Napsal: 28 pro 2014, 17:07
Hluk od podbehu je pravda, ale pri podlepeni podbehu zatez.kobercem s oboustranou paskou + lepici penove tesneni co se da sehnat ve stavebninach. Nebo si osol radio a neni hluk slyset.
Forum pro fanoušky značky Hyundai
https://www.hyundaiclub.net:443/
To máš naprostou pravdu!airwaves píše:Tak Ti moc děkuji![]()
![]()
, že jsi jednou větou shodil celé moje snažení podat pravdivou informaci. Právě že ti tzv fanatics fans jsou největší překážka objektivnímu porovnání aut a to ze všech značek.
Také jsem dal přednost i30 před G6 kvůli řetězu. S odstupem času ale musím říct, že i ten Golf6 je lepší a Golf 7 se posunul ještě na vyšší úroveň. Do 400 tis. je suveréně nejlepší volbou G7, kolem 300tis. je to i30.dm29 píše:Tiez som chvilu jazdil na G6 1,2 tsi ale nekupil som ho kvoli problemom s retazou.
Navacsie rozdiely,1 Odhlucnenie u golfa bolo na uplne inej urovni hlavne za mokra a v zime s posypom na ceste. Vje pocut kazdykamienok aj spliechajucu vodu par krat som sa aj zlakol
![]()
2.motor 1,2tsi/ 77 ide lepsie ako moja 1,6/88ho ma hlucnejsi
3.podvzok golfa bral priecne nerovnosti tak ze som o nich nevedel. Zistil som ze tam su az ked som presadol doakoby mal tvrdsie tlmice
![]()
4.Interier:v Golfe nic neklepalo,nerezonovalo , dizajn nebudem hodnotit pretoze to premna neni podstatne. V golfe menej miesta v predu a asi horsie sedadla ale tam je moznost vyberu a o dost vysia cena
Obrovský rozdíl v ťukaní kamínků způsobují pneumatiky.Zimní hážou daleko víc.dm29 píše:Tak asi je neco len s mojimairwaves píše:No bohužel, asi jsem jezdil v jiných autech. Na sněhu s kamínkama a naprosto žádnej rozdíl v odhlučnění..
![]()
pretoze aj teraz ho mozem porovnat s dalsimi 3 autami sluzobne
O2,punto,fox su to sice ine triedy ale ten rachot od podbehov a hucanie pneu na drsnom asfalte suverenne najviac pocujem v mojomVsimol som si ze O2 tam ma take koberceky takze tam ani tuk.
A mozno je rozdiel v tom ze ja som G6/porovnaval pri 100-120kmh na nekvalitno useku cesty a
pri nizsich rychlostiach sa tie rozdiely az tak neprejavuju.
to samé zde píšu v různých variacích už dost dlouho. od tebe to možná konečně pochopíblack_sheep píše: jenže ta dnešní produkce? je to drazší než dřív a čim více křičí o kvalitě, tím víc jim to neveřím a rozčilují mě kdykoliv vidím jakoukoliv propagaci.![]()
to samé pozoruji o spoustu známých - také petrolheadů
Doporučil bych to tedy tolik neprožívat a uznat, že koncern VW má své kvality. Protože je bezesporu má a není to jen o spolehlivosti. Kdo to nevidí, tak je buď nenáročný zákazník, kdo k tomu nemá cit a nebo si to nechce přiznatJen pro příklad z nedávné historie - takovou spolehlivost a odolnost, co měla Octavie I s motorem TDi, tak to neměl a nebude mít žádný Hyundai nikdy.
Na toto téma,se zde ztrapňuješ už dlouho,to je pravda ! Takže poněkolikáté ! Hyundai lantra (i30 se prodává v USA pod tímto názvem )je v počtu vyrobených kusů na tom stejně jako golfBofors píše:to samé zde píšu v různých variacích už dost dlouho. od tebe to možná konečně pochopíblack_sheep píše: jenže ta dnešní produkce? je to drazší než dřív a čim více křičí o kvalitě, tím víc jim to neveřím a rozčilují mě kdykoliv vidím jakoukoliv propagaci.![]()
to samé pozoruji o spoustu známých - také petrolheadů
Doporučil bych to tedy tolik neprožívat a uznat, že koncern VW má své kvality. Protože je bezesporu má a není to jen o spolehlivosti. Kdo to nevidí, tak je buď nenáročný zákazník, kdo k tomu nemá cit a nebo si to nechce přiznatJen pro příklad z nedávné historie - takovou spolehlivost a odolnost, co měla Octavie I s motorem TDi, tak to neměl a nebude mít žádný Hyundai nikdy.
V tomto tématu si hon triko jak chceš hlavně nechoď spamovat do vláken kde se něco řeší!Bofors píše:to samé zde píšu v různých variacích už dost dlouho. od tebe to možná konečně pochopíblack_sheep píše: jenže ta dnešní produkce? je to drazší než dřív a čim více křičí o kvalitě, tím víc jim to neveřím a rozčilují mě kdykoliv vidím jakoukoliv propagaci.![]()
to samé pozoruji o spoustu známých - také petrolheadů
Doporučil bych to tedy tolik neprožívat a uznat, že koncern VW má své kvality. Protože je bezesporu má a není to jen o spolehlivosti. Kdo to nevidí, tak je buď nenáročný zákazník, kdo k tomu nemá cit a nebo si to nechce přiznatJen pro příklad z nedávné historie - takovou spolehlivost a odolnost, co měla Octavie I s motorem TDi, tak to neměl a nebude mít žádný Hyundai nikdy.
Spíš bych řekl že to je o lidech kteří si kupují tyto auta a nemají potřebu chodit na jiné veby prudit.black_sheep píše:
já si to vysvětluji tím, že to jsou značky o úroveň výš a nikdo si nepotřebuje nic dokazovat takovou konfrontací. o úroveň výš je hodnotím z toho pohledu, že k vývoji automobilů nějak přispěli a jsou nečím zajímavý, mají třeba nějakou nesmazatelnou stopu v historii motorsportu apod. ale pořád to nejsou žádné premiovky (jako Aston Martin, Jaguar, BMW, Mercedes), to je pro mě stále cizí a mám se alespoň kam posouvat.
hyundai byl prostě ekonomickej a lacinej dopravní prostředek, kterej uměl opravdu překvapit. měl jsem je rád a třeba si jednou koupím 30 let staré Coupe jako youngtimer!
jenže ta dnešní produkce? je to drazší než dřív a čim více křičí o kvalitě, tím víc jim to neveřím a rozčilují mě kdykoliv vidím jakoukoliv propagaci.![]()
to samé pozoruji o spoustu známých - také petrolheadů
Doporučil bych to tedy tolik neprožívat a uznat, že koncern VW má své kvality. Protože je bezesporu má a není to jen o spolehlivosti. Kdo to nevidí, tak je buď nenáročný zákazník, kdo k tomu nemá cit a nebo si to nechce přiznatJen pro příklad z nedávné historie - takovou spolehlivost a odolnost, co měla Octavie I s motorem TDi, tak to neměl a nebude mít žádný Hyundai nikdy.
P.S.: nic s koncernu VW nemám a ani nechci. mám rád zajímavý benzínový motory, sportovně laděný podvozky, komunikativní řízení a ideálně trvalé čtyřkolky. To v tom koncernu dělá možná nějaké Audi. Třeba UrQuattro
myslim si, ze my sme so svojimi autami spokojni a nemame si dovod chodit dokazovat k inym znackam ako dobre sme si kupili. videl si na vw fore vysmechy ludom, ktory mali namontovane kastliky inej farby ako zvysok interieru? co robila vystupna kontrola, alebo co robil predajca? alebo chodili sa im chlapci napr. od fiatu vysmievat kvoli tsi motorom? fiataci v tej dobe pouzivali t-jet motory a nepamatam si, zeby zostavali stat pri ceste {citaj, ze nepamatam si aby hlasili vobec nejake problemy s tymi motormi}. alebo chodili sa im vysmievat na fora od roku 1997, ze pouzivaju slepu "okopcenu" technologiu pri diesloch, ked zacali vsetci prechadzat na common rail? hovori tu niekto, ze volkswagen to okopcil? nie, pretoze je to normalne, ze jeden nieco vymysli a ked je to dobre, tak to zacnu pouzivat vsetci. to len nejaky jedinec si mysli, ze vsetci kopcia od vw.black_sheep píše:je zajímavý, že co jsem přešel na jiný značky, tak tam tyhle témata neexistují a takhle se to nepolarizuje.
já si to vysvětluji tím, že to jsou značky o úroveň výš a nikdo si nepotřebuje nic dokazovat takovou konfrontací. o úroveň výš je hodnotím z toho pohledu, že k vývoji automobilů nějak přispěli a jsou nečím zajímavý, mají třeba nějakou nesmazatelnou stopu v historii motorsportu apod. ale pořád to nejsou žádné premiovky (jako Aston Martin, Jaguar, BMW, Mercedes), to je pro mě stále cizí a mám se alespoň kam posouvat.![]()
s tym sa da suhlasit, hyu bol vzdy ekonomicky a lacny dopravny prostriedok a dovolim si tvrdit, ze aj nadalej je. hoci cennikova cena uz tomu nenasvedcuje.black_sheep píše: hyundai byl prostě ekonomickej a lacinej dopravní prostředek, kterej uměl opravdu překvapit. měl jsem je rád a třeba si jednou koupím 30 let staré Coupe jako youngtimer!
jenže ta dnešní produkce? je to drazší než dřív a čim více křičí o kvalitě, tím víc jim to neveřím a rozčilují mě kdykoliv vidím jakoukoliv propagaci.![]()
to samé pozoruji o spoustu známých - také petrolheadů
![]()
motory boli naozaj vydarene, to klobuk dolu, ale auto uz podla mna az tak velmi nie. to by som radsej zobral fiatacku 2.5td v crome. neznicitelny motor, auto, ale treba davat pozor na hrdzu. a ked by mi islo cisto o vydrz motora, tak asi 1.9d od peugeota, alebo mercedesacku 190tku... a z modernejsich motorov asi 1.9jtd {nema variabilne turbo, dvojhmotak}, ludia hovoria o nom ako o nastupcovi 2.5td v crome. ale toto je uz asi uhlom pohladu, ze kto by co radsej zvolil... kazdemu vyhovuje nieco ine a kazdy ma ine preferencie.black_sheep píše: Doporučil bych to tedy tolik neprožívat a uznat, že koncern VW má své kvality. Protože je bezesporu má a není to jen o spolehlivosti. Kdo to nevidí, tak je buď nenáročný zákazník, kdo k tomu nemá cit a nebo si to nechce přiznatJen pro příklad z nedávné historie - takovou spolehlivost a odolnost, co měla Octavie I s motorem TDi, tak to neměl a nebude mít žádný Hyundai nikdy.
P.S.: nic s koncernu VW nemám a ani nechci. mám rád zajímavý benzínový motory, sportovně laděný podvozky, komunikativní řízení a ideálně trvalé čtyřkolky. To v tom koncernu dělá možná nějaké Audi. Třeba UrQuattro