Stránka 152 z 180

Re: Spotřeba i30

Napsal: 04 led 2013, 10:06
od vorlajz
no,to se ukaze... Kazdopadne podle vyrobce by to melo byt kolem 6,2 l...hahaha. Tak zas tak nerealny by to byt nemelo,ne? :) jasny, ze si delam srandu,pac na 6,2 je to zhola nemozne,to nema cenu si cokoliv namlouvat...

Re: Spotřeba i30

Napsal: 04 led 2013, 12:18
od lukis01
hele asi tě zklamu, ale než jsem osadil auto plynem, dokázal jsem s ním po městě s občasným výletem "meziměsto" jezdit do 6,5 i v zimě, s předchozí 1,4kou pak i do 6 litrů....půl roku jsem tátu učil s tím autem jezdit ekonomicky :D

Re: Spotřeba i30

Napsal: 04 led 2013, 12:19
od jaeden
vorlajz píše:no,to se ukaze... Kazdopadne podle vyrobce by to melo byt kolem 6,2 l...hahaha. Tak zas tak nerealny by to byt nemelo,ne? :) jasny, ze si delam srandu,pac na 6,2 je to zhola nemozne,to nema cenu si cokoliv namlouvat...
Tj. Každopádně mě celkem štve, že výrobce udává udaje, které jsou téměř nedosažitelné :)

Re: Spotřeba i30

Napsal: 04 led 2013, 13:11
od vorlajz
no, to teda jo, protože těch 6,2 litru je fakt spíš pro srandu... ale jak píše lukis, tak s ním umí jezdit pod 7 litrů... docela by mě zajímalo, jak vypadala ta výuka ekonomické jízdy? :D :D :D

Re: Spotřeba i30

Napsal: 04 led 2013, 14:21
od jaeden
Já taky dokážu jezdit za 6.5... ale já prostě nechci jezdit tak, aby mi to z 50 na 90 trvalo minutu! Když je udávaná spotřeba 6.2, má to být v normálním režimu. Mají tam napsat 7.5 a je klid.

Re: Spotřeba i30

Napsal: 04 led 2013, 15:19
od lukis01
vorlajz píše:no, to teda jo, protože těch 6,2 litru je fakt spíš pro srandu... ale jak píše lukis, tak s ním umí jezdit pod 7 litrů... docela by mě zajímalo, jak vypadala ta výuka ekonomické jízdy? :D :D :D
"řaď, řaď!! to neslyšíš jak ten motor řve??? co děláš s tou spojkou?? to tě kde učili vyřadit kilák před semaforem?z kopce do zatáčky na spojku?? to chceš v zimě skončit ve škarpě???" a jiné dobromyslné rady. holt se vzdělávací proces otočil, dřív on mě, dnes já jeho :D

Re: Spotřeba i30

Napsal: 04 led 2013, 15:22
od mnkk
Toto poznám... :mrgreen: =D>

Re: Spotřeba i30

Napsal: 04 led 2013, 16:07
od vorlajz
tak to jsem se pobavil :D :D :D

Re: Spotřeba i30

Napsal: 12 led 2013, 15:29
od kubikz
Zdar všichni, jen pro info :wink:
Dnes jsem provedl menší test pro porovnání spotřeby při různých rychlost, podotýkám, že to byla stejná trasa (Bílina - Most) 11km a zpět, tempomat, i30cw 1,6 cvvt, 6kvalt, spotřeba dle palubáku:
1. 80km/h -> 5,9 a 5,1 -> průměr 5,5
2. 90km/h -> 6,3 a 5,8 -> průměr 6,05
3. 100km/h -> 7,3 a 6,4 -> průměr 6,85

Re: Spotřeba i30

Napsal: 12 led 2013, 16:14
od vorlajz
nj... to je to o čem jsem mluvil... rovinka rovinka rovinka... :)

Re: Spotřeba i30

Napsal: 13 led 2013, 14:14
od willy50
Vorlíku, Vorlíku, už bys měl konečně zajet někde do rovinatého kraje a projet se tam.
Pokud budeš mít při piánko jízdě spotřebu do 6,5, tak je vše v pořádku.
Kopce jsou na spotřebu pěkné svině a je třeba počítat se zvýšenou spotřebou.
A ta tradovaná fáma, že spotřeba po x tisících km klesne, tak té moc nevěř.
Spíš se s tím naučíš jezdit tak, aby ses dostal se spotřebou co nejníže.

Re: Spotřeba i30

Napsal: 13 led 2013, 15:04
od vorlajz
willy, jak rikas, jen nevim kam,tady je to fakt samej kopecek ;) pristi tyden jedu na chalupu,tak to budu sledovat...

Re: Spotřeba i30

Napsal: 13 led 2013, 20:38
od vorlajz
:shock: dnesni cesta na halu ... 11 km a spotreba dle pp 10 l na 1oo km...

Re: Spotřeba i30

Napsal: 14 led 2013, 09:09
od Chasnik
U takhle krátkých tras se PP vůbec neřiď. Já jsem to u svého cwaldy už asi vykoumal: Když na začátku měřeného úseku (po vynulování PP) jedu po úspornější trase, takže PP ukazuje míň. Ale asi je tím nějak "ovlivněnej", takže ukazuje míň pořád. Když po natankování např. zapřáhnu vozík a vytáhnu spotřebu třeba k 8,5, tak potom zbytek nádrže se ten ukazatel průměrné spotřeby neochotně sune dolů. Takže v 1. případě ukazuje při dalším tankování PP třeba 6,7, v tom druhém 7,5, realita je však vždy okolo 7,0 - 7,3...

Re: Spotřeba i30

Napsal: 14 led 2013, 20:27
od pilotzz
Nevím, jestli tvůj výklad zcela chápu, ale s každým ujetým kilometrem klesá "váha" okamžité spotřeby - prostě průměruješ s čím dál větším vzorkem dat - to je prostá matika. Pokud tedy ze začátku máš spotřebu vysokou (např. kvůli vozíku), dolů půjde čím dál pomaleji. Druhý moment je fakt, že dolů můžeš jít max. na nulu, resp. spotřebu při volnoběhu, zatímco při akceleraci je okamžitá spotřeba x násobná proti průměru (dlouhodobému). tzn. že na horu leze průměr do určité hodnoty při nějakém rozsahu průměrovaných kilometrů rychleji než dolů (velmi zjednodušeně vyjádřeno).