Stránka 16 z 54
Re: Brown-ing i30 PDe 1,4TGDi 103kw-7°DCT STYLE paket ULTIMA
Napsal: 26 říj 2017, 11:02
od Mirus30
Kdyby to bylo zverejnitelny tak to napisu...
Ale rekneme ze jsem byl rad zpatky na silnici, to ti musi stacit
Re: Brown-ing i30 PDe 1,4TGDi 103kw-7°DCT STYLE paket ULTIMA
Napsal: 26 říj 2017, 11:09
od Axel.Foley
Mirus: Asi z velkých sra**k
Re: Brown-ing i30 PDe 1,4TGDi 103kw-7°DCT STYLE paket ULTIMA
Napsal: 26 říj 2017, 11:12
od Axel.Foley
petzl62 píše:Už máš nějaké datum výměny oleje?
Zatím ne, ale už se blíží. V sobotu mě čeká něco kolem 500 km a ty chybějící 3000 zvládnu asi za měsíc
Každopádně, dám vědět.
Re: Brown-ing i30 PDe 1,4TGDi 103kw-7°DCT STYLE paket ULTIMA
Napsal: 26 říj 2017, 20:17
od petzl62
Mirus30: díky moc.Já se vůbec Matadoru nebojím.Teď jsem obul komplety zimní Matador :
http://velko-pneu.cz/pneu/171244-matado ... 1-h-zimni/ akorát ve variantě XL-zesílená pneu.Celé to vyšlo na 5tis. komplet auto.Dnes jsem jel s kolegou na servis a ten nechápal-ptal se mě co to mám za gumy-takové ticho.Tak jsem mu s úsměvem odpověděl,mám gumy co nepostoupily do posledních 30 testovaných pneumatik "nezávislého" testu ADAC
Jezdím na nich už tři zimy na 2 autech a lepší-ani tišší zimní pneu jsem ještě neměl
Ale to už se poněkolikáté opakuju.Co všechno a jak jsem s těma pneu v zimě projel-znamenalo jednoznačnou volbu.Ještě s bonusem super ceny a made in Czech republic
Takže já se fakt Matadorů neobávám.Vůbec.A stejným "nezveřejnitelným dobrodružstvím" se už raději vyhýbám-i když minulá auta by mohla sakra vyprávět
A nikdy,neříkej nikdy
Důležité je,že jsi "vyjel..."
Re: Brown-ing i30 PDe 1,4TGDi 103kw-7°DCT STYLE paket ULTIMA
Napsal: 26 říj 2017, 20:27
od vorlajz
Re: Brown-ing i30 PDe 1,4TGDi 103kw-7°DCT STYLE paket ULTIMA
Napsal: 26 říj 2017, 20:49
od petzl62
A dnes odpoledne proběhla první garanční prohlídka,výměna oleje,filtru,vzduchového filtru atd.
Po nacenění prohlídek v autorizovaných servisech jsem zvolil variantu-jako vždy,tzn. můj obvyklý servis,vlastní olej-
http://www.bonatrade.cz/millers-oils-na ... -5w-30-5l/ Nalito 4,3loleje a na dolití mi ještě zbylo-ale zatím jsem nepotřeboval dolít ani kapku. Vzhledem k ceně oleje v autorizovaném servisu
jsem dopřál hovňouskovi za polovinu,takřka to nejlepší na trhu v dané specifikaci
-bohužel A5/B5
Jinak musím souhlasit a po dnešku nejen já-že Millers je opravdu trochu jiná liga oleje
Už když k tomu čichnete,kouknete na barvu,promnete mezi prsty(fakt jsem to nechutnal
),je vidět i cítit s čím máte co do činění.
Takže zpětně
Alfe díky.Měl jsi pravdu
Filtry originál
,ale za trochu jiné ceny
-práce vlastní-páč bylo moc plno a mechoši neměli čas,naštěstí zvedák byl jeden volný.Cena i s olejem za vše-2190.-
Ještě se až bude čas zastavím v autorizovaném servisu na "prohlídku" karoserie a upgrade navigace a pokud bude nějaká aktualizace software-ale to má ještě 5měsíců čas-píšou jednou za rok.Popř.pokud by byl nějaký problémek tak dřív.
Olej po vypuštění po 7tis. km no docela černý-na benzinový motor
Po nastartování-docela šok pro nás všechny...ticho,neskutečné ticho z motoru
Uvidíme co bude dál,ale první dojmy-vynikající
Re: Brown-ing i30 PDe 1,4TGDi 103kw-7°DCT STYLE paket ULTIMA
Napsal: 26 říj 2017, 20:56
od petzl62
Re: Brown-ing i30 PDe 1,4TGDi 103kw-7°DCT STYLE paket ULTIMA
Napsal: 26 říj 2017, 21:03
od vorlajz
hele, tehdy jsem na tom měl tuším Pirelli Winter Sottozero 210 - 225/50 R17
s Otesánkem jsem si užil... byl parádní... 2.0 FSI - 110 kW - 200 Nm při 3.500 ot. a průměrná spotřeba 9,7 l na sto...
ten dvoulitr jezdil parádně... doslova jsem ho miloval...
Re: Brown-ing i30 PDe 1,4TGDi 103kw-7°DCT STYLE paket ULTIMA
Napsal: 26 říj 2017, 21:14
od idam.i
Dnes som sa stavil v servise,lebo mi do ventilácie prenikol lístok a robí rámus.
Spýtal som sa,ako to ,že mi dali olej A3/B3,keď mám v serviske A5/B5? Technik mi lakonicky odpovedal,že mi tam dali,čo je pre motor najlepšie.
Tak potom o čom to celé je
Som rád za A3, ale prečo nútia ľudí ,aby jazdili na A5/B5 a ešte im nakukali interval 30.000km. To je podľa mňa na prokurátora.
Re: Brown-ing i30 PDe 1,4TGDi 103kw-7°DCT STYLE paket ULTIMA
Napsal: 26 říj 2017, 21:15
od vorlajz
nenapsal jsi to do špatného tématu???
Re: Brown-ing i30 PDe 1,4TGDi 103kw-7°DCT STYLE paket ULTIMA
Napsal: 26 říj 2017, 21:18
od idam.i
Ani nie,písal som Petzlovi a reagoval som na jeho príspevok trochu vyššie,kde opísal svoju prehliadku a konštatoval ,že musel dať A5/B5.
Re: Brown-ing i30 PDe 1,4TGDi 103kw-7°DCT STYLE paket ULTIMA
Napsal: 26 říj 2017, 21:20
od vorlajz
aha... rozumím...
mě taky doporučili dát A5/B5... ale vzhledem k tomu, že jezdím málo a jenom dálky a olej měním do 12 tis. najetých km, tak to snad bude ok
Re: Brown-ing i30 PDe 1,4TGDi 103kw-7°DCT STYLE paket ULTIMA
Napsal: 26 říj 2017, 21:33
od petzl62
Igore-to je v pořádku-ten motor je vyzkoušený a osvědčený léty.A3/B3 je v pořádku a rozhodně lepší,než A5/B5.V tom bych problém neviděl-zodpovědnost ponesou nakonec oni-pokud by nedej bože něco.
V čem bych viděl problém a to velký je servisní interval
Měl jsem pocit,že jsi psal nastavených 20000km a i to by se mi nelíbilo.O 30000 bych vůbec nediskutoval-obzvlášť na A3/B3
Maximum 15tis.-lépe 10tis.
U mě je to něco jiného,já bych taky za sebe lil A3/B3,ale 1,4TGDi je nový motor-neodzkoušený atd.Takže i když mi srdce krvácí-pro jistotu budu dodržovat specifikaci oleje danou výrobcem,nechci se pak dohadovat s nějakým inteligentem u stolu,který rozhoduje o eventuelní reklamaci na základě primárně sevisních listů a sekundárně pokud nebylo servisováno v
na základě faktur o nákupu oleje,typových listů atd.
Nicméně odpověď technika je na pováženou
Re: Brown-ing i30 PDe 1,4TGDi 103kw-7°DCT STYLE paket ULTIMA
Napsal: 26 říj 2017, 21:35
od petzl62
Vorlajz: s otesánkem tě naprosto chápu
Re: Brown-ing i30 PDe 1,4TGDi 103kw-7°DCT STYLE paket ULTIMA
Napsal: 26 říj 2017, 21:38
od vorlajz
být dvoulitr do druhé generace, tak bych ho bral hned...