Vorlajz musíš taky nekdy jezdit dopředu a ne pořád couvat.
Já je mam namontovaný cca 4 měsíce a pořád v pohodě. Např. ty v interieru mam asi 2 roky a svítí pořád jako nový. Na SPZ je měnim asi po roce, ale ne z důvodu, že by přestaly svítit, ale že jejich svítivost klesne asi na polovinu. No za za 5,- Kč za ks to neřešim
Tak zítra dorazi novy olej na vymenu, kterou spacham spolu s vymenou na letni pneu nekdy v polovine a nebo na konci dubna. Mobil je gut olej, ale proste je vidno, ze hned po startu a nez se motor ohreje, tak je motor hlucnejsi. Vracim se tedy nazpátek k Millersovi. Sice celkem o 450 Kc drazsi, ale motor si sevelil ihned po startu jak Pavaroti Myslim, ze prave diky esterum Millers lepe maze. Tentokrate vyzkousim CFS 5w-40 NT a v zasobe mam ještě verzi bez NT, tedy CFS 5w-40. Tu uz sem mel a jednoznacne největší spokojenost
PS: samozrejme nehodlam zavodit, ale využiju benefitu v podobe vyraznejsich aditivu na cisteni motoru( estery, ze kterých je olej slozen mají extremni cistici schopnosti a zde je to ještě umocneno 2 nasobnou davkou cisticiho aditiva ZDDP oproti civilnim olejum) jeste verze s NT s nanoslozkou na snizeni treni. Jak nanoslozka, tak estery( ty diky opacne polarite) se ke kovum prilepi a i po vypnuti motoru zustanou defakto "prilepeny" na všech mistech v motoru a to i na tech kritických a nestekaji zpet do olejove vany. Takže když prijdete k autu třeba za 2 tydny a nastartujete, tak vam porad motor chrání.
PS2: vy co uz mate vice najeto, tak se doporucuje před aplikaci proplach, protože CFS a CFS NT rozpousti dost bordelu
sarin007 píše:Vorlajz musíš taky nekdy jezdit dopředu a ne pořád couvat.
Já je mam namontovaný cca 4 měsíce a pořád v pohodě. Např. ty v interieru mam asi 2 roky a svítí pořád jako nový. Na SPZ je měnim asi po roce, ale ne z důvodu, že by přestaly svítit, ale že jejich svítivost klesne asi na polovinu. No za za 5,- Kč za ks to neřešim
Přesně... Já jsem v tomto takový zpátečnický...
Sarine... Jaký mas ty LED v těch zpateckach?
Hyundai Tucson 4x4 - 1.6 TGDI MHEV, N-LINE Šéďa ve Stajlu... ;) - NA CESTĚ
sarin007 píše:Vorlajz musíš taky nekdy jezdit dopředu a ne pořád couvat.
Já je mam namontovaný cca 4 měsíce a pořád v pohodě. Např. ty v interieru mam asi 2 roky a svítí pořád jako nový. Na SPZ je měnim asi po roce, ale ne z důvodu, že by přestaly svítit, ale že jejich svítivost klesne asi na polovinu. No za za 5,- Kč za ks to neřešim
Jinak do SPZ jsem zkoušel taky Osram Cool Blue, ale nesvítí tak hezky jako LED, oproti nim je to světlo moc žlutý. Tam používam tyto: http://www.ebay.com/itm/20PCS-T10-5050- ... rp&vxp=mtr Jak říkam, jedna vyjde tak na 5 korun a svítí úplně v pohodě jak má - ani málo ani příliš, tak akorát
Tak zítra dorazi novy olej na vymenu, kterou spacham spolu s vymenou na letni pneu nekdy v polovine a nebo na konci dubna. Mobil je gut olej, ale proste je vidno, ze hned po startu a nez se motor ohreje, tak je motor hlucnejsi. Vracim se tedy nazpátek k Millersovi. Sice celkem o 450 Kc drazsi, ale motor si sevelil ihned po startu jak Pavaroti Myslim, ze prave diky esterum Millers lepe maze. Tentokrate vyzkousim CFS 5w-40 NT a v zasobe mam ještě verzi bez NT, tedy CFS 5w-40. Tu uz sem mel a jednoznacne největší spokojenost
PS: samozrejme nehodlam zavodit, ale využiju benefitu v podobe vyraznejsich aditivu na cisteni motoru( estery, ze kterých je olej slozen mají extremni cistici schopnosti a zde je to ještě umocneno 2 nasobnou davkou cisticiho aditiva ZDDP oproti civilnim olejum) jeste verze s NT s nanoslozkou na snizeni treni. Jak nanoslozka, tak estery( ty diky opacne polarite) se ke kovum prilepi a i po vypnuti motoru zustanou defakto "prilepeny" na všech mistech v motoru a to i na tech kritických a nestekaji zpet do olejove vany. Takže když prijdete k autu třeba za 2 tydny a nastartujete, tak vam porad motor chrání.
PS2: vy co uz mate vice najeto, tak se doporucuje před aplikaci proplach, protože CFS a CFS NT rozpousti dost bordelu
Alfe: co beres jako vice km ? 30 tis a vic ?
Vic jak 100 urcite. Při 30 bych se toho nebal. Tam snad asi není ani co rozpouštět, pokud si neodjel tech 30 na jednu vymenu
sarin007 píše:Vorlajz musíš taky nekdy jezdit dopředu a ne pořád couvat.
Já je mam namontovaný cca 4 měsíce a pořád v pohodě. Např. ty v interieru mam asi 2 roky a svítí pořád jako nový. Na SPZ je měnim asi po roce, ale ne z důvodu, že by přestaly svítit, ale že jejich svítivost klesne asi na polovinu. No za za 5,- Kč za ks to neřešim
Jinak do SPZ jsem zkoušel taky Osram Cool Blue, ale nesvítí tak hezky jako LED, oproti nim je to světlo moc žlutý. Tam používam tyto: http://www.ebay.com/itm/20PCS-T10-5050- ... rp&vxp=mtr Jak říkam, jedna vyjde tak na 5 korun a svítí úplně v pohodě jak má - ani málo ani příliš, tak akorát
JJ první ledky na mým fáru ještě si pamatuju, jak si mně je Sarine měnil na parkovisti před Lidlem
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Hele, na lité 15" obuješ zimáky a na léto budeš mít 16". Ela bude zase hezčí Neváhej a ber, dokuď jsou
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek