patriknet píše:Ty retrofity, to je člověče zajímavé....
Jen jestli by to šlo jednoduše vyměnit i ve svetlometu i30? Není ten svetlomet náhodou uzavřen (zalepen) tj. Že bych ho při demontáži poškodil?
A pak kolik % světla navíc bych získal? (při použití stejné žárovky)
Musíš rozlepit, nevím jak i30 ale Grandeur má butyl což je jednoduchý. Kolik % získáš to není tak jednoduchý od oka plácnout
záleží to na mnoha faktorech, co tam máš teď za projektory, jaké bys tam dával, v jakém stavu máš plexi... A pak hlavně nejde o číslo na luxmetru, jde i o výsledné rozložení světla, kam bude svítit, jako takové. Takže ty si třeba můžeš vyměnit projektor za nějaký, který bude mít hotspot silnější třeba jen o chybu měření, ale bude mnohem víc svítit do stran, no a nebo naopak bude světlo užší ale svítivost hotspotu třeba skoro trojnásobná
patriknet píše:- jakou mas zkusesnost s tim kdy je Osramku uz dobre vymenit (kvuli tomu ze uz nestiti co nova)?
- neexistuje nikde nijaka lepsi homologovana H7 halogenka?
- jak takove OEM halogenové projektory, s lepší distribucí světla ...( napr od zminovane firmy Koito) vypadaji a jak je to s tim aby to slo napasovat do origo i30 svetlometu? je to jednaducha vymena kus za kus? nebo to je poreba nejak prizpusobovat? nenasel by se nejaky link?
-podobne i ty aftermarket projektory... (koupim, rozeberu svetlomet a vymenik kus za kus a je to?)
- jaky je tvuj nazor na kvalitni led-ku s cca 2000lm , 4300K? to je jen o chlup silnejsi nez Osramka, a co jsem se dival na osvetlovani kvalitnich LED tak mi to neprijde ze by to vykreslovalo nejak mimo to kam to ma jit...
napr:
https://www.youtube.com/channel/UCVOiJI ... krKYXw8Thg
Zkusím to vzít postupně
- záleží jak moc s autem jezdíš jestli máš denní svícení a tak, mě třeba v Grandeuru v dálkových jedna H7 praskla tak jsem vyměnil pro jistotu obě, předtím v Toyotě H4 obě dvě vydržely ale po nějakých 20tkm s denním svícením prostě už byly na výměnu, byly to bludičky, tady se hodí mít luxmetr, klidně i nějakej náhodnej generátor z číny co orientačně ukáže, protože když člověk s tím autem jezdí neustále tak mu to ani nepřijde že to svítí míň
- z vlastního měření je nejsilnější H7 Night Breaker Laser
- kus za kus ne-e, to by šlo jen v případě např. nějakého koncernového vozu, takový superb 2 třeba má projektory Hella označované jako páté generace (přesné označení nevím), tam jde pouhou výměnou za repliku stejného projektoru, G5-R, získat masivní nárůst světla díky upravené clonce a čiré čočky namísto matné, ovšem jelikož
si dost světel dělá sám, a nepochybuji že tomu u i30 nebude jinak, bude potřeba buď bastlit a nebo koupit hotový bracket (např.
zde pro YF jako ilustrace). Jinak co se toho jak vypadjí týče, zkusím se někdy v průběhu zimy dostat do garáže a vyfotit HB4 Koito co jsem měl v Miatě, jinak třeba H11 z Mazdy 3
tady a nebo třeba
od Helly co se dává do škodovek
- aftermarket zrovna tak, je potřeba tam udělat nebo sehnat nějakej mezikus v 99% případů
- kanál znám, zatím jsem neobjevil LED která by svítila fakt tam, kam by měla, v takové intenzitě, jaké by měla, za mě to jsou vyhozené peníze
Za mě co bych doporučil někomu, kdo to myslí vážně, FX-R 4.0, což je čínská replika FX-R 3.0, což je vylepšená verze FX-R 2.0, 1.1 a 1.0 což je replika projektorů z Infinity FX35
dělá se jak
2.5" tak
3.0" verze a co je na nich nejlepší, tak krom D2S výbojek funguje obstojně i s H7 žárovkama - kdo chce tak si tam může sehnat trafíčko a používat to s D2S, při nějaký kontrole nebo tak ho sundá a má normální H7, no a kdo nechce tak tam už od začátku má H7. Ony se sice i nejspíš prodávají nějaký adaptéry, že jde narvat D2S do H7 projektoru, ale výsledek je... no...