Stránka 16 z 32
Re: Jaký motor pro i30 kombi: 1.4i CVVT, 1.6i CVVT, 1.6 GDI
Napsal: 29 pro 2013, 22:29
od TripleTap
Re: Jaký motor pro i30 kombi: 1.4i CVVT, 1.6i CVVT, 1.6 GDI
Napsal: 29 pro 2013, 22:33
od Hardcam
vlcak: motas dve veci dohromady.
GDI je prime vstrikovani paliva, zatimco dve dalsi motorizace jsou MPI a vstrikuji palivo do sani.
Technologie CVVT a D (dual)-CVVT je variabilni casovani ventilu, nesouvisi s technologii spalovani.
Re: Jaký motor pro i30 kombi: 1.4i CVVT, 1.6i CVVT, 1.6 GDI
Napsal: 30 pro 2013, 00:22
od vlcak
Přesně tak jsem to chápal. Díky
Re: Jaký motor pro i30 kombi: 1.4i CVVT, 1.6i CVVT, 1.6 GDI
Napsal: 10 kvě 2015, 04:40
od waskir
Zdravím Vás možná budoucí kolegové
Zvažuji také koupi i30 kombi, zatím jsem se projel cca 20min v 1,4 krátké verzi a nepřipadala mi zas tak mrtvá, vyzkouším ještě 1,6 88kw a pak se teprve rozhodnu(ikdyž po přečtení tématu a názorů už je asi rozhodnuto). S vozem bude jezdit nejčastěji přítelkyně a naše dvě dcery a to převážně po městě, ale když už vyrazíme celá rodina někam na výlet tak chci aby nás auto uvezlo
.
Vlastnil jsem:
civic rv91 - 1,6(motor crx dohc 92kw)
civic rv98 - 1,6(85kw)
civic rv98 - 1,6vti(118kw)
accord rv 99 - 2,0(103kw)
sharan rv02 - 1,9tdi(85kw) - toto auto už nechci nikdy vidět!
a momentálně mám přibližovadlo do práce civic rv 97 - 1,5(84kw) - výbornej motor spotřeba vs výkon
Kdyby nebyl civic kombi tak drahej tak jdu do něj, ale to je oproti i30 + 80tis.
Re: Jaký motor pro i30 kombi: 1.4i CVVT, 1.6i CVVT, 1.6 GDI
Napsal: 10 kvě 2015, 23:35
od idam.i
Pokial je tvoja volba kombi,tak by som volil 1,6.Jasné,dá sa žiť aj s 1,4,no pokial ti to vychádza,choď do 1,6.
Re: Jaký motor pro i30 kombi: 1.4i CVVT, 1.6i CVVT, 1.6 GDI
Napsal: 11 kvě 2015, 06:31
od OGYN
Záleží na tom, jaké jezdíš převážně trasy . Jakým jezdíš stylem. 1,6 jede lépe, máš výkonovou rezervu i s plným autem. Jde o to jestli ti ten cenový rozdíl stoji za to. .......
oba motory se musí vytočit nad 3tis aby "jely " ...
Re: Jaký motor pro i30 kombi: 1.4i CVVT, 1.6i CVVT, 1.6 GDI
Napsal: 11 kvě 2015, 10:21
od motolukasz
mě moje GDI přijde pomalé takže do 1.4 bych asi nešel
Re: Jaký motor pro i30 kombi: 1.4i CVVT, 1.6i CVVT, 1.6 GDI
Napsal: 11 kvě 2015, 12:32
od Axel.Foley
waskir: Již jsem to tady psal: 1,4 není špatná volba, nechá se točit a jede hezky, dá se s ním jezdit i úsporně. Ale... jsou chvíle, kdy i v krátké verzi při čtyřech lidech dochází dech. Kombík je o pár kilo těžší a do kufru naložíš víc věcí, tam bych opravdu doporučoval 1,6, jestliže to rodinný rozpočet dovolí.
Re: Jaký motor pro i30 kombi: 1.4i CVVT, 1.6i CVVT, 1.6 GDI
Napsal: 11 kvě 2015, 13:31
od EnergyStar
Souhlasím s Axel.Foley. Mám 1.4 kombi. Na podzim cesta na Dachstein ve dvou + kufr naložen po plato, výkonově v pohodě, spotřeba reál 5,7 (při jízdě 55/95/120). Na jaře ta samá cesta ve 4 + kufr až po střechu + rakev s lyžemi, motor to dává, ale pocitově je to na hraně, spotřeba 6,4. Představa ještě puštěné klimatizace mě trochu děsí
Ale jo, i s ní by se to do těch kopců při "full load" dalo, jen to nebude mít odpich a bude se to muset víc točit.
Nejsem závodník a plný jezdím zřídkakdy, takže pro moje účely mi 1.4 dostačuje. Šel jsem po ceně (salónovka), takže jsem nemohl moc vybírat. Pokud bych měl na výběr, tak teď bych volil 1.6 kvůli výkonové rezervě, byť s příplatkem 10-15 tisíc.
Re: Jaký motor pro i30 kombi: 1.4i CVVT, 1.6i CVVT, 1.6 GDI
Napsal: 11 kvě 2015, 15:47
od Swordfish76
waskir: A Civic 1.8 hatchback by nestačil? Má to 480l kufr, i30 kombi má 528l a to včetně dvojité podlahy, takže reálně to je kolem 420-450l. A cenově to nebude taková darda jako Tourer. Je pravda, že i30 má komfortnější podvozek a víc místa, ale podle Tvých předešlých aut koukám, že jsi hondař jako já, takže specifica Hondy by neměla být na škodu. Já jsem se před půlrokem rozhodoval stejně jako ty, a vybral jsem i30 hlavně kvůli možnosti operativního leasingu, jinak srdcem bych šel do Civic Tourera 1.8 Sport.
Re: Jaký motor pro i30 kombi: 1.4i CVVT, 1.6i CVVT, 1.6 GDI
Napsal: 11 kvě 2015, 22:28
od only_one
1,4ka je ideál pro I20tku. Ale rozhodně na kombíkovou I30 je to tak na hranici snesitelnosti. Rozhodně tam není žádná jízdní pohoda s naloženým autem. Provozovat to jde jakž takž prázdné. Mě by tahle kombinace radost nedělala. Zvolil bych raději silnější 1,6tku CVVT
Re: Jaký motor pro i30 kombi: 1.4i CVVT, 1.6i CVVT, 1.6 GDI
Napsal: 12 kvě 2015, 00:46
od abdulzabak
me prislo slaby i CVVT... Ale tohle je pocitovka.
Re: Jaký motor pro i30 kombi: 1.4i CVVT, 1.6i CVVT, 1.6 GDI
Napsal: 12 kvě 2015, 11:12
od aldai30
Taky jsem šel do verze 1.4, jelikož jsem předtím jezdil ve Fobii I, 1,4 16V 55kw. Zdálo se mi těch 73kW o dost více a tak jsem si říkal, to musí stačit. Musím říct, že sice jezdím za 5,2l, ale je to dáno i stylem jízdy a ohledem k motoru. Motor nevytáčím, prostě jednu na pohodu. Pokud bych dnes kupoval i30ku, tak bych asi volil 1,6ku. Jelikož těch 73kw, tam prostě není znát. Ale pokud nejsi závodník a nebudeš jezdit každý měsíc ve 4 lidech a plným kufrem, tak klidně běž do 1.4ky. Vše je o pocitech. Jak je všechno nové, je vše dostačující a jsi nadšený. Časem ti mozek bude prahnout po něčem lepším... Když teď sednu do staré škodofky fabie, tak si říkám, jak jsem v tom mohl jezdit a zvlášť do Chorvatska
Ale to tak je ve všech oblastech našeho života.
Re: Jaký motor pro i30 kombi: 1.4i CVVT, 1.6i CVVT, 1.6 GDI
Napsal: 12 kvě 2015, 12:10
od kitrab
Do HR jsi jezdil rodinným vozem pro nemalé rodiny
.
Slogan 14 let starý a stále používaný.
Za mě osobně umělce co tohle vymyslel mlátit do hlavy od rána do večera !
Re: Jaký motor pro i30 kombi: 1.4i CVVT, 1.6i CVVT, 1.6 GDI
Napsal: 12 kvě 2015, 14:29
od msifa
Já původně chtěl 1,4i CVVT, ale paradoxně mne 1,6i CVVT nakonec vyšla levněji.
A jsem spokojený, motor má široké spektrum využitelných otáček. Když je člověk kliďas dá se jezdit pod 6 l/100 km a na druhou stranu, když se člověk rozvášní, tak se dá motor krásně vytáčet.