Stránka 17 z 18
Re: Starex 4WD-upravy na kemping,a ine vylepsenia...
Napsal: 14 úno 2015, 10:33
od Maros Hupka
Jedno je - čo si si naplánoval, druhé - čo stihneš. Navyše, v tvojom prípade, kde "cesta je cieľ " a Starex bude stále vo fáze úprav, naozaj môžeš na dovolenku vyraziť aj hneď - asi je to len otázka času a financií
Ale páči sa mi, ako stále niečo, čo si už na aute urobil a vyskúšal následne vymenil za lepšie, či iné - pomaly , ale isto doťahuješ k dokonalosti a maximálnej funkčnosti. Lebo takto si auto urobíš presne "na svoj obraz" . A na rozdiel od hotových karavanov (ktoré sú cenovo niekde úplne inde) budeš mať v aute len to, čo naozaj potrebuješ a využiješ.
Re: Starex 4WD-upravy na kemping,a ine vylepsenia...
Napsal: 14 úno 2015, 20:37
od oltcitak
Ano Marosi,ved ma uz trosku poznas....niekedy ma to aj trosku serinka(ze chcem mat za kazdu cenu technicky dokonale riesenie) a pri tom cestovanie je o niecom inom,ako mat dokonaly stroj...ale aspon si to uvedomujem a obcas aj pribrzdim.....
Re: Starex 4WD-upravy na kemping,a ine vylepsenia...
Napsal: 12 bře 2016, 23:19
od Michal#2
Postel v 9ti místné verzi. Přemýšlel jsem, jak udělat jednoduše postel v 9ti místné verzi, tak aby šla vyndat a nemuselo se nic montovat. Je to samozřejmě kompromis, na délku cca 170, v prostoru sklápěcí sedačky lze výrazně prodloužit. Na překližku půjde ještě tenký koberec.
Re: Starex 4WD-upravy na kemping,a ine vylepsenia...
Napsal: 14 bře 2016, 15:24
od Michal#2
Druha baterka, prosim ti, kdo mate ve starexu druhou baterku, kde ji mate umistenou? A jak velkou mate?
Diky za info
Re: Starex 4WD-upravy na kemping,a ine vylepsenia...
Napsal: 15 bře 2016, 12:39
od oltcitak
baterka je typu AGM(deep cycle=trakcna) 130Ah a je umiestnena na spodu, vpredu v kuchynskej linke pod chladnickou.
PS prave mi dorazil novy regulátor na solar typu MPTT(20A) tak dufam, ze budem este efektivnejsie vyuzivat solarnu energiu(musim mu zmenit umiestnenie, je to tazka krava, esteze ma moznost vyviest ovladacie a monitorovacie prvky na externy ovladaci panel..
Re: Starex 4WD-upravy na kemping,a ine vylepsenia...
Napsal: 20 bře 2016, 19:06
od Karel Švarc
Varta 12v 100Ah umístěná ve vestavbě (vozím ji ssebou jen na výpravy) na spaní hned za řidičem. Původní baterku a tu přídavnou jsem připojil přes bateriové vypínače tak aby se daly střídat nabo spojit. Existuje i "krabička" která hlídá dobíjení a stav obou aku, ale nenašel jsem cenově přijatelnou.
Re: Starex 4WD-upravy na kemping,a ine vylepsenia...
Napsal: 10 dub 2016, 23:01
od noneed1
ahoj. rekl by mi nekdo prosim, jaky je rozdil mezi oznacenim H1 a Starex? vidim auto (pry) z roku 14 s oznacenim starex, potom zase 13 ci 15 rocnik s oznacenim H1. Vysvetlil by mi to nekdo prosim?
diky
http://auto.bazos.cz/inzerat/57673271/H1-Tour.php
Re: Starex 4WD-upravy na kemping,a ine vylepsenia...
Napsal: 11 dub 2016, 08:48
od Espero
H1 tour - mikrobus, H1 VAN náklaďák nebo kombík (poloplech), tyto s náhonem na zadní nápravu, H1 Starex pohon všech 4 kol.
Re: Starex 4WD-upravy na kemping,a ine vylepsenia...
Napsal: 12 dub 2016, 00:27
od noneed1
dekuji
Re: Starex 4WD-upravy na kemping,a ine vylepsenia...
Napsal: 13 dub 2016, 13:28
od Karel Švarc
Co vím já tak Starex se označovaly verze mikrobusu, taková nobl verze o otočnýma sedačkama, čalounením a tak.
Starex může tedy být i dvoukolka. Naprostá většina čtiřkolek je ve verzi Starex, jen málo jich jezdí ve verzi Van.
Taky mám pocit, že se tak označovali jen starší modely. Ty aktuální jsou H1 Van a H1 Tour
Re: Starex 4WD-upravy na kemping,a ine vylepsenia...
Napsal: 19 dub 2016, 21:47
od Michal#2
Já se klonim k výše uvedenému.
První generace do 2007:
Starex 7mi místa na verze, odpružení zadní nápravy pomocí vinutych pruzin, pouze krátká verze.. většinou 4x4
H-1 Van, 3,6,9 míst, dlouhá, krátká verze, vzadu listová pera, většinou dvoukolka
Druhá generace:
Tour - osobní 8-9 míst,
Van - 3 nebo 6 mist
Nevím jestli se dělá Starex, tak pravděpodobně AWD, ale to je spekulace.
Re: Starex 4WD-upravy na kemping,a ine vylepsenia...
Napsal: 23 dub 2016, 22:04
od Michal#2
trosku jsem pokrocil: voltmetr, zasuvka 12V v zadni casti a koberec na skladaci posteli.
Re: Starex 4WD-upravy na kemping,a ine vylepsenia...
Napsal: 12 kvě 2016, 23:38
od Michal#2
Resil jsem, jak prepravovat kola pri plne kapacite vozu, nakonec jsem skoncil u tohoto levneho a rychleho reseni. Zprvu to u me nebudilo moc duveru, kdyz se cast nosice mela opirat o sklo, ale vrtacka a presunuti jednotlivych casti moje nejvetsi trapeni vyresilo.
Vyhoda rychle upnuti, sundani a i navazani kol, nevyhodou je, ze nema zadnou ochranu pred nenechavci neb je upnut pouze popruhy, casem bych to chtel upravit na pevne uchyceni, ale zatim s tim vystacim
Jeste resim, zda musim mi pres kola odrazovou desku - vim v IT a Rakousku je to povinne, v IT musi byt presne jejich typ, ale u nas jsem vyslovne napsany nic nenasel, mozna je to schovane pod nejakym obecnym paragrafem.
Re: Starex 4WD-upravy na kemping,a ine vylepsenia...
Napsal: 13 čer 2016, 22:19
od oltcitak
Uz dlhsiu dobu som mal vypalenu kontrolnu ziarovku otvorenych dveri(zasa) a pretoze sa zacal zasekavat otackomer, tak so rozhodil palubku, vybral zdruzeny pristroj, nahradil originalne ziarovky s LED verziou, podsvietenie je teraz zelenkave ako Hulk
na otackomeri bol uvolneny nejaky plastovy cuplik(asi rozdelovac osvetlenia) a vo vysunutej polohe sposoboval pribrzdovanie rucicky, tak som ho len zakapol lepidlom, aby sa nepohyboval. Vypalenu ziarovku na tlacidle zaradovania 4wd som nahradil tiez LEDkou. Zaujimave, ze niektore kontrolky som musel ponechat originalne, lebo to blblo, konkretne povodne ostali: check, immobilizer, park. brzda, rezerva paliva, pal. filter, podsvietenie prepinacov kurenia. Zrejme si dane veci nejak kontroluje riadiaca jednotka. Akurat som musel dvakrat rozoberat uz zmontovanu palubku, ked som to zistil.... Neva, aspon som natrenoval....
Re: Starex 4WD-upravy na kemping,a ine vylepsenia...
Napsal: 12 říj 2016, 12:38
od Maros Hupka
Ja som si nanovo obšil volant. Po 5tich rokoch a cca.170.000km som ošúpaný kožený poťah Maria Cavallo (pred tým 201.000km bez poťahu, originál volant) vymenil za nový. Asi 2 hodinky roboty, ale výsledok myslím stojí za to. A keďže sa ošúpal aj poťah na radiacej páke, tak som použil zachovalý z našej starej P-306, s ktorou sme sa na jar rozlúčili.
Škoda, že mi ešte nevyšla výmena poťahov - chcel som MAD z Rimavskej Soboty (majú naozaj peknú robotu) - ale vraj nemajú formu na starú H1, len na novú
Takže budem to musieť riešiť nejak inak.