BENZÍN vs. DIESEL

Motorové součásti, spojka, provozní kapaliny

Moderátoři: Martun, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Borek
******
Příspěvky: 4501
Registrován: 25 črc 2005, 01:25
Bydliště: Orlické hory
Kontaktovat uživatele:

Re: BENZÍN vs. DIESEL

Příspěvek od Borek »

ZdeněkSvoboda píše:Tak pánové a dámy!
Dneska jsem byl za tím známým, co má 1,6 CVVT.
Trasa cca 3 km dlouhá, rovinka (projíždělo se houpákem), silnice čistá, mokrá.
Vybrali jsme si chvíli, kdy nic nejelo a odstarovalo z obou pruhů :)
Diezlaci to asi neuslyší rádi, ale je to tak!
1,6 mi ujela po 30 metrech o auto a půl a stále se mi vzdalovala, asi po 1 km jsem stáhnul náskok na půl auta (nic nejelo, snažil jsem se předjíždět), ale nedal jsem ji :twisted:
Auto jsem točil do cca 3800, pak řadil, kolega prý do cca 5500.
Tudíš musím se staženým ocasem uznat, že benzín je na zrychlování asi lepší :wink: :evil: :twisted: Po konci testu jsme si smírně podali ruce, dali kafe a jel jsem domů :wink:
Doufám teďka, že tu nenastane "onanie" benzínů :lol: (myšleno z legrace, bez urážky) :wink:
Ahoj Zdeněk
Tak konečně měl někdo možnost vyzkoušet stejné Accenty,se stejně výkonnými motory benzín/nafta osobně.Jak jsem psal výše-technická data si nikdo z prstu necucá,ani se neodvolává na "pocit" :lol: zrychlení,ale jsou naprosto jasně ve prospěch benzínového Accenta.Jasně,že se tady zase najde někdo,kdo bude tvrdit,že nepotřebuje sprintovat ze semaforů a podobně.Ale o tom to není-je to třeba o tom,že všichni vjíždíme z vedlejší silnice na hlavní a nutit někoho na hlavní brzdit(pokud to stihne :oops: ),protože třeba u Fabie trvá skoro 20s než dosáhne 90km/h-tak třeba v těchto případech má využití lepšího zrychlení s bezpečností už dost společného.Stejně tak u délky předjížděcího manévru atd..Nehledě k lepšímu rozložení hmotnosti a tím lepším jízdním vlastnostem.Třeba u Tiburonu je i celá kabina posunuta záměrně do zadu,aby bylo dosaženo co nejrovnoměrnějšího rozložení hmotnosti.
Na takovéto testy jsou naše republikové srazy ideální,protože nepoužíváme běžné silnice,ale bezpečná letiště.Problém VÝHRADNĚ s novými :!: Accenťáky je,že jak se tady jeden nejmenovaný Accenťák vyjádřil-nestojí o naše srazy,aby "někde onanoval u benzínky" :roll: .Tak v tom případě je dobře,že lidé tohoto ražení nám naše pohodové srazy nekazí a budeme rádi,když zůstanou u svých teorií ZDE.Ostatní si můžou v klidu vyzkoušet své pocity v praxi na srazech(díky Rademu622 i naprosto přesně změřit proti polic.radaru,včetně fotek),tak jak měli všichni účastníci možnost-i porovnat motory benzín/nafta,čehož jsem se i já účastnil. :wink:

Zdeněk-díky tobě už tady snad bude klid. :wink:
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Reklama
 

Uživatelský avatar
antek
***
Příspěvky: 695
Registrován: 22 dub 2007, 19:29
Bydliště: pomoraví

Re: BENZÍN vs. DIESEL

Příspěvek od antek »

A konec jednoho mýtu.
Accent LC CF1 1.3 2006
Uživatelský avatar
peaty
**
Příspěvky: 285
Registrován: 04 led 2007, 17:19
Bydliště: Stará Turá

Re: BENZÍN vs. DIESEL

Příspěvek od peaty »

Borku, Borku... Aky velky rozdiel je v tejto reakcii na Zdenkove meranie oproti tej tvojej... :roll:
David C3 píše:myslím že jak Crdi tak i 1.6 jsou super motory!!!! kdybych neměl rád naftu tak beru tuhle 1.6..... :wink:
Z tvojich reakcii je stale citit nenavist voci dieslu, vsetkych co maju diesel pokladas za blbcov, ved predsa benzin je vo vsetkych parametroch lepsi atd.
Celu tuto nekonecnu debatu si vlastne zacal ty, svojim nekonecnym tvrdenim, ze kazdy benzin je lepsii v accente ako nafta. Ano ty si tvrdil, ze 1.4 benzin je konkurentom pre 1.5 CRDi. Preto sa tu do teba zacali vsetci navazat, lebo o tom nie su presvedceni, tak ako aj ja...
O motore 1.6 tu nikto netvrdil, ze nie je vykonnejsi ako 1,5 CRDi! :? Ved ma koniec koncov aj 1 kW navyse :wink: . A je uplne jasne, ze z 0 - 100 bude rychlejsii, podobne aj ta 1.4... Vyhoda diesla je hlavne v pruznom zrychleni a v tomto porovnani sa 1.5 CRDi a 1.6 CVVT mozu priblizne zrovnavat, aspon myslim. (Nemam k dispozicii konkretne udaje)
Potom je uz len na kazdeho VLASTNOM uvazeni, pre ktoru motorizaciu sa rozhodne, ktore z charakteristik spominanych motorov su pre daneho jedinca lepsie.
A ked si uz spomenul vyraz onanovat, tak aj ja napisem, ze nepotrebujem onanovat nad tym, ze mam najlepsi motor motor zpomedzi accentov, je mi to suma fuk. V case kupi accenta som sa rozhodoval na zaklade istych kriterii a vybral som si naftu. Ked si niekto vybral benzin, nebudem ne neho predsa utocit, ze si zle vybral... On najlepsie vie, preco to kupil...

A stale si stojim za tym, ze motor 1,5 CRDi v accente nie je vobec zla motorizacia ako tvrdi Borek a hlavne za tie peniaze...
Obrázek
Accent 1.5 CRDi, 2007, Red Wine
Obrázek
Uživatelský avatar
laxo18
*****
Příspěvky: 1601
Registrován: 13 lis 2006, 16:36

Re: BENZÍN vs. DIESEL

Příspěvek od laxo18 »

ja si nemyslim ze cloveku v tejto teme islo zhodit diesel islo len o srovnanie , ja mam tiez kopec kamaratov ktori mi chcu natvrdit ze 1,9 diesel stilo ma da dole kedy chce ,ja som im na to ani nereagoval naco ? nerad rozoberam taketo temy , ked mam pravdu povedat som zastanca dieslovych accentov praveze ho odporucam vela ludom ktori chcu kupovat naftove motory ,je super tiez by som ho bral keby som kupoval accenta ale to len z dovodu ze najazdim strasne vela km nechcem ani tvrdit ze je pomaly to vonkoncom nie ,ale musim uznat ze ten pocit toho krutaku je prijemny , volakedy som diesle nenavidel teraz by som kludne aj kupil , ale predsa mam radsej benzin , diesle presli dobou kde sa do nich davalo strasne vela penazi myslim do vyvoja
accent 1,5 rv 96 65kW EX
sonata 2,0 rv 04 96kW
coupe 2,0 rv 02 102kw EX
laguna coupe rv 09 V6 dci 173kw
Uživatelský avatar
Mexican
*******
Příspěvky: 7963
Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Bydliště: Střelice (JmK)
Kontaktovat uživatele:

Re: BENZÍN vs. DIESEL

Příspěvek od Mexican »

Borek píše:Pohotovostní hmotnost Accent 1,6l benzín-1155kg a Accent 1,5CRDi - 1227kg.Rozdíl 72kg :!: (jednoho dospělého chlapa v autě navíc)v neprospěch CRDi.
Borku, ja neviem kde ty beries svoje technicke udaje - asi chodis po parkovisku s prirucnou vahou a sadou zavazi.. Importer uvadza 1133kg pre 1,6 a 1205kg pre 1,5CRDi..

ale ano, stale sebakriticky tvrdim, ze majitelia CRDi je banda tupcov a ak sa najde niekto tak zapaleny ako ty z juznej moravy, rad pojdem svojeho Accenta posotit do Macochy :lol:

BTW dneska z Horni Becvy na prechod Bila Bumbalka, plny kufor, ja, 80kg chlap a jedna stihla slecna a slo celkom dobre.. vysli sme a dokonca ma nepredbiehali ani skody 120, zakrut tam bolo hafo a stale som tu .. takze az tak to zle nebude

Kazdeho tesi nieco ine - ako pisal Peaty.. jeho pruzne zrychlenie, mna prevadzkove naklady
Přílohy
14ty v poradi je jeden Accnet 1,3 so skutocne solidnou 5,77 / 100km.. inak je to s benzinovymi accentami dost slabe
14ty v poradi je jeden Accnet 1,3 so skutocne solidnou 5,77 / 100km.. inak je to s benzinovymi accentami dost slabe
Image1.jpg (86.55 KiB) Zobrazeno 1217 x
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023

http://pancuha.wordpress.com/
Uživatelský avatar
Vilda
******
Příspěvky: 3712
Registrován: 15 kvě 2008, 21:26
Bydliště: Praha 5

Re: BENZÍN vs. DIESEL

Příspěvek od Vilda »

Tak zaplať Pán Bůh, jsme se dobrali k meritu věci !! Zásluhou Zdendy ( Zdendo díky a ani bych se Ti nedivil, kdyby jsi prohrál schválně :D )dneska všichni víme, že 1.6 je o něco rychlejší, než CRDi a tímto bych tuhle trapnou debatu ukončil !! Trochu mi tohle téma připomíná moje dětství ve školce, kde jsme se s ostatníma klukama trumfovali, kdo má většího piňďoura ....
Ssangyong Korando 1.5 GDI 2024

Fiat Tipo 1.4 T-Jet 2018 Red Amore - prodaný

Yamaha Midnight Star 1300 De luxe

New Accent 1.6i CVVT celadon blue - prodaný
Uživatelský avatar
ZdeněkSvoboda
*****
Příspěvky: 1879
Registrován: 29 pro 2007, 13:51
Bydliště: Jihlava (Stará Říše)

Re: BENZÍN vs. DIESEL

Příspěvek od ZdeněkSvoboda »

Schválně určitě ne :) ...původně jsem si myslel, že ho musím předjet a ujet mu, jako nic.
Ovšem realita byla úplně jiná :? Ale nazlobím se a nějak mi to ani nevadí...aspoň vím, že jsem si prvotně objednával dobrý motor...no a že mám CRDi??? Tak toho rozhodně taky nelituju, jak psad David, jsou to skoro totožné motory. Hlavně, aby jezdil bez závad a dál nemá cenu víc řešit.
Současnost: Škoda Octavia combi 1.6 TDI 77kW (chip na 96kW), Elegance (2012)
Minulost: Hyundai Accent 1.5 CRDi 81kW, Elegance (5/2008 - 8/2015)
Otcovo: Hyundai i20 1.2i 57kW, Inclusive Plus Comfort (9/2011)
hlobilp
****
Příspěvky: 1057
Registrován: 08 čer 2006, 17:17
Bydliště: Rychnov n. Kn.
Kontaktovat uživatele:

Re: BENZÍN vs. DIESEL

Příspěvek od hlobilp »

pruzne zrychleni je dobre... pokud clovek jezdi v klidu, pri sportovnejsi jizde uz nema vyznam... stejne jako pri predjizdeni.... a pokud chci setrit, tak budu jezdit na LPG. :D
H Tucson 1,6 T-GDI Go! od 10.5.2018
S Octavia combi SLX 2,0 od 3.5.2017 - 10.5.2018
H Genesis coupe 3,8 od 29.5.2014 - 22.3.2017
K Magentis 2,7 V6 EX+ od 8.5.2014 - 23.3.2016
H i30 1,4 Comfort+ESP od 25.8.2010 - 8.5.2014
H Sonata 2,5 V6 LPG - do 21.7.2010
Uživatelský avatar
Rexcor
****
Příspěvky: 1173
Registrován: 19 črc 2007, 08:47
Bydliště: City Pce
Kontaktovat uživatele:

Re: BENZÍN vs. DIESEL

Příspěvek od Rexcor »

Jo LPG taky propaguju, ale nějak se jim to vytratilo z názvu, takže s náma vůbec nepočítají:-D Máme díky němu téměř všechny výhody na své straně. Ale nebudeme moc rýpat do vosího a sršního hnízda:-D
Subaru: Outback 3,0H6; Outback 3,6R6, Legacy 2,0D
Santa Fe 2,7 V6 4WD LPG sekvenční plynné palivo
Santa Fe 2,4i 4WD LPG sekvenční plynné palivo - prodáno
Renault: 19 cabrio 1,8; 19 sedan 1,8 16V prodáno; 19 cabrio 1,8 dárce orgánů zrušeno TP
Uživatelský avatar
Borek
******
Příspěvky: 4501
Registrován: 25 črc 2005, 01:25
Bydliště: Orlické hory
Kontaktovat uživatele:

Re: BENZÍN vs. DIESEL

Příspěvek od Borek »

CzechJoker píše: Vlastně jedna zajímavá informace tu přece jen zazněla. Kdosi tu vyčetl akcentistům, že se nezúčastňují jakýchsi "společných srazů". Sice nevím, o co se jedná, možná je to nějaká hromadná masturbace na benzínce, ale třeba je ten mrtvý pes zakopán právě zde.
Peaty-tady máš to citované vyjádření/přístup jednoho člena-teoretika,co nevěří tech.datům a ověření v reálu se bojí :( s CRDi.
Asi jsi četl jiné příspěvky,protože jsem vždy srovnával stejná auta se stejnými výkony 1,6l vs. 1,5CRDi.O 1,4l nebyla řeč(jen to,že je rozdíl zrychlení blíž mezi 1,4l/1,5CRDi než u 1,6l,která CRDi deklasuje rozdílem 1,3s.A o tom,že by CRDi byl špatný motor,jsem také nepsal-naopak,pročti si příspěvky a tvrdím,že 1,5lCRDi je skvělý,výkonný a úsporný motor,ale na stejné auto(Accent)se stejně výkonný benzinovým motorem i bez turba,nemá v jízd.parametrech ani náhodou.O čemž už tady snad nebudeme spekulovat-viz.tech.data + v praxi ověřil Zdeněk.Proti naftě nemám vůbec nic,pokud někdo neplácá o "pocitech" :!: a realita,včetně továrních měření je úplně někde jinde.Pokud nekdo tahá ČASTO přívěs(bazarníci,karavanisti),má opravdové terénní auto(a jede vůbec někdy do terénu-farmáři...)nebo u firemních aut,která nalítají desítky tisíc km za rok..ano,tam je místo a důvod koupit naftu.Ale ani jeden případ uplatnění neplatí pro Accent CRDi(těžko za ním asi potáhnu přívěs s koněm,že :D ).
Stačí si dát na jednu misku vah Accent 1,6l benzín a na druhou Aceent 1,5CRDi.A porovnat kam patří závaží-nákup.cena,jízd.vlastnosti,bezpečnost,servis.náklady....až po cenu paliv a spotřebu.Na které misce vah bude více + závaží jsme si už ověřili.
Takže o tom tato diskuse byla-porovnat dvě stejná auta nafta/benzín,pro normálního člověka,který najede +-10000-15000km/rok. :wink:
Ještě jednou na závěr-Accent CRDi je supr auto,se supr motorem,za dobrou cenu(myšleno v dobrém),ale za méně peněz mám Accent 1,6CVVT benzín,který je po všech stránkách mimo spotřeby lepší,tak není co řešit.A přiznejme si,že každý se alespoň občas rád sveze a s naftou to při stejném výkonu a autě absolutně není ono :? .Nebo,že by v F1 nečetli toto vlákno. :lol:
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Uživatelský avatar
Borek
******
Příspěvky: 4501
Registrován: 25 črc 2005, 01:25
Bydliště: Orlické hory
Kontaktovat uživatele:

Re: BENZÍN vs. DIESEL

Příspěvek od Borek »

Mexican píše:
Borek píše:Pohotovostní hmotnost Accent 1,6l benzín-1155kg a Accent 1,5CRDi - 1227kg.Rozdíl 72kg :!: (jednoho dospělého chlapa v autě navíc)v neprospěch CRDi.
Borku, ja neviem kde ty beries svoje technicke udaje - asi chodis po parkovisku s prirucnou vahou a sadou zavazi.. Importer uvadza 1133kg pre 1,6 a 1205kg pre 1,5CRDi..
Tobě už fakt nic nepomůže,snad jen znovu absolvovat základní školu :!: :!: :!: :roll: Jestli ti vyšel z tvých hmotností jiný výsledek,tak už chápu,co to jsou ty slovenský "špecifiká". :lol:

Tvé upravování a mazání příspěvků(nejen mě) jak se ti to hodí i v tomto vlákně,beru jako podlou ŠMEJDOVINU :!: ,která tady za celou dobu trvání klubu nebyla(asi proto,že jsi tady nebyl ty :!: ) :!: :twisted: Nikdy jsem tady nikoho neurážel(oproti tvým osobním nadávkám proti mě-jelito... :!: :twisted: ).Tak se vzpamatuj,přestaň jiné urážet,mazat příspěvky a běž se plácat po zádech,jak máš úsporné auto. :mrgreen: Hlavně že jsi křičel,když jsi jako moderátor dělal bordel :!:ve vláknech se srazem a Xkrchnav to správně přesunul(nesmazal :!: )do srazů,kam to patřilo.
Omlouvám se všem členům,za tuto vsuvku mimo téma,ale šmejdovské mazání a upravování příspěvků jiných Mexicanem...to tady opravdu za těch více jak 5 roků nebylo a mě se to silně nelíbí :!: .Nejde jen o moje příspěvky,ale třeba i Mirpieho..
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Uživatelský avatar
Rexcor
****
Příspěvky: 1173
Registrován: 19 črc 2007, 08:47
Bydliště: City Pce
Kontaktovat uživatele:

Re: BENZÍN vs. DIESEL

Příspěvek od Rexcor »

Ještě k tomu levnému ježdění
Počítám Mexicanovu průměrnou spotřebu 5 litrů nafty na 100 a cenu nafty v pardubickém kraji 25,33
http://www.finance.cz/kapitalovy-trh/da ... e]=5#Kotva_

Výsledek je 1,2665 Kč na 1 Km
A jelikož Mexican jezdí asi extra na spotřebu počítám ještě jednou diesel a to se spotřebou 5,55l na 100 nafty.
Výsledek je pak 1,405815 Kč na 1 Km.

U mě (daleko větší motor a tedy i spotřeba) asi 11,5l plynu a cenu 14,30 za litr.

Výsledek je 1,6445 Kč na 1 Km
Ještě zkusím dohledat nějakou spotřebu u toho Accenta.

No jestli jsem to správně pochopil mohu použít ta čísla co měl Mexican v té tabulce takže pro Accenta v plynu počítám spotřebu 9l při ceně plynu 14,30.
Výsledek je tedy 1,287Kč na 1 Km.

Předělání na plyn se většinou rovná ceně o kterou je diesel dražší než benzín. (Ačkoliv mám dojem že zrovna u Accneta není ten rozdíl tak markantní, takže mě nekamenujte. Kolik že to teď je? )
Údržbu také nepočítám, protože diesely jsou také náročnější než benzín, takže se s plynem asi vyrovnají. Rezervu neřeším protože ji nevozíme.
Subaru: Outback 3,0H6; Outback 3,6R6, Legacy 2,0D
Santa Fe 2,7 V6 4WD LPG sekvenční plynné palivo
Santa Fe 2,4i 4WD LPG sekvenční plynné palivo - prodáno
Renault: 19 cabrio 1,8; 19 sedan 1,8 16V prodáno; 19 cabrio 1,8 dárce orgánů zrušeno TP
Uživatelský avatar
Mexican
*******
Příspěvky: 7963
Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Bydliště: Střelice (JmK)
Kontaktovat uživatele:

Re: BENZÍN vs. DIESEL

Příspěvek od Mexican »

Rexcor suhlasim, pre nas ktori bohuzial auto beru ako prostriedok na dopravu z A do B a nie na pozerstvo, rezanie zakrut a sprint z 0 na 100 su dolezite prevadzkove naklady.. a ak by som mal 1,4 benzin, zrejme by som ho nechal prestavat na plyn.. aj ked netusim, nebude sa buduci rok menit fixacia ten nulovej spotrebnej dane? prestavba na plyn ma kopu vyhod a kopu nevyhod, zalezi len na tom co clovek povazuje za dolezitu vec.. 1,2 to u mna teda nie je ani nahodo - boli casy ked som za naftu platil 39 kc (v nemecku na dialniciach) co mi je ale jedno, pretoze to preplacal zamestnavatel.. v priemere to mam na 1,6Kc za km (ak spritmonitor nekeca) .. tabulkou odtial som chcel len ukazat, co je priorita u mna... ja tu s lokalnymi zavodnikmi polemizovat nebudem, vsetko co od auta chcem mi moj Accent CRDi splnil a verim, ze dalsie 2-3 roky nebude robit problemy

BTW na spotrebu extra nejazdim - mam najazd cca 30 0000 az 32 000 km za rok, ale auto ma nezivi (rsp nie uplne), jazdim uplne normalne nech sa to odporcom dieslom paci alebo nie. Ak by som mal nabehat 10 000km za rok tak si za A nekupujem nove auto a za B nekupujem si 81kW diesel.. stacila by mi 55kW Fiesta ktoru som mal doteraz
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023

http://pancuha.wordpress.com/
Uživatelský avatar
Rexcor
****
Příspěvky: 1173
Registrován: 19 črc 2007, 08:47
Bydliště: City Pce
Kontaktovat uživatele:

Re: BENZÍN vs. DIESEL

Příspěvek od Rexcor »

Dobře tak na spotřebu nejezdíš:-D (nic ve zlém jen se tak směju)
Říkáš že u tebe je to teda 1,6Kč na km? Já jsem vzal jen jednoduše spotřebu, vynásobil cenou za litr a vydělil stem a tohle mi vyšlo. Ale cena nafty se mění každým dnem, že:-D Já to počítal s tou dnešní aktuální. Ale teda rozdíl máme celkem velikej, ale pokud to počítám u všech stejně tak si myslím, že by to pro lehké porovnání mohl být slušný výpočet.
Ještě jednou ale nepočítám s 1,4 ale s 1,6. Čím větší mtor s plynem je tím větší úspora:-D
Kdybych počítal s dřívějšími cenami, jistě by byl rozdíl procentuálně stejný. Plyn se nám zatím hýbe stejně jako nafta či benzín.
O tej dani zatím nic nevím, ale i kdyby tak se nám ta přestavba vrátí již brzy.
Subaru: Outback 3,0H6; Outback 3,6R6, Legacy 2,0D
Santa Fe 2,7 V6 4WD LPG sekvenční plynné palivo
Santa Fe 2,4i 4WD LPG sekvenční plynné palivo - prodáno
Renault: 19 cabrio 1,8; 19 sedan 1,8 16V prodáno; 19 cabrio 1,8 dárce orgánů zrušeno TP
Uživatelský avatar
Mexican
*******
Příspěvky: 7963
Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Bydliště: Střelice (JmK)
Kontaktovat uživatele:

Re: BENZÍN vs. DIESEL

Příspěvek od Mexican »

Rexcor mno ja to pocitam tak akosi globalne - nezaujima ma len palivo, ale aj garancky, pneumatiky plus nejake tie zbytocnosti co potesia oko :D Fiestu cceli prave rodicia prestavat na plyn, ale nakoniec ostali pri benzine z dovodu

- vyladenost motoru - teda netreba skusat, ladit nieco nove
- pohodlie, netreba riesit druhy typ paliva pri tankovani, co s rezervou, ziadne vrtanie a dodatocne veci spojene s montazou
- cena prestavby- otec teraz najazdi cca 7000 az 8000km rocne (starsi pan co cestuje za svojimi detmi)o

Je skutocne divne, ze par ludi si mysli ze sme tu sfanatizovani fandovi CRDi.. nie sme.. len sme si dovoli vybrat nieco ine, pretoze mame priority.. a toto vlakno ma byt o tom - poskytnut info preco a kedy je dobre volit 1,4, 1,5 CRDI alebo 1,6 ... o nicom inom to tu nie je. ze t par ludi (ktori o realnej prevadzke Accenta nevedia nic) prudia je bohuzial vec ktoru neviem riesit inak len mazanim OT prispevkov a flameov
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023

http://pancuha.wordpress.com/
Odpovědět

Zpět na „New Accent - Motor a převodovka“