Stránka 16 z 58
Re: motor 1.4 T GDi
Napsal: 27 lis 2017, 18:18
od vorlajz
Re: motor 1.4 T GDi
Napsal: 28 lis 2017, 07:44
od V12
asd111 píše:I kdyz je dnes doba same preplnovani,tak ciste k atmosfere by se asi vratil malokdo po zkusenostech s turbem.Mam uz druhy benzin s turbem a kdyz presednu do klasiky podobneho vykonu,tak to proste nejede
Preplnovani dava vetsinu sveho vykonu v prijemnych a nejvice pouzivanych otackach s mnohem lepsim kroutakem.Jedine plus u atmo je,ze je to jednodussi technologie s mensi pravdepodobnosti,ze se neco pos...
Konecne rozumny komentar perfektne zhodnocujuci situaciu turbo vs atmo.
Re: motor 1.4 T GDi
Napsal: 28 lis 2017, 07:57
od Hardcam
Rozumny je podle Tebe.
Jeste ze porad existuji atmosfery s rozumny obsahem, oturbeny malorazky se zvukem znasilnovanyho vysavace mi osobne moc nesedi.
Ono je sice hezky, ze to subjektivne jede lip, ale to neni vsechno, pri dalnicnim a mimomestskym provozu se atmosfera odvdeci spolehlivosti, malorazka nejspis potizemi
Re: motor 1.4 T GDi
Napsal: 28 lis 2017, 10:14
od idam.i
Som presvedčený,že o pár rokov budu všetci jazdiť na turbo motoroch. Treba len počkať kým pochopia ,že cesta 3 valcov je zlá.Dobre odladený 4válec motor s turbom je určite budúcnosť.Ešte si pamätám,keď sa viedli tieto debaty pri diesloch. Momentálne neviem o nikom kto by túžil po atmodiesly.
Re: motor 1.4 T GDi
Napsal: 28 lis 2017, 10:17
od Hardcam
Ja, kdybych neco jako naftovy auto poptaval. 2.0 Sdi by byl motor pro me, ale 3.0 Sdi lepsi
Re: motor 1.4 T GDi
Napsal: 28 lis 2017, 16:39
od mihlit
Oturbený motor je určitě lepší z pohledu emisí a z pohledu rozložení krouťáku. O tom žádná. Jenže negativa to má. Jednak je to složitější motor. Pak je to i o tom, že prostě na některé typy použití má větší negativa. Například krátké trasy do práce. Proto rozhodně moje další auto bude určitě taky benzín bez turba, pokud se ještě v té době bude dělat
Jinak i pro jízdu, tak mě nevadí řadit a občas motor vytočit, když je potřeba. Takže já si lépe užiju 1.6+ atmo než 1.0 turbo.
Re: motor 1.4 T GDi
Napsal: 28 lis 2017, 17:12
od Skuhro
prvé turba u dieslu boli hrozné, potom to vylepšili a funguje to v pohode pokiaľ s tým človek vie jazdiť
benzínový motor je konštrukčne jednoduchší a ak soudrozi z automobiliek využijú znalosti z oturbených dieslov moja rovnica mi hovorí WIN WIN v prípade oturbených benzinových štvorvalcov
trojvalce, tak to uvidíme až časom
Re: motor 1.4 T GDi
Napsal: 28 lis 2017, 18:57
od Hardcam
Mazda s tim Skyactive dela asi neco spatne, meli by sem dojit pro radu
Re: motor 1.4 T GDi
Napsal: 28 lis 2017, 19:05
od asd111
mihlit píše:Oturbený motor je určitě lepší z pohledu emisí a z pohledu rozložení krouťáku. O tom žádná. Jenže negativa to má. Jednak je to složitější motor. Pak je to i o tom, že prostě na některé typy použití má větší negativa. Například krátké trasy do práce. Proto rozhodně moje další auto bude určitě taky benzín bez turba, pokud se ještě v té době bude dělat
Jinak i pro jízdu, tak mě nevadí řadit a občas motor vytočit, když je potřeba. Takže já si lépe užiju 1.6+ atmo než 1.0 turbo.
1.4T je prijemny motor a clovek ani nevi,ze tam tlaci turbo.Jezdim s tim taky kratke trasy do prace a nevidim v tom nejaky zasadni problem.Co se tyka 1.0T tak dle meho pri dobrm servisu a zachazeni si 200tis odkrouti jak nic. A ano preplnovani je slozitejsi,ale dnes jsou na to technologie a vylozene pruserove motory nejsou.A i atmosfery byly povedene i vylozene nepovedene.Navic si myslim,ze lide zde na foru o i30 III maji nova auta a asi je moc netrapi co to bude delat po 200tis pac spousta lidi auto proda drive nez to bude mit natoceno:-)
Re: motor 1.4 T GDi
Napsal: 28 lis 2017, 19:54
od asd111
Jinak jsem dnes poprvé otevřel kapotu motoru a kontroloval náplně a... překvápko.Vůbec nevím odkaď nebo z čeho to může být.Nicméně vyfotil jsem to a poslal prodejci,co mi na to řekne.Vždyť musí existovat nějaké výstupní kontroly už ve fabrice a dealer by to měl taky kontrolovat. Při přebírání vozu jsem kontroloval různé věci,ale na motor mě nenapadlo se kouknout
Re: motor 1.4 T GDi
Napsal: 28 lis 2017, 20:05
od petzl62
Řekl bych,že je to tlumící materiál z pod plastového krytu na víku motoru.A tím pádem si tipnu na návštěvu kun(.)y,nebo hravé kočky.Ta kočka by byla lepší varianta...
Když za ten kryt zabereš vzhůru-docela fest-zjistíš co a jak... Pak jej zase nacvakneš zpět.
Re: motor 1.4 T GDi
Napsal: 28 lis 2017, 20:05
od Alf6
Kdo toci auta v zaruce, tak mu to bude nejspis jedno. Kdo si chce nechat vuz i po zaruce, tak jednoznacne neprimovstrikova atmosféra bude pro toto lepsi volba, nez oturbene GD-icko. O moderní rope nemluvim vůbec
Ale taky zalezi jak se kdo o vuz stara, atd....
Ale třeba na to ma někdo názor jiny.
Re: motor 1.4 T GDi
Napsal: 28 lis 2017, 20:25
od asd111
petzl62 píše:Řekl bych,že je to tlumící materiál z pod plastového krytu na víku motoru.A tím pádem si tipnu na návštěvu kun(.)y,nebo hravé kočky.Ta kočka by byla lepší varianta...
Když za ten kryt zabereš vzhůru-docela fest-zjistíš co a jak... Pak jej zase nacvakneš zpět.
Taky me to napadlo,ale to nejspis muselo byt uz driv,pac bydlim ve meste na sidlisti,tady kuny nejsou,ty kocky nevim.Kazdopadne to zkusim zitra otevrit.
Re: motor 1.4 T GDi
Napsal: 28 lis 2017, 20:31
od Hardcam
Divil bych se, kdyby na Kladne nebyly, ve Slanym jsou a presne tohle jim chutna.
Re: motor 1.4 T GDi
Napsal: 28 lis 2017, 20:57
od idam.i
Hardcam píše:Mazda s tim Skyactive dela asi neco spatne, meli by sem dojit pro radu
Keď pozrieš na môj podpis,je asi jasné k čomu inklinujem.Napriek tomu trvám na tom,že turbo opantá trh.