Hyundai nikdy viac v zivote!
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
- Reklama
Re: Hyundai nikdy viac v zivote!
To máš naprostou pravdu!airwaves píše:Tak Ti moc děkuji![]()
![]()
, že jsi jednou větou shodil celé moje snažení podat pravdivou informaci. Právě že ti tzv fanatics fans jsou největší překážka objektivnímu porovnání aut a to ze všech značek.
![Hyundai :hyu:](./images/smilies/eusa_boohoo.gif)
Hyundai i30 1,6crdi style ice blue 06/2012-prodáno
Hyundai Accent 1,5crdi 2007-prodáno
Opel Astra 1.7TD Isuzu-prodáno
Hyundai Accent 1,5crdi 2007-prodáno
Opel Astra 1.7TD Isuzu-prodáno
Re: Hyundai nikdy viac v zivote!
Také jsem dal přednost i30 před G6 kvůli řetězu. S odstupem času ale musím říct, že i ten Golf6 je lepší a Golf 7 se posunul ještě na vyšší úroveň. Do 400 tis. je suveréně nejlepší volbou G7, kolem 300tis. je to i30.dm29 píše:Tiez som chvilu jazdil na G6 1,2 tsi ale nekupil som ho kvoli problemom s retazou.
Navacsie rozdiely,1 Odhlucnenie u golfa bolo na uplne inej urovni hlavne za mokra a v zime s posypom na ceste. Vje pocut kazdykamienok aj spliechajucu vodu par krat som sa aj zlakol
![]()
2.motor 1,2tsi/ 77 ide lepsie ako moja 1,6/88ho ma hlucnejsi
3.podvzok golfa bral priecne nerovnosti tak ze som o nich nevedel. Zistil som ze tam su az ked som presadol doakoby mal tvrdsie tlmice
![]()
4.Interier:v Golfe nic neklepalo,nerezonovalo , dizajn nebudem hodnotit pretoze to premna neni podstatne. V golfe menej miesta v predu a asi horsie sedadla ale tam je moznost vyberu a o dost vysia cena
Hyundai i30 1,6crdi style ice blue 06/2012-prodáno
Hyundai Accent 1,5crdi 2007-prodáno
Opel Astra 1.7TD Isuzu-prodáno
Hyundai Accent 1,5crdi 2007-prodáno
Opel Astra 1.7TD Isuzu-prodáno
Re: Hyundai nikdy viac v zivote!
Dalin - "Do 400 tis. je suveréně nejlepší volbou G7"
- je to i s těma super 16" liťákama za 30 litrů ?![d'oh! #-o](./images/smilies/eusa_doh.gif)
edit: s G6 jsou toho něco najezdil a je to úplně stejná plechovka, jako moje i30, jen za jiný šišky, tak nevím, co to tady melete za kktiny![Silenced :-#](./images/smilies/eusa_silenced.gif)
- je to i s těma super 16" liťákama za 30 litrů ?
![d'oh! #-o](./images/smilies/eusa_doh.gif)
edit: s G6 jsou toho něco najezdil a je to úplně stejná plechovka, jako moje i30, jen za jiný šišky, tak nevím, co to tady melete za kktiny
![Silenced :-#](./images/smilies/eusa_silenced.gif)
Re: Hyundai nikdy viac v zivote!
Obrovský rozdíl v ťukaní kamínků způsobují pneumatiky.Zimní hážou daleko víc.dm29 píše:Tak asi je neco len s mojimairwaves píše:No bohužel, asi jsem jezdil v jiných autech. Na sněhu s kamínkama a naprosto žádnej rozdíl v odhlučnění..
![]()
pretoze aj teraz ho mozem porovnat s dalsimi 3 autami sluzobne
O2,punto,fox su to sice ine triedy ale ten rachot od podbehov a hucanie pneu na drsnom asfalte suverenne najviac pocujem v mojomVsimol som si ze O2 tam ma take koberceky takze tam ani tuk.
A mozno je rozdiel v tom ze ja som G6/porovnaval pri 100-120kmh na nekvalitno useku cesty a
pri nizsich rychlostiach sa tie rozdiely az tak neprejavuju.
25.7.2013Hyundai i30 combi.1.6GDi 99KW,Trikolor Parking světle modrá metalíza 170000km.6,59 l/100km
2.7.2003-13.7.2013 Š.fabia combi 2002 1.4 74KW,Comfort-modrá selhání rozvodového řemene.173000km.
4.1983-6.2003.Š120LS červená.Prasklou poloosu.340000km,
2.7.2003-13.7.2013 Š.fabia combi 2002 1.4 74KW,Comfort-modrá selhání rozvodového řemene.173000km.
4.1983-6.2003.Š120LS červená.Prasklou poloosu.340000km,
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20385
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Hyundai nikdy viac v zivote!
Co se týče odhlučnění, doporučuji strávit 500 km na zadním sedadle v OII kombi při otevřeném zadním platu. Hluk přímo ukázkový.
Podvozek mají u Škodovky trochu "plavnější" a lépe filtrující československé silnice, na druhou stranu ani
není kostitřas. Asi to bude tím, že mi vyhovují tvrdší podvozky. Zatím nejlepší řízení jsem zažil ve starém Escortu a Mondeu II s hydraulickým posilovačem. Od doby, co se všude standardně montují elektrické posilovače, je vše více-méně na jedno brdo.
Obě značky mají své pro a proti a byl by z toho pěkně dlouhý seznam negativ i pozitiv. Co člověk, to jiný názor. A u mně zatím vítězí![Hyundai :hyu:](./images/smilies/eusa_boohoo.gif)
Podvozek mají u Škodovky trochu "plavnější" a lépe filtrující československé silnice, na druhou stranu ani
![Hyundai :hyu:](./images/smilies/eusa_boohoo.gif)
Obě značky mají své pro a proti a byl by z toho pěkně dlouhý seznam negativ i pozitiv. Co člověk, to jiný názor. A u mně zatím vítězí
![Hyundai :hyu:](./images/smilies/eusa_boohoo.gif)
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: Hyundai nikdy viac v zivote!
je zajímavý, že co jsem přešel na jiný značky, tak tam tyhle témata neexistují a takhle se to nepolarizuje.
já si to vysvětluji tím, že to jsou značky o úroveň výš a nikdo si nepotřebuje nic dokazovat takovou konfrontací. o úroveň výš je hodnotím z toho pohledu, že k vývoji automobilů nějak přispěli a jsou nečím zajímavý, mají třeba nějakou nesmazatelnou stopu v historii motorsportu apod. ale pořád to nejsou žádné premiovky (jako Aston Martin, Jaguar, BMW, Mercedes), to je pro mě stále cizí a mám se alespoň kam posouvat.![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
hyundai byl prostě ekonomickej a lacinej dopravní prostředek, kterej uměl opravdu překvapit. měl jsem je rád a třeba si jednou koupím 30 let staré Coupe jako youngtimer!![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
jenže ta dnešní produkce? je to drazší než dřív a čim více křičí o kvalitě, tím víc jim to neveřím a rozčilují mě kdykoliv vidím jakoukoliv propagaci.
to samé pozoruji o spoustu známých - také petrolheadů ![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Doporučil bych to tedy tolik neprožívat a uznat, že koncern VW má své kvality. Protože je bezesporu má a není to jen o spolehlivosti. Kdo to nevidí, tak je buď nenáročný zákazník, kdo k tomu nemá cit a nebo si to nechce přiznat
Jen pro příklad z nedávné historie - takovou spolehlivost a odolnost, co měla Octavie I s motorem TDi, tak to neměl a nebude mít žádný Hyundai nikdy.
P.S.: nic s koncernu VW nemám a ani nechci. mám rád zajímavý benzínový motory, sportovně laděný podvozky, komunikativní řízení a ideálně trvalé čtyřkolky. To v tom koncernu dělá možná nějaké Audi. Třeba UrQuattro![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
já si to vysvětluji tím, že to jsou značky o úroveň výš a nikdo si nepotřebuje nic dokazovat takovou konfrontací. o úroveň výš je hodnotím z toho pohledu, že k vývoji automobilů nějak přispěli a jsou nečím zajímavý, mají třeba nějakou nesmazatelnou stopu v historii motorsportu apod. ale pořád to nejsou žádné premiovky (jako Aston Martin, Jaguar, BMW, Mercedes), to je pro mě stále cizí a mám se alespoň kam posouvat.
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
hyundai byl prostě ekonomickej a lacinej dopravní prostředek, kterej uměl opravdu překvapit. měl jsem je rád a třeba si jednou koupím 30 let staré Coupe jako youngtimer!
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
jenže ta dnešní produkce? je to drazší než dřív a čim více křičí o kvalitě, tím víc jim to neveřím a rozčilují mě kdykoliv vidím jakoukoliv propagaci.
![Neutral :|](./images/smilies/icon_neutral.gif)
![Brick wall ](*,)](./images/smilies/eusa_wall.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Doporučil bych to tedy tolik neprožívat a uznat, že koncern VW má své kvality. Protože je bezesporu má a není to jen o spolehlivosti. Kdo to nevidí, tak je buď nenáročný zákazník, kdo k tomu nemá cit a nebo si to nechce přiznat
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
P.S.: nic s koncernu VW nemám a ani nechci. mám rád zajímavý benzínový motory, sportovně laděný podvozky, komunikativní řízení a ideálně trvalé čtyřkolky. To v tom koncernu dělá možná nějaké Audi. Třeba UrQuattro
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Re: Hyundai nikdy viac v zivote!
to samé zde píšu v různých variacích už dost dlouho. od tebe to možná konečně pochopíblack_sheep píše: jenže ta dnešní produkce? je to drazší než dřív a čim více křičí o kvalitě, tím víc jim to neveřím a rozčilují mě kdykoliv vidím jakoukoliv propagaci.![]()
to samé pozoruji o spoustu známých - také petrolheadů
Doporučil bych to tedy tolik neprožívat a uznat, že koncern VW má své kvality. Protože je bezesporu má a není to jen o spolehlivosti. Kdo to nevidí, tak je buď nenáročný zákazník, kdo k tomu nemá cit a nebo si to nechce přiznatJen pro příklad z nedávné historie - takovou spolehlivost a odolnost, co měla Octavie I s motorem TDi, tak to neměl a nebude mít žádný Hyundai nikdy.
![Pray [-o<](./images/smilies/eusa_pray.gif)
VW Golf VII 1,4 TSI
motozačátky: Hyu Elantra 1,6
motozačátky: Hyu Elantra 1,6
Re: Hyundai nikdy viac v zivote!
a tudle znáte ???
cituji;
Všechny vnější části karoserie a některé prvky konstrukce skeletu jsou lisovány z oboustranně pozinkovaných plechů
cituji;
Všechny vnější části karoserie a některé prvky konstrukce skeletu jsou lisovány z oboustranně pozinkovaných plechů
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
Re: Hyundai nikdy viac v zivote!
Na toto téma,se zde ztrapňuješ už dlouho,to je pravda ! Takže poněkolikáté ! Hyundai lantra (i30 se prodává v USA pod tímto názvem )je v počtu vyrobených kusů na tom stejně jako golfBofors píše:to samé zde píšu v různých variacích už dost dlouho. od tebe to možná konečně pochopíblack_sheep píše: jenže ta dnešní produkce? je to drazší než dřív a čim více křičí o kvalitě, tím víc jim to neveřím a rozčilují mě kdykoliv vidím jakoukoliv propagaci.![]()
to samé pozoruji o spoustu známých - také petrolheadů
Doporučil bych to tedy tolik neprožívat a uznat, že koncern VW má své kvality. Protože je bezesporu má a není to jen o spolehlivosti. Kdo to nevidí, tak je buď nenáročný zákazník, kdo k tomu nemá cit a nebo si to nechce přiznatJen pro příklad z nedávné historie - takovou spolehlivost a odolnost, co měla Octavie I s motorem TDi, tak to neměl a nebude mít žádný Hyundai nikdy.
![Liar :^o](./images/smilies/eusa_liar.gif)
![Hyundai :hyu:](./images/smilies/eusa_boohoo.gif)
![Brick wall ](*,)](./images/smilies/eusa_wall.gif)
Hyundai i30 1,6i Trikolor Komfort Agua blue met.2013
Re: Hyundai nikdy viac v zivote!
že k vývoji automobilů nějak přispěli a jsou nečím zajímavý,
No ty jsi mě pobavil. Začal jsi dobře, ale tou škodofkou jsi to celý spláchnul.....A jako příklad Octavia I TDi
. A co na ní škodovka udělala nového čím přispěla ? Pár plechů a úzký a krátký sedadla? K ničemu jinému je nepustili
Ale je fakt že tím jsou zajímaví, že dělaj sedadla a 1,2 HTP.
No ty jsi mě pobavil. Začal jsi dobře, ale tou škodofkou jsi to celý spláchnul.....A jako příklad Octavia I TDi
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
ix20 1,6 LPG a i30 1,6 LPG
Re: Hyundai nikdy viac v zivote!
V tomto tématu si hon triko jak chceš hlavně nechoď spamovat do vláken kde se něco řeší!Bofors píše:to samé zde píšu v různých variacích už dost dlouho. od tebe to možná konečně pochopíblack_sheep píše: jenže ta dnešní produkce? je to drazší než dřív a čim více křičí o kvalitě, tím víc jim to neveřím a rozčilují mě kdykoliv vidím jakoukoliv propagaci.![]()
to samé pozoruji o spoustu známých - také petrolheadů
Doporučil bych to tedy tolik neprožívat a uznat, že koncern VW má své kvality. Protože je bezesporu má a není to jen o spolehlivosti. Kdo to nevidí, tak je buď nenáročný zákazník, kdo k tomu nemá cit a nebo si to nechce přiznatJen pro příklad z nedávné historie - takovou spolehlivost a odolnost, co měla Octavie I s motorem TDi, tak to neměl a nebude mít žádný Hyundai nikdy.
25.7.2013Hyundai i30 combi.1.6GDi 99KW,Trikolor Parking světle modrá metalíza 170000km.6,59 l/100km
2.7.2003-13.7.2013 Š.fabia combi 2002 1.4 74KW,Comfort-modrá selhání rozvodového řemene.173000km.
4.1983-6.2003.Š120LS červená.Prasklou poloosu.340000km,
2.7.2003-13.7.2013 Š.fabia combi 2002 1.4 74KW,Comfort-modrá selhání rozvodového řemene.173000km.
4.1983-6.2003.Š120LS červená.Prasklou poloosu.340000km,
Re: Hyundai nikdy viac v zivote!
Mne to pripadá,že celé tieto "debilné debaty" sú následkom blbej reklamnej kampane v Čechách.Dosť mi to pripomína obdobie keď sa takto kydalo na Japonske auta.Netvrdím,že
má bezchybné výrobky.No svojim zlepšením hodne polarizuje motoristickú spoločnosť.Každý má nárok na svoj názor.Najlepšie sa osvedčuje ignorovať niektoré poznámky a snáď sa to potom vráti k zmyslu debát. ![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
![Hyundai :hyu:](./images/smilies/eusa_boohoo.gif)
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Cupra Formentor 1,5 TSI (2022-)
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8....
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8....
Re: Hyundai nikdy viac v zivote!
Spíš bych řekl že to je o lidech kteří si kupují tyto auta a nemají potřebu chodit na jiné veby prudit.black_sheep píše:
já si to vysvětluji tím, že to jsou značky o úroveň výš a nikdo si nepotřebuje nic dokazovat takovou konfrontací. o úroveň výš je hodnotím z toho pohledu, že k vývoji automobilů nějak přispěli a jsou nečím zajímavý, mají třeba nějakou nesmazatelnou stopu v historii motorsportu apod. ale pořád to nejsou žádné premiovky (jako Aston Martin, Jaguar, BMW, Mercedes), to je pro mě stále cizí a mám se alespoň kam posouvat.
hyundai byl prostě ekonomickej a lacinej dopravní prostředek, kterej uměl opravdu překvapit. měl jsem je rád a třeba si jednou koupím 30 let staré Coupe jako youngtimer!
jenže ta dnešní produkce? je to drazší než dřív a čim více křičí o kvalitě, tím víc jim to neveřím a rozčilují mě kdykoliv vidím jakoukoliv propagaci.![]()
to samé pozoruji o spoustu známých - také petrolheadů
Doporučil bych to tedy tolik neprožívat a uznat, že koncern VW má své kvality. Protože je bezesporu má a není to jen o spolehlivosti. Kdo to nevidí, tak je buď nenáročný zákazník, kdo k tomu nemá cit a nebo si to nechce přiznatJen pro příklad z nedávné historie - takovou spolehlivost a odolnost, co měla Octavie I s motorem TDi, tak to neměl a nebude mít žádný Hyundai nikdy.
P.S.: nic s koncernu VW nemám a ani nechci. mám rád zajímavý benzínový motory, sportovně laděný podvozky, komunikativní řízení a ideálně trvalé čtyřkolky. To v tom koncernu dělá možná nějaké Audi. Třeba UrQuattro
Proč byl?Stále je!
Která automobilka nezdražuje?Škodovka od nového roku zdražila vše krom fabky. S tou propagací s tebou plně souhlasím je to děs.
Určitě má své kvality pokud vše funguje jak má.Takový spínač brzdových světel 1* na záruku 2*keš a spousta dalších přehmatů konstruktérů VW. Motor se povedl ale pochybuji že se to podaří za současných podmínek někomu zopakovat!
Naposledy upravil(a) robil dne 04 led 2015, 21:15, celkem upraveno 1 x.
25.7.2013Hyundai i30 combi.1.6GDi 99KW,Trikolor Parking světle modrá metalíza 170000km.6,59 l/100km
2.7.2003-13.7.2013 Š.fabia combi 2002 1.4 74KW,Comfort-modrá selhání rozvodového řemene.173000km.
4.1983-6.2003.Š120LS červená.Prasklou poloosu.340000km,
2.7.2003-13.7.2013 Š.fabia combi 2002 1.4 74KW,Comfort-modrá selhání rozvodového řemene.173000km.
4.1983-6.2003.Š120LS červená.Prasklou poloosu.340000km,
Re: Hyundai nikdy viac v zivote!
myslim si, ze my sme so svojimi autami spokojni a nemame si dovod chodit dokazovat k inym znackam ako dobre sme si kupili. videl si na vw fore vysmechy ludom, ktory mali namontovane kastliky inej farby ako zvysok interieru? co robila vystupna kontrola, alebo co robil predajca? alebo chodili sa im chlapci napr. od fiatu vysmievat kvoli tsi motorom? fiataci v tej dobe pouzivali t-jet motory a nepamatam si, zeby zostavali stat pri ceste {citaj, ze nepamatam si aby hlasili vobec nejake problemy s tymi motormi}. alebo chodili sa im vysmievat na fora od roku 1997, ze pouzivaju slepu "okopcenu" technologiu pri diesloch, ked zacali vsetci prechadzat na common rail? hovori tu niekto, ze volkswagen to okopcil? nie, pretoze je to normalne, ze jeden nieco vymysli a ked je to dobre, tak to zacnu pouzivat vsetci. to len nejaky jedinec si mysli, ze vsetci kopcia od vw.black_sheep píše:je zajímavý, že co jsem přešel na jiný značky, tak tam tyhle témata neexistují a takhle se to nepolarizuje.
já si to vysvětluji tím, že to jsou značky o úroveň výš a nikdo si nepotřebuje nic dokazovat takovou konfrontací. o úroveň výš je hodnotím z toho pohledu, že k vývoji automobilů nějak přispěli a jsou nečím zajímavý, mají třeba nějakou nesmazatelnou stopu v historii motorsportu apod. ale pořád to nejsou žádné premiovky (jako Aston Martin, Jaguar, BMW, Mercedes), to je pro mě stále cizí a mám se alespoň kam posouvat.![]()
s tym sa da suhlasit, hyu bol vzdy ekonomicky a lacny dopravny prostriedok a dovolim si tvrdit, ze aj nadalej je. hoci cennikova cena uz tomu nenasvedcuje.black_sheep píše: hyundai byl prostě ekonomickej a lacinej dopravní prostředek, kterej uměl opravdu překvapit. měl jsem je rád a třeba si jednou koupím 30 let staré Coupe jako youngtimer!
jenže ta dnešní produkce? je to drazší než dřív a čim více křičí o kvalitě, tím víc jim to neveřím a rozčilují mě kdykoliv vidím jakoukoliv propagaci.![]()
to samé pozoruji o spoustu známých - také petrolheadů
![]()
co sa tyka kvality, tak s tebou suhlasim, ze kedysi sa riesili ovela vacsie prkotinky ako dnes. tiez mam ten pocit, ze kvalita isla dole, ale za to mame makcene plasty aj tam kde nemusia byt
![Brick wall ](*,)](./images/smilies/eusa_wall.gif)
motory boli naozaj vydarene, to klobuk dolu, ale auto uz podla mna az tak velmi nie. to by som radsej zobral fiatacku 2.5td v crome. neznicitelny motor, auto, ale treba davat pozor na hrdzu. a ked by mi islo cisto o vydrz motora, tak asi 1.9d od peugeota, alebo mercedesacku 190tku... a z modernejsich motorov asi 1.9jtd {nema variabilne turbo, dvojhmotak}, ludia hovoria o nom ako o nastupcovi 2.5td v crome. ale toto je uz asi uhlom pohladu, ze kto by co radsej zvolil... kazdemu vyhovuje nieco ine a kazdy ma ine preferencie.black_sheep píše: Doporučil bych to tedy tolik neprožívat a uznat, že koncern VW má své kvality. Protože je bezesporu má a není to jen o spolehlivosti. Kdo to nevidí, tak je buď nenáročný zákazník, kdo k tomu nemá cit a nebo si to nechce přiznatJen pro příklad z nedávné historie - takovou spolehlivost a odolnost, co měla Octavie I s motorem TDi, tak to neměl a nebude mít žádný Hyundai nikdy.
P.S.: nic s koncernu VW nemám a ani nechci. mám rád zajímavý benzínový motory, sportovně laděný podvozky, komunikativní řízení a ideálně trvalé čtyřkolky. To v tom koncernu dělá možná nějaké Audi. Třeba UrQuattro
ci hyu bude takto uznavany ukaze cas, ale nepamatam si, ze by mal nejake pruserove motory v beznych modeloch. to by bolo mozno fajn preluskat americke fora, v europe sa zacal hyu rozsirovat asi az prichodom i-ckoveho radu.
co musim uznat je marketing. ten ma vw v europe na jednotku. fakt klobuk dole a zvysok sa moze od nich ucit. auta robia podla mna priemerne, na mna mozno zbytocne trosku tvrdsie, radsej mam maksie podvozky. doteraz som im neprisiel na chut a nechapem preco ich davaju ako etalon v testoch. ale maju siroku skalu modelov. co sa mi pri vw group {na slovensku} nepaci je pristup. seru na zakaznikov v pripade problemov. taku skusenost ma viacero ludi z mojho okolia. predame ti auto a na reklamacie kasleme... este horsie na tom na svk je ford... ale to sa moze lisit aj od dealera k dealerovi...
toyota highlander 2.5 hybrid executive
seat tarraco 1.4 ehybrid xcellence - na predaj
hyundai i30 {pd} 1.4t-gdi + dct now! + premium paket - predane
hyundai i30 {gd} 1.6gdi style {cz} - predane
hyundai accent {mc} 1.4 16v elegance - predane
seat tarraco 1.4 ehybrid xcellence - na predaj
hyundai i30 {pd} 1.4t-gdi + dct now! + premium paket - predane
hyundai i30 {gd} 1.6gdi style {cz} - predane
hyundai accent {mc} 1.4 16v elegance - predane