Stránka 18 z 20

Re: Nespokojenost s i20 - Vaše vlastní "výlevy"

Napsal: 17 lis 2013, 20:48
od soban
Já jsem se rozhodoval ještě mezi škodovkou a ještě jedním - ale na ten už jsem se nebyl podívat.

Re: Nespokojenost s i20 - Vaše vlastní "výlevy"

Napsal: 07 pro 2013, 11:37
od jirikstbk
TÜV report 2013 - spolehlivost automobilů

Trošku přehledněji ale bez kategorie 4-5 let
http://www.kurzy.cz/tuv-testy-spolehliv ... mit=Zobraz

Protože jsem měl čas, tak jsem trošku potrápil Excel a tady jsou průměrné hodnoty vážných závad pro všechny hodnocené vozy dané značky.

Průměr z  Toyota 3,84
Průměr z  Porsche 4,05
Průměr z  Mazda 4,18
Průměr z  Smart 4,20
Průměr z  Audi 4,64
Průměr z  Subaru 5,10
Průměr z  Opel 5,20
Průměr z  BMW 5,28
Průměr z  Suzuki 5,30
Průměr z  Honda 5,38
Průměr z  Mercedes-Benz 5,39
Průměr z  VW 5,47
Průměr z  Mitsubishi 5,50
Průměr z  Škoda 5,50
Průměr z  Seat 5,80
Průměr z  Volvo 5,90
Průměr z  Ford 6,17
Průměr z  Nissan 6,58
Průměr z  Hyundai 6,96
Průměr z  Renault 7,24
Průměr z  Alfa Romeo 7,95
Průměr z  Peugeot 8,23
Průměr z  Citroën 8,30
Průměr z  Kia 8,60
Průměr z  Fiat 9,80
Průměr z  Chevrolet 9,80
Průměr z  Dacia 11,20
Průměr z  Daihatsu 12,00
Celkový průměr 6,15

Re: Nespokojenost s i20 - Vaše vlastní "výlevy"

Napsal: 01 říj 2014, 20:59
od jirikstbk
Při druhé garanční prohlídce jsem v HYUNDAI Olomouc s.r.o., Dolní Hejčínská reklamoval, že mi v autě něco při jízdě hučí. Po prohlídce žádná změna. Hučelo to stále stejně. Cca týden nato opět návštěva servisu a technik auto se mnou projel a konstatoval, že nic neslyší a že je vše v pořádku a že možná lehce dře ruční brzda, ale to se srovná. Budiž, nechal jsem se jako laik přesvědčit, i když se mi to příliš nelíbilo. Hučelo to stále a frekvence hučení se zvyšovala s rychlostí jízdy.

Třetí prohlídku jsem absolvoval v Olomouci v jiném nově otevřeném druhém značkovém servise fy Hyundai. Opět reklamace hučení. Opět bagatelizováno s tím, že bylo vše promazáno a žádný problém tam není.

Čtvrtá prohlídka u téže firmy, ale tentokrát zpestřena poměrně arogantním přijímacím technikem. Závada nahlášena. Zjištěna chyba v uložení tlumiče levého předního kola, následně několik dnů čekání zda to bude vůbec odstraněno v rámci záruky. Podotýkám, že se jednalo o čtvrtý rok pětileté záruky a podmínky záruky jsem plnil. Nakonec po rozzlobeném telefonátu další den záruka uznána, opraveno, ale hukot nadále trvá. Z mého pohledu žádná změna. Stále to hučelo stejně jako předtím. Další cesty do Olomouce představují ztrátu času i zbytečně projetého benzínu, takže to vzdávám. Jako zákazníkovi se mi toto nelíbí a začal jsem přemýšlet o tom, že uvažovaná koupě i30 asi nebude tou správnou volbou.

Pátou prohlídku jsem už po předchozích zkušenostech, kdy pohled na vystavenou fakturu ve srovnání s jinými nebyl příliš pozitivní raději v autorizovaném servise vynechal. Hučelo to stále stejně a po zkušenostech s předchozími třemi návštěvami servisu jsem to viděl jako beznadějnou variantu.

Ani ne měsíc po ukončení záruky se ale hukot dále zvyšoval až do stavu, kdy už to bylo hodně nepříjemné a tak jsem navštívil místní malý autoservis. Mechanik vyzvedl auto na stojan, zatočil postupně všemi koly a závadu během minuty lokalizoval. Vadné ložisko předního levého kola. Že by to souviselo s tím opravovaným zavěšením? Že by vyškolení pracovníci autorizovaných servisů na takto triviální závadu sami nepřišli? Že by neuměli udělat svou práci pořádně? Že by to bylo image značky Hyundai? Asi ano. Takto si ale práci autorizovaných servisů po velmi dobrých předchozích zkušenostech zejména se servisy značky Škoda opravdu nepředstavuji.

Jak už píšu výše, původně jsem uvažoval o koupi i30, ale vzhledem k zkušenosti s autorizovanými servisy to určitě Hyundai nebude. Stejně tak po popisu mých zkušeností s fy Hyundai už známý místo uvažovaného modelu Santa Fe raději koupil čtyřkolku od Subaru. Špatné zkušenosti se naštěstí také přenášejí. Alespoň že toto funguje.

Re: Nespokojenost s i20 - Vaše vlastní "výlevy"

Napsal: 01 říj 2014, 21:17
od benny
Chtěl bych jen napsat jednu věc , přečtěte si odkaz který je níže. Nedivte se prodejcům , že se takhle chovají k zákazníkům , když je :hyu: Czech škube kde může. Většinu uznaných reklamací jim neproplatí a proto dělají při reklamacích mrtvé brouky. Dokud tohle bude řídit pan V...... tak se nic nezmění.
http://www.novinky.cz/ekonomika/349135- ... korun.html

Re: Nespokojenost s i20 - Vaše vlastní "výlevy"

Napsal: 01 říj 2014, 22:01
od jirikstbk
Pokud je Hyundai škube, tak ať jdou raději pěstovat řepku než prodávat auta od Hyundai. Alespoň nebudou nasírat zákazníky. Do toho byznysu šli dobrovolně.

Re: Nespokojenost s i20 - Vaše vlastní "výlevy"

Napsal: 02 říj 2014, 00:31
od LUBOSzLV
Chcel by som reagovať na kvalitu aut keď že som mal tri auta od novoty a momentálne zánovné.

Peugeot 206 1,4 8v benzín 75 koni by mal mať. Priemerná spotreba 8L/100km. Dosť vysoká vzhľadom na váhu 1025 kg. Motor mi pripadal ako keby som ťahal za sebou ďalšiu 206ku :wink: . Po roku mi odišiel centrál a po asi mesiaci praskla trubka chladenia. Na šťastie v meste nie niekde na dialnici. Uznané,opravené. Interiér vrzgal ako na 15 ročnom alfa romeu 155 ktoré boli vrzganím známe. Podla testou konfortný podvozok. Podla mňa to poskakovalo ako koza! Prevodovka pri 4 stupni rýchlosť 60km/h zavíjala. Vada servisom neuznaná. Auto som mal dva roky a z radosťou som ho predal. 33000km ](*,)

Fiat linea 1,4 16v T-jet 120 koni na asi 1250 kg. Spotreba priemer 7,5L/100km. Priestranný interiér,pohodlné sedačky, motor krásne ťahal, dobrý podvozok na naše cesty. Jedine čo môže vytknúť bolo absencia proti preklzu. Na jedničke a keď som chcel aj na dvojke to hrabalo skoro stále pretože pri 1800 ot/min mal motor plných 206 Nm. Šmyk v zákrute na ľade ho upratal na totalku #-o . Auto som mal rok . 25000km

Octavia 2 1,6 8v 102 koni na 1275 kg. Priemerná spotreba 7,0L/100km. Sedačky nepohodlne (otras!) inak interiér v poriadku. Podvozok dobrý na naše cesty. Motor bol tak pre auto a šoféra. Vtedy to ako tak išlo. Po zohriatí motora som mal pocit ako keby sem tam jeden valec vynechal čo sa prejavovalo trhnutím v základných otáčkach. Vada v servise vysvetlená ako stará koncepcia motora. Vrzganie volantu pri otáčaní. Uznané pred koncom záruky,vymenené. Vrzgalo to jeden a pol roka. Preliačená strecha v mieste antény. Na veľké hádanie sa opravené po pol roku. Mal som ho dva a pol roka. 95000km


Hyundai genesis 3,8 AT 303 koní na 1625 kg. Spotreba 10L/100km. Na naše cesty nie veľmi dobrý podvozok ale na to že to je šporťák je to ok. Pre vyšších málo miesta na hlavu. Rád jazdím vystretý. V tomto auto pri nadskočení si búcham hlavu takže sa treba trochu šuchnúť dole. Nie je to vada len nemysleli že v tom budu sedieť aj ľudia s výškou okolo 190cm. Nehovoriac vzadu. Miesta dosť ale len z výškou do 150 cm. Prevodovka sem tam šklbe pri prechode s P do D a späť. Myslím že to je o rýchlosti pohybu. Keď to odhadnem tak to je bez šklbania. Na horšej ceste sa operadlo spolujazdca otriasa a vydáva zvuky ako keby sa chcelo odtrhnúť :D .Bez ramove dvere sa ťažko zatvaraju. Treba s nimi plesnúť. problem sa dá vyriešiť stiahnutím okna o 2 cm. Potom sa zatvaraju ako nič 8-[ .Keď to mám zhrnúť tak je to celkom pohodlne auto s dobrým podvozkom a interiérom. Motor nepozná kopec a ťahá aj nad sto ako sa patrí. Aj pri rýchlejšej jazde sa dá jazdiť za 11L/100km . Zatiaľ bez závad. 3 mesiace / 10000 km


Stručný prehlad zopár značkami a dojmi z nich
Na každom aute som jazdil cca každý deň. Počujem každý zvuk v aute a hneď ho skúmam :D . Servisi nechcú uznávať garančné závady pretože to platí výrobca a tým pádom je takýto servis zlý v očiach výrobcu . Laicky vysvetlené

Re: Nespokojenost s i20 - Vaše vlastní "výlevy"

Napsal: 02 říj 2014, 21:28
od petr.s
Mám v plánu manželce koupit i20, ale když to tu tak pročítám, tak nevím. Na tenhle víkend si jí půjčím, ať si to vyzkouší a osahá a uvidíme, třeba se jí nebude líbit nebo jí nebude vyhovovat. :-k

Re: Nespokojenost s i20 - Vaše vlastní "výlevy"

Napsal: 04 říj 2014, 10:46
od jirikstbk
Problém není v autu, problém je v autorizovaných servisech.

Re: Nespokojenost s i20 - Vaše vlastní "výlevy"

Napsal: 05 říj 2014, 08:22
od soban
Tak nechoď do autorizovaného servisu jsem objednaný na 2 prohlídku k soukromníkovi předběžná cena do 3000,- nic nenosím sebou.

Re: Nespokojenost s i20 - Vaše vlastní "výlevy"

Napsal: 05 říj 2014, 09:03
od mmv
jenom bych se zeptal :-k :-k jak ti neautorizovaný servis udělá prohlídku karoserie ?? on snad ví na co se zaměřit, kde to auto mívá problém ??? je mi jasné, že v autorizovaném na to serou taky, ale to razítko je tam kvůli 10tiletý záruce ... jestli se nemýlím :-k :-k

Re: Nespokojenost s i20 - Vaše vlastní "výlevy"

Napsal: 05 říj 2014, 11:06
od soban
I neautorizovaný servis má razítko :-) a pokud se udělá vše dle pokynů :hyu: tak se nemůžou šprajcovat.

Samozřejmě v extrémních případech to může dojít i k soudu, ale ono to kolikrát k tomu soudu může dojít i když tam budeš mít :hyu: razítko :-(

PS. Při objednání mi řekl že u 2 se vystříkávají nějaké dutiny - kdo o tom kdy slyšel u :hyu: značkového servisu ? Nikde jsem to neviděl že by někdo řekl že u druhé mu stříkaly dutiny či nějakou takovou položku měly u faktury.

Prostě uvidím až tam budu jsem objednán na 13.10.2014.

Re: Nespokojenost s i20 - Vaše vlastní "výlevy"

Napsal: 05 říj 2014, 16:09
od jirikstbk
soban píše:Tak nechoď do autorizovaného servisu jsem objednaný na 2 prohlídku k soukromníkovi předběžná cena do 3000,- nic nenosím sebou.
Vzhledem k tomu, že jsem i20 koupil v červnu 2009 už do autorizovaného servisu nechodím. Jen si dovolím připomenout to, co jsem psal výše:
Zjištěna chyba v uložení tlumiče levého předního kola, následně několik dnů čekání zda to bude vůbec odstraněno v rámci záruky. Podotýkám, že se jednalo o čtvrtý rok pětileté záruky a podmínky záruky jsem plnil. Nakonec po rozzlobeném telefonátu další den záruka uznána, opraveno, ale hukot nadále trvá.
Doufej, že nebudeš záruční opravu potřebovat. Pokud ano, tak se připrav na boj. To, že zákony něco říkají, nemusí v případě Hyundai platit, popřípadě to může začít platit až po přetahované kdo z koho.

Re: Nespokojenost s i20 - Vaše vlastní "výlevy"

Napsal: 05 říj 2014, 18:45
od soban
Je jasné že záruční opravy nechtějí řešit jsou to jejich peníze když já to mám zadarmo.

A pokud člověk není znalý tak ho ošidí a pak si to bude muset platit sám po záruce.

Prostě nesmí se člověk nechat, ale to podle mě není problém jenom :hyu: .

Re: Nespokojenost s i20 - Vaše vlastní "výlevy"

Napsal: 06 říj 2014, 09:26
od suah
Zrejme je to servis od servisu. Zatial som zaruku vyuzil 3x a vzdy to bolo v poriadku - objednal sa diel, rano som im pristavil auto a poobede bolo hotovo (okrem prelakovania zadnych dveri, kde to samozrejme trva dlhsie - tam som vsak nad ramec zaruky dostal nahradne auto, takze vlastne tiez OK). Asi by som nechodil do servisu, kde by ma nebrali ako zakaznika, to radsej zajdem par kilometrov dalej.

Re: Nespokojenost s i20 - Vaše vlastní "výlevy"

Napsal: 13 říj 2014, 10:39
od LUBOSzLV
mmv píše:jenom bych se zeptal :-k :-k jak ti neautorizovaný servis udělá prohlídku karoserie ?? on snad ví na co se zaměřit, kde to auto mívá problém ??? je mi jasné, že v autorizovaném na to serou taky, ale to razítko je tam kvůli 10tiletý záruce ... jestli se nemýlím :-k :-k
Bol som na prehliadke v "značkovom" servise hyundai pred tyždňom. Nie som si istý či by mi vymenili všetko keby som sa nemotal okolo auta. Povedal som prímaciemu technikovi aby mi skontrolovali svetla. To som už pri aute nebol. Večer keď som si znovu sadol do auta som zistil že jedno svetlo nechali tak ako bolo a druhe svietilo šoférom kamiónov do očka. Myslím že keby som sa nemotal okolo auta tak mi vymenia len olej aj to castrol a nie shell ktorý som si doniesol. O dutinách môžeš len snívať. Nikto to nekontroluje ani v škodovke. Dali mi papier kde bolo asi 50 položiek čo všetko kontrolovali. Keby to robili tak vedia že zadný aj predný stierač zle stiera a ostrekovač zle strieka. Všetko sa robí len na papieri ;)