Spotreba vs palubny pocitac
Moderátoři: amaize, Moderátoři
Re: Spotreba vs palubny pocitac
i20 1,4 benzín, při delších jízdách (min 20km v kuse, max 120 km) a při velmi úsporné jízdě s osazením pouze řidič po okreskách i po dálnici do 100 km/hod se pod 5,7 na PP nedostanu.
- Reklama
- koloman.brutus
- **
- Příspěvky: 358
- Registrován: 24 dub 2009, 16:39
- Bydliště: Prešov
Re: Spotreba vs palubny pocitac
No uz som tu zahadu nizsej spotreby asi odhalil. Je to pneumatikami. Mam NOKIAN W a spotreba na dialnici pri 100km isla az o 0.5l dolu. Som z toho mierne zmateny zato vsak prijemne. Dnes pri 100km/h, mokra vozovka a spotreba podla PP 4.5. V lete mi na Hankookoch pisal PP 4.9-5.0. Este je predcasne vyvodzovat z toho zavery ale inac si tu spotrebu neviem vysvetlit.
R.I.P. Opel ASCONA 1,6D 40kW (r.v 1985)
HAIL to new Hyundai i20 1,2 DOHC 57kW/77HP (model Kappa) - Berry Red
58 000km - motoricka porucha ziadna
HAIL to new Hyundai i20 1,2 DOHC 57kW/77HP (model Kappa) - Berry Red
58 000km - motoricka porucha ziadna
Re: Spotreba vs palubny pocitac
to: koloman.brutus
Ten MaxxMotion od OMV stojí rovnako ako bežný natural 95?
Ten MaxxMotion od OMV stojí rovnako ako bežný natural 95?
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
- koloman.brutus
- **
- Příspěvky: 358
- Registrován: 24 dub 2009, 16:39
- Bydliště: Prešov
Re: Spotreba vs palubny pocitac
je drahsi o cca 0.07€-0.08€
Ale momentalne mam natankovany obycajny N95 od OMV a ta spotreba je o 0.5l nizzsia. Takze to bude asi pneu a nie benzinom.
Ale momentalne mam natankovany obycajny N95 od OMV a ta spotreba je o 0.5l nizzsia. Takze to bude asi pneu a nie benzinom.
R.I.P. Opel ASCONA 1,6D 40kW (r.v 1985)
HAIL to new Hyundai i20 1,2 DOHC 57kW/77HP (model Kappa) - Berry Red
58 000km - motoricka porucha ziadna
HAIL to new Hyundai i20 1,2 DOHC 57kW/77HP (model Kappa) - Berry Red
58 000km - motoricka porucha ziadna
- koloman.brutus
- **
- Příspěvky: 358
- Registrován: 24 dub 2009, 16:39
- Bydliště: Prešov
Re: Spotreba vs palubny pocitac
Tak kolesami to nie je. Spotreba sa ustalila na klasickych 5.2 realnych a zivot ide dalej .
R.I.P. Opel ASCONA 1,6D 40kW (r.v 1985)
HAIL to new Hyundai i20 1,2 DOHC 57kW/77HP (model Kappa) - Berry Red
58 000km - motoricka porucha ziadna
HAIL to new Hyundai i20 1,2 DOHC 57kW/77HP (model Kappa) - Berry Red
58 000km - motoricka porucha ziadna
Re: Spotreba vs palubny pocitac
Tak nevím jak to s tou spotřebou děláte. Já jezdím za 6,7. A to se snažím jezdit maximálně úsporně. Možná ale je to tím že jezdím krátké vzdálenosti asi 3,5km To se motor ani nezahřeje a je to z kopce do kopce. Nebo myslíte že je ta spotřeba i přesto vysoká? Vrtá mi to hlavou....
- koloman.brutus
- **
- Příspěvky: 358
- Registrován: 24 dub 2009, 16:39
- Bydliště: Prešov
Re: Spotreba vs palubny pocitac
stana85 neboj sa, dnes rano bolo -2 a spotreba pojde pri novej nadrzi hore. Tusim minulu zimu som jazdil tesne pod 6.0l niekde okolo 5,7-5,9 podla toho ake bolo pocasie. Bude to zrat viac kym sa motor zohreje. A Tvojich 6.7 pri trasach 3.5km je normalnych. V podstate ides v kuse na sytici.
R.I.P. Opel ASCONA 1,6D 40kW (r.v 1985)
HAIL to new Hyundai i20 1,2 DOHC 57kW/77HP (model Kappa) - Berry Red
58 000km - motoricka porucha ziadna
HAIL to new Hyundai i20 1,2 DOHC 57kW/77HP (model Kappa) - Berry Red
58 000km - motoricka porucha ziadna
Re: Spotreba vs palubny pocitac
Aj podľa mňa to bude tými krátkymi vzdialenosťami - tiež jazdím najmä krátke vzdialenosti 4-5km (po meste) a spotrebu mám priemernú okolo 6,2 - 6,8 ... a nie a nie klesnúťstana85 píše:Tak nevím jak to s tou spotřebou děláte. Já jezdím za 6,7. A to se snažím jezdit maximálně úsporně. Možná ale je to tím že jezdím krátké vzdálenosti asi 3,5km To se motor ani nezahřeje a je to z kopce do kopce. Nebo myslíte že je ta spotřeba i přesto vysoká? Vrtá mi to hlavou....
Re: Spotreba vs palubny pocitac
to: stana85
Stačí dlhšia trasa po diaľnici a spotreba klesne . Ja som prezul na zimné a spotreba po prvých 100 km 4,6 podľa palubného PC
Stačí dlhšia trasa po diaľnici a spotreba klesne . Ja som prezul na zimné a spotreba po prvých 100 km 4,6 podľa palubného PC
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
Re: Spotreba vs palubny pocitac
Na spotrebu radsej okresky. Na dialniciach pri 130-ke je aj tych 6,7 dobrych
Re: Spotreba vs palubny pocitac
Najnižšiu spotrebu dosiahneš na diaľnici, ale ak pôjdeš po okreskách 70 tak áno
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
Re: Spotreba vs palubny pocitac
Konstantnych 90 na okreskach bude mat urcite nizsiu spotrebu ako konstantnych 130 na dialnici, odpor vzduchu nepusti. Aj ked je pravda, ze na okreske clovek ide tak nejak agresivnejsie, i ked zvycajne to velku casovu usporu neprinesie a spotreba ide hore zbytocne..
Re: Spotreba vs palubny pocitac
Myslel som rovankú rýchlosť, tzn. ak pôjdeš 90 km/h po diaľnici aj po okreskách tak tá spotreba bude nižšia pri jazde po diaľnici, keďže pri okreskách sú obce kde musíš spomaľovať a následne zrýchlovať. Rýchlejšie je to taktiež po diaľnici.
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
Re: Spotreba vs palubny pocitac
Ono také záleží na jaké dálnici. Například na té zkušební dráze mezi Vyškovem a Brnem, které také říkají dálnice a je třeba mít dálniční známku, je spotřeba při stejné rychlosti minimálně o litr vyšší než na kvalitní okresce.
Re: Spotreba vs palubny pocitac
Na 90 po dialnici som fakt nemyslel, takyto masochizmus bohuzial nezvladam este sa zavesit za nejaky kamion a pojde sa skoro zadarmo