Stránka 165 z 191
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Napsal: 08 říj 2018, 21:58
od shawt
650 vs. 450?
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Napsal: 08 říj 2018, 22:00
od Tudy
V době kdy jsem to kupoval, byl rozdíl u srovnatelných výbav cca 50 tis Kč (
samozřejmě levnější). Ještě minulý týden jsem viděl jednu skladovku Leona za 494 tis ( to byla i moje nákupka), ale ten už zmizel - motor 1.8 TSi 132 kW skončil a bude ještě letos nahrazen 2.0 TSi 140 kW, cena půjde určitě nahoru (větší objem, výkon a navíc filtr).
Edit: tak už jsem to našel, aktuální cena je 599 tis za dvoulitr 140 kW s automatem, to podražilo hodně a pomalu se blíží ceně i30N
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Napsal: 23 říj 2018, 22:57
od petzl62
Jedna dost důležitá informace pro majitele
i30 3.generace ve vyšších výbavách s min. 17" koly.
V druhovýrobě po zadání VIN a i parametrech motoru nenajdete žádné brzdové kotouče,ani desky co se přední nápravy týká-pouze original díly
. Jedná se o kotouče o rozměrech
305mm průměr, 25mm tloušťka...
Chvilku mi to trvalo,ale s klidným svědomím,vám můžu sdělit,že existují a slušný výběr,jen si vybírejte v nabídce dílů pro
TUCSON 2015 1,7CRDi 85kW - číslo dílu Hyundai: 51712-C1000, desky taktéž,číslo dílu Hyundai:58101-J9A70, 58101-2SA70, 58101-3ZA10, 58101-2YA00, 58101-2YA50, 58101-D7A00, 58101-D7A50,
Výběr je vcelku slušný a brzdy i kotouče oproti originál dílech
min cca o 1tis. na kusu kotouče i sady desek při brzdách Zimmermann a to by docela šlo
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Napsal: 24 říj 2018, 06:14
od Axel.Foley
petzl: Jsi skvělý, klobouk dolů
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Napsal: 24 říj 2018, 14:55
od Chasnik
petzl: Ty už jsi zhobloval původní kotouče?
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Napsal: 24 říj 2018, 20:26
od petzl62
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Napsal: 24 říj 2018, 20:46
od Chasnik
To jsi mě vystrašil, já po zkušenostech s předchozími auty jsem předpokládal tuto operaci až okolo 100 tkm... Asi o víkendu shodím kola a vytáhnu šupleru.
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Napsal: 24 říj 2018, 21:15
od petzl62
Taky jsem předpokládal,skutečnost bude naprosto odlišná. 100tis. ani náhodou
Dílem je to automatem,přece jen se brzdí víc,jak u manuálu a dílem bych řekl novými materiály a výrobcem.
Šetří se všude a i Ferodo jako výrobce musel asi ustoupit ceně na úkor kvality
Takže vyzkoušíme výhledově Zimmermann
Jen porovnání:
Hyundai i30 FD 1,6CRDi-přední kotouče i desky 100tis.
Kia CEE´D JD 1,6CRDi-př.kotouče i desky 75tis.
Hyundai i30 PD 1,4TGDi DCT - vypadá to tak max. na 60-65tis
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Napsal: 31 říj 2018, 08:16
od stofo
Ahojte takze uz aj ja som majiteľ novej i30 kombi vo výbave family - červená bez príplatku 1,4tgdi. čo ma prekvapilo je že v tejto verzii už niesu snímače tlaku v pneu ale ide to cez riadiacu jednotku
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Napsal: 31 říj 2018, 08:22
od Vendelín
No dobré ráno,stará mama!
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Napsal: 31 říj 2018, 09:02
od Tudy
stofo píše:... v tejto verzii už niesu snímače tlaku v pneu ale ide to cez riadiacu jednotku
Jj, když si vzpomenu jak jsem sháněl 2. sadu TPMS ventilků v USA (v
za to chtěli přes 4 tisíce), čekal na to 3 týdny a jak ještě stál frontu na celním úřadě
Buď rád, že je ta fičura pryč, akorát to lezlo do peněz.
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Napsal: 31 říj 2018, 11:39
od Axel.Foley
stofo píše:Ahojte takze uz aj ja som majiteľ novej i30 kombi vo výbave family - červená bez príplatku 1,4tgdi. čo ma prekvapilo je že v tejto verzii už niesu snímače tlaku v pneu ale ide to cez riadiacu jednotku
Přeji hodně šťastných a spokojených kilometrů.
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Napsal: 31 říj 2018, 13:41
od stofo
vdaka
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Napsal: 04 lis 2018, 21:55
od idam.i
Pridávam sa ku kolegovi.
Inak ja som mal snímače na aute cca. 5rokov,pneu som prezúval a slúžili bez chyby.
Funkce auto hold u manuální převodovky?
Napsal: 20 úno 2019, 12:35
od DVDpro
Chystáme se přejít ze stávající i30 II Hatchback z roku 2013 na novou i30 III Kombi. Náš kousek ještě není vyroben, teprve půjdeme na objednání do výroby, ale máme malinko jednu nesrovnalost a někdo z majitelů tohoto kombíku by nám mohl poradit jak to je skutečně.
Byly jsme se projet s KIA Ceed SW (nová) a tam byla funkce "auto hold", která auto držela na brzdě když se zastavilo, aniž by se muselo stát na brzdě. Ceed byl s 1.4 T-GDI, manuální převodovka. U prodejce v Hyundai nám říkal, že si není jistý jestli tato funkce je dostupná u manuální převodovky. Hledal jsem kde se dalo. Oficiální dotaz jsem položil, ale odpověď se nějak zatím nekoná. Co sem viděl tak by to mělo být tak, že kdo má v autě Elektronickou parkovací brzdu má i funkci autohold, ale oficiálně takovou informaci najít nedokážu. V ceníku, katalogu a recenzích se o tom nezmiňují. Manželka trvá na tom, že tahle funkce je pro ní velmi důležitá. V podstatě je to takový asistent pro rozjezd do kopce, který zabere "kdekoliv" i na mírném kopečku. Do automatické převodovky nechceme jít. Jednak by to zvedlo cenu a druhá věc je, že manuální řazení nás baví
.
Náš kombík bude vypadat takhle:
- i30 Kombi, 1.4 T-GDI, manuální převodovka
- Výbava: Style
- Paket: Premium