Stránka 143 z 250
Re: Motor 1.5DPi
Napsal: 27 bře 2022, 12:52
od Axel.Foley
pirko7 píše: ↑27 bře 2022, 09:06
1,5tgdi zkus a litr chtít nebudeš
Když 1,5 TGDI, tak potom čistou od Kia, ne mild-hybrid od
Re: Motor 1.5DPi
Napsal: 27 bře 2022, 12:57
od Storman
Prečo? Máš zle skúsenosti?
Re: Motor 1.5DPi
Napsal: 27 bře 2022, 13:45
od Axel.Foley
Protože
1. mild-hybrid je za mně totální blbost, s hybridem má společný akorát název, vozíš hmotnost navíc bez možnosti rezervního kola
2. konstrukčně větší složitost mild-hybridu
3. projev, spotřeba a jízda čistého TGDI
4. nikdo neví jak se bude chovat celá ta elektrárna, až začne po pár letech odcházet pidi baterka mild-hybridu
Zpět k motoru DPI.
Re: Motor 1.5DPi
Napsal: 27 bře 2022, 15:21
od Cecil67
pirko7 píše: ↑26 bře 2022, 18:24
Já nemám to auto tak dlouho jako ostatní a moje hlavní auto nebylo kw silnější, ani turbo. Mám najeto jen 400km, ještě to není ani měsíc co ho mám. Ale jestli ti příšla 1.4 loudavá, tak se 1.5DPI a 1.0TGDI obloukem vyhni
. Dneska jsem se na dvojce snažil v kopci předjet jednoho šneka co jel 30km celou cestu na 50 a upřímně s rodinou to asi dělat už nebudu, byl to pomalej hazard. A jedničku jsem tam fakt hazet už nechtěl
. Ten kopec bylo jediné místo kde na té trase nebyla plná, jinak bych si našel jiné misto. Tenhle motor je fakt spíš na pohodičku, než na akceleraci. A v pohodičce je skvělej a dle ostatních i na spotřebě. Ale jak šlapnu na plyn je to neuvěřitelně ospalé. Jestli to řídící jednotka po 2000km změní kdo ví
. Mimochodem, tankuju tam efektu z benziny. 1.0TGDI mělo co jsem zkoušel neuvěřitelnej trubo lag, takovej TSI opravdu nemají. A jinak pro porovnání sem přikládám tabulku dle které mi ten třívalec příjde zbytečnej když lze koupit klasika v podobě DPI.
Přesně tak se to auto chovalo i mě..... Po 10000 jelo uz podstatně lepe! Takže klid, mám 23000 a s akceleraci naprostá spokojenost... Ale je pravda, že na turbo zřejmě nemá, ale zase má jiné přednosti.
Re: Motor 1.5DPi
Napsal: 27 bře 2022, 16:29
od Storman
Axel.Foley píše: ↑27 bře 2022, 13:45
Protože
1. mild-hybrid je za mně totální blbost, s hybridem má společný akorát název, vozíš hmotnost navíc bez možnosti rezervního kola
2. konstrukčně větší složitost mild-hybridu
3. projev, spotřeba a jízda čistého TGDI
4. nikdo neví jak se bude chovat celá ta elektrárna, až začne po pár letech odcházet pidi baterka mild-hybridu
Zpět k motoru DPI.
Díky za vysvetlenie. Takže len dojmológia.
Re: Motor 1.5DPi
Napsal: 27 bře 2022, 17:41
od pralin
Re: Motor 1.5DPi
Napsal: 27 bře 2022, 17:59
od petzl62
Storman píše: ↑27 bře 2022, 16:29
Axel.Foley píše: ↑27 bře 2022, 13:45
Protože
1. mild-hybrid je za mně totální blbost, s hybridem má společný akorát název, vozíš hmotnost navíc bez možnosti rezervního kola
2. konstrukčně větší složitost mild-hybridu
3. projev, spotřeba a jízda čistého TGDI
4. nikdo neví jak se bude chovat celá ta elektrárna, až začne po pár letech odcházet pidi baterka mild-hybridu
Zpět k motoru DPI.
Díky za vysvetlenie. Takže len dojmológia.
Myslíš???
Jakou máš ty konkrétně zkušenost z porovnáním obou motorů, narozdíl od Axela?
V téhle debatě můžeme pokračovat v jiném vláknu.
A pojďme zpět k tématu 1,5DPi.
Re: Motor 1.5DPi
Napsal: 27 bře 2022, 18:20
od pirko7
TO CECIL: Jako jestli to začne jezdit lepe až po 20 000km, tak to ho dřív prodám, než to najedu
. Asi by mi to ani tak nepřišlo kdyby pulka pedalu mi nedavala iluze, že mužu ještě zrychlit
(to opravdu netuším proč to autor takto navrhnul, jestli se to na oko mělo vyrovnat turbům?).
Je to mimo téma, ale ten MHEV je opravdu naprostá zbytečnost pro uživatele. Jeden z dalších bodů, proč jsem ho nevzal. Výkon to v porovnání s kiou moc nedá, manual je jenom s divnou IMT a s tou startuje na nejblbější režim ECO. Ale to dojezdové kolo...
není lepší využít
asist? Nebyl jsem nadšen když jsem zjistil, že rezerva to není
. Na dalnici nic moc náhrada.
Pokud bych ale jezdil 30km, vzal bych klasickej 4 válec s turbem a ten cenový rozdíl? No tak je lepší připlatit a mít to třeba o rok délej ne? Porovnával jsem TGDI 1.0 s 1,5 DPI (pouze zkušební jizda), je to asi o vkusu ale mě ve městě ten splašenej třihrnek fakt neseděl, do křižovatky chci vletět a ne čekat až se nadechne turbo
. Vše mi přišlo spíš dost trhané a neplynulé oproti DPI, samozřejmě že v celku je to TGDI rychlejší i dle tabulky. Ale věřím že lepší poznatky mají majitele obou motorů.
Re: Motor 1.5DPi
Napsal: 27 bře 2022, 18:30
od Maras
Pokud bych ale jezdil 30km, vzal bych klasickej 4 válec s turbem a ten cenový rozdíl? No tak je lepší připlatit a mít to třeba o rok délej ne? Porovnával jsem TGDI 1.0 s 1,5 DPI (pouze zkušební jizda), je to asi o vkusu ale mě ve městě ten splašenej třihrnek fakt neseděl, do křižovatky chci vletět a ne čekat až se nadechne turbo
. Vše mi přišlo spíš dost trhané a neplynulé oproti DPI, samozřejmě že v celku je to TGDI rychlejší i dle tabulky. Ale věřím že lepší poznatky mají majitele obou motorů.
Právě proto když už vzít tříválec tak jedině s automatem, tam je jízda naprosto pohodová, manuál není příjemný to zase zlatý DPi.
Re: Motor 1.5DPi
Napsal: 27 bře 2022, 20:28
od Mgls
Tak to už bych si radši těch 50k peiplatil za 1.5 tgdi než automat
Jinak všem díky za reakce, zvážim to
Re: Motor 1.5DPi
Napsal: 27 bře 2022, 21:24
od pirko7
Být tebou ušetřím raději na laku, ta červená v zakladu je pěkná a je to 20k uspora a hoď tam lepší motor ať máš radost z té dynamiky. Mě 1,5 TGDI FASTBACK ve smártu vychazelo na 465k v červené. No a to jsem změnil na 1,5DPI HATCH ve smartu v silky bronze na 430k, takže defakto cca 30k rozdíl z DPI na 1,5 TURBO
to je v této ceně uplný nic. Teď je ale k smart výbavě automaticky navigace (prý je to zdarma k výbavě smart
). Proto už to nevychází na 465k ale na cca 500k dle karoserie.
Re: Motor 1.5DPi
Napsal: 27 bře 2022, 23:52
od Mexican
test / predstavenie a pokec Vaculika o 1.5DPI na auto.cz:
https://www.youtube.com/watch?v=JxnZXRp ... nel=Autocz
Re: Motor 1.5DPi
Napsal: 28 bře 2022, 08:47
od willy50
Toto je velmi staré video, vydávané za nové!!!
Re: Motor 1.5DPi
Napsal: 28 bře 2022, 09:47
od Míra H.
Re: Motor 1.5DPi
Napsal: 28 bře 2022, 11:26
od Axel.Foley
Storman píše: ↑27 bře 2022, 16:29
Axel.Foley píše: ↑27 bře 2022, 13:45
Protože
1. mild-hybrid je za mně totální blbost, s hybridem má společný akorát název, vozíš hmotnost navíc bez možnosti rezervního kola
2. konstrukčně větší složitost mild-hybridu
3. projev, spotřeba a jízda čistého TGDI
4. nikdo neví jak se bude chovat celá ta elektrárna, až začne po pár letech odcházet pidi baterka mild-hybridu
Zpět k motoru DPI.
Díky za vysvetlenie. Takže len dojmológia.
Když myslíš...
Dám ti šanci, zkus mě přesvědčit o výhodách MHEV, když s ním jezdíš. V porovnání s čistou TGDI. Ale ve vlákně o motoru 1,5 TGDI, ať to tady neplevelíme. Jsem zvědavý, nakolik nezaujatý postoj dokážeš zaujmout.
Ostatním se omlouvám za příspěvek mimo téma.