Konecne som vymenil vodnu pumpu,ktora uz trosku obcas zaslzela,po demontazi sa potvrdila uz znatelna vola na loziskach a stopy unikajucej chladiacej zmesi z kontrolneho otvoru(znak ,ze zmes sa dostala cez prvy semering do priestoru lozisk) Aj ked to bol originalny diel z Koreje,nova pumpa uz bola jednodielna(original je dvojdielna,rozoberatelna-opravitelna

) a co horsie s inymi vyskami priruby a tak originalne srouby nepasuju(su kratke) musel som zhanat vhodnu nahradu(8x45mm) vymenil som aj novu chladiacu zmes(od Shell) vsimol som si trosku vyduty chladic na spodku ale nic netieklo,tak som zmontoval,nastartoval a vse OK.

Dnes mlacka pod autom,nastartoval a pri zvysenych otackach zacala striekat zmers z chladica,no fajne,tak zasa demontaz interkoolera,vypustenie vody,za 30 min. bol chladic vonku a je to tak,spodok zkorodovany a material uz povoluje,lamely idu zotriet prstom

.Takze patranie po nete,original z Koreje 219$,najlacnejsie na ebayi 80€ plus doprava,nakoniec som objednal za 73€(komplet s dopravou) zo Slovenska od fy AVA(holandsky vyrobca aftermarket) tunajsi priekupnici sa nevedeli dostat pod 150€
PS apropo Mirku,ti tvoji Koreans dodavatelia ten chladic predavaju za 7800Kc
