Stránka 15 z 23
Napsal: 27 bře 2008, 10:28
od milk
Silva píše:Taky nevím proč chtějí klíče ,ale řekli mi že mám donést všechny klíče k autu tak je radši beru
Asi tak proč by mohli chtít klíče třeba kvůli Imobilizéru že třeba!!!!!!
Napsal: 27 bře 2008, 10:32
od Silva
Napsal: 27 bře 2008, 10:34
od milk
kdo řek že ne jen třeba radím když se tak ptáš PROČ
Napsal: 27 bře 2008, 10:38
od Silva
Napsal: 27 bře 2008, 17:30
od ovi
v OL chtěli jen jeden klíč a servis. knížku kde to zapsali. samotné přehrátí trvalo 15 min. -teď je to úplně jíné auto super
Napsal: 27 bře 2008, 20:31
od peter1205
Ja idem skúsiť zajtra do servisu TN na blind. Možno sa mi pošťastí a nájdu si na mňa tú pol hodinku, aby mali ďalšieho spokojnejšieho zákazníka.
Napsal: 28 bře 2008, 09:15
od Silva
Napsal: 28 bře 2008, 09:19
od ZdeněkSvoboda
To je nějaké divné není??
Ještě jsem neslyšel, aby to šlo jenom na některé karoserie???
Pevné nervy přeju.
Napsal: 28 bře 2008, 09:22
od Kamil
Když vy ženské musíte mít vždycky extra jiné auto.
To byl žert.Do další zimy snad vyvinou na to Tvoje autí soft.
Napsal: 28 bře 2008, 09:24
od Silva
No já už právě nervy s tímto ztrácím ,těšila jsem se, že bude konečně problém vyřešen a nakonec jsem spíš ztratila naději, mám sto chutí to předat právníkovi a odstoupit od smlouvy
člověk si koupí nové auto právě proto, aby s ním problémy neměl a bez starostí jezdil a nakonec toto.....
Napsal: 28 bře 2008, 09:26
od ZdeněkSvoboda
Tak zkusit to mužeš;-)
Třeba se leknou a najednou to půjde
Napsal: 28 bře 2008, 09:27
od Silva
Kamil píše:Když vy ženské musíte mít vždycky extra jiné auto.
To byl žert.Do další zimy snad vyvinou na to Tvoje autí soft.
ženské jak ženské, ale já hlavně musím mít vše extra ,asi jsem prokletá
Napsal: 28 bře 2008, 09:31
od Kamil
Ale to by šlo.Jako neodstranitelná vada.Podle zákona mají měsíc na reklamaci.Potom je nárok na výměnu výrobku,nebo odstoupení od smlouvy,tudíž navrácení peněz.To přeci nejde,aby nové auto dělalo takovou neplechu.Ať mi nevykládají,že o tomto problému při prodeji nevěděli.
Napsal: 28 bře 2008, 09:33
od Kamil
Silva píše:Kamil píše:Když vy ženské musíte mít vždycky extra jiné auto.
To byl žert.Do další zimy snad vyvinou na to Tvoje autí soft.
ženské jak ženské, ale já hlavně musím mít vše extra ,asi jsem prokletá
Dělal jsem si legraci.
Já taky,co koupím,stojí za h...o.
Napsal: 28 bře 2008, 09:40
od Silva
Kamil píše:Ale to by šlo.Jako neodstranitelná vada.Podle zákona mají měsíc na reklamaci.Potom je nárok na výměnu výrobku,nebo odstoupení od smlouvy,tudíž navrácení peněz.To přeci nejde,aby nové auto dělalo takovou neplechu.Ať mi nevykládají,že o tomto problému při prodeji nevěděli.
no to je to co mně štve právě nějvíc ze všeho ,že když auto prodávali -loni v srpnu tak už o tomto problému hajzlíci věděli