Re: i30 vs Rapid
Napsal: 11 čer 2015, 12:18
Z tou bcm je škoda že "jsi neřekl" dříve naž jsem křapku rapida prodal
Z těma motorizace víš jaká je u škodovky největší prd*l ? že všchny motory u OIII pasují i do rapidu , tedy příčně uložené nevím jestli má OIII i podélně uložené
Co se týká rozdílu vlečka a více prvek , tak osobně to poznám prostě auto z vlečkou má jiné chovaní v zatáčkách ale taky zaleží na nastavení tlumiču a pružin a celkové konstrukci , konkretně u rapidu je vlečka poznat větší hlučností při přejezdu příčných nerovností , a taky se nesmí zapomínat na to že vlečka přenaší rezonace a zvuky z jedné strana na druhou .
Ano v běžném provozu je uplně jedno jestli více prvek nebo vlečka , pak zaleží na každé konstrukci napravy jak je provedena atd a pak taky kdo čemu dává přednost , každý člověk je jiný
třeba když porovnám vlečku O1 z rapidem tak rapid má vlečku vyrazně lépe provedenou než O1
když je tak odbočím mněl jsem kdysi citroen xatiaII kdyby šnekožrouti dotahly k dokonalostí hydropneumatické perovaní a zavěšení kol , tak by nad tento typ naprav nebylo
ale to už jsem odbočíl
co se týká mně, tak jsem velice háklivý na rezonace a zvuky v autě a taky na nepřesností karoserie atd a nedej bože jak mám volant po geometri vychílený od středu o 0.5mm to měn chytá amok a mužete říkat v servisu jak se spravně dělá geometríe jsou jak pitomi , naštěstí u mně geometrie ještě nečeká a snad dlouho nebude
auta jsou o tom co se komu libí a co komu vyhovuje a nebo na co má prachy o ničem jiném to není
omlouvám se že jsem odbočil od temetu
Z těma motorizace víš jaká je u škodovky největší prd*l ? že všchny motory u OIII pasují i do rapidu , tedy příčně uložené nevím jestli má OIII i podélně uložené
Co se týká rozdílu vlečka a více prvek , tak osobně to poznám prostě auto z vlečkou má jiné chovaní v zatáčkách ale taky zaleží na nastavení tlumiču a pružin a celkové konstrukci , konkretně u rapidu je vlečka poznat větší hlučností při přejezdu příčných nerovností , a taky se nesmí zapomínat na to že vlečka přenaší rezonace a zvuky z jedné strana na druhou .
Ano v běžném provozu je uplně jedno jestli více prvek nebo vlečka , pak zaleží na každé konstrukci napravy jak je provedena atd a pak taky kdo čemu dává přednost , každý člověk je jiný
třeba když porovnám vlečku O1 z rapidem tak rapid má vlečku vyrazně lépe provedenou než O1
když je tak odbočím mněl jsem kdysi citroen xatiaII kdyby šnekožrouti dotahly k dokonalostí hydropneumatické perovaní a zavěšení kol , tak by nad tento typ naprav nebylo
ale to už jsem odbočíl
co se týká mně, tak jsem velice háklivý na rezonace a zvuky v autě a taky na nepřesností karoserie atd a nedej bože jak mám volant po geometri vychílený od středu o 0.5mm to měn chytá amok a mužete říkat v servisu jak se spravně dělá geometríe jsou jak pitomi , naštěstí u mně geometrie ještě nečeká a snad dlouho nebude
auta jsou o tom co se komu libí a co komu vyhovuje a nebo na co má prachy o ničem jiném to není
omlouvám se že jsem odbočil od temetu