Stránka 17 z 23

Napsal: 29 bře 2008, 13:58
od Silva
No v jiném servisu mi řekli,že mi to klidně zkusí přehrát ,ale pokud si na to už můj servis uplatnil garanci, tak bohužel a to přehrátí bych si musela jinde zaplatit

Napsal: 29 bře 2008, 14:08
od Silva
palčo píše:Silva, veď to nie je pravda, že predajca nemá nič do činenia s predaným výrobkom. Veď keď budem reklamovať napr. fotoaparát, predsa s ním nepôjdem do japonska, ale ku predajcovi. Veď predajca si to potom uplatní voči dovozcovi. Ešte ma napadlo- skús kontaktovať priamo dovozcu Hyundai do českej republiky. A im sa posťažuj. Ale nie telefonicky. Aspoň mejlom a odpoveď si vytlač, aby si mala nejaký dôkaz v ruke. Snáď uspeješ. Ja som tiež kontaktoval dovozcu, a podľa čísla karosérie mi bolo oznámené, že na zvolávaciu akciu "nemám" číslo.(Už som o tom písal) Našťastie mi soft prehrali.
Držím Ti palce.
Mluvila jsem s pánem který nám přímo auto prodával ,protože jsem mu chtěla "poděkovat" , že když nám to loni v srpnu prodával a o závadě už věděl,že nás na to neupozornil :twisted: :twisted: a ten mi řekl že on už s tím nemá co do činění ,že se musím obrátit na servis .Pak jsem mluvila s pánem ze servisu a řekla mu, že jsem dala 300 tisíc za auto takže od něj očekávám, že bude vpohodě snad startovat a on mi na to slušně řekl, že není výrobce ,že za to nemůže a i kdyby auto stálo milion tak s tím nic nenadělá :twisted: :twisted: samozřejmě nemám s žádné návštěvy zápis v servisní knížce takže příští týden tam jdu znova a chci ,aby mi všechny moje návštěvy tam napsali a dali mi potvrzení, že nejsou schopni závadu odstranit :twisted: dokonce nemám ani zápis když jsem měla auto v servise kvůli blikající kontrolky CHECK jen to prostě smazali s počítače, ale nic víc a už půl roku poslouchám, jak musím čekat ,nemíním takhle čekat až mi skončí záruka na auto a pak už se se mnou nebude nikdo o tomhle bavit :twisted: :twisted: Pokud nejsou schopni závadu odstranit pak ať vrátí peníze nebo dají nové auto ,včera jsem už přestala věřit ,že se někdy totiž nápravy na mém autě dočkám :twisted:

Napsal: 29 bře 2008, 14:19
od Matejsl
Ved ty mozes ist do ktorehokolvek autorizovaneho Hyundai servisu a zaruka by ti nemala padnut.

Napsal: 29 bře 2008, 14:42
od okxs
tak jsem konečně přivezl auto ze servisu. Soft se po včerejším nekonečném setkání nakonec podařilo nahrát. Prý byl na vině nefunkční server Hyundaie, odkud soft stahují, že včera tvrdili něco jiného. No, každopádně pak dám vědět, jestli pomohlo, dnes je moc velké teplo.

Napsal: 29 bře 2008, 15:04
od palčo
Silva, každopádne by som napísal mejla na adresu: info@hyundai.cz , kde by som sa opýtal čo a ako. Prípadne by som ich informoval o problémoch so servisom.

Napsal: 29 bře 2008, 15:11
od Silva
Tak jsem napsala dovozci Hyundai do Prahy email a jsem zvědavá na odpověď

do jiného servisu můžu jít ,ale pokud si na tohle už můj servis uplatnil garanci, tak bych za to musela v jiném už zaplatit ,takže musím zjistit u mého servisu jestli si garanci uplatnili ,pokud ne ,můžu jít s tímto problémem i jinde

Napsal: 29 bře 2008, 18:57
od blacki1
No já osobně si myslím, že auto opraví a to i bezplatně v jakémkoliv servisu značky Hyundai. Proč je teda v příručce napsáno že v případě problémů ať zákazník navštíví kterýkoliv servis??? :shock: Potom nás klamou!! Ale jak tady sleduji názory, tak co servis, to jiný přístup :? Přece mají jednu centrálu!! Tak je jedno, kam s autem pojedu,ne?? Zajímavé je, že u jiných značek to takhle funguje 8) No, tady to asi tak nefakčí :roll:

Napsal: 29 bře 2008, 21:26
od ZdeněkSvoboda
Můžeš zajet do kteréhokoli servisu, ale zaplatíš si to;-)

Napsal: 30 bře 2008, 00:55
od okxs
ZdeněkSvoboda píše:Můžeš zajet do kteréhokoli servisu, ale zaplatíš si to;-)
a prave tohle mi prijde od nich jako naprosta "p*cov*na"

Napsal: 30 bře 2008, 07:27
od michal2828
Nic si nezaplatiš včechny předpisy jsou na tvojí straně, (občanský zákoník, zákon na ochranu spotřebitele a konec konců i předpisy EU) Oni jenom spoléhají na to, že obyčený člověk se s nima nebude chtít soudit, ale u mě by s tím nepochodili. Jednou bych je upozornil a pokud by nereagovali podám žalobu k soudu a podnět na obchodní inspekci.

Napsal: 30 bře 2008, 08:35
od Silva
Pokud jsem to pochopila dobře, tak bych mohla jít jinde a opravili by mi to jinde zadarmo ,ale ne v případě, že si můj servis už u výrobce uplatnil garanci na tenhle problém ze špatným sw. Takže tam jedu zítra a zjistím jestli je garance uplatněna nebo ne ,pokud ne, jdu si to zkusit ještě nechat přehrát jinde a uvidíme .Stížnosti jsem rozeslala kde se dalo a mám sepsaný papír s reklamací a pokud se tento problém do 30dnů neodstraní jdu do reklamace :twisted: projela jsem už dost benzinu a provolala dost peněz do servisu a nic s toho :twisted: půl roku poslouchám za týden to už bude a ted zas, že to na mé auto nejde a mám to zkusit zas za týden :twisted: bylo mi řečeno, že jako kompenzaci mi umyjou auto :lol: :lol: :lol: což si myslím, že za tyto nervy by už tak měli dát jako kompenzaci nové auto :lol: ovšem takové co nemá špatný sw :lol:

Napsal: 30 bře 2008, 08:58
od Patrik Merka
Tak i já jsem v pátek nechal auto přeprogramovat (soft.ŘJ). Dnes ráno bylo kolem nuly (auto bylo lehce zamrzlé). Nastartoval jsem a ihned se rozjel..... vše OK bez nějakého cukání.
Jen krátce k možnosti využívání jiných servisů než tam kde proběhla koupě automobilu.
Já osobně jsem koupil automobil v UH ,ale když jsem hovořil i s jinými servisy (např.Olomouc,Vyškov,Brno) všude byli ochotní mě objednat na opravu (v rámci záruky bezplatně) . To jsem si prověřoval při přehrávání soft. staršího vydání (někdy koncem roku). Jen mě doporučili, že je nejlepší auto řešit stále v jednom a tom samém servisu, aby to auto jednoduše řečeno dobře znali. S uplatněním garance jsem se nesetkal???
Přeji všem hodně štěstí .

Napsal: 30 bře 2008, 11:16
od Mexican
Tiez celkom nerozumiem ako si uplanil servis chybu u Silvie Ak tu vadu neostranili - ergo neperhrali novy soft, ktory odstrani cukanie stale problem pretrvava.. a ty mozes prist napr do Autostylu v Brne a povedat, zdarec mam auto v zaruke a je s nim toto a toto... prosim odstranit... Autostyl kukne, prehra soft... stalo ich to cca 1500 kc, unaju ze je to chyba vyrobcu na co sta vztahuje garancia a tak ucet za opravu zaplati dovozca - vyfakturuju mu to.. je to jednoduche. Najma sa nesmie dat odradit

Napsal: 30 bře 2008, 14:09
od tom
Silva píše:Pokud jsem to pochopila dobře, tak bych mohla jít jinde a opravili by mi to jinde zadarmo ,ale ne v případě, že si můj servis už u výrobce uplatnil garanci na tenhle problém ze špatným sw. Takže tam jedu zítra a zjistím jestli je garance uplatněna nebo ne ,pokud ne, jdu si to zkusit ještě nechat přehrát jinde a uvidíme .Stížnosti jsem rozeslala kde se dalo a mám sepsaný papír s reklamací a pokud se tento problém do 30dnů neodstraní jdu do reklamace :twisted: projela jsem už dost benzinu a provolala dost peněz do servisu a nic s toho :twisted: půl roku poslouchám za týden to už bude a ted zas, že to na mé auto nejde a mám to zkusit zas za týden :twisted: bylo mi řečeno, že jako kompenzaci mi umyjou auto :lol: :lol: :lol: což si myslím, že za tyto nervy by už tak měli dát jako kompenzaci nové auto :lol: ovšem takové co nemá špatný sw :lol:
I kdyby garance uplatněná byla, tak závada odstraněná nebyla... :idea:

Napsal: 30 bře 2008, 17:53
od palčo
Každý máme pravdu, len ako napísal michal2828 servisy sa spoliehajú na právnu nevedomosť zákazníka. Je to smutné, ale je to tak. Mňa napríklad v Nových Zámkoch pri prvom telefonáte chceli hneď objednať na prehratie softu, len pani v servise mi pripomenula, aby som si nezabudol zobrať servisnú knižku. Nemala problém s tým, odkiaľ som a kde som kupoval auto. Nuž nie je servis ako servis.