Zdravim,
taky mam 1.6ku naftaka a prumerka je 6,09L. Jezdim po Brne + delsi trasy vsude mozne. Ted v zime to po meste zralo 6,2L, coz je dle me teda luxus. Su zvykly na jina cisla
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Styl jizdy - vzdy nechat zahrat ( cca 2-3 min. ), dokud je studena, tak se pohybovat v otackach 1500 - 1600, turbo spina naplno v 1900, takze by melo byt trochu v klidu. Jak se zahreje voda, tak jeste par km pockat a pak tradaaa
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Nahoru tocim max 3500cca, vetsinou 3000. Pred zhasnutim vzdy nechat minutku dochladit turbo, kdyz je to po delsi jizde ci vetsi zatezi tak i dele. Jizda za studena tzv. na kochacku, se zahratym motorem je to "svizne a bezpecne". Jinak zatez to ma taky slusnou, mam 120kg a potencial i30-ky vyuzivam naplno
Jinak par testu - pri 80km/hod to bere 2,3L, podarilo se mi to na useku cca 50km udrzet ( 3 obce + nekolik prumernych kopcu, minimalni provoz ) a konecny vysledek 2,9L na 100. Ale takhle se fakt jezdit neda
Dalnice - tacho 140km a bere si 5,2L, testovano v noci na 100km useku, krome 2 sikulu, kteri me tam vjeli to bylo plynule ( kdo zna D1 tak vyjezd z Brna na Prahu, konec na exitu 91 u Humpolce (par kopcu tam je, ale myslim, ze slusny vysledek).
K tomu smradu, je to novota, takze brzdy si musi sednout a trochu se ohoblovat a vyfuk taky pekne smrdi, kdyz se poprve vypaluje ( parkrat su mel pocit, ze auto uz i hori u predchozicho benzinaka
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Takze bych neresil, presne jak psali ostatni, pockej chvilu, tech 1000km by melo stacit a pokud to bude i pak, tak teprve bych hledal pricinu.
Nu, hodne stastnych kilometru preji
![Hyundai :hyu:](./images/smilies/eusa_boohoo.gif)
At to jezdi jak ma!