Stránka 16 z 24

Re: i30 první gen. odchází do důchodu-druhá generace ještě l

Napsal: 01 úno 2012, 20:40
od matysekul
No jo,když já ale 90% z paketů premium nechci.A ne jen nepotrebuji.Kůži nechci,17" nechci,vyhrivani steracu nepotrebuji,elektrickou sedacku nechci.Jediny co by
ch bral je klima auto a xenony.

Re: i30 první gen. odchází do důchodu-druhá generace ještě l

Napsal: 01 úno 2012, 21:41
od Kony5
celkově design i30 moc pěkný..maj to s i40 a genesis už takový jednotnější ne každé auto jiné jako předtím..... ale ty motory vtom sou hrozný proč chybí pořádný dvoulitr??k paketum výbavy se ani nevyjadřuju.. to poskládání nedává vůbec smysl... hlavně by měli začít dávat větší vrstvu laku bez vyjímky na všech autech...

Re: i30 první gen. odchází do důchodu-druhá generace ještě l

Napsal: 01 úno 2012, 21:43
od Farrael
No koukal jsem a je teda docela drahá. Ale tak je to novinka. Každopádně při těch cenách jsou ty výbavy a motory absolutně tristní. Nechápu proč např. u CRDi snížili o decku objem. Jestli kvůli emisím. No čert ví.
Co se týč těch výbav ještě tak taky nechápu proč udělali jen dvě prakticky ořezaný varianty, kde si i za liťáky musíte u tý "lepší" připlatit a velká většina lepší výbavy se řeší přes pakety. Kdyby radši udělali víc výbav jako bejvala Style, Premium atd. tak by udělali líp. Takhle, aby se v tom prase vyznalo. To se Háčko začalo učit od Škodovky či co?!

Re: i30 první gen. odchází do důchodu-druhá generace ještě l

Napsal: 01 úno 2012, 22:07
od Chasnik
Celkově ten princip paketů u auta, které se vyrábí "za rohem", nechápu. Bral jsem to u japonců (zvlášť u těch, kteří se opravdu vyráběly na druhé straně zeměkoule), kde vyrobili několik typů výbav, hodili to na loď a dopravili sem do skladu. Výběr nebyl, ale pokud si člověk vybral z toho, co bylo dostupné v evropském skladu, tak do týdne, max. 10 dnů jezdil ve svým.

Tady si hrajeme na pakety, pokud chceme C, musíme objednat A i B, a přitom čekačky jsou v řádu týdnů, někdy i měsíců. Kurňa, když už si mám na auto počkat, tak bych mohl mít možnost si vybrat přesně podle sebe...

Ale to není jenom problém Hyu, i ostatní značky to takhle často dělají.

Re: i30 první gen. odchází do důchodu-druhá generace ještě l

Napsal: 01 úno 2012, 23:08
od Kony5
ideálně ne vybírat stupně výbavy ale vybírat normálně po částecb výbavu, takže chci tempomat,klimu,xenony, atd....ale to by bylo potřeba trochu normální personál v autosalonech aby pak nevznikaly kusy v plné výbavě bez klimi a xenon svetel...atd...asi si řekli stejně je to jedno za rok je konec světa tak kdo bude řešit výbavu :lol: :lol: ale v hnědé je pěkná

Re: i30 první gen. odchází do důchodu-druhá generace ještě l

Napsal: 02 úno 2012, 08:24
od Haer
U me je i30 docela zhavy kandidat - 1.6GDI s paketem plus a parking, ktere mi docela vyhovuji. Nepotrebuju xenony, litaky ani kozene sedacky. Asi je to vzdy o tom, co clovek od auta chce.
Zatim jsem premyslel nad ix20 s 1.6 CVVT a puvodni idea koupit auto kolem 300k +- bere za sve, s timhle jsem nekde tesne nad 360k, ale podobne vybavene auto a motorizaci jsem nikde za ty penize nenasel. Pokud o necem takovem vite, dejte vedet, rad prehodnotim 8) U tohoto modelu mne odrazuje jen to, ze je to nove auto, aby nemelo prilis "detskych" nemoci.
Na znacky moc nedam, je mi vcelku jedno, zda je to :hyu: nebo neco jineho, ale auto se musi libit (mne i pritelkyni :) ) a mit featury, ktere se mi pozdavaji, a dobrou cenu. A tak nova i30 u me zatim boduje. Uvidime, az ji vyzkousim

Re: i30 první gen. odchází do důchodu-druhá generace ještě l

Napsal: 02 úno 2012, 09:08
od Chasnik
To víš, každý nový auto chvíli vychytává určité nedostatky, to se děje u všech běžných značek...

Re: i30 první gen. odchází do důchodu-druhá generace ještě l

Napsal: 02 úno 2012, 09:19
od willy50
Ta benzínová 1.4ka je teď tak pro baby, takže je na výběr z jednoho motoru :^o

Re: i30 první gen. odchází do důchodu-druhá generace ještě l

Napsal: 02 úno 2012, 09:44
od willy50
No a že není radio v základu... ](*,)

Re: i30 první gen. odchází do důchodu-druhá generace ještě l

Napsal: 02 úno 2012, 11:16
od willy50
Trojblik napevno, no to je v prdeli, s tím bych se nevyrovnal :evil:
(že prý řídím svůj svět, haha)
Světlá výška o 1 cm níže - to bych škrtal břichem o vrata :roll:

Re: i30 první gen. odchází do důchodu-druhá generace ještě l

Napsal: 02 úno 2012, 11:53
od Skyline
[quote="willy50"]No a že není radio v základu... ](*,)[/qu

Auta v zakladu se stejne moc neprodavaji, spis to pak vypada dobre kdyz vyrobce udela nejakou akcni nabidku za rozumnou cenu, jako Patriot apod. 1,4 i v I generaci neni zrovna pro chlapy, ale na druhou stranu, ma novy motor vykon i kroutak posazeny nize a k tomu 6° prevodovku co by mohlo byt jen ku prospechu. Mozna zrychleni 0-100 horsi, ale cekal bych lepsi pruznost.

Re: i30 první gen. odchází do důchodu-druhá generace ještě l

Napsal: 02 úno 2012, 12:22
od XMira
Trochu podrobněji jsem koukal na ty motory 1.6. To je teda prasečina.
staré parametry motoru:
CVVT 93 kW v 6200 rpm a 157Nm v 4200 rpm
teď má ten samý motor:
CVVT 88 kW v 6300 rpm a 156Nm v 4850 rpm
a
GDI_ 99 kW v 6300 rpm a 164Nm v 4850 rpm

Protože kdyby postavili vedle sebe ten původní CVVT a GDI, Tak si každý řekne, že rozdíl 5 kW a 7Nm za ty prachy nestojí. Zvlášť když max. krouťák u GDI je až skoro v pěti tisících, kdežto CVVT už jej dosahuje lehce nad čtyřma tisícema. A to neřeším to, že je vnu common rail, tedy další věc k porouchání.
No a spotřeba? To je otázka. Zatím mám pocit, že čím víc GDI, TSI, SNB a já nevím co ještě, tak tím víc se liší deklarovaná od reálné. A pokud se po prvních novinářských testech ukáže, že žere +/- to samé, nebylo by moc důvodů k příplatku. Snad jedině pro zaryté enviromentalisty.

Re: i30 první gen. odchází do důchodu-druhá generace ještě l

Napsal: 02 úno 2012, 12:26
od Mexican
GDI je commonrail? a odkedy je oznacenie Gasoline (= Gasoline direct injection) terminom pre naftu? ja sa nestiham divit :-)

Re: i30 první gen. odchází do důchodu-druhá generace ještě l

Napsal: 02 úno 2012, 12:30
od XMira
Nevím, co na označení "common rail" v tobě evokuje naftový motor? Jen to, že se to používá častěji u nafťáků? Jde přece o obecné označení způsobu rozvodu paliva. A konec konců, můžeš kouknout i sem:
http://www.hyundai.cz/data/files/pdf/te ... va-i30.pdf

Re: i30 první gen. odchází do důchodu-druhá generace ještě l

Napsal: 02 úno 2012, 13:22
od Hardcam
Kdyz uz tak zkoumate ty tabulky, tak se podivejte na rozdil spotreby mezi MPI a GDI, tim by mohla odpadnout vase starost o reseni jednoho newtonmetru.