Stránka 16 z 29

Re: i30 2015 Facelift - cenová politika, stupně výbavy

Napsal: 16 zář 2015, 10:01
od vorlajz
no nevím jestli osekali, spíš přidali... ale taky zdražili... Style teď vyjde v GDI Combi na 479.990,- a já měl ceník 432.890,-, tzn. Kč 47.000,- navíc... a mám za to 17" kola, ten parkovací systém, elektrickou sedačku, elektrickou brzdu, ty výdechy vzadu... ne díky, jsem rád, že jsem koupil dřív... ;)

jak píšeš, tak ta loketka mi materiálově nevadí, spíš mě mrzí, že se nedá polohovat vertikálně... to "konektorové centrum" mi nevadí, tam při jízdě nekoukám 8)

Weekend 2014 měl taky automatickou klimatizaci...

Re: i30 2015 Facelift - cenová politika, stupně výbavy

Napsal: 16 zář 2015, 10:46
od sPepino
jasny, proste jsou to dalsi veci k reklamaci.

jinak ja to porovnavam s O3 elegance, dynamic paket. Takze proto resim operku a ty konektory. Myslim, ze kdyby tyhle detaily dotahli (jeste ty lakovane plasty v interieru), tak by to zas takovy rozdil nebyl, jelikoz i na O3 je spousta veci, co v aute za bezmala 1M nechapu....

Re: i30 2015 Facelift - cenová politika, stupně výbavy

Napsal: 16 zář 2015, 10:48
od zralok
Tak se zrovna rozhoduji jestli využít současné akce na diesely a obnovit auto. 1,6 CRDi kombi Weekend v metalíze za necelých 389tis možná i nějakou korunu méně (uvidím při vyjednávání) a ještě je asi poslední nemetalická červená přes mail nabídnuta za necelých 373tis tj. se slevou 2 tis proti akční ceně. Jen mám poněkud strach z DPF. Diesela mám ale bez DPF. Ale GDi které bych z benzínů možná bral je teď dražší než CRDi. Cena v případě hotovosti je podmíněna uzavřením pojistky Uniqa cca 12 tis ročně.

Taky jsem původně zvažoval Czech edition (což je v podstatě Trikolor+ komfort), ale vidím to podobně jako sPepino ( Manzelka chtela vyhrivana sedadla +10K dobastlit u prodejce. Aut.klima, listy, 16" kola blinkry v zrcatkach, vzadu operka a jeste par blbosti za ten 20K rozdil staly.), jen fakt ještě nevím jestli se zadlužit (i když bez navýšení v rodině) nebo dojezdit do šrotu staré.

Re: i30 2015 Facelift - cenová politika, stupně výbavy

Napsal: 16 zář 2015, 11:00
od sPepino
ja jsem taky nechtel diesel, ale za ty penize neslo odolat. Na provoz, ktery s autem planuji je diesel nesmysl, ale s tim 5k priplatkem...? 5 let zaruka by mela poresit problemy s DPF, jinak kdyz se to sem tam projede, tak by snad nemel byt problem. Udajne se da i v servisu rizene vypalit pripojenim pres OBD2 (neoverena informace). V cechach je diesel fenomen => zajimavejsi i pri naslednem prodeji.
Navic po presednuti z TDI a TSI, je pro me subejktivne atmosfera o nicem (pokud to neni V6 3l :-) ). TDI je ale drahe a TSI kdovi co vydrzi... takhle jsem se na to dival ja..

Re: i30 2015 Facelift - cenová politika, stupně výbavy

Napsal: 16 zář 2015, 12:02
od vorlajz
žraloku, já bych se toho CRDi nebál... prostě záleží na tom, kde jezdíš a občas je potřeba to protáhnout no... ale to si myslím, že by neměl být problém... a šel bych do novýho... nový je krásný... 8)

spepino, s tou atmosférou to chápu... ale je to o prioritách, mě to GDI maximálně vyhovuje... ;)

Re: i30 2015 Facelift - cenová politika, stupně výbavy

Napsal: 16 zář 2015, 13:33
od zralok
To já diesel chci, ale toho nového se bojím. Můj provoz právě je myslím pro DPF to nejhorší. Každý den 12km do práce a 12 zpět přes město sem tam meziměsto a párkrát za rok dálnice, i když můj průjezd do práce je spíš takové poloměsto, sem tam se stane že nestojím ani na jednom semaforu, ale většinou tak na dvou až třech stojím. Celkem za rok 17-22 tis/km. Stávající diesel to zatím zvládá v poho (nájezd se blíží 300tis). Dva mechanici co mi servisují auto mi nezávisle na sobě řekli ať se toho mého nezbavuji a dojezdím ho, že současná výroba aut šla s kvalitou do .... Celý život jsem tvrdil že nové nikdy, že je to nejhorší investice a optimální je 3-4letá ojetina a teď buch a já o něm silně uvažuji. Ale ta cena je prostě fakt super. Na takovou se nedostanu ani se solidně vybavenou Fabií Combi TDi. A ty maloobjemové turbobenzíny jsou mi taky proti srsti. Ještě tak 1,4Turbo v menších autech, ale ty všelijaké 1,0 1,2 nebo i 1,4 do větších aut fakt nee.

Re: i30 2015 Facelift - cenová politika, stupně výbavy

Napsal: 16 zář 2015, 13:50
od vorlajz
žraloku... co na to říct... vlastně to chceš, jenom hledáš důvody proč to nekoupit... tak jestli jezdíš v takovém provozu jak píšeš, tak jdi do benzínu a je to vyřešený... já bych si stejně naftu nekoupil pokud bych jezdil méně jak těch 25 - 30 tis. km ročně... ale tady se samozřejmě rozdíl v ceně stírá, protože ta nafta je fakt jenom o těch Kč 5.000,- dražší, což je prostě super...

Re: i30 2015 Facelift - cenová politika, stupně výbavy

Napsal: 16 zář 2015, 14:11
od zralok
No popsal jsi to asi dobře jak to se mnou je, jedna moje půlka to moc chce :wink: , druhá zase ne :-k . Dnes to jdeme s manželkou do autosalónu okouknout a ozkoušet pak uděláme rodinnou radu tak uvidím jak to dopadne. :?: A benzín? Jako koupit o 25 tis dráž GDi nebo jen o 5 tis. levněji MPI? Tak to ani náhodou :D :D :D

Re: i30 2015 Facelift - cenová politika, stupně výbavy

Napsal: 16 zář 2015, 14:26
od zralok
Ještě bych se chtěl zeptat co můžu čekat od nemetalické červené barvy? Nevyšisuje se? Někde jsem tady na fóru zahlédl info že ty nemetalické mají problém v okolí 5.-tých dveří je to tak? Chtěl bych nějakou stříbrnou ale ta už není. Z těch co zbývají připadají do úvahy metalízy Micron grey a Ultimate red a nemetalická červená Cool red (TWR).

Jinak zatím nabídky po mailu(vše Weekend 1,6 CRDi kombi): Cool red - textilní koberce a povinná výbava zdarma a cena 372990,-
Micron grey - textilní koberce a povinná výbava zdarma a cena 385.890,-

V salónu kde jdu osobně by měla být Ultimate Red a zkusím smlouvat. Zatím poslali bez smlouvání 388890,- nic zdarma

Re: i30 2015 Facelift - cenová politika, stupně výbavy

Napsal: 16 zář 2015, 15:06
od vorlajz
určitě jsem myslel GDI, protože je prostě skvělý!!! :mrgreen:

je to těžký s tou barvou... já měl před tím bílou a líbilo se mi to, ale ruce bych na tom nechal... když jsme kupovali novou i30, tak jsme s bílou koketovali kvůli penězům... proč připlácet za metalízu... no, nakonec jsme koupili Cashmere Brown a jsem za to rád, protože já tyhle tmavý metalický laky mám prostě rád a v kombinaci s chromovými doplňky to auto vypadá prostě super... osobně, bych určitě nikdy nekoupil červenou nemetalickou barvu, prostě nemám červený auta moc v oblibě... ale faktem je, že ta barva je asi to poslední důležitý na tom autě, když se jedná o akční nabídku... důležitější je motor, výbava... no tak uvidíš, jak dnes pořídíš, každopádně dej pak info... ;) good luck

Re: i30 2015 Facelift - cenová politika, stupně výbavy

Napsal: 16 zář 2015, 15:25
od sPepino
u te cervene nevyniknou svetla, chce to barevny kontrast. Ja jsem nakonec vzal bilou. Manzelce se libi a stribrne auto uz doma jedno mame a :hyu: bude dalsi stribrne nahrazovat (ty by si ani sousedi nevsimli, ze mame nove :-) ). Stribrna je ale docela prakticka. Jinak je jeste pekna cerna, kdyz je umyta a nalestena.

Jeste by stala za uvahu ARA blue...

Re: i30 2015 Facelift - cenová politika, stupně výbavy

Napsal: 16 zář 2015, 15:28
od Hardcam
No, zase tak skvelej opravdu neni...MOZNA bude spolehlivej, ale celkem mdlej (99kW aby clovek pohledal) a kdyz se po nem neco chce, tak i celkem uzranej (asi jako kazda 1.6).
Zatimco na CRDi se neda rict asi nic spatnyho, CPF (DPF) naprosto spolehlivy, motor jako celek taky, slusna spotreba ve vsech rezimech, vyrazne se zlepsila hlucnost. Kdo neresi, co ma pod kapotou a ma moznost koupit za stejnou cenu, at diesel urcite zvazi (odpovida-li tomu alespon prumernej najezd a rezim cest).

Re: i30 2015 Facelift - cenová politika, stupně výbavy

Napsal: 16 zář 2015, 15:54
od vorlajz
Harde... těch 99 kW je maximální výkon při 6.300 ot... a jestli se nepletu, tak maximální výkon = maximální rychlost na nejvyšší převodový stupeň...

pro uživatele je mnohem důležitější průběh kroutícího momentu... ten u GDI stoupá prakticky lineárně až k 4.850 ot... kdy dosahuje svého maxima...

takže z mého pohledu není až tak důležité kolik máš kW, protože k jejich maximálnímu využití se ani tak moc často nedostaneš... jako kolik máš Nm a kdy... že jo...

píšeš, že když po tom motoru něco chceš, tak je užranej... no, to asi trochu jo, na druhou stranu, na rozdíl od 1.6 CRDi 81 kW od něj taky něco můžeš chtít... myslím to v tom smyslu, že jednoznačně bude sportovní jízda zábavnější s motorem GDI, protože má širší spektrum využitelných otáček a v neposlední řadě ten vyšší výkon...

Re: i30 2015 Facelift - cenová politika, stupně výbavy

Napsal: 16 zář 2015, 15:56
od vorlajz
sPepino píše:u te cervene nevyniknou svetla, chce to barevny kontrast. Ja jsem nakonec vzal bilou. Manzelce se libi a stribrne auto uz doma jedno mame a :hyu: bude dalsi stribrne nahrazovat (ty by si ani sousedi nevsimli, ze mame nove :-) ). Stribrna je ale docela prakticka. Jinak je jeste pekna cerna, kdyz je umyta a nalestena.

Jeste by stala za uvahu ARA blue...
jak už jsem psal, bílá je dobrá jenom díky tomu, že je bez příplatku... neříkám, že to auto v bílé vypadá zle, ale ani nijak výjimečně a navíc je horší udržovat světlý nemetalický lak...

Re: i30 2015 Facelift - cenová politika, stupně výbavy

Napsal: 16 zář 2015, 16:04
od Hardcam
Ja vim, kde je vykon posazen - az na konci...mel jsem dosud 3x CVVT a jedno 2.0 GDI uz dva roky v i40 ma otec, takze vim, kde hledat a jak s tim zachazet. Neco v podobnym smyslu ale zaznelo i v nekolika testech, takze to je globalni jev, ale nekomu staci, nekomu ne. Co me nejvic sere je vyporadani se s vyssim zarazenym stupnem.