Alfovo Ela - Kladivo na Octavii :)
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
Re: Alfovo Ela :)
už jsem psal u sebe ve vlákně, že svíčky jsou u mého prodejce a večer je budu mít už doma...
Hyundai Tucson 4x4 - 1.6 TGDI MHEV, N-LINE Šéďa ve Stajlu... ;) - NA CESTĚ
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
- Reklama
Re: Alfovo Ela :)
Hyundai ELANTRA 1,6 MPI STYLE 97 kw/132hp
Re: Alfovo Ela :)
Tedy Elantry MPI by na tom mělo být podle článku dobře:" Pro majitele zážehových motorů s nepřímým vstřikováním do sacího kanálu před sací ventil je to jev téměř neznámý, u normálně provozovaného auta se prakticky nevyskytuje. Vstřikované kvalitní palivo totiž maže a čistí ventil, na kterém se tak usazuje jen minimum částeček."
GDI na tom bude asi hůře
GDI na tom bude asi hůře
Hyundai ELANTRA 1,6 MPI STYLE 97 kw/132hp
Re: Alfovo Ela :)
A nejenom Elantry .Motory MPI není špatná, ikdyž vlastně zastaralá koncepce. Směs paliva čistí sací ventiy, sedla, tedy místa kam se u motoru s přímým vstřikování nedostane. A v kombinaci s D-CVVT, kdy zůstává v určitý moment pouze pootevřený výfukový ventil, aby si hltnul zpět trochu "odpadních plynů" z vyfukového potrubí, narozdíl od EGR ventilu, který to prohání zpátky přes sací potrubí a ventily. Motor s MPI je "hospodyňka" co má v předsíni (sání) a v bytě (válcích) ,i když né úplně moderním, stále uklizeno narozdíl od "té", přímým vstřikem a EGR, která se může pochlubit moderním bytem, ale v předsíni má permantně bordel, který pak musí za drahý peníz řešit "uklidové firmy".
Hyundai i30 kombi Tricolor Komfort 1,6 MPI 88kW 2016
Bývalá auta:
Renault Megane II 1,9 dCI Grandtour 88kW 2004
Renault Clio I 1.2 40kW 1995
Ford Sierra Combi 2,3 Indenor Diessel 1985
Mitsubishi Galant sedan 2,3 TD 1982
Škoda 100 L 1974
Bývalá auta:
Renault Megane II 1,9 dCI Grandtour 88kW 2004
Renault Clio I 1.2 40kW 1995
Ford Sierra Combi 2,3 Indenor Diessel 1985
Mitsubishi Galant sedan 2,3 TD 1982
Škoda 100 L 1974
Re: Alfovo Ela :)
JirkaN: Hezky napsaný, pochopil jsem i já
Jinak že se vracim k těm LEDkám, je lepší trochu připlatit a koupit s kovovým tělem. LEDky dost topí a kovový tělo slouží jako chladič. K tomu, aby LEDka dloho vydržela potřebuje dobrý odvod tepla. U těch lacinějších je jen plošný spoj, takže se čipy rychleji "utaví" a přestane svítit. Zvlášť u výkoných žárovek s malou plochou je to důležité. Naštěstí u zpáteček se nesvítí tak dlouho, takže výdrž by měla být delší.
Jinak s tim průměrem máte pravdu, s tim je to takovej pokus omyl. Číňanovi je ve výrobě jedno, jestli milimetr sem nebo tam a že má původní žárovka nějakou normu na velikost. Ten jede heslem více světla tím lepší No, někdy bohužel i větší a tím nepoužitelná. Já vybíral dlouho i s ohledem na průměr a délku (Ela má zpátečku docela mělkou). Ale zatím po skoro půl roce v pohodě a to pokaždý couvam z garáže, takže něco už se nasvítily.
Jinak homologaci mají Dnes se vše vyrábí v Číně, takže vše, co má na sobě napsáno Made in China má automaticky homologaci ne?
Jinak že se vracim k těm LEDkám, je lepší trochu připlatit a koupit s kovovým tělem. LEDky dost topí a kovový tělo slouží jako chladič. K tomu, aby LEDka dloho vydržela potřebuje dobrý odvod tepla. U těch lacinějších je jen plošný spoj, takže se čipy rychleji "utaví" a přestane svítit. Zvlášť u výkoných žárovek s malou plochou je to důležité. Naštěstí u zpáteček se nesvítí tak dlouho, takže výdrž by měla být delší.
Jinak s tim průměrem máte pravdu, s tim je to takovej pokus omyl. Číňanovi je ve výrobě jedno, jestli milimetr sem nebo tam a že má původní žárovka nějakou normu na velikost. Ten jede heslem více světla tím lepší No, někdy bohužel i větší a tím nepoužitelná. Já vybíral dlouho i s ohledem na průměr a délku (Ela má zpátečku docela mělkou). Ale zatím po skoro půl roce v pohodě a to pokaždý couvam z garáže, takže něco už se nasvítily.
Jinak homologaci mají Dnes se vše vyrábí v Číně, takže vše, co má na sobě napsáno Made in China má automaticky homologaci ne?
Hyundai Tucson 2.0 CRDi 136KW, A/T, Style Premium, barva Ara Blue +
Hyundai i30 Fastback, 1.4 T-GDI, Style, barva červená
Hyundai Elantra Style Premium, 2011, světle modrá
Renault Scenic 1.9 dCi r.v. 2002
Peugeot 306 r.v. 1996
VW Golf I r.v. 1979
Hyundai i30 Fastback, 1.4 T-GDI, Style, barva červená
Hyundai Elantra Style Premium, 2011, světle modrá
Renault Scenic 1.9 dCi r.v. 2002
Peugeot 306 r.v. 1996
VW Golf I r.v. 1979
Re: Alfovo Ela :)
Jen tě doplním. Jsou tři homologační značky:
1.Made in China
2.Made in P.R.C.
3.Made for Germany, ale to už je nejvyšší level, to už má všechny možné i nemožné EU atesty ...
Jinak homologaci ti potvrdí (zatím jen ústně) na každé větší tržnici slovy:" heskí, doblí, ulšitě funguje ..."
1.Made in China
2.Made in P.R.C.
3.Made for Germany, ale to už je nejvyšší level, to už má všechny možné i nemožné EU atesty ...
Jinak homologaci ti potvrdí (zatím jen ústně) na každé větší tržnici slovy:" heskí, doblí, ulšitě funguje ..."
Hyundai i30 kombi Tricolor Komfort 1,6 MPI 88kW 2016
Bývalá auta:
Renault Megane II 1,9 dCI Grandtour 88kW 2004
Renault Clio I 1.2 40kW 1995
Ford Sierra Combi 2,3 Indenor Diessel 1985
Mitsubishi Galant sedan 2,3 TD 1982
Škoda 100 L 1974
Bývalá auta:
Renault Megane II 1,9 dCI Grandtour 88kW 2004
Renault Clio I 1.2 40kW 1995
Ford Sierra Combi 2,3 Indenor Diessel 1985
Mitsubishi Galant sedan 2,3 TD 1982
Škoda 100 L 1974
Re: Alfovo Ela :)
Přesně
Hyundai Tucson 2.0 CRDi 136KW, A/T, Style Premium, barva Ara Blue +
Hyundai i30 Fastback, 1.4 T-GDI, Style, barva červená
Hyundai Elantra Style Premium, 2011, světle modrá
Renault Scenic 1.9 dCi r.v. 2002
Peugeot 306 r.v. 1996
VW Golf I r.v. 1979
Hyundai i30 Fastback, 1.4 T-GDI, Style, barva červená
Hyundai Elantra Style Premium, 2011, světle modrá
Renault Scenic 1.9 dCi r.v. 2002
Peugeot 306 r.v. 1996
VW Golf I r.v. 1979
Re: Alfovo Ela :)
Alfe včera jsem se zase trochu pobavil při tankování. Maník co mi tankoval kolem auta běhal a prý co to je? To je hezký, to jsem ještě nikdy neviděl.
Je hezký, že i po pěti letech co auto sjelo z výrobní linky, budí takový obdiv To je jen důkaz, jaký design se tenkrát povedl a že je atraktivní i po takovém čase. Jako by vyjelo z výroby dnes.
Je hezký, že i po pěti letech co auto sjelo z výrobní linky, budí takový obdiv To je jen důkaz, jaký design se tenkrát povedl a že je atraktivní i po takovém čase. Jako by vyjelo z výroby dnes.
Hyundai Tucson 2.0 CRDi 136KW, A/T, Style Premium, barva Ara Blue +
Hyundai i30 Fastback, 1.4 T-GDI, Style, barva červená
Hyundai Elantra Style Premium, 2011, světle modrá
Renault Scenic 1.9 dCi r.v. 2002
Peugeot 306 r.v. 1996
VW Golf I r.v. 1979
Hyundai i30 Fastback, 1.4 T-GDI, Style, barva červená
Hyundai Elantra Style Premium, 2011, světle modrá
Renault Scenic 1.9 dCi r.v. 2002
Peugeot 306 r.v. 1996
VW Golf I r.v. 1979
Re: Alfovo Ela :)
Chlapi, musím se přiznat, že dokud jsem si nekoupil i30 a nenavštívil místní forum o ELATŘE jsem neměl ponětí. Vlastně jsem ji naživo neviděl nebo jsem si ji nevšiml. Popravdě značka nebyla až do nedávna nikdy mým faforitem, prostě "ňákej korejec..." Jinak ten design se opravdu povedl, skoro bych řekl, že u toho sportovního vzhledu musí být motor uprostřed . Ten dlouhý zadek mě přinutil se podívat na fotky, jak je řešen kufr. Myslel jsem si, že při otevření jde nahoru i zadní okno. A ono ne. Otevře se jen "víčko",aby se do kufru daly dát golfové hole, ale to k tomu autu patří. Berte to ale jako pohled člověka deformovaný tím, že vlastnil převážně KOMBÍKY a HB.sarin007 píše:Alfe včera jsem se zase trochu pobavil při tankování. Maník co mi tankoval kolem auta běhal a prý co to je? To je hezký, to jsem ještě nikdy neviděl.
Je hezký, že i po pěti letech co auto sjelo z výrobní linky, budí takový obdiv To je jen důkaz, jaký design se tenkrát povedl a že je atraktivní i po takovém čase. Jako by vyjelo z výroby dnes.
Hyundai i30 kombi Tricolor Komfort 1,6 MPI 88kW 2016
Bývalá auta:
Renault Megane II 1,9 dCI Grandtour 88kW 2004
Renault Clio I 1.2 40kW 1995
Ford Sierra Combi 2,3 Indenor Diessel 1985
Mitsubishi Galant sedan 2,3 TD 1982
Škoda 100 L 1974
Bývalá auta:
Renault Megane II 1,9 dCI Grandtour 88kW 2004
Renault Clio I 1.2 40kW 1995
Ford Sierra Combi 2,3 Indenor Diessel 1985
Mitsubishi Galant sedan 2,3 TD 1982
Škoda 100 L 1974
Re: Alfovo Ela :)
Sarin:
JirkaN: Ja jsem chtěl proste auto a tak jsem systémovou metodou vybral 2-3 auta. Jednim z tech aut byla i i30. Tak jsem zasel k prodejci a uvidel tam Elantru a bylo rozhodnuto Pak uz zacla jen bitva o cenu.
Nakonec slevili cca 80 000 oproti cenikovce + letni Alu kola Dotz Freeride Peak 15" za 800Kč/kus - normální cena cca 3000 kč + zdarma zimní pneu Barum Polaris 3.Takže si ted zadek vozím v Elantře ve vybave Style( nejvyšší výbava . Nez se vozit v Rapidu, Fluenci, nebo Oktě v holobytu( cenikovka zacinala ještě vyse nez jsem Elu koupil - s nejslabsim TSI a výbavou nula nula nic ) , tak radši Elantru. Mne se i po 2,5 letech co jí mam porad libi a tim, že uz se k nam nedováží, tak je to stále rarita ji na silnici potkat
Stupně výbavy Elantry
Základní stupeň výbavy Classic
Zájemce o Hyundai Elantru pak jistě zaujme bohatá základní výbava i v nejnižším stupni výbavy Classic, která obsahuje mimo jiné antiblokovací brzdový systém ABS + elektronický rozdělovač brzdné síly EBD, stabilizační systém VSM (Vehicle Stability Management) vč. protiprokluzového systému TCS, airbag řidiče a spolujezdce, přední boční airbagy, okenní airbagy pro obě řady sedadel, výškově nastavitelné sedadlo řidiče, výškově nastavitelný volant, el. ovládaní předních oken, automatické uzamčení vozu při rozjezdu, manuální klimatizaci, palubní počítač a ukazatel venkovní teploty, asymetricky dělená, sklopná zadní sedadla a 4 reproduktory,
Vyšší stupeň výbavy Comfort
Obsahuje ke stupni Classic navíc vnější zrcátka v barvě vozu se směrovými ukazateli, el. ovládaní a vyhřívaní vnějších zpětných zrcátek, dálkové ovládání centrálního zamykání, alarm systém, tónovaná skla, integrované rádio, CD přehrávač + MP3, USB+iPOD+AUX port, ovládání audiosystému tlačítky na volantu a 6 reproduktorů.
Nejvyšší stupeň výbavy Style
Obsahuje ke stupni Comfort navíc i podélně nastavitelný volant, kůží potažený volant a hlavici řadící páky, zadní parkovací senzory, dvouzónovou automatickou klimatizaci s funkcí automatického odmlžování a ionozérem, dešťový senzor a tempomat.
Seznam příplatkové výbavy pak umožňuje novým majitelům dovybavit si svou Elantru podle svých představ a zájmu ke své spokojenosti
http://autoperiskop.cz/novy-sedan-hyund ... u-redakce/
JirkaN: Ja jsem chtěl proste auto a tak jsem systémovou metodou vybral 2-3 auta. Jednim z tech aut byla i i30. Tak jsem zasel k prodejci a uvidel tam Elantru a bylo rozhodnuto Pak uz zacla jen bitva o cenu.
Nakonec slevili cca 80 000 oproti cenikovce + letni Alu kola Dotz Freeride Peak 15" za 800Kč/kus - normální cena cca 3000 kč + zdarma zimní pneu Barum Polaris 3.Takže si ted zadek vozím v Elantře ve vybave Style( nejvyšší výbava . Nez se vozit v Rapidu, Fluenci, nebo Oktě v holobytu( cenikovka zacinala ještě vyse nez jsem Elu koupil - s nejslabsim TSI a výbavou nula nula nic ) , tak radši Elantru. Mne se i po 2,5 letech co jí mam porad libi a tim, že uz se k nam nedováží, tak je to stále rarita ji na silnici potkat
Stupně výbavy Elantry
Základní stupeň výbavy Classic
Zájemce o Hyundai Elantru pak jistě zaujme bohatá základní výbava i v nejnižším stupni výbavy Classic, která obsahuje mimo jiné antiblokovací brzdový systém ABS + elektronický rozdělovač brzdné síly EBD, stabilizační systém VSM (Vehicle Stability Management) vč. protiprokluzového systému TCS, airbag řidiče a spolujezdce, přední boční airbagy, okenní airbagy pro obě řady sedadel, výškově nastavitelné sedadlo řidiče, výškově nastavitelný volant, el. ovládaní předních oken, automatické uzamčení vozu při rozjezdu, manuální klimatizaci, palubní počítač a ukazatel venkovní teploty, asymetricky dělená, sklopná zadní sedadla a 4 reproduktory,
Vyšší stupeň výbavy Comfort
Obsahuje ke stupni Classic navíc vnější zrcátka v barvě vozu se směrovými ukazateli, el. ovládaní a vyhřívaní vnějších zpětných zrcátek, dálkové ovládání centrálního zamykání, alarm systém, tónovaná skla, integrované rádio, CD přehrávač + MP3, USB+iPOD+AUX port, ovládání audiosystému tlačítky na volantu a 6 reproduktorů.
Nejvyšší stupeň výbavy Style
Obsahuje ke stupni Comfort navíc i podélně nastavitelný volant, kůží potažený volant a hlavici řadící páky, zadní parkovací senzory, dvouzónovou automatickou klimatizaci s funkcí automatického odmlžování a ionozérem, dešťový senzor a tempomat.
Seznam příplatkové výbavy pak umožňuje novým majitelům dovybavit si svou Elantru podle svých představ a zájmu ke své spokojenosti
http://autoperiskop.cz/novy-sedan-hyund ... u-redakce/
Hyundai ELANTRA 1,6 MPI STYLE 97 kw/132hp
Re: Alfovo Ela :)
A není na letní brzo? To necháš jarní pneu v garáži ...
Hyundai i30 kombi Tricolor Komfort 1,6 MPI 88kW 2016
Bývalá auta:
Renault Megane II 1,9 dCI Grandtour 88kW 2004
Renault Clio I 1.2 40kW 1995
Ford Sierra Combi 2,3 Indenor Diessel 1985
Mitsubishi Galant sedan 2,3 TD 1982
Škoda 100 L 1974
Bývalá auta:
Renault Megane II 1,9 dCI Grandtour 88kW 2004
Renault Clio I 1.2 40kW 1995
Ford Sierra Combi 2,3 Indenor Diessel 1985
Mitsubishi Galant sedan 2,3 TD 1982
Škoda 100 L 1974
Re: Alfovo Ela :)
Tak doufám, že máš na všech sada TPMS a nezapomínáš do kol pravidelně kopnout, aby byly senzory stále aktivní
Hyundai i30 kombi Tricolor Komfort 1,6 MPI 88kW 2016
Bývalá auta:
Renault Megane II 1,9 dCI Grandtour 88kW 2004
Renault Clio I 1.2 40kW 1995
Ford Sierra Combi 2,3 Indenor Diessel 1985
Mitsubishi Galant sedan 2,3 TD 1982
Škoda 100 L 1974
Bývalá auta:
Renault Megane II 1,9 dCI Grandtour 88kW 2004
Renault Clio I 1.2 40kW 1995
Ford Sierra Combi 2,3 Indenor Diessel 1985
Mitsubishi Galant sedan 2,3 TD 1982
Škoda 100 L 1974