Stránka 151 z 373

Napsal: 14 dub 2008, 13:00
od Mexican
Miros píše:Ten sprey na hlodavce je od firmy NORMFEST,velikost asi 400ml a stojí 310,-Kč.Při nástřiku strašně smrdí,pak to snad vyčpí.Je to německá firma a docela dobře popsaný návod.Jinak dnes navečer naskočí další kilometry.Musím s dcerou na kontrolu po operaci.Mexičane díky.Fakt to vypadá zajímavě.Projížděl jsem doplnky,ale krom toho jednoho křídla jsem taky nic nenašel.Nedával jste někdo loketku individualně?Je jich hafo cenou kolem 500,-V Hyundai chcou2500,-A myslím,že se moc neliší.To se asi zadělává do toho plastového tunelu mezi sedadla.Díky za radu.
laktovu opierku ma davidc3.. od hyu... spominal ale ze je to ta ista co sa predava za cca 750 Kc... ma navrchu ale tapacierung ktory je rovnakej farby ako sedadla.. takze budto si kupis "origo" ale bo t za 750 a das to nejakemu calunikovi nech potiahne vrch niecim podobnym interieru. A do 1200 sa vmestis urcite. ja nad tym popremyslam

Napsal: 14 dub 2008, 13:12
od Miros
Na www.graficar.cz jich je hromada.U nás za tu samou chce v obchodě 2200.V oktávkách máme origo.Jsou hlubší a větší,až překáží.Možná bych vzal tu imitaci karbonu.Nebyl by to takový rozdíl.Psal jsem do MADu meila,protože stránky nefungují.Třeba by se dalo domluvit potah na ni taky.Musím to řešit,protože včera mi menší holka vzala chleba s paštikou,položila na sedadlo a kempovala.Já myslel že lehnu.Takže potahy jsou prvotní akce.Zatím se měj

Napsal: 14 dub 2008, 14:03
od ZdeněkSvoboda
Ahoj.
Dneska jsem jel z noční a v nepřehledné zatáčce před Jihlavou předjížděl auta jedoucí proti světle modrý Accent. Sice mě málem sestřelil, ale byl to pěkný pohled, jak se prodíral slušnou rychlostí kolem 3 aut :twisted: asi to bylo CRdi, to zrychlení cca na 30 metrech bylo :shock:
Nebyl to někdo z vás?? V té rychlosti jsem ani nestačil pohlédnout na SPZ.

Napsal: 14 dub 2008, 14:06
od majco
po víkende už aj ja začínam uvažovať o poťahoch. malému sme kúpili malinovku so slamkou a on to pil v aute a stlačil tú krabicu a malinovka hups ho von cez slamku. našťastie sa poliala len lakťová opierka vzadu, no ale čo ak to nabudúce dostane aj niečo iné. silne nad tým uvažujem a asi aj objednám. čafte

Napsal: 14 dub 2008, 14:18
od Mexican
ZdeněkSvoboda píše:Ahoj.
Dneska jsem jel z noční a v nepřehledné zatáčce před Jihlavou předjížděl auta jedoucí proti světle modrý Accent. Sice mě málem sestřelil, ale byl to pěkný pohled, jak se prodíral slušnou rychlostí kolem 3 aut :twisted: asi to bylo CRdi, to zrychlení cca na 30 metrech bylo :shock:
Nebyl to někdo z vás?? V té rychlosti jsem ani nestačil pohlédnout na SPZ.
co som zatial videl, Accentaci jazdia pohodovo.. najvacsi prasak som asi ja :lol: .. nesnazim sa ale riskovat.. a fakt ze trhnut do kopca 2 osobaky a kamion na stvorke nie je problem. Ked som prisiel o plniaci tlak turba tak to bola katastrofa. Do kopca predbiehat prakticky neslo ani na 3 pri rychlosti 70 km/h ... ak neplni turbo motor ma aku-taku silu od 2800 otacok do 3500 a to je u diesla dost nepouzitelne :?

Napsal: 14 dub 2008, 20:39
od Miros
Ahojte.Tak dnes další 100vka.Už máme 310.Motůrek šlape jak hodinky,připadá mi,že se pěkně rozchází.Spotřeba se na cestách a výmolech naší Vysočiny drží kolem 6,8.A to ho nijak zvlášt nelituju.O tom si rendl mohl nechat zdát.Jen to ovládání klimy se mi nepovedlo odstranit.Už jsem to psal na vlákno.Dneska jsem to mordoval sna d 20x-a výsledek NE.Nevím čim to.Jestli dělám něco blbě.Nebo jsem dřevo.Navíc jsem si vzpomněl,že tu tak před 1,5měsícem kdosi dával foto,že má ještě výsuvné pomocné stínítko.A osvětlené.To tam teda nemám.Nakousává mně červ,jestli to nebude nějaká uloženka.Ale když jsem se na něj byl podívat,tak byl celý interier v igelitu.A navíc ten voňavej smrad novoty vevnitř ...Pokusí se mi někdo s tou klimou poradit?V sobotu jsem odepisoval Zdenovi Svobodovi na otázku co mám za motor.Asi to ještě někde lítá vzduchem,protože se to nikde neukázalo.Ted mám moc lítání s Rendlem a využití kvuli tažnýmu.Až bude volnějc,tak něco vyfotím a přidám.Zatím se tu mějte.Zdar Mexičan

Napsal: 15 dub 2008, 08:47
od David C3
mě to taky ze začatku nešlo vypnout protože sem 5x mačkal AC a ne vnitřní cirkulaci jak se to ma :-)

Napsal: 15 dub 2008, 13:39
od Nemecky ovciak
Schwarzie píše:
David C3 píše:
Schwarzie píše:Jak máte vyřešenou ochranu před hlodavci? Já jsem s nimi sice problémy nikdy neměl, ale nechci u fungl novýho auta zbytečně riskovat.
čau pane vidím žeauto už máš jake jsou prvotní dojmy? ja jel včera Zlín - Příbram -Zlín trvale 160km/hod a spotřeba 6,2L ale byl docela silny větr :-)
Já mám zatím jen kolem 300 km. Spotřeba 5,9, ale jezdím spíš volněji max. 3000 - 3300 ot., víc jen málokdy. Už se ale těším, až to po tisícovce protočím. Ty koně pod kapotou už se probouzejí a chtějí pořádně provětrat :lol: Proti Fabii je to rozdíl, nádherně akceleruje i ve vyšších rychlostech, do kopce atd. Chápu, že někomu nemusí vyhovovat měkčí podvozek v zatáčkách, ale já jsem z něj nadšenej. Na Fabii mně fakt dost vadilo, jak cítím každou nerovnost. V Accentu se dá jet i po D2 na Bratislavu v pravým pruhu, ve Fabii to bylo utrpení (aspoň pro mne). Zatím mne nenapadá, s čím bych byl nespokojenej. Snad jen na ty tvrdý plasty jsem si musel zvyknout, ale už je to v pohodě. Automatický zapnutí klimatizace ve dvou bočních pravých polohách zatím nemám potřebu vypínat, protože foukání do noh (šipka jen na nohy) fouká i na sklo a do bočních otvorů, tj. úplně stejně jako ta poloha víc vpravo (sklo/nohy), který má navíc jen to autozapnutí klimatizace. Jo, vlastně mi vadí, že ty ventilační otvory nejdou nastavit, aby foukaly víc nahoru.
Fiha, Schwarzie, a netocis to trosku moc? :D . Ja mam Accenta 4 mesiace, najazdenych cez 8000 km, ale na 3500 ot/min som sa dostal mozno 3-4krat, ked som musel naozaj rychlo predbehnut :D . Prvych 1000 km neodporucaju tocit casto nad 3000 otacok. A ak budes drzat otacky medzi 1500-2500, klesne Ti spotreba pod 5l/100km od zaciatku.

Napsal: 15 dub 2008, 14:38
od Schwarzie
No, já jezdím spíš do těch 3.000 ot. Snažím se to dodržovat. Ale na 2 se mi to teda zdá, že na 3 řadím hrozně brzo. Při jízdě stálou rychlostí jezdím mezi 2000 - 2500. Pod 2000 se mi zdá, že by to bylo podtočený.

Napsal: 15 dub 2008, 14:44
od ZdeněkSvoboda
Miros:

Navíc jsem si vzpomněl,že tu tak před 1,5měsícem kdosi dával foto,že má ještě výsuvné pomocné stínítko.A osvětlené.To tam teda nemám.Nakousává mně červ,jestli to nebude nějaká uloženka.


Pokud máš rok výroby 2008, tak Turci začali šetřit a je to OK, že to tam už nemáš.

Napsal: 15 dub 2008, 16:47
od David C3
ZdeněkSvoboda píše:Miros:

Navíc jsem si vzpomněl,že tu tak před 1,5měsícem kdosi dával foto,že má ještě výsuvné pomocné stínítko.A osvětlené.To tam teda nemám.Nakousává mně červ,jestli to nebude nějaká uloženka.


Pokud máš rok výroby 2008, tak Turci začali šetřit a je to OK, že to tam už nemáš.
to jsem byl ja. Mají to CRDI v Eleganci od 2008 asi místo osvitu tlačítek. Obrázek Obrázek

Napsal: 15 dub 2008, 20:19
od tom
David C3 píše:
ZdeněkSvoboda píše:Miros:

Navíc jsem si vzpomněl,že tu tak před 1,5měsícem kdosi dával foto,že má ještě výsuvné pomocné stínítko.A osvětlené.To tam teda nemám.Nakousává mně červ,jestli to nebude nějaká uloženka.


Pokud máš rok výroby 2008, tak Turci začali šetřit a je to OK, že to tam už nemáš.
to jsem byl ja. Mají to CRDI v Eleganci od 2008 asi místo osvitu tlačítek. Obrázek Obrázek
Já to mám taky a mám 2006

Napsal: 15 dub 2008, 20:26
od Miros
Zdárek.Díky za odpověd.Nějak nemůžu přijít na to,jak se dělaj ty bílý podokna.Právě tak jsem se v sobotu snažil odpovědět Zdenkovi a je to někde v povětří.Dneska jsem větral Rendu.Musím ještě rychle využít závěs na vozík.Snad už stihnu ve čtvrtek ho odvézt do bazaru.Je to mazel,jako všechny auta,co jsem měl.No tady asi zájem nebude.Jinak Davide,v sobotu jsem to mačkal taky AC,večer jsem si přečetl pořádně návod a pak už jen vnitřní,dokonce obě najednou i napřeskáčku.Ted už jen čekám na techničák,abych si vybral nějaký pěkný číslo.Zatím hodně šťastných kilometrů.

Napsal: 15 dub 2008, 22:06
od majco
David C3 píše:
ZdeněkSvoboda píše:Miros:

Navíc jsem si vzpomněl,že tu tak před 1,5měsícem kdosi dával foto,že má ještě výsuvné pomocné stínítko.A osvětlené.To tam teda nemám.Nakousává mně červ,jestli to nebude nějaká uloženka.


Pokud máš rok výroby 2008, tak Turci začali šetřit a je to OK, že to tam už nemáš.
to jsem byl ja. Mají to CRDI v Eleganci od 2008 asi místo osvitu tlačítek. Obrázek Obrázek
David C3 aj ja to mám a mám 2007

Napsal: 15 dub 2008, 22:31
od Mickey007
Schwarzie píše:No, já jezdím spíš do těch 3.000 ot. Snažím se to dodržovat. Ale na 2 se mi to teda zdá, že na 3 řadím hrozně brzo. Při jízdě stálou rychlostí jezdím mezi 2000 - 2500. Pod 2000 se mi zdá, že by to bylo podtočený.
Ty jo, nafta je od toho, že tahá od nízkých otáček. Já běžně jezdím od 1500 (někdy i o trochu níž, ale musí být rovinka a né do kopce nebo stálá rychlost) - pokud nepotřebuju rychleji předjet (ale i tak, bo to fakt tahá dobře). To by jsi potom musel jet 90km/h na čtverku a to ten motor pak fakt není úsporný. Trojku dávám ve třiceti a to má motor nějakých 1250 otáček a je to totálně v klidu.