Stránka 16 z 34
Re: Problém EPS - posilovač řízení
Napsal: 20 říj 2012, 11:49
od jarous020
Zuotka píše:Tak ja uz mam treti ojetinu (vsechno accent
) a problem mam az ted, ale taky je pravda, ze ty dve predchozi nemely palubni PC...
Priste budu rozhodne chytrejsi... a u AAA uz nikdy nic
/
nechci aaa nijak chránit, ale je to prostě o tom jak auto prohlídneš jak řikal vilda diagnostiku a pořádně to prohlídnout, nechat si auto vzít na rampu(každý kupující má na to nárok) kupoval jsem tam fábii, nechal jsem si ji odvést u nich na rampu, a vše proběhlo v pohodě, byli ochotný....až na tu diagnostyku , to mi nevyhověli,ale diagnostiku mi udělal doma známí...
měl jsem ji 4 roky a jen jsem měnil olej s filtrama....až na to že to bylo líný jak mrchat
( 44kw)
jinak jsem si na ni nemohl stěžovat...
Re: Problém EPS - posilovač řízení
Napsal: 20 říj 2012, 11:54
od jarous020
Ještě mě napadlo, asi je blbost že by se to vypínalo kvuli baterce co?? ta baterka je ještě originál, už může být horší a tomu posilovači nemusí stačit??? většinou se to stává když popojíždim a víc točim volantem.....
Re: Problém EPS - posilovač řízení
Napsal: 20 říj 2012, 12:07
od cert
To baterkou nebude, problém je v přehřívání posilovače. Včera jsem o tom diskutoval s mechanikem když mi dělal geometrii.
Re: Problém EPS - posilovač řízení
Napsal: 20 říj 2012, 18:25
od Borek
Vilda,Martun-prolézal jsem ve velké rychlosti konkrétně Rio z roku 2006,s 1,6l CVVT motorem,v jedné asi z nejvyšších výbav-6x airbag,aut.klima,mlhovky...ale jestli to mělo hydraulické servo,to mě ani nenapadlo se podívat
.Myslel jsem,že Rio je zkrácený Accent se vším všudy(technikou-motory,posilovače...).Dělal se i Accent s hydr.posilovačem?V pondělí zajedu do nejbližší Kii,zeptat se,jak to u jejich aut bylo s posilovači.
Martun-také jsem předpokládal,že by kontrolka EPS měla fungovat tak,jak jsi popsal.Zkusím najít v okolí jiné Rio a vyzkoušet.
Re: Problém EPS - posilovač řízení
Napsal: 20 říj 2012, 18:40
od jarous020
cert píše:To baterkou nebude, problém je v přehřívání posilovače. Včera jsem o tom diskutoval s mechanikem když mi dělal geometrii.
asi neříkal náhodou jak zamezit přehřívání že ??:) teda abych nemusel dávat 20 tis.
Re: Problém EPS - posilovač řízení
Napsal: 20 říj 2012, 20:36
od MICHAL77
Tak nyní jsem trochu mimo. Myslel jsem že posilovač řízení je hydro vždy že je rozdíl jen v pohonu čerpadla. Buď mechanické přes řemen atd. či elektricky?????
Re: Problém EPS - posilovač řízení
Napsal: 20 říj 2012, 22:45
od jarous020
accent má eps plně eletronický...jestli jsem to správně pochopil???
Re: Problém EPS - posilovač řízení
Napsal: 21 říj 2012, 06:07
od 69pavel
jj,accent ma elektricky posilovac na sloupku rizeni
http://www.piese-hyundai.ro/category.php?id_category=96
Borku-pokud chces vozitko od Kia jako Hyu musis hledat KIA RIO II(druha gen.2006-2009)) je to sedan ,oproti Accentu ma o neco malo kratsi zadek kufru,obavam ses ze u nas v bazarech nesezenes.Accent se s hydraulickym posilovacem nedelal,jen elektricky
- 800px-Kia_Rio_SX_sedan.jpg (22.32 KiB) Zobrazeno 1441 x
Re: Problém EPS - posilovač řízení
Napsal: 21 říj 2012, 12:23
od Borek
69pavel-díky,ale velikost kufru je až úplně to poslední,co mě na autu zajímá
Nemám cirkus,abych stěhoval slona a vozit celý rok za sebou bednu vzduchu také nepotřebuji
.Takže v klidu by stačilo i krátké Rio-to má myslím 270l a ženským na nákup to stačí(alespoň tolik neutratí
).
Re: Problém EPS - posilovač řízení
Napsal: 21 říj 2012, 12:41
od Hardcam
Ale to Rio sedan neni vubec marn, vypada to dobre
a ta odvazna odrazka na narazniku, mmm...
Re: Problém EPS - posilovač řízení
Napsal: 21 říj 2012, 13:40
od jaroslav5
Accenty roč. 2000-2005 maju hydraulicke posilovače. Elektrické posilovače od roč.2006 a vyššie.
Re: Problém EPS - posilovač řízení
Napsal: 21 říj 2012, 14:05
od jarous020
Hardcam píše:Ale to Rio sedan neni vubec marn, vypada to dobre
a ta odvazna odrazka na narazniku, mmm...
zrovna jsem si říkal že nevypadá vůbec zle, i ta barva se mi docela líbí...
Re: Problém EPS - posilovač řízení
Napsal: 22 říj 2012, 07:25
od cert
Accenty MC do USA měly klasiku hydraulický posilovač. El. servo se dává údajně z popudu ekologů (motor co pohání servo produkuje méně škodlivin - to je ale důvod, co?
) do Evropy. Kia Rio měla hydraulický posilovač i ve verzi kterou tu dal
69pavel. Jak jsem byl v pátek na té geometrii (shodou okolností v autorizáku KIA), tak jsme posilovače řízení probírali a právě ten hydraulický posilovač zmiňoval technik jako jeden z rozdílů Ria proti mému Accentu.
Re: Problém EPS - posilovač řízení
Napsal: 22 říj 2012, 10:33
od Vilda
Ono odejde i hydraulický servo ... před pár lety se podělalo bratrancovi na starší Fiestě .... za repas tehdá chtěli skoro 20 000 kč
Nakonec jsme to předělali na normální řízení bez posilu ..... Na vrakáči jsem ho vyndal z bouračky ... díry od serva jsme zaslepili a byl pokoj. Hydro servo taky docela zvyšuje spotřebu, protože motor pohání další čerpadlo ....
Re: Problém EPS - posilovač řízení
Napsal: 22 říj 2012, 18:35
od Borek
Tak jsem se dnes stavoval v KII a podle techniků,má Rio opravdu hydraulický posilovač.Proto na jejich klubech není o poruše posilovače ani zmínka.