Stránka 159 z 373

Napsal: 05 čer 2008, 10:49
od Vilda
ZdeněkSvoboda píše:Auto je suprové.
Najeto mám 1350 (teď už možná víc). Do té 1000 se mi to zdálu někdy líné, ale po atakování 1000 je cítit, že motor chce jít za plynem již od cca 1800 otáček. Mám strach ho ještě nějak vytáčet,ale když jsem včera předjížděl, musel jsem něco přez 3000 a nic to nedělalo (žádné pazvuky atd.) :lol: :lol:
Jinak si nemužu zvyknout na tichost motoru :twisted: 3, 4, 5 a najednou tam je 130 a ani nevím jak :oops:. Vozím do práce mámu a ta je háklá na rychlou jízdu a když jsem jel kolem těch 130, neříkala vůbec nic...(neřval prý motor) až když jsem ji upozornil, tak nadávala. Prostě musím uznat, že tohle bych asi s 1,6 nedokázal a jsem teď rád, že mám CRDi. V neděli vezmu naftu a jezdím celý týden...to se mi líbí, že s benzínem jsem musel už ve středu tankovat. Celková maximílní spokojenost :!: :!: :!:
No Zdendo ?? takhle nelichotivě se vyjadřovat o své bývalé lásce 1.6i :D :D :D máš pravdu, já jsem řídil Accenta jen jednou, a to 1.4 a taky jsem čuměl. Ve stodvaceti jsem neslyšel motor, jen šumění větru :shock:
.......................................................
New Accent 1.6 CVVT celadon blue ( září )

Napsal: 05 čer 2008, 10:56
od ZdeněkSvoboda
To je fakt...na naftu jsem dříve nadával a teď na ni nedám dopustit :oops: :lol: . Musíte mě někdo v té tajemné 1,6 svézt...ať mám zase brouka v hlavě :lol: , jestli jsem radši neměl počkat :lol:

Napsal: 05 čer 2008, 11:17
od Vilda
ZdeněkSvoboda píše:To je fakt...na naftu jsem dříve nadával a teď na ni nedám dopustit :oops: :lol: . Musíte mě někdo v té tajemné 1,6 svézt...ať mám zase brouka v hlavě :lol: , jestli jsem radši neměl počkat :lol:
Radši to neriskuj :D aby se tady neobjevil tvůj topic " Vyměním CRDi za 1.6i CVVT " rychle :D :lol:
........................................
New Accent 1.6i CVVT celadon blue ( v září )

Napsal: 05 čer 2008, 11:18
od ZdeněkSvoboda
:lol: :lol: :lol:

Napsal: 05 čer 2008, 11:21
od David C3
he he... :lol:

Napsal: 09 čer 2008, 16:43
od adam221
Caute sa, kamosovi odisiel na Toyote dvojhmotny zotrvacnik... v servise mu povedali, ze 50 tisic stoji new... Neviete nahodou ci to montovali Hyundajaci aj do dieslovych Accentov??

Napsal: 09 čer 2008, 17:47
od ZdeněkSvoboda
adam221 píše:Caute sa, kamosovi odisiel na Toyote dvojhmotny zotrvacnik... v servise mu povedali, ze 50 tisic stoji new... Neviete nahodou ci to montovali Hyundajaci aj do dieslovych Accentov??
Kua...to je celkem ranec, jak to měl staré a kolik Km???

Napsal: 09 čer 2008, 20:12
od jandaxx
Stačí 5-10X podtočit motor a setrvačník je v loji. Jestli ho má Accent nevím. Ale třeba u TDI to je poměrně časté. Právě proto, že lidi nevědí, že se motor nesmí podtáčet tak, že skoro chcípne.

Napsal: 10 čer 2008, 00:19
od adam221
Toyota Avensis, 85kw rv 2004, a nabehanych cca 100tisic km...... Skusal som sa informovat v H-servise, ale moc som zatial nepochodil...
jandaxx, na octaviu tdi stoji cca 15tis a na avensis 30tis - vsetko je druhovyroba...

Napsal: 12 čer 2008, 15:04
od David C3
jj je užasné když ti tam vjede kamion tak v klidku spomalím na 100 a za mnou nějaká Oktavka II Tdi 77kw pak se kamion zařadí oktavka je na mě nalepená a blibkr doleva ale nějak se ji začnu strácet a ve 190 uhnu a okta daleko v zadu.. 77ke v těžké oktavce a ja jezdím sám navíc tankují tu dražší natfu a opravdu mě Crdi jede moc pěkně. Tohle auto hodně řidičů překvapí asi si myslí že je tam ten 3valec. to zrychlení je super a navíc ani nechci jed tak rychle ale při 150-160 ticho Smile na dalnici super. i těch 6L tím tempem co jsem jel. Jinak bracha má novou oktu II 77 tdi a sem tam si měníme auto a říkal že tichost a pružnost je neuvěřiletna na 1.5 Hyundai.. Ja sem moc spokojen

Napsal: 18 čer 2008, 14:57
od ZdeněkSvoboda
Ahoj kamarádi :lol:
Tak dneska jsem si naživo vyzkoušel jak funguje u Accenta ABS + EBD.
Musím říct, že na jedničku.
Ráno jsem jel do práce a dojel jsem kolonu 3 kamionů s kládama + 2 osobáky. Cestou se moc předjíždět nedalo a naskytoval se pouze jeden hodně táhlý kopec. Kolona jej dojela a tak jsem začal předjíždět...ovšem předemnou si to taky rozmyslel nějaký osel s WV Bora a začal taky předjíždět. Jenomže mu to nejelo, já býl (blbec) nalepenej za ním a najednou se od vršku kopce objevilo auto proti. Toho mamlase nenapadlo nic jiného, než na to šlápnout (měli jsme předjeté už 2 kamiony) a co já?? měl jsem dvě varianty. BuĎ sestřelím jeho nebo si to střihnu mezi ty kamiony. Nakonec dopadla ta druhá varianta, protože mě naštěstí kamioňák viděl a pustil mezi sebe. To ale ještě nebylo konečné, protože já jsem jel něco kolem 120 a kamion cca 75. No gumy hvízdaly jak ještě nikdy, bílej kouř všude :-D ABS tlouklo, ale auto parádně drželo stopu, cítil jsem při manévrování auta, jak brzdí každé kolo jakoby jinak... ani nevím, jak jsem se "myškou" mezi ty kamiony vešel...můžu děkovat 4 kotoučům a ABS + EBD!!! Být to moje stará felda, nechci radši vidět, jak by to dopadlo. Takže Accent je pašák.

Napsal: 18 čer 2008, 15:51
od David C3
Být to tvoje stará felda tak bud nepředjíždíš a nebo nejsi nalepený na té Boře... :-) jj brzdí to super.

Napsal: 19 čer 2008, 20:51
od ZdeněkSvoboda
Nevím, jestli už to tu někdo nepsal, ale je mi divné, proč nemáme pod předním nárazníkem takový ten černý plast (lišta)?? Mexičan ji tam třeba má (foto v profilu)
Mně osobně se to moc líbí, ukončuje to auto od spoda :D
Že by to od roku 2008 nedávali?? Nebo to tam má mexičan dodělávané??

Napsal: 19 čer 2008, 22:50
od Vilda
Evidentně šetřeji kde se dá :!: to máš chromovej znak na volantu, chrom na řadicí páce, na motoru byl taky stříbrnej kryt, kterej už tam nedávaji :? teď lišta ?? Docela začínám mít bobky, abych tam v září měl vůbec sedadla :evil:
.........................................................
New Accent 1.6i CVVT celadon blue

Napsal: 20 čer 2008, 06:46
od rokolo
Asi chtěli zpočátku nalákat zákazníky a když zjistili, že to zabralo, tak se snaží vydělat :idea: Jen aby nešetřili tam, kde my to nevidíme....