lanzendorfer píše:Víčko nádrže je zvětšené a je tam místo pro tankování močoviny, protože ty auta už byly projektované s tím, že to tam bude, takze 100% informace, je to u hrdla na tankování nafty
dakujem
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
lanzendorfer píše:Víčko nádrže je zvětšené a je tam místo pro tankování močoviny, protože ty auta už byly projektované s tím, že to tam bude, takze 100% informace, je to u hrdla na tankování nafty
Axel.Foley píše:stofo: Interval výměny oleje po 30000 km / 24 měsících je šílenost za předpokladu, že auto jezdí kombinaci krátkých a dlouhých tras. Když budeš jezdit pouze dlouhé trasy, budiž, v opačném případě doporučuji zkrátit na polovinu.
Stofo - výber nechám na teba, ale vôbec by som sa nebál dízla...stofo píše:Axel.Foley píše:stofo: Interval výměny oleje po 30000 km / 24 měsících je šílenost za předpokladu, že auto jezdí kombinaci krátkých a dlouhých tras. Když budeš jezdit pouze dlouhé trasy, budiž, v opačném případě doporučuji zkrátit na polovinu.
To máš asi pravdu, poradte aký motor zobrat? sme 4členná rodina deti 4 a 1rok, denne dochádzam do práce cca 25km, sem tam dlhsie trasy cca 200km, stačil by aj ten 1 liter alebo 1,4 poprípade 1,6crdi?
ten 1liter má tiez filter pevných častíc ako nová 1,4tgdi?
mam v tom chaos
to je pravda čo píšeš aj my plánujeme výlety po SR + na dalsie roky more, predajca vie dat vačšiu zlavu na fleet pre dízel tak ten rodiel uz nieje az taký velký tak preto mám v tom chaos.drobcek73 píše:Stofo - výber nechám na teba, ale vôbec by som sa nebál dízla...stofo píše:Axel.Foley píše:stofo: Interval výměny oleje po 30000 km / 24 měsících je šílenost za předpokladu, že auto jezdí kombinaci krátkých a dlouhých tras. Když budeš jezdit pouze dlouhé trasy, budiž, v opačném případě doporučuji zkrátit na polovinu.
To máš asi pravdu, poradte aký motor zobrat? sme 4členná rodina deti 4 a 1rok, denne dochádzam do práce cca 25km, sem tam dlhsie trasy cca 200km, stačil by aj ten 1 liter alebo 1,4 poprípade 1,6crdi?
ten 1liter má tiez filter pevných častíc ako nová 1,4tgdi?
mam v tom chaos
Moje predchádzajúce tri autá boli naftové - na poslednom C4Picasso som najazdil takmer 170000 km, pričom denne som autom jazdil do práce v Bratislave (10 km tam a 10 km späť - často v kolónach). Raz-dvakrát mesačne výjazd po Slovensku, v zime Tatry, v lete posledných šesť rokov Chorvátsko (počas dovolenky okolo 2000 km). Ročne som najazdil (za posledných 5 rokov) od 18 000 do 24 000 km. Takže ak najazdíš ročne viac ako 15 000 km, kľudne choď do nafty. Ak máš nájazd len okolo 10 000 km ročne, čisto z ekonomického hľadiska sa ti vyplatí benzín. Dnes je už zbytočné hovoriť, že sa ti nafta naoplatí na kratšie trasy kvôli filtru pevných častíc, lebo od leta ho už povinne budú mať aj benzínové motory... Podľa mňa, benzín ti budú radiť takí, čo v živote v aute s naftovým motorom nejazdili...
P.S.: V citroene som mal 1,6 HDi (80 kW/109 PS) a interval výmeny som mal 30tisíc,resp. 2 roky, ako má Hzundai a olej s filtrami som menil raz ročne pri 20 000 km a motor šlapal ako hodinky...
Presne tak na benzín má predajca nižšiu fleetovú zľavu ako na dízel - preto som išiel do dízla. My sme rodina 2+1, takže tie výlety po Slovensku a v súčasnosti už ja na dcérine gymnastické súťaže (SR, ČR, HUN) sa ten ročný nájazd úplne ľahko šplhá na 20 000 km ročne...stofo píše: to je pravda čo píšeš aj my plánujeme výlety po SR + na dalsie roky more, predajca vie dat vačšiu zlavu na fleet pre dízel tak ten rodiel uz nieje az taký velký tak preto mám v tom chaos.ale aj ja osobne sa priklánam k dízlu tak uvidíme ako to dopadne.
no...ja bych tam radsi videl 1.6T-GDi, 1.4T-GDi sice jezdi pekne,ale rozhodne ne sportovne
Určitě bude "lidová" Akorát teď tak přemýšlím, jaké "české nej..." nebo "1. český..." marketing u pro tohle auto vymyslípetzl62 píše:jsem zvědav na cenu
Naše další fóra: | astra-g.cz | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz |
Partner: | Hyundaiklub.pl |