Stránka 18 z 24

Re: i30 první gen. odchází do důchodu-druhá generace ještě l

Napsal: 03 úno 2012, 10:00
od XMira
Tak jsem hledal, ale pro ceed 1,6 CVVT 91,9 kW jsem graf nenašel. Jen pro nějakej slabší. A na webu má Kia tu samou informaci - 154Nm/4200ot. :?
Ale o nic nejde. I u toho slabšího to je tak, že velká část momentu je dostupná už v nižších otáčkách. křivka není nijak dramaticky strmá. U Getze vs. Rio a motoru 1.4 to bylo tak, že u Getze uváděli max. v 3200ot. vs. 4700ot u Ria. Ale křivka vypadala tak, že byla mezi 3200ot. a 4700ot. prakticky plochá a jen drobnýma odchylkama v naladění to vyšlo u Ria o pár newtonmetrů líp v 4700 ot.

Re: i30 první gen. odchází do důchodu-druhá generace ještě l

Napsal: 03 úno 2012, 10:14
od laufas
tady to jede... :-)
Vcera jsem poprve videl novou i30 a vubec se mi nelibi. Projizdel jsem kolem ni, bylo šero, ale i tak... Velka slabota

Re: i30 první gen. odchází do důchodu-druhá generace ještě l

Napsal: 03 úno 2012, 13:35
od Chasnik
Tak jsem v kompu našel ten graf. Je z katalogu na cedníka, takže spíš informativní. Ale je tam vidět top rpm za hranicí 5000. A taky z něho lze vyčíst pomalý plynulý nárůst, takže i v nižších otáčkách není ten točák o moc nižší

https://www.dropbox.com/gallery/5564863 ... h=e01bfa#/

Re: i30 první gen. odchází do důchodu-druhá generace ještě l

Napsal: 03 úno 2012, 13:41
od XMira
JJ, proto se dá velice slušně provozovat už kolem dvou tisíc otáček. Zatím jsem s chováním motoru moc spokojenej.

PS: A moc díkec za graf!

Re: i30 první gen. odchází do důchodu-druhá generace ještě l

Napsal: 03 úno 2012, 14:49
od Tommy.Koppy
to Chasnik:

Vycházím s oficiálních stránek :hyu: a KIA kde je uvedeno 4200/ot./min.
Ten graf mě nějak nedává smysl, ukazuje na 5200, ale dole máš napsaný max.nM při 4200.

Re: i30 první gen. odchází do důchodu-druhá generace ještě l

Napsal: 03 úno 2012, 16:43
od Chasnik
Tommy, jak už jsem psal na minulé stránce (a nebyl to můj výmysl, citoval jsem další přispěvatele, kteří na toto upozorňovali už v minulosti), tak v tištěných materiálech je numerická chyba a místo 5200 rpm byl vytištěn údaj 4200 rpm...

Jinak např. srbové
http://img150.imageshack.us/img150/1480/graphsla4.jpg

a rumuni
http://www.kia-forums.com/attachments/k ... e-ceed.jpg

To mají v pořádku. Asi se od toho balkánu máme co učit ještě :D

Re: i30 první gen. odchází do důchodu-druhá generace ještě l

Napsal: 03 úno 2012, 20:15
od Tommy.Koppy
Chasnik: já vycházím z oficiálních zdrojů a našel jsem na http://www.hyundai.com i graf.
http://www.hyundai.com/eu/en/wcm/groups ... 006460.pdf

stranka12/18 viz. foto.

Samozřejmě nejlepší by bylo nechat si někde změřit výkon motoru :mrgreen:

Re: i30 první gen. odchází do důchodu-druhá generace ještě l

Napsal: 04 úno 2012, 13:17
od Chasnik
No tak to koukám, to je úplně jiná křivka. Tahle se kroutí jak paragraf. Přiznám se, že teď nevím, kde je zakopaný pes... :-k

Re: i30 první gen. odchází do důchodu-druhá generace ještě l

Napsal: 05 úno 2012, 12:45
od Tommy.Koppy
na tom tvým odkazu ze Srbska je uvedena emisní norma EURO 4, ale 1.6 CVVT v :hyu: i30 splňuje EURO 5

Re: i30 první gen. odchází do důchodu-druhá generace ještě l

Napsal: 05 úno 2012, 15:32
od Gandalf
Až bude i30 v benzínu se spotřebou odpovídající CRDi, v provedení 3D, v základní výbavě za 249 000, tak začnu zvažovat. Ale podobné kombinace se nedočkám... tak pápá :lol:

Re: i30 první gen. odchází do důchodu-druhá generace ještě l

Napsal: 08 úno 2012, 15:07
od Donald
Dnes se objevily na webech první dojmy z jízdy novým i30 na centrum.cz, auto.cz a jistě i jinde. Jak se dalo čekat, hned se rozpoutala diskuse dosti nechutná mezi koreafily a koncernisty. Nicméně musím konstatovat, že Hyundai už může konkurovat Němcům nejen cenou. Například Astra, která je též povedená, bude tahat za kratší konec. Jsem zvědav, co to udělá s prodejem Octavií na tuzemském trhu. Na premianta mít i30 nebude, ale stáhne náskok určitě.
Mimochodem, proč je Octavia považována za české auto a i30 ne? Vyjmenujete 5 rozdílů?

Re: i30 první gen. odchází do důchodu-druhá generace ještě l

Napsal: 08 úno 2012, 15:45
od jose3
pět rozdílů:
1) Škoda - české slovo, Hyundai nikoliv
2) Octavia - tradiční český název auta, I30 nikoliv
3) platy - lépe placení dělníci ve škodovce, Hyundai zatím pokulhává
4) vzpomínky na zážitky s Š105 apod. - u H. není na co vzpomínat - zatím
5) Octávek jezdí už tolik, že je ani nelze nepovažovat za NAŠE - to H. ještě dloho nebude

Re: i30 první gen. odchází do důchodu-druhá generace ještě l

Napsal: 08 úno 2012, 17:03
od Chasnik
jose3 píše:pět rozdílů:
3) platy - lépe placení dělníci ve škodovce, Hyundai zatím pokulhává
No tak zrovna v tomhle je Hyu asi blíž českému standardu :mrgreen:

Re: i30 první gen. odchází do důchodu-druhá generace ještě l

Napsal: 08 úno 2012, 17:29
od S0T0
v aktuálním SM je test nové i30 :D jinak zatím dodali všude jen vrcholný 1.6GDI

Re: i30 první gen. odchází do důchodu-druhá generace ještě l

Napsal: 08 úno 2012, 17:50
od Donald
No to by mě zajímalo, jak v SM dopadl.