hyundai Kona - recenze
Psani, psani...udelejte video, nebudte troskari
VW Passat Variant B8 2020 110kW TDI EVO
Hyundai i30 kombi 1.6 GDI Czech Edition Festival (08/2016 - 4/2023) :(
Ford Mondeo 2004 2.0 TDCI Ghia 5dv (UK)
Fiat Stilo 1.6 16V 5dv / 1.9 JTD 3dv (UK) / MW 1.6 16V (ČR)
Fiat Punto 1.2 8V 3dv (UK)
Hyundai i30 kombi 1.6 GDI Czech Edition Festival (08/2016 - 4/2023) :(
Ford Mondeo 2004 2.0 TDCI Ghia 5dv (UK)
Fiat Stilo 1.6 16V 5dv / 1.9 JTD 3dv (UK) / MW 1.6 16V (ČR)
Fiat Punto 1.2 8V 3dv (UK)
Re: Hyundai Kona - recenze
petzl62 píše:Když bude chvilka,něco rychle sesmolím
Držím palce.
Ako sa má kamera ?
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Re: Hyundai Kona - recenze
Zdravim, jen doplním Mirus30 . Konu mam v garáži už 1,5 měsíce.
Navigace - na co? Původně jsem jí řešil, ale ruku na srdce, každý už má dnes telefon, po připojení k autu s aplikací Android Auto nebo AppleCar máš navigaci Google nebo Waze, internetové rádio, streamování jakékoliv hudby, messenger, předpověď počasí atd.
Dvouzonová klimatizace - na co? Jenom reklamní tahák. Měl jsem Seata Leona s dvouzonovou klimou a nikdy jsem ji nepoužil, vždy jsem reguloval teplotu centrálně. Jen mi vadí, že číslo nastavené teploty je v pravo vedle kolečka regulace, lepší by bylo nad kolečkem, při nastavování si ho zakryju rukou, ale to se dá přežít.
Místo vzadu - měřím 175 a za sebe si krásně sednu a ještě tam mam dost místa a pohodlí a není to jen moje zkušenost, ale už sem pár lidí vezl a všichni si místo a komfort vzadu pochvalují.
Kufr se nemůže rovnat s Octávkou, ale na mé potřeby je dostačující, kdybych chtěl stěhováka koupim si něco jiného.
Podvozek - ano, je tvrdší, ale není to vůbec nepříjemné, je to daň za SUV aby se nanakláněla karoserie. Zkoušel sem i blbnout a nevim co s tim technici dělali, ale sedí to jak přibitý.
i30 je určitě měkčí, taky je delší a hlavně je to jiný typ auta. Dlouhé trasy s Konou jsou velmi příjemné a na cestu do Itálie, cca 800km, už se vyloženě těšim.
Motor - za studena je jeho chod trochu hrubší a je slyšet, je to tříválec, když se ohřeje, tak se uklidní. Takový VW T-Roc 2.0 Tsi má 4 válce a za studena zní jako nafťák. Při razantnějším přišlápnutí plynu se motor Kony taky ozve, ale při normální jízdě v legálních rychlostech včetně dálnice není vůbec slyšet. Ano i30 bude tišší, je to kombi a rodinné auto, ale zase s Konou je víc zábavy a pozornosti.
Ze začátku jsem měl trochu problém vychytat řazení a najít správnou polohu plynu kvůli výkonu, ale už sem si zvyk a motor se dá krásně dávkovat, že výkonu je akorát kdykoliv potřebuju, těch 120koní tam opravdu je. Jen bych udělal 5. a 6. malinko delší. Na 6. se dá jet i v obci.
Jak píše Mirus30, že ideální motor by byl 1.4. Za mě by byl tak 1.2 max, ale ten litr je úplně dostačující.
Zatím mam najeto 2200km a spotřeba je 6,2 podle aplikace v telefonu. Palubní počítač mi ukazuje 6,7. Na dálnici jede za 7.
Navigace - na co? Původně jsem jí řešil, ale ruku na srdce, každý už má dnes telefon, po připojení k autu s aplikací Android Auto nebo AppleCar máš navigaci Google nebo Waze, internetové rádio, streamování jakékoliv hudby, messenger, předpověď počasí atd.
Dvouzonová klimatizace - na co? Jenom reklamní tahák. Měl jsem Seata Leona s dvouzonovou klimou a nikdy jsem ji nepoužil, vždy jsem reguloval teplotu centrálně. Jen mi vadí, že číslo nastavené teploty je v pravo vedle kolečka regulace, lepší by bylo nad kolečkem, při nastavování si ho zakryju rukou, ale to se dá přežít.
Místo vzadu - měřím 175 a za sebe si krásně sednu a ještě tam mam dost místa a pohodlí a není to jen moje zkušenost, ale už sem pár lidí vezl a všichni si místo a komfort vzadu pochvalují.
Kufr se nemůže rovnat s Octávkou, ale na mé potřeby je dostačující, kdybych chtěl stěhováka koupim si něco jiného.
Podvozek - ano, je tvrdší, ale není to vůbec nepříjemné, je to daň za SUV aby se nanakláněla karoserie. Zkoušel sem i blbnout a nevim co s tim technici dělali, ale sedí to jak přibitý.
i30 je určitě měkčí, taky je delší a hlavně je to jiný typ auta. Dlouhé trasy s Konou jsou velmi příjemné a na cestu do Itálie, cca 800km, už se vyloženě těšim.
Motor - za studena je jeho chod trochu hrubší a je slyšet, je to tříválec, když se ohřeje, tak se uklidní. Takový VW T-Roc 2.0 Tsi má 4 válce a za studena zní jako nafťák. Při razantnějším přišlápnutí plynu se motor Kony taky ozve, ale při normální jízdě v legálních rychlostech včetně dálnice není vůbec slyšet. Ano i30 bude tišší, je to kombi a rodinné auto, ale zase s Konou je víc zábavy a pozornosti.
Ze začátku jsem měl trochu problém vychytat řazení a najít správnou polohu plynu kvůli výkonu, ale už sem si zvyk a motor se dá krásně dávkovat, že výkonu je akorát kdykoliv potřebuju, těch 120koní tam opravdu je. Jen bych udělal 5. a 6. malinko delší. Na 6. se dá jet i v obci.
Jak píše Mirus30, že ideální motor by byl 1.4. Za mě by byl tak 1.2 max, ale ten litr je úplně dostačující.
Zatím mam najeto 2200km a spotřeba je 6,2 podle aplikace v telefonu. Palubní počítač mi ukazuje 6,7. Na dálnici jede za 7.
Škoda Fabia 3 combi
Kona 1.0 T-GDI; Best Of Kona; Acid Yellow; 01/2018 - prodáno
Kona 1.0 T-GDI; Best Of Kona; Acid Yellow; 01/2018 - prodáno
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Hyundai Kona - recenze
vorlajz, petzl: Užijte si auta, kluci. Já si budu zítra a pozítří "užívat" o dvě čísla menšího souseda (spíš sousedku, ale na 4 kolech, ne dvounohou) z Bolky
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
- Mirus30
- *****
- Příspěvky: 1801
- Registrován: 04 úno 2013, 19:53
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hyundai Kona - recenze
Ze tam neni navigace kdyz je tam velkej barevnej displej pisu proto, ze je to skoda, o tom ze ji TY nepotrebujes nepadlo ani slovo, to same dvouzonova klima.... nejde o to jestli to potrebuju, jde o zarazejici kombinaci kdy kuze, talcitko na startovani apod jsou povetsinou vysada vyssich vybav, stejne jako prave dvouzonova klima nebo navigace.
Nevim z ceho si presedlal, pokud z nejakeho starsiho auta tak chapu ze jsi z podvozku unesen, no v porovnani s jinymi auty je proste z principu horsi a snaze se dostane na limit, v tvem pripade sedi jako pribity muze znamenat ze jsi ho k limitu ani nedostal, pak chapu ze jsi spokojen. Na druhou stranu je jasne ze na nejake hltani zatacek to auto neni stavene a je to v poradku.
Treba mas ten motor uz zajety, ja mel auto s 1tis km a ten motor je slyset dost, pri jakemkoliv pridani, nevis o nem jen ve chvili kdy plachtis po dalnici ustalenou rychlosti.
Ja mam 182cm a za sebe si sednu s nohama oprenejma o sedak, takze ty za sebou mas vic mista a tudiz se tam spolucestujici mohou citit lepe.
Nevim z ceho si presedlal, pokud z nejakeho starsiho auta tak chapu ze jsi z podvozku unesen, no v porovnani s jinymi auty je proste z principu horsi a snaze se dostane na limit, v tvem pripade sedi jako pribity muze znamenat ze jsi ho k limitu ani nedostal, pak chapu ze jsi spokojen. Na druhou stranu je jasne ze na nejake hltani zatacek to auto neni stavene a je to v poradku.
Treba mas ten motor uz zajety, ja mel auto s 1tis km a ten motor je slyset dost, pri jakemkoliv pridani, nevis o nem jen ve chvili kdy plachtis po dalnici ustalenou rychlosti.
Ja mam 182cm a za sebe si sednu s nohama oprenejma o sedak, takze ty za sebou mas vic mista a tudiz se tam spolucestujici mohou citit lepe.
i30N Performance Sport, DCT 2023
Kia Proceed GT 2021
Škoda Scala MC 1.5TSI 2020
Kia Proceed GT 2019
i40 kombi 2,0GDI 2018
i30 kombi FL 2017
i30 kombi FL 2015
i30 1,6GDI 2012
Accent 1,3 2006
Kia Proceed GT 2021
Škoda Scala MC 1.5TSI 2020
Kia Proceed GT 2019
i40 kombi 2,0GDI 2018
i30 kombi FL 2017
i30 kombi FL 2015
i30 1,6GDI 2012
Accent 1,3 2006
Re: Hyundai Kona - recenze
Tak Kona se dnes z technických důvodů nekonala .Přeloženo na pondělí
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Re: Hyundai Kona - recenze
Mirus30 : Přijde mi, že si můj příspěvek vůbec nečet.
Nepsal sem, že nepotřebuju navigaci, psal sem "na co?". Navigaci naopak potřebuju, jde tam dokoupit, ale když připojíš telefon k vozu tak ji na displeji máš a s aktuální mapou a takhle už to dělá víc automobilek. Telefon už má v kapse každý.
Dvouzonová klimatizace je jen reklamní trik. Jestli jí máš, tak schválně jak často jí používáš? Já jí měl a nepoužil sem jí nikdy. Chápu regulaci vpředu-vzadu, ale levá-pravá a na tak malém prostoru je nesmysl.
Přesedlal jsem z poměrně nového auta a z koncernu, takže můžu porovnávat. To je tam taky napsáno.
Podvozek jsem testoval docela necitelně a neutrh jsem to. Připomínám, že nebyl sníh ani led.
Kolik mam najeto jsem taky psal i to, že po přidání je motor slyšet, ale při normální jízdě slyšet není. Je jasný, že když pojedu stylem brzda-plyn tak ho uslyšim až mě bude hlava bolet.
Motor zajetý ještě nemam.
Připouštim, že když máš auto půjčený a testuješ ho tak s ním jezdíš jinak než když je tvoje vlastní, takže názory se různí.
Nepsal sem, že nepotřebuju navigaci, psal sem "na co?". Navigaci naopak potřebuju, jde tam dokoupit, ale když připojíš telefon k vozu tak ji na displeji máš a s aktuální mapou a takhle už to dělá víc automobilek. Telefon už má v kapse každý.
Dvouzonová klimatizace je jen reklamní trik. Jestli jí máš, tak schválně jak často jí používáš? Já jí měl a nepoužil sem jí nikdy. Chápu regulaci vpředu-vzadu, ale levá-pravá a na tak malém prostoru je nesmysl.
Přesedlal jsem z poměrně nového auta a z koncernu, takže můžu porovnávat. To je tam taky napsáno.
Podvozek jsem testoval docela necitelně a neutrh jsem to. Připomínám, že nebyl sníh ani led.
Kolik mam najeto jsem taky psal i to, že po přidání je motor slyšet, ale při normální jízdě slyšet není. Je jasný, že když pojedu stylem brzda-plyn tak ho uslyšim až mě bude hlava bolet.
Motor zajetý ještě nemam.
Připouštim, že když máš auto půjčený a testuješ ho tak s ním jezdíš jinak než když je tvoje vlastní, takže názory se různí.
Škoda Fabia 3 combi
Kona 1.0 T-GDI; Best Of Kona; Acid Yellow; 01/2018 - prodáno
Kona 1.0 T-GDI; Best Of Kona; Acid Yellow; 01/2018 - prodáno
Re: Hyundai Kona - recenze
3bit, dvojzonovu klimu pouzivam napriklad ked veziem moju mamu... je citit rozdiel teplot l/p strana. ono si to clovek uvedomi, ked ide napriklad cez sorosku, kde su nejake vracaky a berie ich rychlejsie, tak vtedy sa vzduch z jednej strany na druhu dostane. ak ide clovek kludne, tak sa taketo veci {takmer} nedeju a komfort posadky {vpredu} je o nieco vyssi. nemusi sa jeden prisposobovat druhemu. takze za mna dvojzonova klima urcite ano, najma ak vodic a pasazier maju radi inu teplotu...
navi v telefone mam aj ja a napriek tomu pouzivam tu v aute. je to pohodlnejsie a nemusim tahat ziadne kable.
navyse problem s telefonom je, ak sa bezdrotovo dobija, tak sa nestiha chladit {i30 pd}... ak by som do toho pustil este navi, tak uz vidim tie vypadky a nie je nic prijemnejsie ako v neznamom terene vidiet hlasku, telefon je prehriaty...
navi v telefone mam aj ja a napriek tomu pouzivam tu v aute. je to pohodlnejsie a nemusim tahat ziadne kable.
navyse problem s telefonom je, ak sa bezdrotovo dobija, tak sa nestiha chladit {i30 pd}... ak by som do toho pustil este navi, tak uz vidim tie vypadky a nie je nic prijemnejsie ako v neznamom terene vidiet hlasku, telefon je prehriaty...
toyota highlander 2.5 hybrid executive
seat tarraco 1.4 ehybrid xcellence - na predaj
hyundai i30 {pd} 1.4t-gdi + dct now! + premium paket - predane
hyundai i30 {gd} 1.6gdi style {cz} - predane
hyundai accent {mc} 1.4 16v elegance - predane
seat tarraco 1.4 ehybrid xcellence - na predaj
hyundai i30 {pd} 1.4t-gdi + dct now! + premium paket - predane
hyundai i30 {gd} 1.6gdi style {cz} - predane
hyundai accent {mc} 1.4 16v elegance - predane
- Mirus30
- *****
- Příspěvky: 1801
- Registrován: 04 úno 2013, 19:53
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hyundai Kona - recenze
3bit asi takhle, telefon pripojenej kvuli navigaci proste neni komfortni reseni, to ani nemluvim o nutnosti uziti dat apod. pokud ti to vyhovuje tak dobre, me ne, proto chci navigaci jako separatne fungujici jednotku....
Dvouzonovou klimu popsal JoKo celkem trefne, netreba to dal pitvat....
Pokud si ten podvozek neutrhl tak jsi proste nejel na limitu sry. A dost se pletes, ja jsem z tech co kdyz maji pujcene auto tak s nim nejezdi jak prase, to ze vyzkousim na urcite ceste schopnosti podvozku nema s prasenim nic spolecneho. A znovu, kdyz jedu s tim motorem normalne tak JE slyset a je DOST slyset, neni zdaleka tak utlumen jako v i30, muzes to vnimat jinak, ale za me je dost hlucnej.
Mimochodem, mej radost z auta a nerozciluj se kdyz nekdo rekne o Kone svuj vlastni poznatek nebo zkusenost s kterou ty se neztotoznujes, na tom neni nic divneho a netreba ostatni presvedcovat o TVE pravde a te jedine spravne
Dvouzonovou klimu popsal JoKo celkem trefne, netreba to dal pitvat....
Pokud si ten podvozek neutrhl tak jsi proste nejel na limitu sry. A dost se pletes, ja jsem z tech co kdyz maji pujcene auto tak s nim nejezdi jak prase, to ze vyzkousim na urcite ceste schopnosti podvozku nema s prasenim nic spolecneho. A znovu, kdyz jedu s tim motorem normalne tak JE slyset a je DOST slyset, neni zdaleka tak utlumen jako v i30, muzes to vnimat jinak, ale za me je dost hlucnej.
Mimochodem, mej radost z auta a nerozciluj se kdyz nekdo rekne o Kone svuj vlastni poznatek nebo zkusenost s kterou ty se neztotoznujes, na tom neni nic divneho a netreba ostatni presvedcovat o TVE pravde a te jedine spravne
i30N Performance Sport, DCT 2023
Kia Proceed GT 2021
Škoda Scala MC 1.5TSI 2020
Kia Proceed GT 2019
i40 kombi 2,0GDI 2018
i30 kombi FL 2017
i30 kombi FL 2015
i30 1,6GDI 2012
Accent 1,3 2006
Kia Proceed GT 2021
Škoda Scala MC 1.5TSI 2020
Kia Proceed GT 2019
i40 kombi 2,0GDI 2018
i30 kombi FL 2017
i30 kombi FL 2015
i30 1,6GDI 2012
Accent 1,3 2006
Re: Hyundai Kona - recenze
O.K. Jen doplnim, nerozčiluju se, to trvá dlouho.
Nepsal jsem nic o ježdění jako prase.
Mě se to utrhnout nepovedlo, tim nemyslim podhrab při rozjezdu. Asi jsem to fakt nedostal na hranu, ale to co sem s nim dělal, už fakt nikdy dělat nebudu, takže za mě dobrý.
Klima je passe, nebudem se v tom už pitvat, není to sice jen muj názor, ale budiž.
Navigace - při dnešní konektivitě auto a mobil radši budu používat telefon a data, která mam v paušálu a mam vždy aktuální mapu. Navigace v autě = aktualizace 1xročně. Připojeno mam přes krátký kablík, který není prakticky vidět. Komfortní na tom není jen to, že musim kablik strčit do telefonu, ale to už nějak přežiju.
Když navigaci nepotřebuju, telefon ani nevyndám z kapsy a jedu přes Bluetoth.
Pro JoKo, není pravda, že při připojení telefonu kvůli navigaci se telefon začne přehřívat z důvodu bezdrátového nabíjení. Telefon připojíš kabelem a dobíjí se drátově. Aspoň u mě to tak je a žádné přehřívání se nekoná.
Ještě k motoru, studený je slyšet, ale vyzkoušej třeba Karoq nebo T-Roc za studena, to je rachot, na plný plyn je taky slyšet, ale to skoro každé auto vyjímkou MB, AUDI apod., normální jízda na správný rychlostní stupeň - slyšet skoro není, je to stejné jako jakékoliv jiné auto. Slyším gumy a aerodynamický hluk.
Aspoň je vidět, že nejsme všichni stejní, každý má jiné nároky a tak je to dobře, jinak by bylo všechno stejný a to by byla nuda.
Nepsal jsem nic o ježdění jako prase.
Mě se to utrhnout nepovedlo, tim nemyslim podhrab při rozjezdu. Asi jsem to fakt nedostal na hranu, ale to co sem s nim dělal, už fakt nikdy dělat nebudu, takže za mě dobrý.
Klima je passe, nebudem se v tom už pitvat, není to sice jen muj názor, ale budiž.
Navigace - při dnešní konektivitě auto a mobil radši budu používat telefon a data, která mam v paušálu a mam vždy aktuální mapu. Navigace v autě = aktualizace 1xročně. Připojeno mam přes krátký kablík, který není prakticky vidět. Komfortní na tom není jen to, že musim kablik strčit do telefonu, ale to už nějak přežiju.
Když navigaci nepotřebuju, telefon ani nevyndám z kapsy a jedu přes Bluetoth.
Pro JoKo, není pravda, že při připojení telefonu kvůli navigaci se telefon začne přehřívat z důvodu bezdrátového nabíjení. Telefon připojíš kabelem a dobíjí se drátově. Aspoň u mě to tak je a žádné přehřívání se nekoná.
Ještě k motoru, studený je slyšet, ale vyzkoušej třeba Karoq nebo T-Roc za studena, to je rachot, na plný plyn je taky slyšet, ale to skoro každé auto vyjímkou MB, AUDI apod., normální jízda na správný rychlostní stupeň - slyšet skoro není, je to stejné jako jakékoliv jiné auto. Slyším gumy a aerodynamický hluk.
Aspoň je vidět, že nejsme všichni stejní, každý má jiné nároky a tak je to dobře, jinak by bylo všechno stejný a to by byla nuda.
Škoda Fabia 3 combi
Kona 1.0 T-GDI; Best Of Kona; Acid Yellow; 01/2018 - prodáno
Kona 1.0 T-GDI; Best Of Kona; Acid Yellow; 01/2018 - prodáno
Re: Hyundai Kona - recenze
3bit, ak si dobre spominam, tak mas s7. ten mam aj ja v zime sa to este da, ale v lete... jasne, ked idem hodinku s autom, tak telefon je len teply, ale ak idem 4hodiny, tak telefon je velakrat vriaci a pocas jazdy sa sam prestane minimalne dobijat... v lete pri ceste do polska sa mi uz po 40-60minutach prestaval dobijat {pripojeny na aa} a po hodine a pol prestal navigovat... presne v ten moment, ked som zisiel z ciest, ktore som poznal... origo navi fungovala bez problemov a doviedla ma do ciela
bezdrotove dobijanie + android auto {pripojenie cez kabel} mam odskusane na i30tke a aj na sportage. ak dokaze kona automaticky bezdrotove nabijanie pocas pripojenia kablom vypnut, tak je to plus.
ak zacne fungovat aa bez pripojovania kablom, hyu urobi nieco s chladenim telefon {jedno vyustenie klimy navyse}, tak to bude zaujimave. dovtedy ma pre mna vacsi prinos origo navi {aj ked mozno niekedy nie na 100% aktualna}.
bezdrotove dobijanie + android auto {pripojenie cez kabel} mam odskusane na i30tke a aj na sportage. ak dokaze kona automaticky bezdrotove nabijanie pocas pripojenia kablom vypnut, tak je to plus.
ak zacne fungovat aa bez pripojovania kablom, hyu urobi nieco s chladenim telefon {jedno vyustenie klimy navyse}, tak to bude zaujimave. dovtedy ma pre mna vacsi prinos origo navi {aj ked mozno niekedy nie na 100% aktualna}.
toyota highlander 2.5 hybrid executive
seat tarraco 1.4 ehybrid xcellence - na predaj
hyundai i30 {pd} 1.4t-gdi + dct now! + premium paket - predane
hyundai i30 {gd} 1.6gdi style {cz} - predane
hyundai accent {mc} 1.4 16v elegance - predane
seat tarraco 1.4 ehybrid xcellence - na predaj
hyundai i30 {pd} 1.4t-gdi + dct now! + premium paket - predane
hyundai i30 {gd} 1.6gdi style {cz} - predane
hyundai accent {mc} 1.4 16v elegance - predane
Re: Hyundai Kona - recenze
videorecenze 1,6 T-Gdi
https://www.youtube.com/watch?v=VEkYICRtwMs
https://www.youtube.com/watch?v=VEkYICRtwMs
Naposledy upravil(a) shawt dne 15 bře 2018, 22:01, celkem upraveno 1 x.
VW Passat Variant B8 2020 110kW TDI EVO
Hyundai i30 kombi 1.6 GDI Czech Edition Festival (08/2016 - 4/2023) :(
Ford Mondeo 2004 2.0 TDCI Ghia 5dv (UK)
Fiat Stilo 1.6 16V 5dv / 1.9 JTD 3dv (UK) / MW 1.6 16V (ČR)
Fiat Punto 1.2 8V 3dv (UK)
Hyundai i30 kombi 1.6 GDI Czech Edition Festival (08/2016 - 4/2023) :(
Ford Mondeo 2004 2.0 TDCI Ghia 5dv (UK)
Fiat Stilo 1.6 16V 5dv / 1.9 JTD 3dv (UK) / MW 1.6 16V (ČR)
Fiat Punto 1.2 8V 3dv (UK)
Re: Hyundai Kona - recenze
Mimochodem v Portuglasku se Kona nejmenuje Kona, ale Kauai, protoze:
You see, Kona may be the name of a Hawaiian district, but it’s also a slang term for female genitalia.
You see, Kona may be the name of a Hawaiian district, but it’s also a slang term for female genitalia.
VW Passat Variant B8 2020 110kW TDI EVO
Hyundai i30 kombi 1.6 GDI Czech Edition Festival (08/2016 - 4/2023) :(
Ford Mondeo 2004 2.0 TDCI Ghia 5dv (UK)
Fiat Stilo 1.6 16V 5dv / 1.9 JTD 3dv (UK) / MW 1.6 16V (ČR)
Fiat Punto 1.2 8V 3dv (UK)
Hyundai i30 kombi 1.6 GDI Czech Edition Festival (08/2016 - 4/2023) :(
Ford Mondeo 2004 2.0 TDCI Ghia 5dv (UK)
Fiat Stilo 1.6 16V 5dv / 1.9 JTD 3dv (UK) / MW 1.6 16V (ČR)
Fiat Punto 1.2 8V 3dv (UK)