Stránka 17 z 21
Re: Závady u H1
Napsal: 27 kvě 2013, 13:55
od Maros Hupka
Zastavím sa, čože by nie
Milanka "Oltciťáka" už poznám (kiež by som bol tiež taký zručný okolo auta ako on) , rád sa osobne zoznámim aj s Tebou. Keď pôjdem za bratrancom, tak to nejak naplánujem - určite sa ozvem. Nie som síce kávičkár, ale čajík si dám
A to sedadlo som rozodral aj s "povlakmi" až vidno molitan. Ale ako píšem, ono je to viac z boku, ako z hora, takže na konfort sedenia to vplyv nemá... Skôr tá estetika
Re: Závady u H1
Napsal: 27 kvě 2013, 13:56
od oltcitak
ano tie sedadla sa deru pri nastupovani,ked som tam nahadzoval vyhrievanie(do sedadiel) tak lava strana molitanu uz bola nacata(odtrhnuta) tiez by som mohol vymenit vnutr sedaka...
Marosi,spravna zasada,co funguje,tak do toho nerypat....
Mirku,odspodu pristrojovky(v priestore tej akoze skrinky na rukavice
) su tie tiahla,staci to skontrolovat a nasadit pripadne-je to banalita,me to sice funguje,ale pri demontazach palubovky som to vzdy musel odpojit,aby sa dala palubka zhodit,takze easy job
A auto denne v pohybe je vzdy v lepsej kondicii ako "ulozenka"....
Re: Závady u H1
Napsal: 28 kvě 2013, 08:04
od Espero
Maroši, tak až pojedeš, dej vědět. Rád Tě poznám. Nějaký ten čaj doma obvykle míváme, neboj, ale u nás se moc čaj nepije.
Přečalouňování možná nebude třeba, u H jsem to nezkoumal, ale Renaulty a Dacie mají sedadla dělané tak, že celé čalounění je výměnné a prodává se jako náhradní díl. Staré se stáhne z konstrukce sedadla a nové natáhne. Zjistil jsem to, když mi u Dacie v záruce měnili konstrukci šoférského sedadla, nešlo pro závadu v mechanizmu naklápet opěradlo. Potah z nefungujícího sundali a navlékli na novou konstrukci. Třeba to u Hjundaje bude také takto řešitelné, ale nevím, nezabýval jsem se tím.
Milane, dík za tip, až budu mít chvilku podívám se na ty táhla pod palubovkou. Vím o nich, že tam jsou ale nevěděl jsem kudy k nim.
Re: Závady u H1
Napsal: 28 kvě 2013, 10:21
od oltcitak
Jo,odmontuj tu skrinku(2 srouby po stranach) a samotny bowden je len zaklapnuty pruznou ocelovou sponkou-zrejme bude len posunuty pod nou,staci ju odklapnut,eventualne samotne vnutro tiahla nasadit do ovladacej packy,obal bowdenu umiestnit do spravneho miesta a prichytit tou zaklapaciou sponkou.Ked to uvidis,vsetko ti bude jasne.
Re: Závady u H1
Napsal: 30 kvě 2013, 09:03
od Espero
Tak baterka je nasunutá v autě nová, už zase jezdím přes kaluže. 100 Ah 680 A; značka BRIT. Údajně to má být od Bulhara, ale ne druhovýroba Varta, prý fabrika patří nějakému americkému vlastníku a vyrábí akumulátory pro armádní potřeby (saturuje prý celé NATO) a vedle toho si udržuje i civilní program. Velikost stejná jako ta origo, cena 2 981,- Kč. Pro mě je až nezvykle nepropustná a kyselina se k mému překvapení drží uvnitř. Je to ale údržbovka. Ostatně já v H1 nikdy jinou neměl.
Re: Závady u H1
Napsal: 30 kvě 2013, 09:06
od oltcitak
no vidis,a mozes robit diskoteku na zraze(hlavne ju dobre uved do prevadzky-spravne dobit)
Re: Závady u H1
Napsal: 30 kvě 2013, 09:11
od Espero
No měřili jí před předáním do mých rukou, napětí 12,6 V (povolené rozpětí mezi 12,4 až 12,8). První cesta bude až do toho Olomouce příští týden.
Re: Závady u H1
Napsal: 12 čer 2013, 13:18
od Espero
Tak mi na srazu diagnostikou zjistili závadičku, prý "termistor přípravy paliva", neboli nejspíše přeloženo do řeči volné asi nějaké čidlo na elektrickém palivovém čerpadle. Pravda je, že se mi auto posledních pár set kilometrů zdálo trošičku línější, ale nijak o moc. Na spotřebě to znát není. Kontaktoval jsem Oriental Autoparts v Praze, což je obchod z náhradními díly na Hyundai, KIA a Daewoo, provozovaný přímo Korejci, co je vyhodili z Daewoo po bankrotu, trošku z toho mojeho popisu byli tumpachoví, ale prý se pustí do zjišťování o co by tak mohlo jít a vše související s tím.
Asi to dám spravit do Automima, když na to přišli, tak ať si užijí, tedy když bych to nesvedl opravit sám. Spojím to pak s 80 tis. km periodickým servisem.
Re: Závady u H1
Napsal: 18 čer 2013, 12:26
od oltcitak
Konecne som vymenil vodnu pumpu,ktora uz trosku obcas zaslzela,po demontazi sa potvrdila uz znatelna vola na loziskach a stopy unikajucej chladiacej zmesi z kontrolneho otvoru(znak ,ze zmes sa dostala cez prvy semering do priestoru lozisk) Aj ked to bol originalny diel z Koreje,nova pumpa uz bola jednodielna(original je dvojdielna,rozoberatelna-opravitelna
) a co horsie s inymi vyskami priruby a tak originalne srouby nepasuju(su kratke) musel som zhanat vhodnu nahradu(8x45mm) vymenil som aj novu chladiacu zmes(od Shell) vsimol som si trosku vyduty chladic na spodku ale nic netieklo,tak som zmontoval,nastartoval a vse OK.
Dnes mlacka pod autom,nastartoval a pri zvysenych otackach zacala striekat zmers z chladica,no fajne,tak zasa demontaz interkoolera,vypustenie vody,za 30 min. bol chladic vonku a je to tak,spodok zkorodovany a material uz povoluje,lamely idu zotriet prstom
.Takze patranie po nete,original z Koreje 219$,najlacnejsie na ebayi 80€ plus doprava,nakoniec som objednal za 73€(komplet s dopravou) zo Slovenska od fy AVA(holandsky vyrobca aftermarket) tunajsi priekupnici sa nevedeli dostat pod 150€
PS apropo Mirku,ti tvoji Koreans dodavatelia ten chladic predavaju za 7800Kc
Re: Závady u H1
Napsal: 18 čer 2013, 12:39
od Espero
Ještě, že ho nepotřebuju (zatím), mě te´dka stačí to čerpadlo, je to prý závada v elektrice a elektrické součásti naftového elektricky řízeného čerpadla se jako náhradní díl neprodávají. Tak jsem zvědavý, jestli to spraví očištění kontaktů na svorkách, což je tak jediné, co se s tím asi dá prý dělat. A pak jezdit tak dlouho, dokud to jezdit bude. Prostě staré vozy jsou staré vozy, s tím nic nenaděláš.
Re: Závady u H1
Napsal: 18 čer 2013, 12:48
od oltcitak
a mas cislo dielu ? Lebo oznacenie termistor je cidlo merania teploty,zrejme na palivo,nieco take tam je....
Re: Závady u H1
Napsal: 18 čer 2013, 12:51
od Espero
Číslo dílu jsem se pokoušel sehnat, ale jak v Autopalace Butovice tak ti Korejci mi řekli, že žádný takový díl samostatně neexistuje a čerpadlo se vyměňuje jako celek. Jo cena bez DPH prý 48 tisíc.
Re: Závady u H1
Napsal: 18 čer 2013, 13:01
od oltcitak
coooo??? si robia kozy,neee!!!!!!!!!!!! posli VINko,najdem to.
Re: Závady u H1
Napsal: 19 črc 2013, 09:33
od Espero
Tak mám se závadou čerpadla asi klid, byla to nějaká nespecifikovaná ptákovinka, nakonec jsem dal auto na servis k Hujerovi, se kterým jsem se dohodl, že za ním zajedu. Trochu mám málo času řešit to na větší vzdálenost, stavím garáž pro Dacii a teď mi to bere skoro veškerý volný čas, po večerech skoro každý všední den zrovna stloukám střechu, neboť do dovolené chci mít hotovo. Hujer to napíchl na diagnostiku, závada se tam ukázala, ale po protůrování motoru a po vymazání se to už znovu při dalším napíchnutí neobjevilo. Takže udělá standardní 80 tis. km servis a prý abych k němu přijel po asi dalších 2 tis. km, že to kontrolně napíchne pro jistotu znovu. Příště v 90 tis. mě prý budou čekat rozvodové řemeny a napínací kladky.
Re: Závady u H1
Napsal: 29 črc 2013, 13:01
od TycoonX
Zdravím, na starexe akurát riešim brzdy, strašne to už buchoce, zhodil som strmen..tak kotúč ok,piesty ok,platničky ok, vodítka sú ako nové ale asi je vydratý ten protikus do ktoreho sa zasuvaju, neviem to nikde pozhanat
idem sa akurat spytat do hyundai ci sa to da kupit ako samostatny diel..
Trochu ma posadilo na prdel ked za olej a filtre som nechal cez 160€ v obchode..na xantiu stali filtre 10€ a olej 25