Našel jsem shrnutí upgrade motorů:
3,8 Lambda DCVVT DOHC V6
- 348 HP při 6.400 otáčkách
- 295 lb.-ft což je 400 N·m při 5.300 otáčkách
- 0 - 60 mph (96 km/h) mezi 5,0 a 5,5 s
- omezovač nastaven na 149 mph, tedy 238 km/h
- poměr váhy k výkonu (10.0 : 1) je lepší než Infinity G37 (11.0 : 1) nebo BMW 335i (11.9 : 1)
- 38new.jpg (78.61 KiB) Zobrazeno 1085 x
2,0 twin-scroll turbocharged DCVVT DOHC I4
- 20new.jpg (62.21 KiB) Zobrazeno 1085 x
Tvrdší rekalibrovaný podvozek.
- suspnew.jpg (49.99 KiB) Zobrazeno 1085 x
Dále se tady uvádí:
- Torsen® limited-slip diferenciál bude volitelný pro nejsportovnější modely.
- Rozložení váhy je 55:45 pro 2,0; a 56:44 pro 3,8.
- O 7% utaženější řízení (méně točení volantem)
- Volitelně čtyřpístkové brzdy a 13,4 palcové kotouče vpředu a 13 palcové vzadu; levné modely jen jednopístkové plovoucí brzdy a 12.6 palcové kotouče vpředu a 12.4 palcové vzadu.
- Tři budíky ve stylu Tiburona jsou (1) okamžitá spotřeba, (2) teplota oleje, (3) uprostřed okamžitý točivý moment pro 3,8 a plnící tlak turba u 2,0T
- Dvoustupňové vyhřívání sedaček
- Bezklíčový vstup a startování
- Xenony (snad už i v evropě)
- Potvrzeno třístupňové ESP, prostřední stupeň pomáhá přibrzďovat trhající se kola ale neomezuje výkon motoru
- Chuťovkou u 3,8 V6 je tady "trubka" vedoucí zvuk od sání do kabiny, jak pro sluchový zážitek když motor v otáčkách saje přes sto litrů vzduchu za sekundu, tak pro přesnější vychytání správného momentu k přeřazení protože kabina je jinak lépe odhlučněna. Výfuky jsou také naladěny do hlubšího barytonu.
A takové menší echo budoucnosti: Na rok 2015 (2016) je údajně v plánu Genesis Coupé úplně předělat, nejpodstatnější detail mluví o kompresorem vylepšené V6, případně i V8, postavené na platformě s pohonem všech čtyř kol.