Stránka 16 z 23

Napsal: 28 bře 2008, 09:44
od Kamil
Anebo,jestli nedokážou reklamaci uspokojit,tak nárokovat nějakou slevu.

Napsal: 28 bře 2008, 09:51
od hubis
Kamil píše:Anebo,jestli nedokážou reklamaci uspokojit,tak nárokovat nějakou slevu.
...uspokojují se ženský... reklamace se vyřizují :wink:

Napsal: 28 bře 2008, 09:57
od Kamil
hubis píše:
Kamil píše:Anebo,jestli nedokážou reklamaci uspokojit,tak nárokovat nějakou slevu.
...uspokojují se ženský... reklamace se vyřizují :wink:
No,jo.Já vím. :) To první by mi šlo.S tím druhým je to horší. :roll:

Napsal: 28 bře 2008, 10:14
od Silva
Takže jsem obvolala už 4 servisy v různých městech a nikde o tom,že by to nešlo nebo nefungovalo neslyšeli :twisted: ale s tím že to může mít spojitost s číslem karoserie mi řekli ve dvou ,že to tak může být...... :roll:

Napsal: 28 bře 2008, 11:45
od ceme
PaoloS píše:Ako dlho trva procedura nahratia softwaru do auta? Robi sa to na pockanie?
Ahoj ja som sa objednal hned na druhý den som šiel a trvalo to 45 minut a dnes ráno auto nesekalo ale bolo 7st vonku ale tak pred nedávnom ked som mal starý SW tak to sekalo aj pri 10st tak dufam že je to naozaj odstránené držím place a bol som v BA servise. :wink:

Napsal: 28 bře 2008, 11:49
od ceme
Silva píše:Takže jsem obvolala už 4 servisy v různých městech a nikde o tom,že by to nešlo nebo nefungovalo neslyšeli :twisted: ale s tím že to může mít spojitost s číslem karoserie mi řekli ve dvou ,že to tak může být...... :roll:
Ahoj Silva tak to čo ti povedali je blbosť. Ja mám dokonca tvoju farbu a včera som bol v servise a nebol problém je to hotové tak bojuj a zavolaj neviem do každého Hyundai servisu a ak to nepojde zavolaj priamo riaditelovi kde si auto kupovala a povedz mu o probléme a nech ho riešia lebo aj pre nich platí 30 dní odstrániť záruku a ked ti to nesravia tak zo zákona ti musia vráti peniaze za auto alebo nahradiť ho novým netreba sa nechať odbyť oni autá rozdávaju milionárom a ked sa jedná o človeka ktorý ho kupi a chce niečo opraviť a je v práve tak sa seru!!! a pritom na reklamné učely trebarz ak by si bolo ja neviem Lucie Bíla tak ti daju Sonatu na 1000000 CZ zadarmo tak kde je tá spravodlivosť proste tam nabehni a hotovo ;)

Napsal: 29 bře 2008, 01:32
od okxs
Dnes (resp. již včera) jsem přijel v 15 hod. do servisu na nahrání nového softíku. Po sdelení: "dejte nám tak půl hodiny" jsem usedl do místních útrob a čekal. /náhradní klíče nechtěli/. Asi v 16 hodin jsem byl ujištěn, že ještě chviličku. V 16,30 jsem se již "nevrle" zeptal, jak dlouho budu ještě čekat. Konečně mi byl vysvětlen problém mého čekání, sice to moc nechápu ale: prý jim nepasují nějaké kazety s novým softem a tak hledali a právě teď stahují nějakých 7 souborů a pak to bude OK, ale že to trvá dlouho, tak ještě 20 minut. V 16,50 stále nebylo hotovo, ale to už jsem musel odejít. Auto vyzvedávám až zítra (resp. dnes), tak pak dám zas vědět.
P.S. jo a prý jsem byl úplně jejich první zákazník na tento software

Napsal: 29 bře 2008, 07:35
od Silva
tak pak napiš jestli máš sw přehraný ,já sice nebyla první zákazník na přehrátí,ale první zákazník kterému to nejde přehrát :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

Napsal: 29 bře 2008, 10:37
od blacki1
To je pěkná hovadina tohle!!!! Že to nejde přehrát!!!! Jde to na všechny auta a nějaké číslo karoserie s tím vůbec nesouvisí!!! Asi tam na ně vletím za tebe :evil: :evil: Zajeď si do Olomouce :wink: A ještě by mě zajímalo. proč po tobě chtěli oba klíče??? Co to je za blbost??!! Napíchnou auto, přehrají sw a jedeš!!! :roll: :roll:

Napsal: 29 bře 2008, 11:57
od peter1205
Tak, včera som prišiel o cca 10:30 do servisu v Trenčíne s otázkou, či prehrávajú nový softvér do riadiacej jednotky. Dostal som protiotázku, že odkiaľ mám tieto informácie. Tipovali správne - z tohto fóra. Vraj je to informácia úplne nová a spomínaný softvér vlastnia len 3 dni. Prehrávajú ho však len zákazníkom, ktorí majú problémy (kolísanie otáčok, chybné spaľovanie motora, svietiaca kontrola motora na prístrojovej doske a pod.), neprehrávajú ho teda každému. Keďže ide o servisný zásah v rámci záručnej doby, mal by si každý zákazník riešiť túto vec so servisom, kde auto kupoval. Iný servis vám nemusí urobiť tieto úkony zdarma. Treba sa s nimi skontaktovať a dohodnúť si to individuálne, pretože sa mi zdá, že zvolávať nikoho nebudú.

Boli takí ochotní, že ma objednal ešte v ten deň na 13:00, takže som si mohol niečo povybavovať a onedlho sa tam vrátiť. Auto som teda pristavil. Trvalo im to presne 50 min. čistého času.
Prístup servisného technika bol takmer bez výhrad. Po preinštalovaní urobil so mnou testovaciu jazdu, pretože na ustálenie softvéru treba ešte 2 cykly (studený a teplý):

1. Ako prvé mi povedal, že bol prekvapený, aké je auto živé a ochotné hneď pri rozjazde. Mnohé Accenty s motorom 1,4 vraj túto vlasnosť nemajú. Je to vizitka dobrého zajazdenia. Tí, čo si myslia, že keď dusia motor a jazdia na 1500 otáčok, šetria pohonné hmoty, sa hlboko mýlia a má to presne opačný efekt. Na druhej strane ani nie je správne, keď sa auto neustále vytáča do vysokých otáčok. Pri 1,4 je optimum 2000 - 4000 otáčok, ale z času-načas ho treba vytočiť aj vyššie, aby nezlenivel.
2. Ja som bol zasa príjemne prekvapený z toho, ako auto svižne akcelerovalo do vyšších otáčok. Doteraz som si myslel, že je dosť svižné a bol som spokojný. Teraz je však z neho žihadlo.
3. Zahriaty motor bol tichý, ale teraz mám dojem, že je ešte tichší.
4. Mám dojem, že aj spotreba pôjde o nejakú desatinku dole.
5. Problém s kolísaním otáčok otáčok by mal byť taktiež vyriešený, aj keď si už v najbližšom čase asi nebudem mať možnosť otestovať realitu pri mínusových teplotách.

Chcel by som sa touto cestou poďakovať prijímaciemu technikovi, ktorý sa postaral o vyriešenie vzniknutých problémov, aj keď by som nemal chváli deň pred večerom. Myslím, že tieto riadky bude čítať.

Obrázek

Napsal: 29 bře 2008, 11:57
od okxs
blacki1 píše:To je pěkná hovadina tohle!!!! Že to nejde přehrát!!!! Jde to na všechny auta a nějaké číslo karoserie s tím vůbec nesouvisí!!! Asi tam na ně vletím za tebe :evil: :evil: Zajeď si do Olomouce :wink: A ještě by mě zajímalo. proč po tobě chtěli oba klíče??? Co to je za blbost??!! Napíchnou auto, přehrají sw a jedeš!!! :roll: :roll:
a nebo tam čekáš skoro 2 hodiny a musíš si pro to druhej den :-(

Napsal: 29 bře 2008, 11:59
od Silva
No s tím číslem karoserie mi řekli i v jiných servisech po telefonu, že to může souviset,prý že to je podle data kdy se auto vyrobilo tak nevím jako jestli to znamená že co půl roku mají auta jiný sw nahraný?Ovšem nikde jinde neslyšeli o tom že by to na nějaké auta nešlo :twisted: v každém případě mi došla trpělivost , pokud to ještě jednou při startování bude blbnout řekla jsem jim, že to tam nechám odtáhnout a do 30 dnů chci auto vpořádku nebo odstupuju od smlouvy." Nejlepší" na tom je, že všichni od toho dávají ruce pryč ,když jsem nadala prodejci tak mi řekl, že on už s tím nemá nic společného,taky zapřel, že kdy nám auto prodával ,že o tomto problému věděl a když jsem mluvila ze servisem,že podávám reklamaci ,že takto to přece dál nejde tak on prý za to nemůže on není výrobce :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: mám od včera nervy nadranc :twisted: :twisted: a budu tam vyvolávat denně a jakmile auto nechytne napoprvé jak má, nechávám jim to tam odtáhnout klidně to 30 dnů bez auta nějak přežiju :twisted:

Napsal: 29 bře 2008, 12:55
od ZdeněkSvoboda
To je ono, jen na ně!! :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

Napsal: 29 bře 2008, 13:20
od palčo
Silva, veď to nie je pravda, že predajca nemá nič do činenia s predaným výrobkom. Veď keď budem reklamovať napr. fotoaparát, predsa s ním nepôjdem do japonska, ale ku predajcovi. Veď predajca si to potom uplatní voči dovozcovi. Ešte ma napadlo- skús kontaktovať priamo dovozcu Hyundai do českej republiky. A im sa posťažuj. Ale nie telefonicky. Aspoň mejlom a odpoveď si vytlač, aby si mala nejaký dôkaz v ruke. Snáď uspeješ. Ja som tiež kontaktoval dovozcu, a podľa čísla karosérie mi bolo oznámené, že na zvolávaciu akciu "nemám" číslo.(Už som o tom písal) Našťastie mi soft prehrali.
Držím Ti palce.

Napsal: 29 bře 2008, 13:31
od michal2828
Jen dovětek, není pravda, že se musí vozidlo reklamovat jen tam, kde bylo koupené. Pokud byly dodrženy všechny podmínky záruky musí ho přijmout do opravy v rámci záruční doby každý autorizovaný servis. Jiná situce by byla v případě odstoupení od smlouvy pro rozpor s kupní smlouvou (v době do 6 měsíců od koupě se v případě závady tento rozpor presumuje) nebo když by prodejce do 30 dnů závadu neodstranil. Zjednodušeně vzato v případě odstanitelných závad lze reklamovat u jakéhokoliv autorizovaného servisu, v případě neodstranitelných vždy u prodejce. Pouze ten má povinnost vrátit peníze či poskytnout novou věc.(auto). Pochybuji, že v praxi existuje případ neodstranitelné závady u automobilu. Neodstanitelná bude maximálně nějaká součást.(díl)