Podle dostupných informací se motorům MPi GPF vyhne. Má to i logiku, filtr má zachytávat pevné částice, a ty primárně vznikají v důsledku použití přímého vstřikování paliva (velmi zjednodušené vysvětlení - já vím). Konec konců právě proto, že motory MPi budou GPF zatím ušetřeny po nějakém pro příští rok koukám .rosi.tm píše:Bude sa od 1.9.2018 DPF montovať i do 1,4 MPI motorov prosím?
nova i30 -kvalita
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11626
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: nova i30 -kvalita
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
- Reklama
Re: nova i30 -kvalita
Chasnik píše:Jak je to s olejem v benzínu nevím, ale rozhodně vím, že následný majitel mojí 1.6 GDI po necelém půlroce měnil baterku (předtím byla OK), nejčastější jízda byla 6 km do a z práce. Takže ať už se rozhodneš tak nebo tak, rozhodně si hlídej akumulátor, protože dnešní inteligentní systémy dobíjení toho na krátkých trasách moc do baterky nevrátí
A propos, jaký předpokládáš roční nájezd? Čím méně najezdíš, tím více bych upřednostnil jednoduchost motoru, i za cenu případné vyšší spotřeby (často je to vyváženo nižší pořizovací cenou).
A LSPI se bát nemusíš, pokud nebudeš v nízkých otáčkách dupat na plyn. Důležité je ignorovat toho kecálka, co ti radí, jak řadit.
Ja mám nájazd tak 15 000km, viem že ideálnejšia by bola atmosféra ale je to tiež bežne priamovstrek (až napár výjimek na trhu) a keďže už posledných vyše 10 rokov jazdím na turbodiesely tak radšej siahnem asi po tej oturbenej verzi ... keďže bude auto nové tak sa toho tak nebojím.
LSPI, moc sa nebojím ale ak by sa malo vyskytovať v tak extrémnej miere ako napr u Oplu tak by som váhal. Samozrejme ak sa do teraz tento problém moc nevyskytuje neznamená že nim auto trpeť nebude, je predsa ešte dosť nový ... ale ako hovoríš ak človek vie ako jazdiť tak by problém byť nemal.
Hyundai i30 kombi, 1.4 T-GDi 2018
Volvo V70, 2.4 benzin + LPG, MY05
................. minulost .................
Volvo V40, 1.8 benzin + LPG 1998 / Ford Mondeo MK3 2.0 TDCi 2005 / Škoda Superb II 2.0 TDi 2011 / Peugeot 306 SW 2.0 HDi 2001
Volvo V70, 2.4 benzin + LPG, MY05
................. minulost .................
Volvo V40, 1.8 benzin + LPG 1998 / Ford Mondeo MK3 2.0 TDCi 2005 / Škoda Superb II 2.0 TDi 2011 / Peugeot 306 SW 2.0 HDi 2001
Re: nova i30 -kvalita
Tak mám za sebou testovaciu jazdu, zhodnotil by som nasledovne:
•Motor trošku horší pri rozbehu (taký zakuckaný) ale po pár pokusoch úplne v pohode, výkon dostatočný, dialnica nebola ale rasto chvala pri skoro 140km/h tesne nad 2500ot. Po chvíli som si nať zvykol a aj ma celkom bavil. Je cítiť že je to malý objem nadopovaný turbom ale aj tak je ten prejav o niečo zábavnejší ako dieselový.
• Interier posobí trochu lacne, plastovo, je možné že to bude ovplyvnené aj tým že jazdím na Mondeu (síce staršie 2005) a na dvojkovom Superbe. Pocitovo mi ale aj u končiacej Kie Ceed prišiel vzhladovo o niečo honosnejší ... problém to ale nie je.
• Komfort podvozku úplne súdiť nemožem, išiel som koli motorizácii na fastbacku. Oproti KIA Ceed trochu tvrdší ale ten može byť asi obecne tvrdší aj v porovnaní s i30 kombi, neviem ... pocitovo to ale bolo OK
• Udržiavanie v pruhu je zaujimavá vychytávka ale vhodnejšia asi skor na dialnice, niekedy to rušilo ak sa človek napr motá po meste, na druhú stranu koli bezpečnosti by som ho aj tak volil
• Audio systém – to je fakt hodne špatné – ak do auta pojdem tak toto bude treba vylepšiť minimálne výmenou repro, našťastie je to teda riešitelné.
Potom je ešte určite vela vecí čo som neskúsil keďže jedna jazda je málo na to aby som si všetko ošahal, potom som si uvedomil že som si vobec neošahal infotainment.
Mal by som na vás majitelov ešte pár dotazov ak možem
1. Ukazatel teploty – všimol som si že ručička po zahriati nestúpla presne na stred stupnice, už som si všimol na viacerých obrázkoch že tam vypadá nevycentrovane, v spomínanom teste R.Chvály dokonca bolo vidieť že sa teplota trvale drží až o jeden celý dielik nižšie, to už na oko vypadá vážne divne
• Máte to tiež tak? Alebo je ručička presne v strede?
2. Funkcia Start-Stop - riešili ste niekto trvalé vypnutie tejto funkcie (poprípade udržiavanie v pruhu)?
3. Projektorové přední světlomety – čo to znamená? Sú to klasické halogénové žiarovky?
4. Aký máte názor na infotainment? Je s ním nejaký problém? Z volantu toho asi moc ovládať nejde že? Z hudby predpokladam že ide akurát prepínať pesničky zvoleného alba, niečo ako prechádzanie zložkami asi nie že?
5. Zrkadlenie telefonu na ten 7 palcový display asi není že?
6. Sedačky – prišli mi makké, ako tu už niekolko užívatelov spomínalo, trochu by som mal strach že bude bolieť chrbát bo dlhšej ceste – aké sú vaše skúsenosti?
Celkovo ak mám auto zhodnotiť tak sa mi páči, vozba a řízení je príjemné, auto celkom slušne odhlučnené, na 6-tý kvalt pri dialničnej rýchlosti hluk tiež znesitelný a otáčky tiež nie sú zbytočne vysoko (ak si pamatám tak cca 2800 ot ??)
V podstate nič zásadné čo by mi vadilo som nenašiel ... jediná komická vec bola ručná brzda, pocitovo jako z hračkárskeho auta
Viem že som napísal hodne dotazov ale ak mi aspoň k niektorému napíšete budem vďačný
•Motor trošku horší pri rozbehu (taký zakuckaný) ale po pár pokusoch úplne v pohode, výkon dostatočný, dialnica nebola ale rasto chvala pri skoro 140km/h tesne nad 2500ot. Po chvíli som si nať zvykol a aj ma celkom bavil. Je cítiť že je to malý objem nadopovaný turbom ale aj tak je ten prejav o niečo zábavnejší ako dieselový.
• Interier posobí trochu lacne, plastovo, je možné že to bude ovplyvnené aj tým že jazdím na Mondeu (síce staršie 2005) a na dvojkovom Superbe. Pocitovo mi ale aj u končiacej Kie Ceed prišiel vzhladovo o niečo honosnejší ... problém to ale nie je.
• Komfort podvozku úplne súdiť nemožem, išiel som koli motorizácii na fastbacku. Oproti KIA Ceed trochu tvrdší ale ten može byť asi obecne tvrdší aj v porovnaní s i30 kombi, neviem ... pocitovo to ale bolo OK
• Udržiavanie v pruhu je zaujimavá vychytávka ale vhodnejšia asi skor na dialnice, niekedy to rušilo ak sa človek napr motá po meste, na druhú stranu koli bezpečnosti by som ho aj tak volil
• Audio systém – to je fakt hodne špatné – ak do auta pojdem tak toto bude treba vylepšiť minimálne výmenou repro, našťastie je to teda riešitelné.
Potom je ešte určite vela vecí čo som neskúsil keďže jedna jazda je málo na to aby som si všetko ošahal, potom som si uvedomil že som si vobec neošahal infotainment.
Mal by som na vás majitelov ešte pár dotazov ak možem
1. Ukazatel teploty – všimol som si že ručička po zahriati nestúpla presne na stred stupnice, už som si všimol na viacerých obrázkoch že tam vypadá nevycentrovane, v spomínanom teste R.Chvály dokonca bolo vidieť že sa teplota trvale drží až o jeden celý dielik nižšie, to už na oko vypadá vážne divne
• Máte to tiež tak? Alebo je ručička presne v strede?
2. Funkcia Start-Stop - riešili ste niekto trvalé vypnutie tejto funkcie (poprípade udržiavanie v pruhu)?
3. Projektorové přední světlomety – čo to znamená? Sú to klasické halogénové žiarovky?
4. Aký máte názor na infotainment? Je s ním nejaký problém? Z volantu toho asi moc ovládať nejde že? Z hudby predpokladam že ide akurát prepínať pesničky zvoleného alba, niečo ako prechádzanie zložkami asi nie že?
5. Zrkadlenie telefonu na ten 7 palcový display asi není že?
6. Sedačky – prišli mi makké, ako tu už niekolko užívatelov spomínalo, trochu by som mal strach že bude bolieť chrbát bo dlhšej ceste – aké sú vaše skúsenosti?
Celkovo ak mám auto zhodnotiť tak sa mi páči, vozba a řízení je príjemné, auto celkom slušne odhlučnené, na 6-tý kvalt pri dialničnej rýchlosti hluk tiež znesitelný a otáčky tiež nie sú zbytočne vysoko (ak si pamatám tak cca 2800 ot ??)
V podstate nič zásadné čo by mi vadilo som nenašiel ... jediná komická vec bola ručná brzda, pocitovo jako z hračkárskeho auta
Viem že som napísal hodne dotazov ale ak mi aspoň k niektorému napíšete budem vďačný
Hyundai i30 kombi, 1.4 T-GDi 2018
Volvo V70, 2.4 benzin + LPG, MY05
................. minulost .................
Volvo V40, 1.8 benzin + LPG 1998 / Ford Mondeo MK3 2.0 TDCi 2005 / Škoda Superb II 2.0 TDi 2011 / Peugeot 306 SW 2.0 HDi 2001
Volvo V70, 2.4 benzin + LPG, MY05
................. minulost .................
Volvo V40, 1.8 benzin + LPG 1998 / Ford Mondeo MK3 2.0 TDCi 2005 / Škoda Superb II 2.0 TDi 2011 / Peugeot 306 SW 2.0 HDi 2001
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11626
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: nova i30 -kvalita
1) - ano, na všech i30 PDe co mám resp. jsem s nimi jezdil se ručička do půlky "nedohrabe", zůstává zhruba jeden dílek před půlkou.
2) S/S trvale vypnout nejde. Bohužel nejde ani použít trik z koncernu VAG, že by se přenastavily podmínky pro zhasínání (tam se obvykle nesmyslně zvedla "hladina" nabití baterie) - podmínky tady nelze editovat. Jeden čas se prý dalo koupit udělátko, které obrátilo funkci vypínacího tlačítka, ale teď ho nemůžu nikde sehnat. Cos měl na mysli s tím LKA netuším, to má svoje vypínací tlačítko vlevo od volantu (opravdu tlačítko, které prostě zůstane v pozici v jaké jsi ho naposledy nechal) a kromě toho lze úroveň asistence měnit v PP.
3) Ano, projektorové rovná se halogeny.
4) Pusť si Rasťovo hodnocení první jízdy s novým Ceedem. Infotainment je úplně stejný a Rasťo ho tam dává za vzor, jak se dobře ovládá, je logický a přehledný.
5) Sedmipalcový display v i30? Já jsem zatím viděl jen 5 palcový čenobílý a barevný a pak 8 palcový. Na téma propojování telefonů s infotainmentem tu bylo celé vlákno, mrkni na to. Já jen přes BT propojím auto s mobilem, abych si zavolal, mohl pustit písničky z telefonu a udělal z mobilu hotspot pro navigaci, aby si stáhla aktuální dopravní info, a to běhá jak z praku.
6) Sedačky mi měkké nepřijdou vůbec, v ix35 ELH a i30 GD mi tedy přišly měkčí .
2) S/S trvale vypnout nejde. Bohužel nejde ani použít trik z koncernu VAG, že by se přenastavily podmínky pro zhasínání (tam se obvykle nesmyslně zvedla "hladina" nabití baterie) - podmínky tady nelze editovat. Jeden čas se prý dalo koupit udělátko, které obrátilo funkci vypínacího tlačítka, ale teď ho nemůžu nikde sehnat. Cos měl na mysli s tím LKA netuším, to má svoje vypínací tlačítko vlevo od volantu (opravdu tlačítko, které prostě zůstane v pozici v jaké jsi ho naposledy nechal) a kromě toho lze úroveň asistence měnit v PP.
3) Ano, projektorové rovná se halogeny.
4) Pusť si Rasťovo hodnocení první jízdy s novým Ceedem. Infotainment je úplně stejný a Rasťo ho tam dává za vzor, jak se dobře ovládá, je logický a přehledný.
5) Sedmipalcový display v i30? Já jsem zatím viděl jen 5 palcový čenobílý a barevný a pak 8 palcový. Na téma propojování telefonů s infotainmentem tu bylo celé vlákno, mrkni na to. Já jen přes BT propojím auto s mobilem, abych si zavolal, mohl pustit písničky z telefonu a udělal z mobilu hotspot pro navigaci, aby si stáhla aktuální dopravní info, a to běhá jak z praku.
6) Sedačky mi měkké nepřijdou vůbec, v ix35 ELH a i30 GD mi tedy přišly měkčí .
Naposledy upravil(a) Mr. HYUNDAI dne 17 srp 2018, 10:07, celkem upraveno 1 x.
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: nova i30 -kvalita
Ďakujem ti za odpovede.
1. s tou teplotou je to zvláštne, ešte som sa s tým nestretol ale asi to teda nevadí ak to robia (pravdepodobne) všetky.
Nedávno som riešil na mondeu prehrievanie motora tak sa na to teraz moc sústredím
2. S/S je škoda že nejde vypnúť ale asi je to o zvyku sa naučiť vždy po štarte zmačknúť tlačítko. Ohladne LKA som mal na mysli to isté že by primárne bolo vypnuté a zapínal by som ho trebars iba na dialnici ... ale je fakt že je to v tomto prípade asi hlúposť pretože by som na to zabúdal a tým pádom ako by som tu funkciu nemal
4. díky za navedenie, video pozrem
5. jasné, blbosť, myslel som 5 palcový display
6. sedačky - možno jak som presadol zo superba, tam sú relativne prkené, žena po presadnutí do superba zas tvrdila že v i30 sa jej pozdávali viac
1. s tou teplotou je to zvláštne, ešte som sa s tým nestretol ale asi to teda nevadí ak to robia (pravdepodobne) všetky.
Nedávno som riešil na mondeu prehrievanie motora tak sa na to teraz moc sústredím
2. S/S je škoda že nejde vypnúť ale asi je to o zvyku sa naučiť vždy po štarte zmačknúť tlačítko. Ohladne LKA som mal na mysli to isté že by primárne bolo vypnuté a zapínal by som ho trebars iba na dialnici ... ale je fakt že je to v tomto prípade asi hlúposť pretože by som na to zabúdal a tým pádom ako by som tu funkciu nemal
4. díky za navedenie, video pozrem
5. jasné, blbosť, myslel som 5 palcový display
6. sedačky - možno jak som presadol zo superba, tam sú relativne prkené, žena po presadnutí do superba zas tvrdila že v i30 sa jej pozdávali viac
Hyundai i30 kombi, 1.4 T-GDi 2018
Volvo V70, 2.4 benzin + LPG, MY05
................. minulost .................
Volvo V40, 1.8 benzin + LPG 1998 / Ford Mondeo MK3 2.0 TDCi 2005 / Škoda Superb II 2.0 TDi 2011 / Peugeot 306 SW 2.0 HDi 2001
Volvo V70, 2.4 benzin + LPG, MY05
................. minulost .................
Volvo V40, 1.8 benzin + LPG 1998 / Ford Mondeo MK3 2.0 TDCi 2005 / Škoda Superb II 2.0 TDi 2011 / Peugeot 306 SW 2.0 HDi 2001
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11626
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: nova i30 -kvalita
Na ten teploměr se Ti schválně za chvíli podívám v Tucsonu, musím s ním někam zajet. Ale trpím představou, že tam to dělá stejně (jezdím s ním jen občas).
LKA jsem si zvykl nechávat vypnuté a zapínám si ho v módu plné asistence na dálnicích kde není zrovna omezení a přesun o půl pruhu vedle a většinou i na silnicích první třídy. Je to jen o zvyku, stejně jako vypínání S/S. Tlačítko je hned vedle řadící páky, takže nastartuju a jak jdu rukou k prvnímu zařazení, tak zmáčknu čudlík .
Tak pětkový nevím co umí nebo neumí, ve všech co mám "pod sebou" jsou 8 palcové s navi a v půjčených jsem to nepovažoval za potřebné zkoumat .
Vedle Superbu jsou měkké sedačky v každém autě .
LKA jsem si zvykl nechávat vypnuté a zapínám si ho v módu plné asistence na dálnicích kde není zrovna omezení a přesun o půl pruhu vedle a většinou i na silnicích první třídy. Je to jen o zvyku, stejně jako vypínání S/S. Tlačítko je hned vedle řadící páky, takže nastartuju a jak jdu rukou k prvnímu zařazení, tak zmáčknu čudlík .
Tak pětkový nevím co umí nebo neumí, ve všech co mám "pod sebou" jsou 8 palcové s navi a v půjčených jsem to nepovažoval za potřebné zkoumat .
Vedle Superbu jsou měkké sedačky v každém autě .
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: nova i30 -kvalita
Díky
OK asi jak píšeš, že sa na to dá zvyknúť S/S vypínať automaticky vlastne podvedome po čase
Ohladne toho nižšieho infotainmentu, jako to nie je zas tak doležité, jediná nevýhoda tej nižšej rady je že mi príde že koli tomu panelu už nie je moc kde dať mobil s navigací na okno. Ideálne by som bral variantu s navigací ale bohužial ta skladovka ju nemá ..
S tými sedačkami na tom niečo bude u toho superba aj mondeo má makšie ale mondeo má sedačky výborné ...
OK asi jak píšeš, že sa na to dá zvyknúť S/S vypínať automaticky vlastne podvedome po čase
Ohladne toho nižšieho infotainmentu, jako to nie je zas tak doležité, jediná nevýhoda tej nižšej rady je že mi príde že koli tomu panelu už nie je moc kde dať mobil s navigací na okno. Ideálne by som bral variantu s navigací ale bohužial ta skladovka ju nemá ..
S tými sedačkami na tom niečo bude u toho superba aj mondeo má makšie ale mondeo má sedačky výborné ...
Hyundai i30 kombi, 1.4 T-GDi 2018
Volvo V70, 2.4 benzin + LPG, MY05
................. minulost .................
Volvo V40, 1.8 benzin + LPG 1998 / Ford Mondeo MK3 2.0 TDCi 2005 / Škoda Superb II 2.0 TDi 2011 / Peugeot 306 SW 2.0 HDi 2001
Volvo V70, 2.4 benzin + LPG, MY05
................. minulost .................
Volvo V40, 1.8 benzin + LPG 1998 / Ford Mondeo MK3 2.0 TDCi 2005 / Škoda Superb II 2.0 TDi 2011 / Peugeot 306 SW 2.0 HDi 2001
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11626
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: nova i30 -kvalita
Vzpomněl jsem si - Tucson 1,7 CRDi taky zůstane jednu čárku před půlkou .
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: nova i30 -kvalita
Me se sedacky taky zdaly po presednuti z Astry H ze zacatku moc mekke. Porad jsem laboroval s bederni operkou. Nakonec jsem si zvyknul a prijdou mi v pohode. Zada me z nich nikdy nebolela.
Ale musim rict ze kdyz nekdy sedim u spolujezdce ktery bederni operku nema tak je to horsi. Ale zena si nestezuje... holt mlada holka
Ale musim rict ze kdyz nekdy sedim u spolujezdce ktery bederni operku nema tak je to horsi. Ale zena si nestezuje... holt mlada holka
2017 - dosud - Hyundai I30 Kombi 1.4 T-GDI T-K
Re: nova i30 -kvalita
Mám také krátce 1.4 s manuálem a musím říct, že se s autem jezdí super, ale zkusím ti vypsat věci, které mě trošku vadí (nic není dokonalé).
- Sedačky na které jsi se ptal jsou dobré, ale mě osobně vadí boční vedení na sedáku, nevím proč ale občas po delší jízdě mě to prostě tlačí do stehen (mám necelých 90 kg, takže rozhodně nemám nějakou nadměrnou velikost), ale ten problém mám asi jen já, žena je spokojena a co jsem se bavil s jiným majitelem i30 tak také nic...
- Ohledně jízdy tak asistent rozjezdu do kopce mě párkrát naštval a tak si v hodně prudkém kopci občas radši podržím ručku
- Mám 17" kola tak je tam opravdu větší hluk při jízdě na určitém povrchu
- Rádio mám s nav, takže tam ti neporadím, ale pokud ti bude nedostačovat základní tak možná je dobré zkusit něco z číny, nevypadá to úplně zle. Ohledně procházení složek tak to jsem vůbec nenašel a to mě také vadí, ale kolečko na rádiu funguje dobře, stačí párkrát otočit a jsi v další složce.
- Hlídání pruhů také zapínám jen na dálnicích a delších silnicích jinak mám vypnuté (ono se to tuším i auto vypne když jedeš pomalu, takže v obci se to tuším nechytá)
- Budík s teplotou vůbec nevnímám, ale teď díky tobě na to určitě budu pořád čumět. Z těchhle maličkostí mě třeba vadí venkovní teploměr, že není někde pěkně přehledně, třeba u rádia nebo přímo na display rádia jako hodiny. Také rezerva, ale o tom se tu napsalo mraky, auto svítí dojezd doslova pár km a přijdeš k pumpě a vycvakne to na 40 l.... Rádio, vypne se až když otevřu dveře a to mě spíše vyhovuje na vyndání klíčku a nezůstane vypnutý display, plus teda repro nic moc, hned po vyndání klíčku už nejdou okénka takže pak musíš držet klíček aby se to zavřelo atd. Maličkostí je spousta, ale myslím, že to je u každého auta - já to tedy tak měl zatím vždy
- Sedačky na které jsi se ptal jsou dobré, ale mě osobně vadí boční vedení na sedáku, nevím proč ale občas po delší jízdě mě to prostě tlačí do stehen (mám necelých 90 kg, takže rozhodně nemám nějakou nadměrnou velikost), ale ten problém mám asi jen já, žena je spokojena a co jsem se bavil s jiným majitelem i30 tak také nic...
- Ohledně jízdy tak asistent rozjezdu do kopce mě párkrát naštval a tak si v hodně prudkém kopci občas radši podržím ručku
- Mám 17" kola tak je tam opravdu větší hluk při jízdě na určitém povrchu
- Rádio mám s nav, takže tam ti neporadím, ale pokud ti bude nedostačovat základní tak možná je dobré zkusit něco z číny, nevypadá to úplně zle. Ohledně procházení složek tak to jsem vůbec nenašel a to mě také vadí, ale kolečko na rádiu funguje dobře, stačí párkrát otočit a jsi v další složce.
- Hlídání pruhů také zapínám jen na dálnicích a delších silnicích jinak mám vypnuté (ono se to tuším i auto vypne když jedeš pomalu, takže v obci se to tuším nechytá)
- Budík s teplotou vůbec nevnímám, ale teď díky tobě na to určitě budu pořád čumět. Z těchhle maličkostí mě třeba vadí venkovní teploměr, že není někde pěkně přehledně, třeba u rádia nebo přímo na display rádia jako hodiny. Také rezerva, ale o tom se tu napsalo mraky, auto svítí dojezd doslova pár km a přijdeš k pumpě a vycvakne to na 40 l.... Rádio, vypne se až když otevřu dveře a to mě spíše vyhovuje na vyndání klíčku a nezůstane vypnutý display, plus teda repro nic moc, hned po vyndání klíčku už nejdou okénka takže pak musíš držet klíček aby se to zavřelo atd. Maličkostí je spousta, ale myslím, že to je u každého auta - já to tedy tak měl zatím vždy
Re: nova i30 -kvalita
Ďakujem.Mr. HYUNDAI píše:... po nějakém pro příští rok koukám .rosi.tm píše:Bude sa od 1.9.2018 DPF montovať i do 1,4 MPI motorov prosím?
Ja som práve vo fáze rozhodovania, či ísť do i30 Combi 1,4 MPI. No neponáhľa mi to, takže sa nemusím nahánať za autom bez GPF.
...
Čo som čítal na fóre, býval problém s katalyzátormi. Dá sa to očakávať aj u tohto motoru prosím?
i30 combi (PDe) 2018 MY19, 1.4 MPI, Engine red
Re: nova i30 -kvalita
To som zvedavý,čo najdeš?Mr. HYUNDAI píše:Podle dostupných informací se motorům MPi GPF vyhne. Má to i logiku, filtr má zachytávat pevné částice, a ty primárně vznikají v důsledku použití přímého vstřikování paliva (velmi zjednodušené vysvětlení - já vím). Konec konců právě proto, že motory MPi budou GPF zatím ušetřeny po nějakém pro příští rok koukám .rosi.tm píše:Bude sa od 1.9.2018 DPF montovať i do 1,4 MPI motorov prosím?
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11626
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: nova i30 -kvalita
To stirling: Přesně jak píšeš, každé auto má své chyby a taky záleží na preferencích uživatele . Jen doplním, že LKA funguje od 60 km/hod., takže v městském provozu se při dodržování předpisové rychlosti vůbec nezapne (pomiňme třeba Jižní spojku).
Teploměr na displayi PP mně vyhovuje víc než na displayi rádia, takže zavděčit všem se fakt nedá .
Nechce se mi jít teď do auta, ale jestli si dobře pamatuji, tak do struktury adresářů se jde při zobrazení pouze přehrávání přes tlačítko "Seznam".
Mně okna fungují ještě zhruba 30 vteřin po vytažení klíčku, ale nesmí se otevřít žádné dveře, jakmile se dveře otevřou, okruh se hned rozpojí. Kromě toho bych u Tvého auta, když má navi, čekal automatické dojezdy na všech oknech oběma směry a tam jde okna na celém autě zavřít stisknutím a držením tlačítka zamykání na dálkovém ovladači dokud se okna nezavřou, což auto potvrdí bliknutním.
To rosi.tm: Problém s katalyzátory trápil hlavně motor 1,6 MPi, zaznamenal jsem i motor 1,6 GDi, kde se vysypal katalyzátor. U motoru 1,4 MPi jsem tento problém nezaznamenal (čímž netvrdím, že se to nedělo).
To idam.i: Já jsem Igore už našel. V i20 i i30 je k dispozici motor 1,4 MPi. V ČR bohužel zatím není s tímto motorem i20 vůbec a i30 s nedostatečnou výbavou. Buď se do jara náš import zmátoří a bude z čeho vybírat nebo jsou tu KIA Rio a nový Ceed jehož ceník v ČR očekávám v pondělí. A troufám si tvrdit, že v Ceedu motor 1,4 MPi s patřičnou výbavou bude, stejně jako byl doteď. Za zvážení by stála i nějaká ta Mazda, ale tam je to otázka peněz .
Teploměr na displayi PP mně vyhovuje víc než na displayi rádia, takže zavděčit všem se fakt nedá .
Nechce se mi jít teď do auta, ale jestli si dobře pamatuji, tak do struktury adresářů se jde při zobrazení pouze přehrávání přes tlačítko "Seznam".
Mně okna fungují ještě zhruba 30 vteřin po vytažení klíčku, ale nesmí se otevřít žádné dveře, jakmile se dveře otevřou, okruh se hned rozpojí. Kromě toho bych u Tvého auta, když má navi, čekal automatické dojezdy na všech oknech oběma směry a tam jde okna na celém autě zavřít stisknutím a držením tlačítka zamykání na dálkovém ovladači dokud se okna nezavřou, což auto potvrdí bliknutním.
To rosi.tm: Problém s katalyzátory trápil hlavně motor 1,6 MPi, zaznamenal jsem i motor 1,6 GDi, kde se vysypal katalyzátor. U motoru 1,4 MPi jsem tento problém nezaznamenal (čímž netvrdím, že se to nedělo).
To idam.i: Já jsem Igore už našel. V i20 i i30 je k dispozici motor 1,4 MPi. V ČR bohužel zatím není s tímto motorem i20 vůbec a i30 s nedostatečnou výbavou. Buď se do jara náš import zmátoří a bude z čeho vybírat nebo jsou tu KIA Rio a nový Ceed jehož ceník v ČR očekávám v pondělí. A troufám si tvrdit, že v Ceedu motor 1,4 MPi s patřičnou výbavou bude, stejně jako byl doteď. Za zvážení by stála i nějaká ta Mazda, ale tam je to otázka peněz .
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: nova i30 -kvalita
Mr. HYUNDAI: špatně jsem se vyjádřil ohledně složek, ano přes display to jde, ale schází mě manuální tlačítko. Nějak nejsem stavěn na to při jízdě ťukat po display a listovat tam.
Ano klíček využívám jen je to vždy pár sekund navíc než ten proces doběhne a člověk jen drží klíček a kouká. Bohužel dveře neuhlídám, ale už vím proč jsem měl pocit, že to někdy šlo, díky...
Teploměr to je asi v naší rodině nějaký sport každý (včetně dětí) po nasednutí musí vědět kolik ukazuje auto stupňů, takže to nově musím hlásit, dříve to každý viděl na středovém panelu. Obecně bych řekl, že ten display hyundai málo využívá. Jezdil jsem třeba v leonu a tam je spousta zajímavého infa o jízdě navíc asi je i kvalitnější a to nemělo ani navigaci jen link.
Jinak já mám normál 1.4tgdi, nedošlo mě, že se řeší 1.4 mpi. Omluva s tím nemám žádnou zkušenost, tedy dlouho jsem jezdil v ceedu s 1.6cvvt a byl jsem celkem spokojen sice si motor musel pokud si chtěl svižnou jízdu pořádně točit, ale jelo to v pohodě a spotřeba také dobrá. To byla ale euro5, takže současné motory už budou také jinde.
Ano klíček využívám jen je to vždy pár sekund navíc než ten proces doběhne a člověk jen drží klíček a kouká. Bohužel dveře neuhlídám, ale už vím proč jsem měl pocit, že to někdy šlo, díky...
Teploměr to je asi v naší rodině nějaký sport každý (včetně dětí) po nasednutí musí vědět kolik ukazuje auto stupňů, takže to nově musím hlásit, dříve to každý viděl na středovém panelu. Obecně bych řekl, že ten display hyundai málo využívá. Jezdil jsem třeba v leonu a tam je spousta zajímavého infa o jízdě navíc asi je i kvalitnější a to nemělo ani navigaci jen link.
Jinak já mám normál 1.4tgdi, nedošlo mě, že se řeší 1.4 mpi. Omluva s tím nemám žádnou zkušenost, tedy dlouho jsem jezdil v ceedu s 1.6cvvt a byl jsem celkem spokojen sice si motor musel pokud si chtěl svižnou jízdu pořádně točit, ale jelo to v pohodě a spotřeba také dobrá. To byla ale euro5, takže současné motory už budou také jinde.
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11626
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: nova i30 -kvalita
Ten klíček je opruz, nějak nechápu proč by nestačilo tlačítko podržet (třeba 5 sec.) a jednotka by dořešila sama, ale už i tohle je pokrok .
Naše dcera má zase až obsesivní potřebu koukat na mapu a musí na ní být modrá "čára" navigace. Takže každé ráno teď jezdíme na příměstský tábor na stejné místo se zapnutou navi a domů odpoledne taky. A já si během dne užívám "vypnutý" display na kterém jsou ručičkové hodiny .
Tady se průběžně řeší všechny motorizace, michal84 se ptal na 1,4 T-GDi a rosi.tm na 1,4 MPi. A já to se svojí prořízlou tlamou stíhám všechno najednou .
My máme 1,4 T-GDi s DCT jako familycar a je to moc fajn motor. Převodovka je s ním skvěle sladěná . Jen mám trochu obavy co s motorem a jeho projevem udělá instalace GPF. Což ovšem nezjistím dřív, než se s tím svezu. Uvidíme...
Motor 1,6 MPi mám ještě v několika i30 GD a je to uživatelsky moc příjemný motor se slušným zátahem ve spodním spektru otáček a přitom uměl pěkně lítat, když se člověk nebál si pro výkon dojít nahoru. Jeho náhrada motorem 1,0 T-GDi není úplně šťastná. Není to špatný motor, sám ho mám ve služebáku, ale je potřeba se mu hodně přizpůsobit s hlídáním těch správných otáček a podle toho řadit. Pak jede pěkně a za málo. Ale jen málo lidí dnes má náladu se přizpůsobovat charakteristice motoru.
Naše dcera má zase až obsesivní potřebu koukat na mapu a musí na ní být modrá "čára" navigace. Takže každé ráno teď jezdíme na příměstský tábor na stejné místo se zapnutou navi a domů odpoledne taky. A já si během dne užívám "vypnutý" display na kterém jsou ručičkové hodiny .
Tady se průběžně řeší všechny motorizace, michal84 se ptal na 1,4 T-GDi a rosi.tm na 1,4 MPi. A já to se svojí prořízlou tlamou stíhám všechno najednou .
My máme 1,4 T-GDi s DCT jako familycar a je to moc fajn motor. Převodovka je s ním skvěle sladěná . Jen mám trochu obavy co s motorem a jeho projevem udělá instalace GPF. Což ovšem nezjistím dřív, než se s tím svezu. Uvidíme...
Motor 1,6 MPi mám ještě v několika i30 GD a je to uživatelsky moc příjemný motor se slušným zátahem ve spodním spektru otáček a přitom uměl pěkně lítat, když se člověk nebál si pro výkon dojít nahoru. Jeho náhrada motorem 1,0 T-GDi není úplně šťastná. Není to špatný motor, sám ho mám ve služebáku, ale je potřeba se mu hodně přizpůsobit s hlídáním těch správných otáček a podle toho řadit. Pak jede pěkně a za málo. Ale jen málo lidí dnes má náladu se přizpůsobovat charakteristice motoru.
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate