Stránka 16 z 80
Re: Hyundai i30 N
Napsal: 02 pro 2017, 17:39
od shawt
Uzivej, klidne bez rozumu.
Souhlas stim, jak pises, ze Type R je uz moc brutal a Cupra zase neco pod tim, takze Nko vypada, jako stredni dobra cesta.
Re: Hyundai i30 N
Napsal: 02 pro 2017, 17:57
od drastys
Super sepsano, uzivej a zdrave zavidim
Ta sila bude paradni !!!
Re: Hyundai i30 N
Napsal: 02 pro 2017, 18:08
od Axel.Foley
Deegr: Čiší z tebe nadšení, tož ať to tak i zůstane. Přeji hodně šťastných a spokojených kilometrů a ještě víc zábavy za volantem.
Re: Hyundai i30 N
Napsal: 02 pro 2017, 18:58
od Chasnik
Ta možnost customizace je prostě super. Tak, jak to popisuješ, jsem z toho nadšený, ani nevím, které auto za ty peníze dokáže řidiči připravit tak širokou paletu možností
To s tím manuálem mě překvapilo, hlavně poznámka, že ještě neví, jestli ho vytisknou. Máš aspoň k dispozici ENG verzi, třeba v datové podobě?
Tak ať jseš v tom autě spokojenej!
Re: Hyundai i30 N
Napsal: 03 pro 2017, 07:36
od Deegr
Co jsem pochopil, tak k dispozici není pro Nko žádna verze. Nabízeli mi jen pro klasicou i30 a to je mi celkem k ničemu. Pokud je Hyundai vydá, tak mi ho prý dodají.
Auto si rozhodně budu uživat, je to prostě daleko nejlepší auto, jaké jsem kdy řídil
Re: Hyundai i30 N
Napsal: 03 pro 2017, 08:15
od vorlajz
Paráda!!!
Re: Hyundai i30 N
Napsal: 03 pro 2017, 11:03
od Axel.Foley
Deegr píše:Auto si rozhodně budu uživat, je to prostě daleko nejlepší auto, jaké jsem kdy řídil
Vypadá to, že soudruzi z NDR odvedli skvělou práci
Re: Hyundai i30 N
Napsal: 03 pro 2017, 11:05
od Deegr
Souhlasím s tebou.Vždyť právě kvůli Nku dokonce Renault odložil sériovou výrobu nového Meganu RS
Re: Hyundai i30 N
Napsal: 03 pro 2017, 16:07
od Deegr
Ja už zase sedím za volantem, to auto je prostě droga. Na cestě z Klatov do Plzně jsem se dostal se spotřebou na 6.1 Ale to už bude asi naprosté minimum, co to auto zmákne. Možná po zajetí by se dalo dostat pod šest, ale to mi pak určitě nedá takhle jezdit
Jinak jsem teď ještě vypozoroval, že pokud si nastavíte odezvu motoru na sport, či sport+, tak se vám volnoběžné otáčky zvýší na nějakých 850-900. V režimu normal (mody Eco a normal) jsou pak na úrovni 700 otáčkách.
Také pokuď máte zapnuté automatické meziplyny alespoň ve sportu, tak když přijíždíte ke křižovatce a hodíte tam neutral ještě za jízdy, tak vám motor ještě trošku brnkne o plyn, když vám padají otáčky už moc nízko
S otevřeným výfukem vázně zabava. Je to nejspíš kvůli tomu, že pokud by vám trvalo řazení déle, tak aby ty otáčky nespadly příliš nízko.
Navíc synchrony v převodovce jsou vyrobeny z karbonu. To auto je neskutecně nabroušené, ale co se mi na něm líbí nejvíce je prostě to, že se nesnažili za každou cenu být tím nejrychlejším hothatchem, ale tím nejzábavnějším, ovšem s technikou, která zvládne i okruhové nasazení.
Re: Hyundai i30 N
Napsal: 03 pro 2017, 17:17
od Mirus30
No uprime, hltam kazdej poznatek co se pises, jen vic a houst
jinak asi nebudu sam, tak kdybys nahodou mel chut se ukazat nekde na predem domluvenem misto (rozume minisrazik) tak urcite dej vedet, myslim ze nejeden z nas tady by si to nenechal ujit, ja teda urcite ne
Jen takova kacirska otazka, vzhledem k volbe jizdnich rezimu co to auto ma, je asi jakakoliv myslenka na Chiptuning (ne ze by to bylo potreba) asi mimo, nedovedu si predstavit jak by to bylo provditelne...
Re: Hyundai i30 N
Napsal: 03 pro 2017, 19:21
od Deegr
Litoměřice nejsou zrovna blízko
Na nějaký sraz se určitě dostavím a třeba ani nebudu jedinej s Nkem
Předchozí Ceed GT jsem měl upraven od BSR a popravdě už jsem kontaktoval opět BSR, zda již chystají úpravu i na Nko, jelikož jsem s ni byl maximálně spokojen a věřím, že by si dokázaly poradit i s těmi režimy. Nebylo by špatné, kdyby zvýšený výkon byl jen v režimu sport+
Ty oranžové diodky postupně zhasínají podle toho, jak se motor zahřívá. Samozřejmě je blbost studený motor točit do 5000 rpm, spíše to beru jen jako indikátor, než zhasne poslední diodka, kdy je už prohřátý i olej. I když je teplota motoru už přes 80°C, stále svítí dvě poslední oranžové diodky, olej stále však nemá ani 50°C. Teprve když naskočí první dílek u teploty oleje, tak zůstane svítit už jen ta poslední oranžová diodka a při asi 60°C oleje zhasne i ta.
Samotný motor vychází z rodiny Theta. Dostal však větší TwinScroll turbo a bylo zapracováno na výměně plynu. Celá výfuková soustava byla navržená pro co nejmenší zpětný tlak a tedy i rychlý odvod spalin. To pomáhá minimalizovat prodlevu turba. Dále bylo zlepšení chlazení a i samotný intercooler se přesunul do spodní části předního nárazníku. Na víčku pro dolití oleje je uveden olej specifika 0W-30. To ani náhodou
Zde je vidět pouze část turba. Zbytek je už pečlivě zakrytován a nic není ponecháno náhodě.
Celé turbodmychadlo je řádně izolováno hned trojicí tepelných štítů. Jeden je namontován přímo na turbu, další na motorové přepážce a další mezi nima. Vše bylo navrženo tak, aby ani při dlouhodobém zatížení motoru, třeba na okruhu, nedocházelo k přenášení tepla.
Celkem mě překvapil vzduchový filtr. Nejedná se již o klasickou vložku, ale kužel umístěný v boxu. Ten však není nijak tepelně izolován.
Re: Hyundai i30 N
Napsal: 03 pro 2017, 19:34
od asd111
Bože to je krása.Já se těším na jízdu i s obyčejnou i30 tkou.Pořád mě bavî a když mám čas jedu si zajezdit jen tak
Neumím si představit mít Nko, to bych v tom snad i spal
Re: Hyundai i30 N
Napsal: 03 pro 2017, 20:25
od Mirus30
To vubec nemusi byt u me, cokoliv do 100km v okoli je na pohodu, takze moznosti je dost, je to jen an tve nalade a chuti nekam dojet
ale jak tak koukam, te chuti a nalady bude porad vic a vic
Re: Hyundai i30 N
Napsal: 03 pro 2017, 22:49
od shawt
Jak je ten motor hlucny v nejakem normalnim rezimu, kdyz treba zrovna takhle parkujes v podzemni garazi? By mohlo byt zajimave, tam takhle hezky pridat plyn s tim prskanim
Mimochodem, ja bych to vedle ostatnich aut, specialne starych neparkoval
Re: Hyundai i30 N
Napsal: 04 pro 2017, 11:22
od Axel.Foley
Mirus30 píše:No uprime, hltam kazdej poznatek co se pises, jen vic a houst
jinak asi nebudu sam, tak kdybys nahodou mel chut se ukazat nekde na predem domluvenem misto (rozume minisrazik) tak urcite dej vedet, myslim ze nejeden z nas tady by si to nenechal ujit, ja teda urcite ne
Mirus mně předběhl, jsem na tom stejně.
A co se týče parkování vedle starých aut - jednak si někdy nevybereš a jednak někdy i nová auta vypadají humpolácky. Včera jsem chtěl zaparkovat u nové X1 od BMW a když jsem viděl odřené vše od B-sloupku dozadu, raději jsem zaparkoval jinde.