Ahoj.
Podívej se na ceny
v Německu-ceny 250000,-Kč i 280000 za slušné kusy.Ceny
, už jen stoupají.
Já ho také stále mám a neprodal bych ho
I když mám v garáži frajírka (Veloster) i letadlo (Genesis), Tiburon je moje srdcovka. Auto vypadá stále skvěle, po korozi ani náznak a vše je i po těch letech původní a funkční-od motoru,přes spojku až po kotouče...... I klima ještě nebyla doplňovaná a funguje skvěle-včetně čidla čistoty nasávaného vzduchu, o kterém si současné
, můžou nechat zdát.
Za pár dní se chystáme na jih Itálie a
je jasná volba. Je to moje nejstarší auto a má nejvíce najeto (152000km), ale šlape skvěle a jeho Recaro sedadla jsou perfektní. Veloster má najeto 51000km a Genesis něco málo přes 40000km, takže auta v záběhu.
Náklady na opravy za ty roky-0,-Kč
,náklady na provoz-olej.filtr 45,-Kč,vzduch. nebo klima filtr 70,-Kč,motor olej 85-90,-Kč/l...svíčka 36,-Kč...bez benzínu mně provoz a opravy za ty roky stály méně než nákup v Lidlu
.
Dlouho jsi tady nebyl, tak už jsem se bál, že jsi
prodal
. Zadní stěrač mám-nevadí mě a využívám ho.
Navíc před 2 roky jsem sehnal jedno pěkné červené GK po faceliftu i dceři a ta je z něho také nadšená.
Kousek mé garáže. Kvalitu fotky jsem ořezal nějak moc, ale lepší mě to sem nechtělo vzít
- trojice.jpg (61.41 KiB) Zobrazeno 830 x