Stránka 17 z 27
Re: STK (Technicka kontrola) a Emisie
Napsal: 04 zář 2011, 18:23
od Chasnik
Mexican píše:gal7 takze uz mozme hodnotit, ze tych 100 - 130 000km je asi maximum co tie platnicky daju. Dobre vediet pre ostatnych
Spíš bych to tipnul, že u předních to byla už druhá výměna. Na všech autech jsem měnil přední desky mezi 50 a 70 tis. km...
Re: STK (Technicka kontrola) a Emisie
Napsal: 04 zář 2011, 18:39
od JoKo
Chasnik píše:Mexican píše:gal7 takze uz mozme hodnotit, ze tych 100 - 130 000km je asi maximum co tie platnicky daju. Dobre vediet pre ostatnych
Spíš bych to tipnul, že u předních to byla už druhá výměna. Na všech autech jsem měnil přední desky mezi 50 a 70 tis. km...
103 000km a zatial vsetky povodne. o dve tisicky ma caka servisna prehladiadka a uvidim. pri 90 000km ani zmienka o bliziacej sa vymene... tak dufam, ze tych 130 000 - 150 000 daju.
Re: STK (Technicka kontrola) a Emisie
Napsal: 04 zář 2011, 18:49
od gal7
No aby som to upresnil, mám kompletnú servisnú knižku - čiže kompletnú servisnú históriu. O výmene platničiek, či už predných, alebo zadných ani zmienka. Ako som sa dozvedel, bolo to firemné auto, jazdiace výlučne ženou - dealerkou farmaceutických liečiv po lekárňach. Znižovali stavy dealeriek a vymieňali servisný park, nakoľko skončila záruka. Takto som bol informovaný.
Re: Brzdy (upravy, vymena kotucov a platniciek)
Napsal: 04 zář 2011, 21:36
od Mexican
Chasnik mne vyzdrzali 120 000. resp predne by vydrzali este 15 000 bez najmensich problemov (3mm), zadne boli opotrebovane nerovnomerne (1,5 az 2,5mm) takze preto vymena.
menit platnicky pri beznom jazdeni po 70 000km sa mi zda zvlastne. Bud sa jazdi mesto, alebo brzda-plyn
Re: Brzdy (upravy, vymena kotucov a platniciek)
Napsal: 04 zář 2011, 21:59
od Chasnik
brzda/plyn jezdím minimálně, město samozřejmě často. Teď jsem kontroloval v seznamu oprav u C-Maxe:
85 000 - přední i zadní destičky výměna
157 000 - přední destičky + kotouče výměna
180 000 - kontrola zadních destiček a kotoučů, vydrží ještě cca 10 000 - 15 000 km.
Takže je to o trošku víc, než jsem psal, ale ty první zadní vydržely dost málo, ale nevím, jak s tím kdo jezdil předtím (koupeno s 50 tis. km na tachometru). Ale jestli zkušenosti uživatelů
jsou takové, že to vydrží v pohodě kilo, tak je to v pohodě
Re: Brzdy (upravy, vymena kotucov a platniciek)
Napsal: 09 led 2012, 13:27
od gustavo
Ahoj, jsem tady na fóru nový, i když už Vás čtu hodně dlouho.
K brzdám můžu říct jen tolik, že na všech autech, který jsme doma měli, vydržely přední kotouče minimálně 120.000 km (Accent) i víc (Mazda 626 140 kkm, Fiat Punto 160 kkm) s jednou výjimkou - SantaFe, tam vydržely jen cca 100.000 km.
Na Accentovi jsem destičky měnil i s kotouči, na zadku jsem měnil destičky cca po 45kkm - pískaly, teď to dělají zas, tak je budu muset vyměnit, možná i s kotouči, ty jsou pořád originál.
Dobrý ale bylo, jak mi v servisu říkali cca od 4. garančky, že příště budou na výměnu
, tak jsem se při sedmý garančce ptal na brzdy a prej ještě dobrý.... nakonec byly přední kotouče o 1 mm tenčí - taky to bylo poznat a poslední týden před výměnou jsem radši výrazně zvolnil, abych náhodou nemusel brzdit na 100%.
Re: Brzdy (upravy, vymena kotucov a platniciek)
Napsal: 09 led 2012, 13:42
od Hardcam
Ja jsem menil komplet brzdy (predni kotouce a desky, zadni kotouce a desky) na Ceedu v 70tkm a na i30, ktera ma 55tkm, uz se schyluje, desky sice maji porad dejme tomu 8mm, ale oproti novymu autu klesl ucinek. Rekordy na pneumatikach a brzdach nejsou mym konickem, obzvlast na Ceedu bylo poznat, ze vymena znamenala rozdil nekolika trid.
Re: Brzdy (upravy, vymena kotucov a platniciek)
Napsal: 09 led 2012, 13:54
od gustavo
on to taky hodně ovlivňuje jízdní styl, znám člověka, který na octavii II odrovnal brzdy během 25 kkm
já jezdím defenzivně, accent mi toho moc zatím neumožňuje díky měkkýmu podvozku, takže proto ta výdrž
můj osobní názor je, že když jsou brzdy na limitu, tak už na autě nemají co dělat (citelně menší účinek, snadno se přehřejí), jenže tenkrát to prostě dřív nevyšlo, navíc jsem musel měnit i tlumiče a zlaťáků po vánocích nebejvá moc
Re: Brzdy (upravy, vymena kotucov a platniciek)
Napsal: 09 led 2012, 21:48
od Martun
gustavo
Tak tě mezi námi hezky vítám!
Teď je to spíše rarita, když přibude NEW Accentář'!
Re: Brzdy (upravy, vymena kotucov a platniciek)
Napsal: 09 led 2012, 23:34
od Vilda
gustavo
za mě taky " Vítoň " ..... po letech další Accenťák, no konečně !!!! Jen doufám, že ne pěti příspěvkovej .....
A na brzdy kašli .... jak říkal můj mistr " Auto je od jezdění a ne od brzdění " ....
Re: Brzdy (upravy, vymena kotucov a platniciek)
Napsal: 12 led 2012, 16:25
od gustavo
vilda a martun díky za přivítání
vildo, taky si myslím, že auto by nejlépe vůbec nemělo brzdit. Má to negativní vliv na spotřebu, emise, životnost brzd a dost často to vede k horším následkům (např. oblíbená činnost řidičů na namrzlé vozovce - dupnout v zatáčce na brzdu co to dá
)
neboj u pěti příspěvků nezůstane, asi představím i svého ropáčka, ale to potrvá .... venku je mokro, a jaksi není šance ho vyfotit čisté....
Re: Brzdy (upravy, vymena kotucov a platniciek)
Napsal: 12 led 2012, 22:34
od Vilda
gustavo : klidně ho vyfoť i špinavýho ..... nikdo se nad tím pozastavovat nebude, teda kromě mě
působím taky na fóru New Accenta, něco jako kontrolor čistoty a naleštěnosti ...... a jsem dost nekompromisní, že chlapci
..... sleduj téma jarního srazu Accentíků a dalších
a doraž se svým, doufám, že " Krasavcem " .... ať máme co obdivovat, ale i kritizovat
Tak se měj krásně a ahoj Vilda ....
Re: Brzdy (upravy, vymena kotucov a platniciek)
Napsal: 13 led 2012, 20:07
od cert
Vilda:
prej špinavýho, kdybys teď měl auto zrychtovaný, tak jak je naše, trefí Tě z toho na fleku. Kdyby byla soutěž o nejzahnojenějšího Accenta, tak to mám tuty v kapse. Ono já bych ho umyl, ale jezdím každej den, chvílema prší, pak sněží, do toho solí, občas jim přijde jako fajn nápad silnici posypat štěrkem s nějakým marastem - prostě nekonečnej příběh...
Re: Brzdy (upravy, vymena kotucov a platniciek)
Napsal: 13 led 2012, 21:02
od patriot93
Re: Brzdy (upravy, vymena kotucov a platniciek)
Napsal: 13 led 2012, 21:47
od ZdeněkSvoboda
Po faceliftu dávali do accenta už jenom bubnové
(asi úspora a nebo konec výroby)