Stránka 16 z 57

Re: Hyundai i30 1.6 GDI Phantom Black + blue leather

Napsal: 12 zář 2016, 15:39
od miso_rw
dnes vymenený volant - avšak IBA veniec .. ovládacie tlačítka ostali pôvodné a nesedia s líniami volantu. Čiže znovu reklamovať... poškrabali zadnú časť volantu pri dierkach na ABG...
Odsadeny volant od stredu?
Problém pri natočení a blbnutí hlasitosti neodstránili ... ach bože.. na vymenej hlavici páky sa zase pri hrane "derie" sivý podklad.. svetlá nevymenené ( vraj či som ich nepoškodil mechanicky pri výmene žiarovky)- preto mam posunutú šošovku ?? ..nemenil som ani raz žiarovku...

zase zmeniť servis ? ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,)

čiže beh na dlhé trate. inak absolvovaná TK + EK a bez problémov.. jedine tieto "dlhotrvajúce" patálie....

Čo si o tom myslíte vy?

Re: Hyundai i30 1.6 GDI Phantom Black + blue leather

Napsal: 12 zář 2016, 16:14
od idam.i
Nasrať im do rúk a týždeň nepustiť k vode.Sorry,ale toto je sila. :oops:
Kde si bol? Len ich pochvál,nech aj iní vedia ,kam nie. [-X

Re: Hyundai i30 1.6 GDI Phantom Black + blue leather

Napsal: 12 zář 2016, 16:26
od miso_rw
autocentrum attila ondrej Rožňava.

Hyundai i30 1.6 GDI Phantom Black + blue leather

Napsal: 24 zář 2016, 21:13
od miso_rw
Dnes sme osahali ioniq :) veľmi pekne a prepracované.
A i40 je proste nadherna!

Obrázek
Obrázek
Obrázek

Odoslané z Lenovo S1a40 pomocou Tapatalku

Re: Hyundai i30 1.6 GDI Phantom Black + blue leather

Napsal: 24 zář 2016, 21:16
od vorlajz
i40 je skutečně parádní.... souhlas... ;)

Re: Hyundai i30 1.6 GDI Phantom Black + blue leather

Napsal: 03 lis 2016, 17:57
od miso_rw
Písal som mail HYU v Rožňave 12.9.
Dobrý deň,

dnes (12.9.) som odniesol čierny Hyundai i30 s špz RV 149 CB (vo vašom systéme ešte s ZV 411 CM, majitel Ing. Vladimír Zachar). Navštívil som Váš servis z dôvodu výmeny volantu, ktorý sa nadmerne opotreboval a zošúchala sa mu vrchná vrstva. Túto závadu som riešil počas serv. prehliadky minulý mesiac, pričom som nahlásil aj nefunkčnosť ovládacích tlačidiel na volante pri natočení do prava pod uhlom cca 20stupnov. Váš kolega, ktorého tam máte dlhšie túto závadu spísal do plánovaných opráv s odôvodnením, že pri výmene sa mení celý volant a budú vymenené aj spomínané ovládacie tlačidlá - čím by sa mal vyriešiť problém. Do dnešného dňa sa mi zo servisu nikto neozval a bol som nútený osobne zájsť k Vám a dožadovať sa výmeny. Dohodol som si výmenu na 13:00. Po prebratí vozidla som na prvý pohľad nevidel nič vážne, avšak po bližšom skúmaní som spozoroval poškodenie zo zadnej časti (zrejme pri neodbornej manipulácii pri vyberaní airbagu) z pravej strany - poškarabanie na dvoch miestach, na lavej strane v okolí otvoru poškodený plast. Taktiež je teraz volant odsadený od stredovej tyče (prikladám na foto). tlačidlá na zmenu rádiostanice a zapnutie a vypnutie tempomatu majú tvrdý stisk a ťažko sa stláčajú. Taktiež tlačidlá na volante na pravej strane nedoliehajú po hrane volantu viď foto.

AD1:
pri servisnej prehliadke som reklamoval
- ľavý predný svetlomet, ktorý má uvoľnený prstenec okolo hlavnej šošovky. Auto u Vás strávilo 4 hodiny, pričom sa spravila len základná prehliadka a vraj na svetlo neostalo čas + otázka či som si svetlo nepoškodil neodbornou výmenou žiarovky v hlavnom svetle ( uvážte, že pri výmene žiarovky nemá človek fyzický prísutp do priestoru za plastom šošovky a žiarovky som v svetle nemenil) - taktiež prikladám foto
- taktiež som reklamoval pukanie pri parkovaní z ľavej časti predného kolesa - taktiež bez výmeny a bez opravy.
Poprosím o Vaše vyjadrenie. Prikladám aj fotky. Nie som spokojný s vykonanou výmenou a mrzia ma takéto zistenia až po blízkom skúmaní. Očakával som, že firma ako autorizovaný servis berie na zákazníkov väčší ohľad a správa sa k autám zodpovedne a s citom. Toto mi však také nepríde.
Myslím že ste mi po servise aj volali a apeloval som na nesplnenie požadovaných servisných úkonov, ale náprava zo strany servisu a zvolaním na nový termín neprišla.
Ďakujem za odpoveď.
Nespokojný zákazník


Dobrý deň

V prvom rade sa Vám chcem ospravedlniť za vzniknutý problém. Vašu sťažnosť sme prevzali a riešime ju. Ešte dnes Vás budeme kontaktovať
Anežka Lorinczová



28.10. som absolvoval "nápravný servis", avšak znovu je to tam kde bolo. Takže som sa vysťažoval a hodil to aj písomne.

Dobrý den,
s odstupom času už ani nemám chuť riešiť nedoriešené veci.

stredu 26.10. som s Vami volal a prízvukoval som Vám, či budete mať náhradné svetlo (Vaša odpoveď ak je na sklade bude), na to som hneď reagoval, nie že sa stane že v piatok auto prinesiem a nebude to spravené. ubezpečovali ste ma, že oprava prebehne. Povedal som si okej, dám Vám šancu.

V piatok (28.10.)som na 9:00 priniesol auto. Vrátené mi bolo o 13:00.
Volant vymenený - s tým žiadny problém nie je.

Reklamácia nevykonanej opravy pukania prednej nápravy (1.8.) - príjm. technik mi oznámil že nezistili čo "puká" v prednom kolese. Túto závadu som ešte raz oznámil 28.10. pri výmene volantu. Na počudovanie zrazu zistili že puká tyčka riadenia. (s autom som od 1.8. nespravil ani 20km). Opýtal som sa či je to opravené a vymenené - odpoveď : Nie, nemáme diel na sklade a nemáme ani vedúceho skladu. Diel, ktorý odchádza na každom aute najčastejšie ste nemali a nemali ste ani skladníka, ktorý by diel v daný deň objednal a do 2 hodín by Vám ho priniesli. Zvláštne že to v piatok nebolo možné. Dávam si otázku, či všetky autá v piatok objednané na servis boli vyriešené alebo odbité vetou " nemáme skladníka, nevieme objednať nahradny diel, prídete nabudúce". Technik ešte načrtol " niektoré diely chodia aj 2 týždne..."

Reklamoval som aj lavé predné svetlo. Ako som písal vyššie, pri telefonáte som prízvukoval že sa chystám do zahraničia a nemôžem si dovoliť naťahovať sa so servisom od 1.8. do JANUÁRA. Samozrejme, svetlo nevymené, svetlo ani neobjednané (od stredy ste p. Lorinczová dobre vedela že v piatok to svetlo bude nutné vymeniť).
Takže aký je výsledok "reklamácie práce " od 1.8. (servisná prehliadka) a následne 12.9 (výmena volantu) ?

- volant konečne vymenený
- v lavom prednom kolese stále puká
- svetlo nevymenené

Už ani neviem ako ďalej riešiť túto "nekompetentnosť" zo strany servisu. Opraviť auto, ktoré má najazdených 47 000 km, je v záruke ešte necelý rok, ale domáhať sa opravy jednoduchých vecí je skrátka nemožné.
Taktiež si nemyslím, že ak riešim reklamácie a servis auta v 23 rokoch, že ma môže servis handrkovať a naťahovať pol roka.
Očakávam nejaké vyjadrenie ale týmto systémom k Vám človek auto nebude nosiť s radosťou ale skôr sklamaním, kedy a či vôbec sa auto dá doporiadku.

MZ


Pýtam sa je toto normálne ? Čakám na odpoveď a posielam to na import za tú ich neschopnosť.


BTW: Ak je niekto z Prahy, mohli by sme dať menší zrazík niekde :lol: kým mi to jazdí :lol:

Re: Hyundai i30 1.6 GDI Phantom Black + blue leather

Napsal: 03 lis 2016, 19:11
od vorlajz
a co takhle srazík v Ústí? :D v sobotu odpoledne by to šlo... ;)

Re: Hyundai i30 1.6 GDI Phantom Black + blue leather

Napsal: 05 lis 2016, 09:06
od miso_rw
PRAHAAAA :twisted: :twisted:

Re: Hyundai i30 1.6 GDI Phantom Black + blue leather

Napsal: 05 lis 2016, 09:16
od vorlajz
[-X [-X [-X [-X [-X [-X [-X [-X [-X [-X [-X [-X [-X [-X [-X [-X [-X [-X [-X [-X [-X [-X [-X [-X

ÚSTÍ!!! :D/

Re: Hyundai i30 1.6 GDI Phantom Black + blue leather

Napsal: 05 lis 2016, 12:45
od idam.i
Keď sa neviete dohodnúť,tak zvolte BLAVU. =D>
Môžte mať zraz v cizine. :shock: :mrgreen:

Re: Hyundai i30 1.6 GDI Phantom Black + blue leather

Napsal: 05 lis 2016, 13:01
od vorlajz
já bych do Bratislavy klidně dojel... :) když bude hezký počasí... ;) v sobotu ráno vyrazit... a v neděli po obědě zpět... ;)

Re: Hyundai i30 1.6 GDI Phantom Black + blue leather

Napsal: 05 lis 2016, 13:05
od idam.i
Pokial sa rozhodnem pre Elantru,tak Vás budem očakávať. :wink:

Re: Hyundai i30 1.6 GDI Phantom Black + blue leather

Napsal: 05 lis 2016, 14:13
od vorlajz
my můžeme přijet, i když se rozhodneš pro jinou značku auta než je :hyu:

Re: Hyundai i30 1.6 GDI Phantom Black + blue leather

Napsal: 06 lis 2016, 14:54
od idam.i
Jasne,že môžte. :wink: Už som dosť silno poškuĺoval po new Astra,ale po tomto váham : https://www.opel-forum.cz/viewtopic.php ... &start=390 :-k

Re: Hyundai i30 1.6 GDI Phantom Black + blue leather

Napsal: 06 lis 2016, 14:59
od Mr. HYUNDAI
Kdy a kde bys to chtěl v Praze spáchat?