- tankováno 45 l Natural FuelSaver na Shell Přerov, poté najeto 723 km na trase Přerov - Mikulov - Graz - Mureck - Trate - Ptuj - Sveti Križ Začretje - Brinje; jízdní podmínky: dálnice tempomat 110, Slovinsko a sever Chorvatska mimo dálnice v hornatém terénu, při tankování hladové oko ještě nesvítilo
- tankováno 43,96 l Natural 95 v Chorvatsku na dálnici na Brinje, poté najeto 716 km na trase Brinje - Zagreb - jadranská magistrála na jih až na severozápad Pelješacu, poté zpět na magistrálu do města Ormož - Mostar; jízdní podmínky: dálnice tempomat 110, zbytek snaha o dodržování povolené rychlosti, většinou mírně přes, kopcovitý terén plný serpentin a zákrut
- tankováno 44,5 l Natural 95 v Mostaru (pistol poprvé vypla již těsně za 41 l, zbytek jsem tam dotlačil), poté najeto 776 km na trase Mostar - Jablanica - Banja Luka - Gradiška - Daruvar - Barcs - Nagykanisza - Koemend - Fuerstenfeld - Wiener Neustadt; jízdní podmínky stejné jako předtím s tím rozdílem, že se překonávalo horské sedlo ve výšce 1100 m. n. m.
- tankováno 41 l Natural 95 na Shell na dálnici u Wiener Neustadt, domů (10 km od Olomouce) jsem spálil 1/4 nádrže benzínu, t. j. cca 13 l, tempomatových 110
Z toho mi vychází, že když to člověk zbytečně nehoní, dá se jezdit úsporně. A za ušetřené peníze si také dám něco dobrého k jídlu nebo si koupím červené "na krvinky"
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)