Stránka 157 z 588

Re: Vorlajzův Myšák - i30 combi GDI cashBee ;)

Napsal: 16 dub 2016, 21:04
od diamond
Lafi69 píše:Mno :D to máš asi problém diamonde :mrgreen: aby jsi s těma svíčkama ještě přehodil komplet výfuk už od motoru, sání, vačku, trochu to celé odlehčit a aby to mělo naftový švih, tak přidat turbínu nějakou. Vše samozřejmě na tajňáka a říct, že to ty svíčky :D
alebo vymením celý agregát aspoň za 1,6 turbo a je to :lol: ,. v tej 1,4 je problem daš 4 pridavaš a nič sa nedeje :shock: až po nejakom čase to zaberie a potom to už ide jak strela :mrgreen: ,. takže stačia sviečky aby to išlo svižnejšie s tej 4ky aje po probléme si myslím uvídím čo vorlajz povie v pondelok :-k

Re: Vorlajzův Myšák - i30 combi GDI cashBee ;)

Napsal: 16 dub 2016, 21:10
od vorlajz
přidal bych 4 svíčky a jednu cihlu na plyn :D :D :D

Re: Vorlajzův Myšák - i30 combi GDI cashBee ;)

Napsal: 16 dub 2016, 21:12
od vorlajz
nechápu, že jdeš z Oktávie do i30... to ti nebude chybět ten kufr??? :mrgreen:

Napsal: 16 dub 2016, 21:46
od snike
Ted pri 60 tis. jsem taky menil svicky. Na tyhle Densa jsem se ptal nezavisle trech lidi, kteri motorum rozumi a denodene s nimi pracuji ... a docela se nasmali :D Kazdopadne mi bylo receno, dej si je tam, nic tim nezkazis. Ale pokud chces vyssi vykon jen svicky ti k nemu rozhodne nepomuzou ;) ... proste klasicke placebo ;)

Re: Vorlajzův Myšák - i30 combi GDI cashBee ;)

Napsal: 16 dub 2016, 21:50
od vorlajz
snike... díky za názor... ale přiznám se, že nevím, co na to říct...

jsem laik, ty Densa jsou jiný, než základní svíčky... takže mezi nimi musí být nějaký rozdíl... může být minimální, ale ten rozdíl tam je... takže placebo? asi ne...

Napsal: 16 dub 2016, 21:54
od snike
Svicky jsou kvalitni, cenove vyjdou stejne jako ty co by ti dali v servisu, takze ve vysledku rozhodne nic nezkazis ;)

Pokud se nemylim, tak u GDI jsou z vyroby taky iridiove, ne?

Re: Vorlajzův Myšák - i30 combi GDI cashBee ;)

Napsal: 16 dub 2016, 21:57
od vorlajz
8) paráda...

Re: Vorlajzův Myšák - i30 combi GDI cashBee ;)

Napsal: 16 dub 2016, 21:57
od Lafi69
diamonde z toho co píšeš bych řekl, že spíš než svíčky pomůže poslat ten motor víc do otáček než tam tu 4ku šoupnete :D narozdíl od nafty tam ty koníci v nižších otáčkách prostě nejsou....

Vorlajz: no vůbec nevím jak se s tím poperu :D

Re: Vorlajzův Myšák - i30 combi GDI cashBee ;)

Napsal: 16 dub 2016, 22:05
od diamond
Lafi to ja viem ale manželke to nevysvetlím odkedy jazdí aj tucsone :lol: ja nema problem poslať to do otáčok ale ked dam nové zázračné sviečky :mrgreen: bude to parada a je jedno či placebo alebo nie ja budem mať už pokoj :lol:

Re: Vorlajzův Myšák - i30 combi GDI cashBee ;)

Napsal: 16 dub 2016, 22:23
od Lafi69
:mrgreen: tak těch cca 40 koníků navíc prostě bude znát že :mrgreen:

Re: Vorlajzův Myšák - i30 combi GDI cashBee ;)

Napsal: 16 dub 2016, 22:26
od diamond
samozrejme a keď ho vyleštím aby mal menší odpor tak aj 45 koní :mrgreen:

Re: Vorlajzův Myšák - i30 combi GDI cashBee ;)

Napsal: 16 dub 2016, 22:35
od vorlajz
já si myslím, že ty svíčky budou prostě super... fakt!!! :D Alf to říkal :mrgreen: hh

Re: Vorlajzův Myšák - i30 combi GDI cashBee ;)

Napsal: 16 dub 2016, 22:46
od kecka
Jo ty origo jsou podobné jenom NGK ....

Obrázek
Obrázek

Re: Vorlajzův Myšák - i30 combi GDI cashBee ;)

Napsal: 16 dub 2016, 22:58
od vorlajz
kecko, co tím chceš říct??? :-&

Re: Vorlajzův Myšák - i30 combi GDI cashBee ;)

Napsal: 17 dub 2016, 00:39
od Alf6
Tak hlavne, že svíčky fungují mně. To je to hlavní. Pokud si kdejaky rádoby znalec myslí, že po nich zacne trhat asfalt, tak at si to myslí klidně dál :D Vůbec totiž nepochopil k cemu takove svicky jsou a proc se vyrabi. Samozrejme lidi, co o tom nic neví a jsou líný si o tom něco přečíst, netřeba zatezovat technologickou vyrobou, parametry a vydrží( 60 000 s jednou rukou v nose Iridium Tough 200 000) .Jejich mozková kapacita ani nepobere fakt, ze je i rozdil v techlogicke vyrobe iridiovek Denso - NGK.( Denso - vyráběné technologií "tažení", přičemž iridiová stopka je navařená laserem na "tlustou" část středové elektrody. NGK- jsou vyráběného technologií "spékaného kovu", což samo o sobě vylučuje dosáhnout vysoké životnosti při minimální tloušťce elektrody). Ale to je uz moc informaci aby si každý zjistil jaky je mezi tim rozdil. Proste iridiovky jsou k hovnu stejne jako koncernova auta jsou nejlepší na svete a hlavně, určite žádna lepsi odezva na plyn není - je to placebo. Placebo je i to, že dle otáčkoměru se mne otačky ustalily o hodně níže - což je primy opak od aut s karburátory.

Přesvědčovat nekoho, kdo hned od zacatku říká, ze je to blbost, je jako házet perly sviním :D
Je to jako presvedcovat dedky v hospode, proc jsem si koupil Hyundaie a ne Skodovku, když ona je takovy držak a hlavne české auto s levnym servisem :D :-k Jo a v ty hospode, tam jsou znalci uplne všichni!