Stránka 150 z 197
Re: Pískověbílý Tuky
Napsal: 05 srp 2021, 06:28
od Axel.Foley
Reklamace zamítnuta z důvodu značky používaného oleje (ne Shell)
A, mezi řádky, vysoký nájezd.
Re: Pískověbílý Tuky
Napsal: 05 srp 2021, 07:32
od WalterB
???
Můžeš to prosím trochu rozvést? Ty sis ten olej měnil sám? A on měl navíc nějakou jinou specifikaci?
A ten vysoký nájezd "mezi řádky" znamená co?
Re: Pískověbílý Tuky
Napsal: 05 srp 2021, 08:32
od Axel.Foley
Specifikace oleje dodržena, akorát to nebyl Shell, který je propagován v každém manuálu. Na každou výměnu oleje byla vystavena zakázka a faktura. Auto ma najeto téměř 160000 km, takže "přirozené opotřebení" a doporučení na změnu
značky oleje. To, že by DPF měl vydržet nájezd min. 200000 km bez toho, aby se na něj šáhlo, nikoho nezajímá.
To, že
propaguje záruku na 5 let bez limitu kilometrů je dle správ z okolí pohádka. Možná tak na nějaké těsnění za 5 kaček, ale rozhodně ne na dražší věci typu tlumiče, katalyzátory, atd. Přístup
se mění, do povědomí lidí se dostal, auta se prodávají, začíná se šetřit. Navíc jsou věci a záležitosti, které ani nejsou ochotni řešit.
Poznámka pod čarou: Motor 1,7 CRDI byl dávno vyřazen z nabídky, kdo by se tím zaobíral...
Re: Pískověbílý Tuky
Napsal: 05 srp 2021, 08:41
od stanKon
No ten Shell by se jim určitě dokázal omlátit o hlavu, rozhodující je specifikace. S těma nájezdama..., bude třeba je asi prohnat nějákýma těma soudníma rozhodnutíma, ohledně veřejného příslibu a klamavé reklamě.
Re: Pískověbílý Tuky
Napsal: 05 srp 2021, 08:45
od Minko
Axeli, toto je podľa mňa jednoznačne na ČOI. ak bola dodržaná špecifikácia oleja, môžu si ísť so shellom tak akurát handry fajčiť.
napríklad u mňa pri poruche katalyzátora bez problémov záruku uznali (je ale síce pravda že dovtedy som chodil iba do autorizovaných servisov a liali mi tam to čo mali oni).
Inak skús pozrieť lepšie manuál, myslím že všade píšu iba niečo v zmysle,
doporučuje oleje zn. Shell čo ale neznamená, že musíš používať výlučne Shell
Dokonca tuším že aj v manuáli býva nejaká zmienka o tom, že používať Shell XY alebo jeho ekvivalent pri dodržaní špecifikácie
Re: Pískověbílý Tuky
Napsal: 05 srp 2021, 08:49
od Mr. HYUNDAI
Problém je, že zamítnutí je napsáno tak, že je právně nenapadnutelné. Primárně se opírá o nájezd a formulku o přirozeném a přiměřeném opotřebení, o značce oleje je to jen zmínka (pokud si dobře pamatuji text toho oficiálního vyjádření). Fór je v tom, že regenerace každých cca 100 km není považována za závadu, emise to plní, olej naftou naředěný není, chybová hláška žádná...
To, že všichni, kdo se kolem aut motáme víme, že to je blbě je jedna věc, ale dokud to regeneruje a plní emise, tak de iure není o co žalobu opřít...
A jako projev dobré vůle, když se uživateli nelíbí tak častá regenerace, je rada, že se dá DPF přece vyčistit
...
Já chci zpátky přechozího šéfa garančního!!! Ale on se z důchodu nevrátí, těch víc jak 20 let mu prý víc než stačilo
. Vlastně ho chápu! Ale s ním se dalo normálně mluvit, i poradil, když věděl...
Re: Pískověbílý Tuky
Napsal: 05 srp 2021, 08:51
od Axel.Foley
Mr.
: Děkuji za doplnění, pamatuješ si to skvěle.
Re: Pískověbílý Tuky
Napsal: 05 srp 2021, 08:59
od Kamílek
Tak tohle je fakt k naštvání
Jinak co se olejů Shell týče, tak mi ho v autorizovaným servisu dávali do auta jen při druhý garančce, na každý další Total...
Re: Pískověbílý Tuky
Napsal: 05 srp 2021, 09:44
od Minko
Mr.
beru, neviem ako je na tom ČOi, ale v čom sa SOI vyžíva a má snáď najväčšie úspechy, tak to je snáď prešetrovanie vybavovania reklamácií. Keďže som kedysi bol na tej druhej strane (prešetrovaný vybavovač reklamácií) môžem povedať, že postoj SOI bol častokrát dosť nepríjemný a až chorobne prozákaznícky. Vraj to zodpovedá postoju EÚ takže ČOI by mohla byť na tom veľmi podobne
Re: Pískověbílý Tuky
Napsal: 05 srp 2021, 09:56
od Maras
Tak to je maras. Takový přístup, i když na druhé straně, auto normálně funguje.
Re: Pískověbílý Tuky
Napsal: 05 srp 2021, 10:09
od WalterB
Tak to holt s těmi "neomezenými" zárukami je. V podstatě je v tom vždy nějaký háček - ať už se jedná o neomezený km nájezd u auta, nebo doživotní záruku na rám kola (svého času Scott) či na sluchátka (Koss), v podstatě je to takový prodejní fake. Člověk už to ani nebere vážně.
Re: Pískověbílý Tuky
Napsal: 05 srp 2021, 10:21
od idam.i
Axel to ma mrzí.Sú to hajzlíci.Presne už maju svoju klientelu, treba šetriť.
Čo teraz ?
Re: Pískověbílý Tuky
Napsal: 05 srp 2021, 11:16
od Axel.Foley
Maras píše: ↑05 srp 2021, 09:56
Tak to je maras. Takový přístup, i když na druhé straně, auto normálně funguje.
Jestli považuješ za "normální funkci" vypalování DPF každých 80 - 100 km a min. o litr na 100 vyšší spotřebu, pak ano, funguje, máš pravdu. Dle údajné konzultace s Nošovicemi je to prý opravdu v pořádku.
idam: Řeknu ti víc koncem příštího týdne, pak se připomeň.
Re: Pískověbílý Tuky
Napsal: 05 srp 2021, 11:25
od Maras
A jakou teda máš průměrnou spotřebu?
Re: Pískověbílý Tuky
Napsal: 05 srp 2021, 11:31
od Axel.Foley
Aktuálně průměr od 6,3 výš. Předtím 5,3 - 6.