LPG
Moderátoři: frawd, Moderátoři
Re: LPG
já se domnívám, že vím co Scout chtěl a taky to správně napsal že před manévrem by to chtělo něco jinýho jak 6ku, tak tam nechá 5ku protože 4ka by moc žrala a tak mu bylo poraděno aby tam v 70 - 80 dal 3jku a já jsem měl napsat že v 70-80 by to vzala i dvojka bez toho výkonovýho propadu (100 - 120 trojka)
ano je to tak a na servis toto nejspíš nebude, a jestli to dělá LPG i BA tak to nebude nejspíš vada
je to o prioritách, když chci šetřit, nepředjíždím ve chvíli, kdybych tam musel dát třeba tu trojku, když chci předjet za každou cenu, je i ta dvojka nabíledni
ano je to tak a na servis toto nejspíš nebude, a jestli to dělá LPG i BA tak to nebude nejspíš vada
je to o prioritách, když chci šetřit, nepředjíždím ve chvíli, kdybych tam musel dát třeba tu trojku, když chci předjet za každou cenu, je i ta dvojka nabíledni
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
- Reklama
Re: LPG
Už se to trochu zvrhlo ve slovíčkaření, tak já to napíšu ještě trochu jinak.
Budem se bavit o tom, že předjíždím Feldu, která jede konstantní rychlostí cca 80km/h. Celkem s jistotou se dá říct, že tam má v tu chvíli za "5". Já tam mám taky za "5" a dojíždím jí. V tuhle chvíli pouze přidám plyn, aby to předjetí bylo rychlejší. Ve chvíli, kdy dávám směrovku a začínám předjíždět jedu asi 95km/h a stále zrychluju. A v tuhle chvíli on přidává plyn. Pochybuju, že podřadil, přesto ve chvíli, kdy jsem vedle něj už jedeme v podstatě stejně okolo stovky, a ať šlapu na plyn jak chci, tak to nic nedělá A to je to, co mi vadí. Ten motor prostě nemá dynamiku, přitom papírově by na to měl s přehledem mít. Proto jsem šel do 1.6, ale zatím je to pro mě jedno velký zklamání. Kdybych chtěl závodit a podřazovat o tři stupně, tak nebudu kupovat ix20 a nebudu do toho dávat plyn. Snažím se jezdit lehkou nohou, ale svižně. Nemám rád zdržování. Proto jsem si vybíral takový motor, aby mě v podobných situacích nenechal ve štychu. Bohužel se nějak nezadařilo.
A proč právě Felda? Protože je to jedno z nejstarších aut, který potkávám, a protože se mi to právě s Feldou už několikrát stalo. A nebyla to vždy ta samá. SPZ sice nekontroluju ale barvu kastle asi nemění
Budem se bavit o tom, že předjíždím Feldu, která jede konstantní rychlostí cca 80km/h. Celkem s jistotou se dá říct, že tam má v tu chvíli za "5". Já tam mám taky za "5" a dojíždím jí. V tuhle chvíli pouze přidám plyn, aby to předjetí bylo rychlejší. Ve chvíli, kdy dávám směrovku a začínám předjíždět jedu asi 95km/h a stále zrychluju. A v tuhle chvíli on přidává plyn. Pochybuju, že podřadil, přesto ve chvíli, kdy jsem vedle něj už jedeme v podstatě stejně okolo stovky, a ať šlapu na plyn jak chci, tak to nic nedělá A to je to, co mi vadí. Ten motor prostě nemá dynamiku, přitom papírově by na to měl s přehledem mít. Proto jsem šel do 1.6, ale zatím je to pro mě jedno velký zklamání. Kdybych chtěl závodit a podřazovat o tři stupně, tak nebudu kupovat ix20 a nebudu do toho dávat plyn. Snažím se jezdit lehkou nohou, ale svižně. Nemám rád zdržování. Proto jsem si vybíral takový motor, aby mě v podobných situacích nenechal ve štychu. Bohužel se nějak nezadařilo.
A proč právě Felda? Protože je to jedno z nejstarších aut, který potkávám, a protože se mi to právě s Feldou už několikrát stalo. A nebyla to vždy ta samá. SPZ sice nekontroluju ale barvu kastle asi nemění
Hyu ix20 1,6 CVVT 92kW /LPG BRC
Myšák Space Star 1,3 60kW /LPG Magic II (prodáno)
Škoda Forman 1,3 41kW /LPG Lovato (prodáno)
Škoda (beruška) 110L /motor Š110R (ukradeno)
Myšák Space Star 1,3 60kW /LPG Magic II (prodáno)
Škoda Forman 1,3 41kW /LPG Lovato (prodáno)
Škoda (beruška) 110L /motor Š110R (ukradeno)
Re: LPG
Tak to je souboj generací. Vstupuje sem především naše neoblíbená EU se svým Euro 5. Felda má co myslím euro2? Ty prostě ve feldě šlápneš na plyn a zataháš za lanko a motor dostane benzín. Bez ohledu na to, kolik je tam vzduchu. V euro5 šlápneš na plyn, počítač se zasměje a řekne teď né holenku nemáš nárok! To je celej problém. Hovořit tady o dobrým a nebo špatným motoru nemá cenu. Je to o emisích. Prostě to nejede! Pokud nepodřadíš a nezvýšíš průtok vzduchu čímž naředíš spaliny blbě jednoduše řečeno. Když se podíváš na grafické znázornění euro 2,3,4 a 5 tak pochopíš co to je za obrovský omezení ! Euro pět má při grafickém vyjádření snad 20x menší plochu než dvojka. A co se na motoru změnilo? Svíčky stejný, komprese skoro taky, vzduch stejnej , navíc zadní lambda. Takže co s tím, no míň benzínu v nízkejch otáčkách! A nebo turbo jako TSi . Těm můžeme průběh krouťáku jen tiše závidět!
ix20 1,6 LPG a i30 1,6 LPG
-
- *
- Příspěvky: 80
- Registrován: 28 pro 2010, 10:23
Re: LPG
Protože máš stejné auto jak já, tedy 1,6LPG ix20, tak bych řekl, že máš nějaký problém s autem. Je sice pravda, že při zajíždění v prvních 1000km jsme jeli po dálnici 130 a je pravda že zajetí probíhalo formou opravdu zajetí, než šetření motoru.
Motor mi přijde velmi dynamický a tahá pěkně. Je fakt, že je potřeba se rozjíždět na víc jak 1000 otáček (myšleno s humorem, určitě je potřeba otáček víc). Když je auto studené tak to moc netáhne, ale jak se zahřeje a přepne na plyn, tak je to super.
Na 5ku v 80km/h, když na to šlápnu tak to táhne pěkně.
Když jsem jel 180 v Německu, tak prošlápnutí plynového pedálu reagovalo dalším zrychlováním, ale to už jsem se bál bočního větru a zpomalil.
Jinak vyšších otáček bych se nebál. Občas když předjíždím i do kopce tak 5500-6000 otáček není problém.
Opravdu mi to auto přijde hodně živé. Měl jsem na pár dní půjčenou i30New (krátká verze) 1,6 Benzín,najeto 8000 a bylo to slabší to auto.
Pošli mi zprávu, jestli se vyskytuješ někde poblíž, můžem porovnat, ať víš kde je problém.
Motor mi přijde velmi dynamický a tahá pěkně. Je fakt, že je potřeba se rozjíždět na víc jak 1000 otáček (myšleno s humorem, určitě je potřeba otáček víc). Když je auto studené tak to moc netáhne, ale jak se zahřeje a přepne na plyn, tak je to super.
Na 5ku v 80km/h, když na to šlápnu tak to táhne pěkně.
Když jsem jel 180 v Německu, tak prošlápnutí plynového pedálu reagovalo dalším zrychlováním, ale to už jsem se bál bočního větru a zpomalil.
Jinak vyšších otáček bych se nebál. Občas když předjíždím i do kopce tak 5500-6000 otáček není problém.
Opravdu mi to auto přijde hodně živé. Měl jsem na pár dní půjčenou i30New (krátká verze) 1,6 Benzín,najeto 8000 a bylo to slabší to auto.
Pošli mi zprávu, jestli se vyskytuješ někde poblíž, můžem porovnat, ať víš kde je problém.
ix20 White TriKolor 1,6i LPG, 6 rychlostí + 125 koní = spokojený řidič
- Nexus
- ***
- Příspěvky: 865
- Registrován: 14 bře 2010, 22:56
- Bydliště: Velká Bystřice a Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: LPG
airwaves: vysvětlil si to pěkně, souhlasím s tebou ale o to víc se bojím, že jednou přijde čas kdy budu nucenej si tyhle ekologický nesmysly koupit... ale zajímavý je, že náš taky atmosférickej P301 tohle nedělá, aspoň mi to nepřijde. Od nějakých 60km/h tam můžu dát vklidu pětku (nemá šestku byť by ji potřeboval jako sůl) a je velikej rozdíl jestli to sešlápnu trošku nebo pořádně, prostě přidává, teda v rámci možností čtyřválce 1.6... ale když po něm chci výkon, holt u 90 dostane trojku a řve jak tur nicméně má perfektní spotřebu. Dálku předpisovkou (olomouc-jeseník a zpět) jsem ve dvou lidech jel dle PP za 5,4 a dle tankování si vzal 14l na 240km, no dost jsem čuměl. Couračky do 10km a město bere do 7l
Sonata V6 2.7 229tis LPG :)
Lantra rv. 94 1.6i 220tis LPG
Peugeot 301 1.6i allure+ 150tis LPG
†Toyota Corolla 1.4 rv. 97 LPG 414tis km
††† 3x Sonata V6 2.5 rv. 99 LPG (díly k dispozici)
Lantra rv. 94 1.6i 220tis LPG
Peugeot 301 1.6i allure+ 150tis LPG
†Toyota Corolla 1.4 rv. 97 LPG 414tis km
††† 3x Sonata V6 2.5 rv. 99 LPG (díly k dispozici)
Re: LPG
tady asi jde o nějakej problém, něco bude někde přiškrcený, nebo špatný svíčky (špatnej odtrh) , ten propad jak jsme psali tam je, na druhou stranu v pickupu (taky mpi) ho na benzínu mám taky, ale to přemejšlení PP je v řádech desetin fteřiny a aby mi ujížděla felda, to nevím to že mě na dálnici relativně v pohodě dávaj HTP fabie to už sem obrečel
taky někde v začátcích jsem se zde na foru podivoval kde že je těch 90 huculů
někdo tu psal, dát do servisu a pučit si to samý a jestli to nedělá tak reklamovat, já při druhý zápůjčce zjistil, že se všechny chovaj skoro stejně, takže to sou všechno ...... a s tím se snažím žít
taky někde v začátcích jsem se zde na foru podivoval kde že je těch 90 huculů
někdo tu psal, dát do servisu a pučit si to samý a jestli to nedělá tak reklamovat, já při druhý zápůjčce zjistil, že se všechny chovaj skoro stejně, takže to sou všechno ...... a s tím se snažím žít
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
-
- *
- Příspěvky: 80
- Registrován: 28 pro 2010, 10:23
Re: LPG
Pravda to je i není. Řekl bych to že počítač každou kapku paliva dvakrát převálí na jazyku než to pošle do motoru, tak to způsobí horší rekce plynového pedálu a trochu dynamiku. To že to celé řídí počítač, tak pokud skáčeš po plynovém pedálu a počítač si řekne, že to nemá cenu, tak jedeš pomalu. To že to takhle funguje, může pocitově ubrat nějaký výkon.mnkk píše:Vidíš, ak sa správajú všetky rovnako, tak je to "vlastnosť" auta.
Ale pořád to nic nemění na tom, že mám stejné auto, palivo i motor a na trase Mohelnice-Hradec a zpět, tlačím do kopce Oktávky (otáček se nebojím). A manželka omylem ve 150 předjela na rovince Feldu co jela 110 (naše auto bylo nové a ještě netušila, co to umí ).
Umět správně řadit je asi taky potřeba. Ale ve městě při 55-60 hodím 5ku a bez cukání.
Mimochodem všimli jste si, že napovídač rychlostí reaguje na styl jízdy? Když třeba trojku vytáhnu na 4000 otáček a pak dám čtverku. Tak nápověda rozsvítí 5 až při 4000 otáčkách .
ix20 White TriKolor 1,6i LPG, 6 rychlostí + 125 koní = spokojený řidič
Re: LPG
Nemám plyn, ale jen benzín, ale ještě bych dodal - těch 125 šemíků nehledejte ve dvou, nebo třech tisících otáčkách, tam je NIKDY nenajdete, není to TSI. Hold když podřadím a šlápnu, tak se to hne, ale odspodu se to rozbíhá krapet déle. A u motoru 1,4 to bude platit obvzlášť.
Naposledy upravil(a) milda h dne 24 led 2014, 18:55, celkem upraveno 2 x.
Re: LPG
Mimochodem všimli jste si, že napovídač rychlostí reaguje na styl jízdy? Když třeba trojku vytáhnu na 4000 otáček a pak dám čtverku. Tak nápověda rozsvítí 5 až při 4000 otáčkách .[/quote]
Nereaguje na styl jízdy ale na zatížení motoru. Můžeš si to vyzkoušet.Začni zrychlovat na dvojku od volnoběžných otáček do třeba 5tis.Ale né plný ale jen lechtat pomalu zrychlovat.Postupně ti bude radit 3-4-5.
Nereaguje na styl jízdy ale na zatížení motoru. Můžeš si to vyzkoušet.Začni zrychlovat na dvojku od volnoběžných otáček do třeba 5tis.Ale né plný ale jen lechtat pomalu zrychlovat.Postupně ti bude radit 3-4-5.
25.7.2013Hyundai i30 combi.1.6GDi 99KW,Trikolor Parking světle modrá metalíza 170000km.6,59 l/100km
2.7.2003-13.7.2013 Š.fabia combi 2002 1.4 74KW,Comfort-modrá selhání rozvodového řemene.173000km.
4.1983-6.2003.Š120LS červená.Prasklou poloosu.340000km,
2.7.2003-13.7.2013 Š.fabia combi 2002 1.4 74KW,Comfort-modrá selhání rozvodového řemene.173000km.
4.1983-6.2003.Š120LS červená.Prasklou poloosu.340000km,
-
- *
- Příspěvky: 80
- Registrován: 28 pro 2010, 10:23
Re: LPG
Aha. Já to nikdy nezkoušel pomaličku na 5000. Vždy když jdu do takových otáček, tak je zatížení motoru vysoké.
Někdy se směju představě, jak se musí tvářit řidič Oktávky, když ho do kopce předjedu, pokud mě teda pustí na rozdvojení (když pochopí, že mu to prostě už netáhne) a pak ze zadu uvidí, že to auto je na LPG .
Proč často zmiňuju Oktávky? Protože na trase Hradec-Mohelnice je to pořád dokopce-zkopce a pro motor celkem fuška. Převažují řidiči Oktávek, co tam předjíždějí hodně riskantně. Sice naposledy to bylo BMW, které si myslelo, že se jezdí VLEVO a že se na cestu vejdou vždy 3 auta. Zajímavé je, že při jednom stoupání se objevíl sněhový poprašek na cestě a borec se zařadil za kamion a odmítal i na rozdvojení vylézt . Tam jsme ho předjeli.
Líbí se mi, že ix20 se zimákama Conti.TS-850 R15 drží na cestě jak přibitá. Jen mi nikdo nesmí vypnout elektroniku .
Někdy se směju představě, jak se musí tvářit řidič Oktávky, když ho do kopce předjedu, pokud mě teda pustí na rozdvojení (když pochopí, že mu to prostě už netáhne) a pak ze zadu uvidí, že to auto je na LPG .
Proč často zmiňuju Oktávky? Protože na trase Hradec-Mohelnice je to pořád dokopce-zkopce a pro motor celkem fuška. Převažují řidiči Oktávek, co tam předjíždějí hodně riskantně. Sice naposledy to bylo BMW, které si myslelo, že se jezdí VLEVO a že se na cestu vejdou vždy 3 auta. Zajímavé je, že při jednom stoupání se objevíl sněhový poprašek na cestě a borec se zařadil za kamion a odmítal i na rozdvojení vylézt . Tam jsme ho předjeli.
Líbí se mi, že ix20 se zimákama Conti.TS-850 R15 drží na cestě jak přibitá. Jen mi nikdo nesmí vypnout elektroniku .
ix20 White TriKolor 1,6i LPG, 6 rychlostí + 125 koní = spokojený řidič
Re: LPG
ještě že ty 1,6ky sou takový trhače asfaltu, a to LPG tam je vlastně místo turba !!! a dokonce i BMW sem s tim předjel !!! to já když jezdím s feldou tak mě taky nikdo (radši) nepředjede
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
Re: LPG
heh, rad prispejem svojou pravdou..
Jedinou vyhodou benzinovych motorov HAG je spolahlivost. Nic viac - nic menej.
Zial, ostatne su nevyhody - spotreba, vykon..
to su notoricky zname slabiny benzinov od HAG.
Uprimne povedane - TSI je vo vykone a spotrebe daleko pred 1,4 ci 1,6 CVVT.
Lenze zase to TSI ma o dost rizikovejsiu buducnost.
HAG si pokial viem, velm dobre uvedomuje, ze v EU bez turbobenzinu dalej nebude rast - takze vsetku svoju pozornost udajne venuju vyvoju malych turbobenzinov. Nie je to vsak lahke - pocul som, ze oturbena 1,6 mala udajne nie celkom perfekty start.
Mozeme sa teda tesit na to, ze v dalsej generacii ix20 (udajne uz ako crossover ix25) budu montovat aj male turba.
Doba ide dopredu - aj keby mala ist dozadu.
Jedinou vyhodou benzinovych motorov HAG je spolahlivost. Nic viac - nic menej.
Zial, ostatne su nevyhody - spotreba, vykon..
to su notoricky zname slabiny benzinov od HAG.
Uprimne povedane - TSI je vo vykone a spotrebe daleko pred 1,4 ci 1,6 CVVT.
Lenze zase to TSI ma o dost rizikovejsiu buducnost.
HAG si pokial viem, velm dobre uvedomuje, ze v EU bez turbobenzinu dalej nebude rast - takze vsetku svoju pozornost udajne venuju vyvoju malych turbobenzinov. Nie je to vsak lahke - pocul som, ze oturbena 1,6 mala udajne nie celkom perfekty start.
Mozeme sa teda tesit na to, ze v dalsej generacii ix20 (udajne uz ako crossover ix25) budu montovat aj male turba.
Doba ide dopredu - aj keby mala ist dozadu.
ix20, 1,4b, 2013
-
- *
- Příspěvky: 80
- Registrován: 28 pro 2010, 10:23
Re: LPG
To mmv: Vše je o řazení a stylu jízdy a možná zajetí motoru. Chápu, že při vytáčení motoru to žere jak tank, ale v celkově spotřebě za cestu se to ztratí.
ix20 White TriKolor 1,6i LPG, 6 rychlostí + 125 koní = spokojený řidič